If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu am masina din feb. 2007. Bateria originala a cedat in 2009 in primavara si a fost inlocuita pe garantie. Vad ca inlocuitoarea rezista de mai bine de 4 ani, iar eu iarna nu prea merg cu Accordul. Il las in subterana la mall, dar il pornesc regulat si il las sa mearga in gol 15 min/ 10 zile.
As pune totusi baterie mai mare, sa scap de nevoi precum cele descrise mai sus.
Nici eu nu am avut probleme cu bateria OEM...si doar OEM am avut, a 3 a la numar este, masina din 2004, si are pe masina 2.5 ani, dar se tine bine...dintre toate prima Yuassa! sunt curios daca trec de 3 ani cu ea
Eu nu am avut probleme reale nici cu cea originala, nici cu replacementu asta tot de la Honda. Insa am mers cu masina aproape zilnic. Prima baterie s-a descarcat in vreo 2 saptamani dupa ce un bou mi-a fortat butucu cu o surubelnita si-a bulit actuatoru care consuma curent non-stop pan-a secat-o de tot. Daca o uiti o saptamana iarna intr-o parcare sau juma de ora cu ceva consumatori iti trebuie fire s-o iei din loc. Mie mi-e draga asta OEM, e cocheta ca o baterie de Nokia.
@merluciu - poate e o varianta si ce-am spus mai jos. Producatorul spune ca-s mai rezistente in timp la solicitari, si nu mai cedeaza la frig, cum se mai intampla la gama Blue (eu am patit-o asta iarna sa porneasca cu ceva emotii, si am Blue).
LE
Din descrierea Varta Silver
"Functioneaza la putere maxima chiar si in conditii extreme intre -25șC si +45 șC. Este bateria auto pentru folosire zilnica pe trasee urbane scurte si aglomerate. Acumulatorul auto SILVER Dynamic de la VARTA este optiunea premium pentru orice masina.Vehiculele de înaltă performanță, ultra echipate sunt cele mai pretențioase în privința bateriilor. Pentru acestea, Varta a dezvoltat bateria SILVER Dynamic. Ultrafiabilă, aceasta depășește cerințele bateriilor montate din fabrică. Are o capacitate și rezervă de putere excepțională și performanță maxima de pornire la rece.Pe scurt, aceasta este o baterie SLI ( starting, lighting, ignition) premium, care va fi întodeauna eficientă indiferent de condițiile meteorologice."
Varta Silver Dynamic D21, 61Ah/600A, gama premium/top-end/heavy-duty de la Varta. Acelasi pret si dimensiuni precum Blue Dynamic D43, dar mai buna/rezistenta.
Orica ar fi numai sa fie de capacitate mai mare. Un 60Ah ar fi de luat in seama.
Ea fiind de capacitate mica 45Ah daca o tii in ger un timp mai indelungat , sa zice de la -10 la -20 , o sa ai probleme cu pornirea. Dupa 2 saptamani se cunostea ca da in nas mai greu.
Mai multe detalii aici : http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post452743
Eu unul probabil cand ma va lasa bateria o voi schimba cu una de 60. De incarcat nu se pune problema ca nu duce alternatorul. Am studiat problema si in mod clar incarca si mama bateriei.
Ia-ti una mai mare daca ai ocazia s-o schimbi. Eu astazi am fost la asko la revizie, intr-o ora jumate cat a fost oprita cu cheia in contact s-a descarcat bateria, a trebuit s-o puna pe redresor sa porneasca. Cred ca si aia de telefon e mai buna.
De bateria asta nu stiam. Pentru civic si accord, pana de curand, singura varta care intra in locasul original era B32 de 45Ah. Probabil e recent aparuta.
Leave a comment: