ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred. In cel mai rau caz mai poti ajusta din presiunea anvelopelor/duritatea talonului, dar nu cred sa regreti nimic. Nu se intaresc asa de mult.
    ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
    Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
    Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
    Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

    Comment


    • Originally posted by wolfydRg View Post
      Dar comportamentu se schimba radical intre ele, daca schimb amortizoare spre SSE-TYPE S, o sa imi para rau dupa confort ?
      Te las sa dai o tura undeva pe piatra cubica vreo 3 minute. Mai vorbim dupa.
      Eu simt in toate organele fiecare denivelare, si o pietricica daca am luat-o. Cateodata, dupa mers indelung prin Capitala pe strazile noastre bune, ma ia cate o durere de rinichi sau colon, nu mai spun de spate care e deja traumatizat si cu o veche hernie de disc.
      Dar pentru curbele alea stranse...parca n-as lasa-o. Am mers si cu cele de pe executive, parca era alta masina, cred ca se simte mult mai bine cand vii de pe sse pe ex, decat invers. In trafic e o placere sa ai amortizoare normale, la fel si la drum lung.
      Sa vezi ce frumos e cand intri in Viena, sau pe prima parte din A2...daca stai prost cu maselele te poti trezi cu una lipsa de la atata boxat cu dintii.
      Eu acum m-am obisnuit si mi-ar fi greu sa trec pe ceva mai confort, dar daca m-ai pune acum sa aleg, as da-o dracu de sportivitate. Mai ales ca acum, dupa 4 ani jumatate ma simt mai batran cu 15 ani.

      Comment


      • Cred ca trebuie sa ma intorc la service, imi scade nivelul antigelului, stiu ca la inceput era la cota maxima, acum e sub minim. Undeva e o problema.

        Comment


        • Scoate joja de ulei si vezi daca are spuma pe ea, pe langa ulei. Daca da, prima oprire, service ! Garnitura chiulasa ciupita. Daca nu, doar completeaza antigel.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • Chiar ieri am verificat joja, o fac la 2-3 zile si e curata. Am sunat acum si ma duc pe la 1 jumate sa vedem ce se intampla.

            Comment


            • Se vede pe undeva albastru ?

              Pe circuitul : http://www.lingshondaparts.com/honda...&block_03=3081

              Pe teava de esapament da abur ?
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • Am verificat si joja, nu are spuma.
                M-am uitat daca e ceva aiurea p-acolo, vreo scurgere si nu e.
                Am desurubat capacelul de la radiator, a iesit putina presiune si nivelul de lichid de racire e sus.
                Am strans cu putere furtunul principal de alimentare la radiator si s-a mai umplut rezervorul. Pana peste limita inferioara.
                Am pornit iar masina si nivelul a ramas la fel. Naiba stie. Sper sa nu fie pompa, dar banuiesc ca pana acum era deja acul la rosu.
                Nu scoate aburi.

                Cu ocazia intalnirii de ieri, dupa ce am condus masina lui Mihai cu 20k la bord am constatat urmatoarele:
                Directia s-a mai inmuiat, adica iei mult mai usor de volan la 140k fata de 20k. Probabil o fi si un mic joc, dupa cum mi-a spus Alex la penultima revizie.
                Motorul meu trage mai bine si creste oleaca mai repede in turatii. Probabil masina mai noua nu e destul de "lasata" sau rodajul a fost slabut si nu a fost fortata destul.
                Amortizoarele mele sunt varza, comparativ cu ale lui. Am simtit masina lui mult mai stabila si nici n-am simtit orice denivelare in rinichi.
                Pedala de ambreiaj...acolo e diferenta cea mai mare. La el m-am trezit cu piciorul in pedala, parca ziceai ca nu opune deloc rezistenta. Eu deja fac crampe musculare in trafic. Am inteles ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj.
                Franele, ceva mai sprinene ale lui, dar sunt si mai noi. Insa ale mele parca musca mai repede din pedala, la el simteam exact ca in vremurile cand mergeam pe varianta oem, adica trebuie sa duci pedala aproape in fund ca sa simti ca franeaza cu adevarat.
                E foarte fain sa simti masina ca acum 4 ani. Si foarte deprimant.
                Guest
                Guest
                Last edited by Guest; 28-09-12, 10:28.

                Comment


                • Inlocuire, vopsire, detailing...spor !
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • Uitasi de bani

                    Comment


                    • Duminica seara las masina iar la Carpati in parcare pentru luni dimineata:

                      filtru combustibil
                      curea
                      completare antigel
                      raglaj tacheti
                      verificare articulatii si suspensii
                      verificare kit ambreiaj (aici am emotii)
                      upgrade soft (verificat daca e pe lista celor care au nevoie)
                      verificare distributie
                      eventual garnitura capac daca se considera necesar
                      si discutam despre antifonare

                      asta ca s-o pun pe picioare.

                      ps. ca tot am vrut sa zic si am uitat. am un amic care a stat 13 ani in state. si de vreo 3 ani isi tot aduce de-acolo scule si unelte, haine si tot felul de bazaconii, mi-a dat si mie niste chestii utile si de super calitate.
                      azi l-am intrebat cam ce se poate aduce de-acolo si cum. am inteles ca are un amic care il serveste gratis, ca e prieten bun, el ii da link-urile si tipul le cumpara,
                      apoi ii ajung in fata usii prin niste pocaiti, n-am inteles exact care e treaba, aia nu platesc taxe vamale.
                      ca si costuri ar fi in jur de 1,3 $ per pd., adica in jur de 3$ per kilogram
                      Nu stiu daca poate aduce chestii foarte voluminoase, dar jante si bare de rigidizare ar incapea.
                      faza urata e cu timpul de asteptare, cam 2-3 luni, caci aia pleaca la date fixe.
                      trebuie sa scotocesc acum cam ce-as avea nevoie, poate gasesc acolo ceva mai decent ca si pret.
                      si faza si mai urata e ca aia au alte modele de honda, asa ca trebuie sa am mare atentie ce comand, sa se potriveasca cu modelul european.
                      eu as fi vrut un Mustang sau un Camaro dar cica nu incape in containerele lor

                      ps2. ca mi-e mintea in alta parte
                      cand am ajuns la cm, antigelul era la jumate intre limita sup si inf. ca la stomatolog, in fata lui trece si durerea de nerv.
                      Guest
                      Guest
                      Last edited by Guest; 28-09-12, 18:31.

                      Comment


                      • Ieri eram cam suparat si era sa fac o prostie cat casa de mare. De la Carpati am dat o fuga pana la Tiriac caci era vis-a-vis.
                        Era sa cumpar un 650 cabrio, asa in dusmanie, dar am verificat cat e taxa auto si dadea vreo 80 de milioane pe an.
                        Si mi-am adus aminte ca urasc si marca asa ca m-am linistit repede.

                        Comment


                        • Suna bine treaba aia cu US, gasesti destule "bunatati" la preturi absolut decente comparat cu piata locala, sau chiar si EU...
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Suna bine, dar n-am nicio idee momentan. As vrea niste bare de rigidizare si callipers d-alea (bbk).
                            Chestii care merita efortul si la care chiar se simte diferenta, nu stergatoare sau fustite.
                            Chiar si amortizoare, am interes ca astea oem sunt scumpe in draci, pe la 700 de euro.
                            Ma intreba nevasta ieri cand i-am pus nota de plata care va veni luni, daca merita efortul si nu luam mai bine alta.
                            Mi-ar fi greu sa ma despart de ea, dar cand incepi sa schimbi toata masina, iti trec ceva ganduri...

                            Comment


                            • Pune in balanta nevoile si banii. O poti aduce in starea "de noua", insa ai de schimbat destule (frane, suspensii, bucsaraie etc). Tu stii cel mai bine care este decizia "corecta", pentru tine. Vezi ce optiuni ai, daca te-ai saturat de ea si nevoile s-au schimbat intre timp. Altfel, baga bani in ea si ceva timp de acum inainte nu mai ai treaba. Ia in calcul si scaunele, daca spui ca te obosesc la drum lung. La o adica, poti sa le schimbi, desi e cam aiurea. Doar daca tii atat de mult la ea si nu vrei s-o dai. ))
                              Atata timp cat masina n-a fost trosnita si motorul este in mintile ei, as tine-o. Asta, daca nu m-am saturat de ea. Dar e parere strict personala.

                              La 700 euro cred ca poti lua o suspensie reglabila. Sau pe acolo, ca buget!
                              Ca OEM replacement, KYB ar fi ok si cred ca pretul bate pe la 3-400ron/amortizor/fata-spate. Ar trebui sa fie decente, insa nu stiu cat de mari sunt diferentele intre stock SSE si ele. Fata de stock Executive, cred ca KYB sunt mai bune.
                              La o adica, poti sa ceri o cotatie la un magazin auto de cartier pentru amortizoarele OEM. Poate sunt mai ieftine, in ideea ca au adaos mai mic decat service-urile Honda. Am rugat pe cineva sa-mi faca o cotatie de pret pentru amortizoare after-market (normale) si OEM (daca poate aduce). Te te in la curent.

                              Altfel... sa fii sanatos si fericit! La cat mai multi ani, batrane!

                              Comment


                              • Multumesc pentru urari. Nici mama nu si-a adus aminte de mine pana acum 1 ora. Iti dai seama cat de bine ma inteleg cu lumea din jur?
                                Oricum, azi am 2 turnari si ies la 10 probabil din santiere, daca mai prind vreo bodega deschisa poate beau o bere, daca nu...la anu'.
                                Nu ma prea incanta pretul amortizoarelor oem asa ca orice info e pretioasa.
                                Multam din nou!

                                Comment

                                Working...
                                X