IONUT R.: '07 Honda Accord EX 2.0L, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Eu am masina din feb. 2007. Bateria originala a cedat in 2009 in primavara si a fost inlocuita pe garantie. Vad ca inlocuitoarea rezista de mai bine de 4 ani, iar eu iarna nu prea merg cu Accordul. Il las in subterana la mall, dar il pornesc regulat si il las sa mearga in gol 15 min/ 10 zile.

    As pune totusi baterie mai mare, sa scap de nevoi precum cele descrise mai sus.

    Leave a comment:

  • Dan101
    Senior Member

  • Dan101
    replied
    Nici eu nu am avut probleme cu bateria OEM...si doar OEM am avut, a 3 a la numar este, masina din 2004, si are pe masina 2.5 ani, dar se tine bine...dintre toate prima Yuassa! sunt curios daca trec de 3 ani cu ea

    Leave a comment:

  • merluciu
    Senior Member

  • merluciu
    replied
    Eu nu am avut probleme reale nici cu cea originala, nici cu replacementu asta tot de la Honda. Insa am mers cu masina aproape zilnic. Prima baterie s-a descarcat in vreo 2 saptamani dupa ce un bou mi-a fortat butucu cu o surubelnita si-a bulit actuatoru care consuma curent non-stop pan-a secat-o de tot. Daca o uiti o saptamana iarna intr-o parcare sau juma de ora cu ceva consumatori iti trebuie fire s-o iei din loc. Mie mi-e draga asta OEM, e cocheta ca o baterie de Nokia.

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    E una de 61Ah/600A, pana la cea de 63. Si e putin mai ieftina/mai mica.

    Leave a comment:

  • wolfydRg
    Senior Member

  • wolfydRg
    replied
    Pai vad cea silver are 63Ah. E perfecta atunci. Go for it!

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    @merluciu - poate e o varianta si ce-am spus mai jos. Producatorul spune ca-s mai rezistente in timp la solicitari, si nu mai cedeaza la frig, cum se mai intampla la gama Blue (eu am patit-o asta iarna sa porneasca cu ceva emotii, si am Blue).

    LE
    Din descrierea Varta Silver
    "Functioneaza la putere maxima chiar si in conditii extreme intre -25șC si +45 șC. Este bateria auto pentru folosire zilnica pe trasee urbane scurte si aglomerate. Acumulatorul auto SILVER Dynamic de la VARTA este optiunea premium pentru orice masina.Vehiculele de înaltă performanță, ultra echipate sunt cele mai pretențioase în privința bateriilor. Pentru acestea, Varta a dezvoltat bateria SILVER Dynamic. Ultrafiabilă, aceasta depășește cerințele bateriilor montate din fabrică. Are o capacitate și rezervă de putere excepțională și performanță maxima de pornire la rece.Pe scurt, aceasta este o baterie SLI ( starting, lighting, ignition) premium, care va fi întodeauna eficientă indiferent de condițiile meteorologice."
    BlackMagic
    Senior Member
    Last edited by BlackMagic; 16-05-13, 15:05.

    Leave a comment:

  • merluciu
    Senior Member

  • merluciu
    replied
    Eu cand o schimb imi iau Varta Dynamic Blue 60Ah.

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Varta Silver Dynamic D21, 61Ah/600A, gama premium/top-end/heavy-duty de la Varta. Acelasi pret si dimensiuni precum Blue Dynamic D43, dar mai buna/rezistenta.
    BlackMagic
    Senior Member
    Last edited by BlackMagic; 16-05-13, 15:05.

    Leave a comment:

  • wolfydRg
    Senior Member

  • wolfydRg
    replied
    Orica ar fi numai sa fie de capacitate mai mare. Un 60Ah ar fi de luat in seama.
    Ea fiind de capacitate mica 45Ah daca o tii in ger un timp mai indelungat , sa zice de la -10 la -20 , o sa ai probleme cu pornirea. Dupa 2 saptamani se cunostea ca da in nas mai greu.

    Mai multe detalii aici : http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post452743
    Eu unul probabil cand ma va lasa bateria o voi schimba cu una de 60. De incarcat nu se pune problema ca nu duce alternatorul. Am studiat problema si in mod clar incarca si mama bateriei.

    Leave a comment:

  • Ionut R.
    Senior Member

  • Ionut R.
    replied
    @wolfydRg...acum chiar sunt bulversat daca nu B32, ce sa fie atunci?
    @merluciu...ok, una mai mare; ce-mi recomanzi?

    Leave a comment:

  • merluciu
    Senior Member

  • merluciu
    replied
    Ia-ti una mai mare daca ai ocazia s-o schimbi. Eu astazi am fost la asko la revizie, intr-o ora jumate cat a fost oprita cu cheia in contact s-a descarcat bateria, a trebuit s-o puna pe redresor sa porneasca. Cred ca si aia de telefon e mai buna.

    Leave a comment:

  • wolfydRg
    Senior Member

  • wolfydRg
    replied
    Eu unu care am B32 de la Varta as zice sa nu mergi pe aia. Parerea mea.

    Leave a comment:

  • Ionut R.
    Senior Member

  • Ionut R.
    replied
    multumesc baieti pentru ajutor. Cred ca voi merge pe varianta B32 de la Varta, cea de 45Ah. Revin cu impresii dupa montaj.

    Leave a comment:

  • dragostan
    Senior Member

  • dragostan
    replied
    De bateria asta nu stiam. Pentru civic si accord, pana de curand, singura varta care intra in locasul original era B32 de 45Ah. Probabil e recent aparuta.

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Pret foarte bun; pare dimensionata sa incapa in locasul masinii, pe cand clasica Dynamic Blue 60Ah e mai lata (o am eu).

    Leave a comment:

Working...
X