If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mă bucur că am fost de ajutor și să le folosim sănătoși. Am văzut prin niște cataloage că mai există un model cu ceva întăritură pentru călcâie, dar tot din textil. Și mai sunt și cele pe care le avem noi acum. Sunt "elegance".
Btw, frumoasă foc mașina!
112.400 km.
Mi-au ajuns zilele trecute si mie covorasele originale "premium" comandate dupa codul unui coleg de aici. Ii multumesc inca o data pe aceasta cale. Le-am luat cu 400 lei. Par mult mai calitative decat cele OEM standard pe care le-am avut si am schimbat 2 seturi de cand am masina, de fiecare data cel de la sofer gaurindu-se unde tii calcaiul piciorului drept.
Si o poza de astazi
Pun cateva poze mai recente, ca tot am promis dar n-am mai pus:
Ma tot gandesc sa o vand si sa iau alta masina care sa stea de bibelou in garaj in locul asteia... Dar nu prea imi place nimic in bugetul la care m-am gandit.
A doua chestie care ma deprima este pretul mediu la care se vand la noi masinile astea. Si sa fie ultimul lucru pe care-l vand in viata asta, nu vand Accord Sport din 2008 cu 109.000 la bord cu 5000 euro, asta-i clar!
EI ....... asta ar fi si buna ,la cati bani ai bagat in masina sa nu treci ITP, la cum arata trebuia sa le arati niste poze cu masina astora de la itp si trecea din prima
Au fost revopsite bara fata, capota, aripile fata, usa soferului, bara spate, tratate aripile spate pe interior si apoi ceruite. Pe elementele revopsite am avut locuri cu lac sarit, zgarieturi mai mici sau mai mari. Foarte slaba vopseaua de fabrica oricum, de departe cel mai mare minus al acestui model.
Recent am facut o revizie mica, ulei Mobil 1 FS 0W40 (a doua revizie consecutiva cu el, arata bine si nu il consuma deloc), filtru ulei HAMP Synergy, filtru aer OEM, filtru polen Mann FP2358.
Totul este foarte bine, ieri am facut ITP-ul anticipat cu o luna, am trecut fara niciun fel de problema.
I-am montat 4 bucati Goodyear Eagle F1 Assymetric 5 de care sunt extrem de multumit si le recomand.
In data de 30 septembrie intra la vopsit pentru cateva elemente cu zgarieturi/lac sarit. Revin cu poze cand va fi gata.
Am mers destul de putin cu ea in ultima vreme, Civicul EJ9 fiind folosit aproape full time.
I-am vopsit si montat eleronul OEM intre timp, s-a dereglat putin directia fata si a apucat sa-mi manance putin pe interior anvelopele pe fata pana mi-am dat seama, insa am remediat rapid cu un reglaj de directie.
In rest, absolut nimic deosebit.
Merge foarte bine, arata inca foarte bine pentru cei 11 ani vechime, consumul mediu nu imi sare de 9% oricum as merge, s-a dovedit o masina absolut super.
Ramane de vazut cat o voi mai tine, parca as incerca si altceva. Vedem.
Eleronul ala inca tot n-am apucat sa-l vopsesc si sa-l pun pe masina. In alta ordine de idei, bara fata s-ar cere incet incet revopsita si toata masina polishata. Au aparut unele zgarieturi in timp.
Cum masina imi place foarte mult, ma pregatesc sa cumpar o masina ieftina pentru tavaleala prin minunatul Cluj + naveta la munca. Accordul e mult prea finut pentru ce-l pun sa faca in momentul de fata si mi-e mila de el.
Am inlocuit amortizoarele fata cu unele noi OEM.
Intrucat mai am cam 30% placute pe fata, ma pregatesc pentru un nou set, impreuna cu discuri. Voi merge tot pe OEM.
In rest, benzina si lichid de parbriz. Totul merge struna.
Am comandat si au sosit amortizoare fata OEM Sport - aprox 1700 lei.
In rest, in ultima vreme, am facut evacuare dubla cu inca o toba OEM de 2.0 si traseu custom si am cumparat, vopsit si montat bara spate de Type S - aprox 2200-2300 lei a dus toata distractia. Vopsirea a iesit multumitor, dar nu perfect. Oricum toata caroseria cere un polish integral, dar asta la primavara.
Eleronul inca tot n-am apucat sa-l vopsesc si sa-l montez, dar urmeaza.
Acum sunt la faza in care incerc sa ma conving singur ca merita aprox 900 lei o grila noua OEM de Type S. Si o voi face si pe asta.
Problema ramane bara/lip-ul fata de Type S. Nu pretul in sine ar fi cea mai mare problema (aprox 400 euro), cat transportul, care e extrem de scump. Vedem.
Leave a comment: