YOZ: '07 Honda Accord Executive 2.0L EX, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F posibil. Si la civic placutele OEM erau textar, frane tot de 280.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • Eu am avut stock tot textar, cele luate de pe cox la fel textar.
      _________________________
      2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

      Comment


      • Eu am facut beddingul inca din primele zile. Am mers putin prin oras si apoi pe autostrada 150-0 de 3 ori, 200-0 de 3 ori si deja erau cum trebuie.
        Pe discuri turbo-groove beddingul se face mai repede din cauza santurilor, pe discurile oem posibil sa fie nevoie de ceva mult mai serios.
        Ideea e ca trebuie sa le aduci la punctul de incingere, altfel mai ai de asteptat.
        I come in peace...
        Civic 2.2 ES - Milano Red
        EX - Accord 2.0 SSE - Dark Mocha Pearl

        Comment


        • Mie se pare cam mult totusi 200-0 de mai mult ori... Soliciti cam mult franele. Nu zic ca nu rezista, dar nu prea are sens, in conditii normale nu prea faci niciodata manevra asta. Ma gandesc la discuri/ placute noi, sa nu fie prea de tot...
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • Coat-ul ala e destul de rezistent, cand am pus prima data pe spate placute yellow a durat cam 2 saptamani si ceva pana am simtit prima frana adevarata. La un drum mai virajat luat in forta deja se lasasera. N-ai ce sa soliciti la ele, crede-ma. Doar ca va manca discurile pe paine, dar sa ai frane si sa tina si mult.... Oricum 80-100.000 km n-ai treaba daca nu esti genul care scoti masina 3 statii de metrou.
            ATE or fi bune si ele dar daca vreodata (e de ajuns o singura data) reusesc sa te scoata dintr-un mare .... e suficient. E o masina puternica, ce prinde 200+, grea si care are nevoie de frane nu de jalnicele oem-uri cu care vine echipata din fabrica.
            Acum mai depinde si de sofer.
            I come in peace...
            Civic 2.2 ES - Milano Red
            EX - Accord 2.0 SSE - Dark Mocha Pearl

            Comment


            • Astrule, rememorez "plimbarea" pe centura Bucureşti testând suspensiile. Pot să spun că frânele s-au comportat extraordinar, eu am rămas uimit de cum frâna mașina. E drept însă că după vreo 8-10 frâne puternice repetate, de la 180 și mai mult la 100 sau mai puţin, s-au încins şi au dat în fading.
              Dar cum spuneai, depinde de stilul fiecărui șofer în parte, a se ţine cont când se aleg frânele. Poate pentru unii, investiția în Yellow nu se justifică.
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • Presupunand ca ar fi foarte scumpe. Eu cred ca-s comparabile cu oem.
                I come in peace...
                Civic 2.2 ES - Milano Red
                EX - Accord 2.0 SSE - Dark Mocha Pearl

                Comment


                • Multumesc mult pentru toate raspunsurile, voi reciti topicurile fiecaruia ! Cautam topicul Placute Frana, Discuri la ACCORD si din acest motiv nu l-am gasit (scuze) !
                  Nu am un stil de condus agresiv, frane doar prin curbe, in rest nu fortez (de la peste 140 sa franez brusc). In general iau curbele cam tare si in forja, cu frana inainte de curba, probabil din pricina condusului agresiv doar in curbe s-ar fi dus si rulmentul(mi se pare destul de devreme pentru el, la 66.000km ... dar asta e).
                  @BlackMagic mi-ai anticipat urmatoarea intrebare: ” Trebuie sa schimb obligatoriu si lichidul de frana odata cu discurile si placutele, chiar daca anul trecut l-am schimbat ?!”
                  Ca si info legat de stilul de condus: Am peste 50-60%carne pe placutele de frana spate EBC Green, insa discurile sunt terminate.

                  Am gasit la Unix Auto placute frana spate ATE Akebono atat la 184ron cat si ATE Lucas la 302ron ; diferenta ?Ambele merg pe Accord conform calculatorului, dar care-i realitatea?
                  ATE Lucas ( Sistem frana: Lucas ;Latime: 87 Înaltime: 52,9 Grosime: 14,5 cu avertizare acustica uzura ) ;
                  ATE Akebono (Sistem frana: Akebono Latime: 88,9 Înaltime: 47 Grosime: 15 cu avertizare acustica uzura )

                  @Astrule ai dreptate. Situatia financiara conform ofertelor primite ar fi cam asa:
                  ATE ( setup complet) : 532ron (discuri) + 282ron (placute) = 814ron - 5%(discount) = 774 Ron (Coasta de Est)
                  EBC ( setup complet ) : 520ron (Discuri TurboGroove) + 243ron (placute Yellow) sau 202ron (placute Green) - 5%(Discount)= 723ron Yellow (Coasta de Est)
                  Jakoparts( setup complet) : 440ron (Discuri) + 177ron (placute) = 617ron (Monkey Solution, service detinut de un fost angajat Asko Motors)

                  Top propriu:
                  EBC setup complet daca ai stil de condus mai agresiv;
                  ATE setup cel mai potrivit pt condus normal spre agresiv;
                  Jakoparts (calitate ca cele originale, folosite de proprietarul service-ului pe un Accord CL9), nici o parere de la un utilizator de forum.

                  Situatia la rulment e un pic mai complicata cu diferente destul de mari:
                  Rulment + Butuc Jakoparts : 970ron
                  Rulment(probabil cu tot cu butuc) FEBI Bilstein : 663ron
                  Rulment cu butuc deviz Carpati - Gara de Nord : 700ron (nu cunosc brandul)
                  A mai schimbat cineva rulmentul spate?
                  I don't care about other cars , i just love my Honda

                  Comment


                  • De la ebc Green am plecat si eu. Diferenta e uriașă. Mulți cred ca n-au nevoie de frane insa e de ajuns sa ai nevoie o singura data. O frâna buna e necesară si la 50 la oră.
                    I come in peace...
                    Civic 2.2 ES - Milano Red
                    EX - Accord 2.0 SSE - Dark Mocha Pearl

                    Comment


                    • @astrul - facem un test? 50-0? 100-0?
                      @YoZ - vezi și cu Adilau info prețuri, în special pentru ATE, în cazul de faţă. Are prețuri foarte bune, CDE am observat că au preţuri mari şi foarte mari, chiar, în unele cazuri.
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • Incearca si epiesa.ro
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • Vorbeste si cu bogdan din iasi de la moldotrans
                          Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                          Comment


                          • Originally posted by BlackMagic View Post
                            @astrul - facem un test? 50-0? 100-0?
                            Facem.
                            Miercuri, daca mai sunt in tara, Tartasesti e cel mai ok.
                            50,100,150,200, dar invers
                            I come in peace...
                            Civic 2.2 ES - Milano Red
                            EX - Accord 2.0 SSE - Dark Mocha Pearl

                            Comment


                            • @YOZ: Considerand ca ai schimba franele pe ambele punti, sa nu existe diferente cum bine puncta BM, si tinand cont ca din calculele tale EBC aprox egal cu ATE, de ce crezi ca EBC e mai potrivit pentru stil agresiv, dar pentru stil normal sunt mai bune ATE?? Adica daca le iei la aceeasi bani si sunt mai bune, de ce nu ai avea frane mai bune??

                              Eu zic sa nu te amagesti. Am schimbat in astia 6.5 ani de cand am Accordul vreo 5 seturi de placute pe discurile originale si acum la final am ales setup complet EBC. In afara de Yellowstuff, seturile de placute au fost la fel: acelasi feeling de 2 bani in pedala, aceeasi putere de franare, diferentele fiind legat de cat de repede se consumau/ daca scartaiau (cel mai repede de departe s-au dus Textar, cel mai nasol au scartait ATE). Pe langa astea am mai avut Ferodo Premier (probabil cele mai ok dupa EBC) si Jakoparts care sunt ok.

                              Sa iti mai zic o chestie: am avut pe mana zilele astea un TypeR FN2 aproape nou (deci fara probleme la frane etc - discurile arata ca noi) si vreau sa iti zic ca am frane mai bune pe Accord si ca feeling si ca distanta zic eu. Asta ar trebui sa iti spuna cat de OK sunt EBC.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • Xander, nu stiu pentru Accord, dar pentru Civic diferenta de pret intre setup complet ATE si EBC e de vreo 60%. Deci aici trebuie sa te contrazic.

                                Apoi ziceai ca au scartait ATE, dar aici vorbim de setup complet, nu doar de placute. Tu nu ai avut setup complet ATE ci discuri stoc + placute ATE. Si probabil ca in combinatia asta scartaitul e explicabil.

                                Deci eu am setp complet ATE in momentul de fata si nu scartaie decat f. rar la viteze f. mici (1-3 km/h) si doar in anumite cazuri.
                                Am preferat sa merg pe sigur pe un setup un pic superior celui de fabrica, dar la un pret mult mai decent.
                                Ca uzura si rezistenta nu zic nimic pentru ca e prematur.
                                Dar ca performate sunt un pic peste setupul de fabrica si eu asta am urmarit.

                                Am putea adauga eterna discutie ca placute EBC (Green/Yellowstuff) + discuri stoc franeaza bine dar se uzeaza mai repede discurile (care sunt mai scumpe decat placutele). Deci dai mai multi bani per total schimband discurile si implicit si palcute mai devreme.

                                Nu stiu de cea de performanta, dar nici nu m-ainteresat sa am frane "upgrade" care au unele dezavantaje.

                                Daca era sa compar la pret un setup complet de fabrica cu EBC, atunci as fi luat EBC, dar atata timp cat ATE (in combinatia discuri + placute) sunt universal bine vazute si au feedback pozitiv atunci eu am zis ca nu am nimic de pierdut.


                                La Civic, setup-ul de fabrica e mai OK decat la Accord-ul vostru unde multi se plang de franele stoc.
                                Si probabil ca daca as avea Accord as fi luat un setup full EBC.

                                Cel mai bine, si constructiv, e sa ne zica cineva cu Accord, cu setup full ATE ce parere are. Spus de mine e ca si cum as compara mere (Civic) cu pere (Accord).
                                ticker
                                Administrator
                                Last edited by ticker; 16-08-13, 10:02.
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X