ASTRUL: '08 Honda Accord 2.0 SE M/T, Dark Mocha Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ei spun ca o coc la 60 de grade. Ma mai rau ca lacul asta de unghii n-are cum sa fie.

    La amortizoare inca ma mai tin salele ca sa pun OEM. Mai ales ca am slabit si m-au lasat durerile. Dar parca ma vad la iarna dupa un drum de 1200 km cum ma dau iar jos pe burta, de-or sa rada toti strainezii de mine...

    Frmos kitul ala, trebuie sa ma interesez mai mult.

    Da, eu nu stiam ce naiba sunt bucsele alea, pana mea... Bine ca nu le-am luat de la ei.

    M-am jucat nitel cu photoshop-ul sa vad daca-mi iese ceva in genul culorii pe care o vreau. Mai am de lucru.
    Attached Files

    Comment


    • Am vazut un CL7 negru mat. Parea interesant, dar am oaresce rezerve. Pe unele masini da foarte bine culoarea, pe altele... nu prea. Depinde de liniile masinii. Oare nu o fi careva pe forum cu Accord-ul colantat/vopsit negru mat?

      Dark Mocha mi se pare foarte faina. Cea pe care o ai din fabrica. La intuneric pare neagra, iar in soare bate spre maro-cafeniu. In fine, te decizi singur asupra unei culori.

      Pentru vopsirea jantelor:
      http://www.facebook.com/SRZPowdercoatingCustoms

      N-am avut de-a face cu ei, insa se lauda si sunt laudati. Din cate vad, fac treaba buna. Mihai il cheama pe cel care se ocupa de afacere si cred ca te poate lamuri cu mai multe informatii. Pretul? Pentru jante pe 17", undeva in jurul a 500ron, daca am inteles bine. Partea buna este ca le sableaza si apoi le revopsesc. Cred ca ti le pot vopsi cum vrei tu si au optiuni interesante. Da-le un telefon si vezi pozele de pe pagina lor.

      Gasesti kit de frana (big brake kit-BBK) pentru Accord. Le vei gasi pentru modelul american, Acura TSX, care este aceeasi masina cu Accord-ul european. Diferenta este ca in US au vandut doar motorizarea 2.4, nu si 2.0, insa franele sunt la fel.
      Ale noastre au discuri de 300mm pe fata. Ca upgrade, poti pune discuri de 320/330mm, 340mm sau chiar mai mari. E important ca franele astea au 4/6/8 pistoane. Ia in considerare faptul ca orice >300mm inseamna jante pe minim 17". Plus costul kit-ului, care e maricel. Tipul cu jantele, Mihai, vinde BBK-uri si suspensii sport.
      Daca ai capsa pusa, vinde un BBK cu 8 pistonase pe fata si 4 pe spate. Cred ca te pun in cap franele alea... Trimite-mi adresa de mail si-ti fac un forward cu oferta lui sau discuta direct cu el.
      Ca varianta, ar mai fi etrierii de pe Accord-ul nou 2.4 (320mm/4 pistonase), dar, la fel, ia in calcul jantele (minim 17"). Pe-astia, doar din dezmembrari, ca noi s-ar putea sa fie foarte scumpi. Bani sa ai, ca variante sunt. Asta ar fi ideea. Ne auzim la telefon sau pe mail. Acum sunt pe fuga.

      Comment


      • Astrule, cand ai timp punem de-o intalnire seara, si dai un test de frane cu a mea; si eu sunt curios cum franeaza a ta, ca nu poate fi asa naspa.
        Asa, te dumiresti mai bine ce poti face aftermarket inainte sa te decizi la kituri mari de franare.

        @mhh - o mica corectie: franele de pe 2.4 american nu se potrivesc la noi, cu siguranta. Deci raman variantele cu BBK aftermarket.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • My bad. M-am exprimat gresit. Franele BBK pentru 2.4 american, nu cele stock.

          BBK de la Mihai Spanachi / SPZ / whatever: ~1100euro fata, ~1100euro spate. Ma refer la kit-ul complet BBK (etrieri echipati, discuri, placute, furtune).

          Comment


          • Mihai, acum incerc mai multe variante, din pacate sunt la inceput cu fotosopatul si va trebui sa ma obisnuiesc putin cu comenzile pana imi iese ceea ce vreau.
            Nu stiu daca merg pe mat, s-ar putea sa nu se potriveasca asa de bine, am facut cateva teste. Am gasit o culoare interesanta Berwick Bronze Metallic sau aici pe care incerc sa o reproduc dar nu-mi iese partea cu lacul. Sper sa ma ajute un prieten fotograf, dar nu stiu cat le are cu layerele, el cred ca scoate alunite si cosuri.
            Intre timp mai gasesc culori frumusele le gasesc chiar pe site-ul de la Spies.

            De Dark Mocha m-am plictisit. Si nu e chiar exceptionala. E mai frumos bronzul de pe Civic sau CRV.

            Multam de link, o sa-i contactez, poate chiar le vopsesc dupa ce vopsesc masina, momentan trebuie sa potrivesc culorile si sa-si dea cu parerea si arhitecta sefa.

            Cat despre kitul de frane.. atata timp cat masina asta din 2008, cu toate sistemele ei de siguranta, franeaza mai prost ca rabla mea din 98 fara abs si alte minuni inventate, trebuie sa-i fac un upgrade neaparat. Pentru confortul meu psihic. Am schimbat discuri, placute, lichid, si tot nu sunt multumit. Nu are rost sa mai fac alte teste, diferentele sunt mici si limitate. La jantele de 17 nu renunt asa ca daca se poate, bag cat intra de mult ca dimensiuni. Problema e ca nu stiu cum va citi VSA-ul chestiile astea. Cand am schimbat placutele pe spate si inca erau noi mi-a facut fenta de m-a lasat in safe mode. Sa nu-mi faca o tampenie de genul asta dupa ce am bagat o gramada de bani in kit.

            BM. O puneam de-o sueta si facem si testul. Desi nu cred ca a mea are vreo problema inca din fabrica, pur si simlu cred ca e o chestie de senzatie. E ca si cum ai avea o nevasta frumoasa, desteapta cu un mare furuncul pe gura si nu poti s-o pupi. Pana nu ajung cu ea acolo unde ma simt bine, nu cred ca ma las asa usor. Masina pare grea si sistemul subdimensionat. Cam asta e senzatia generala, indiferent ce am schimbat pe ea. Daca masina a fost conceputa sa ajunga la 200+ mi se pare normal sa-i faci un sistem de franare care sa si functioneze la vitezele astea, in trafic nu ma intereseaza, acolo cel mult pot indoi o bara sau o capota. Eventual ii mai fac o gaura in podea si pun si piciorul ca la Flinstones daca e necesar. Dar la viteze mari nu ajuta cu nimic.

            LE. Acum am vazut si preturile. Cat o excursie in Italia de 5-6 zile. Pot sa ma lipsesc pentru niste frane cum trebuie. Trebuie sa-mi gestionez bugetul pe anul asta si anul viitor ca am multe de schimbat la masina. Din cate mi-am facut eu calculele sunt vreo 4000 de euro pana acum, fara sa pun la socoteala un set de anvelope de iarna care sunt un must in momentul asta. Numai alea ma duc vreo 650-700. Problema e ca vroiam sa iau discuri fata-spate ca-s cam duse si placute pe fata, deci, daca ma decid sa pun kit-ul asta trebuie s-o fac anul asta si urgent. Cum dracu ii pun nota de plata serifei? Faza e ca ea mi-a aratat kit-ul pe Legend si ma intreba de ce n-avem si noi asa. Cred ca am o nevasta cam ciudata.
            Guest
            Guest
            Last edited by Guest; 25-09-12, 07:47.

            Comment


            • Originally posted by astrul View Post
              Cum dracu ii pun nota de plata serifei? Faza e ca ea mi-a aratat kit-ul pe Legend si ma intreba de ce n-avem si noi asa. Cred ca am o nevasta cam ciudata.
              Ba deloc in cazul asta, esti printre putinii norocosi

              Suspensii: confort vs sportivitate si nebunii. E simplu Dar nici confortul ala nu penalizeaza asa grav sportivitatea, diferentele nu-s asa mari, dar confortul resimtit e un plus.
              Am mers si cu SSE-ul lui Mihai, e o diferenta notabila in momentul de fata intre el si Executive-ul meu, in sensul ca al lui sta ceva mai bine parca, si culmea !? e mai confortabil nitel, dar asta pentru ca suspensiile la a mea deja dau semne bune de oboseala. Asa ca urmeaza si la mine schimbul, cat de curand.

              Ah, si sa spunem: 20k vs 130k km
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • Astrule, uite aici: vinde un hondar un accord negru mat
                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                Comment


                • Da si nu da bine matul ala pe CL7...am ocazia sa vad des la birou una...
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • Originally posted by BlackMagic View Post
                    Ah, si sa spunem: 20k vs 130k km
                    True... Dupa VIN, parca aveau aceleasi coduri. Nu-mi amintesc.

                    Comment


                    • N-am mai apucat sa-ti spun, verificasem mai demult; nu sunt identice.
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • Originally posted by BlackMagic View Post
                        Ba deloc in cazul asta, esti printre putinii norocosi

                        Suspensii: confort vs sportivitate si nebunii. E simplu Dar nici confortul ala nu penalizeaza asa grav sportivitatea, diferentele nu-s asa mari, dar confortul resimtit e un plus.
                        Am mers si cu SSE-ul lui Mihai, e o diferenta notabila in momentul de fata intre el si Executive-ul meu, in sensul ca al lui sta ceva mai bine parca, si culmea !? e mai confortabil nitel, dar asta pentru ca suspensiile la a mea deja dau semne bune de oboseala. Asa ca urmeaza si la mine schimbul, cat de curand.

                        Ah, si sa spunem: 20k vs 130k km
                        Stiu ca sunt norocos. Din pacate sefa vrea doar chestii care arata sportiv, dar nu se comporta si sportiv si mai ales are o problema cu piesa defecta (am citat) dintre volan si scaun. N-au cum sa inteleaga. Din fericire, mai prind si singur masina si atunci...

                        Cred ca merg pe varianta OEM..ce nu e stricat nu merita sa repari, in problema suspensiilor. Poate si ca sunt mai sport au tinut atat de bine pana acum, plus zecile de mii de km in afara. Dar le simt obosite si pe ele, mai ales cand am masina mai incarcata.

                        Originally posted by ady_uaic View Post
                        Astrule, uite aici: vinde un hondar un accord negru mat
                        Multumesc, m-ai scutit de ore bune de fotosopat. Si degeaba, arata ca o masina de cocalar, sper sa nu supar pe nimeni. Vopseaua aia de la SLR avea ceva special, dar nu exista, e custom sigur caci am cautat toate nuantele de culoare, de la primul an de fabricatie, pana la ultimul. Si pana la urma, cred ca era negru mat, asa ca mi-am pierdut brusc interesul pentru mat.

                        Originally posted by BlackMagic View Post
                        Da si nu da bine matul ala pe CL7...am ocazia sa vad des la birou una...
                        Ma, daca as mai avea 20 de ani...poate ar merge pentru o Regie sau o Agronomie, mi-ar tine de cald in pat serile de vineri si sambata. Dar acum...am mai mult decat mi-as dori sau as putea.

                        Originally posted by mhh39 View Post
                        True... Dupa VIN, parca aveau aceleasi coduri. Nu-mi amintesc.
                        Originally posted by BlackMagic View Post
                        N-am mai apucat sa-ti spun, verificasem mai demult; nu sunt identice.
                        Mda, cam asa e, s-ar putea sa ai dreptate. Din pacate, exista o mica problema in aceasta dilema. Habar n-am despre ce naiba vorbiti voi acolo.

                        Comment


                        • Adicatelea alea OEM (amortizoarele, deh) n-ar fi aceleasi, intre Executive (a mea) vs SSE.
                          Ma mai gandeam la o treaba: posibil sa fie gandite suspensiile in ansamblu cu tot cu jentile mai mari. Asa cumva poate s-ar explica macar partial de ce cei care au facut trecerea de la 16 la 17 au avut mai multe probleme cu suspensia/directia, comparat cu cei care asa le-au avut pe 17 direct din fabrica.

                          Poate gresesc, naiba stie, era doar un gand de-al meu...
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Eu stiam ca SSE are suspensii sport, ceva gen type S.
                            Probabil sunt si la discurile fata, unii au de 280 altii de 300.

                            Comment


                            • diferenta intre SSE-TYPE S si EXECUTIVE/COMFORT la suspensii exista numai la amortizoare!la primele sunt ceva mai tari si setup ul intregii dinamici a masinii se schimba!aqm mers cu SSE,TYPE-S si masina mea si pot spune ca asta este singura diferenta!in rest...toate sunt la fel!!!casete de directie,articulatii sau pivoti!sistemul de franare pe 2 dimensiuni..o imbecilitate!oricum e ATE!!nu puteau sa-l faca la fel??)))
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • Dar comportamentu se schimba radical intre ele, daca schimb amortizoare spre SSE-TYPE S, o sa imi para rau dupa confort ?
                                Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                                Comment

                                Working...
                                X