IVLADBOGDAN: '08 Accord CL7 2.0 i-VTEC SSE M/T Carbon Bronze Pearl
Collapse
X
-
Masina asta continua sa ma surprinda placut.
Dupa ce pedala de ambreiaj s-a "reparat" singura si nu mai scartaie, cand am ridicat masina pe elevator sa schimb etrierul stanga spate, am constatat ca e perfect uscat acolo, lichidul fiind la nivel. Am mai mers inca vreo 600 km si lucrurile au ramas la fel. Bravo ei. Am luat totusi 2 etriere oem sh de la colegul care dezmembreaza una la fel ca a mea, sa am pe viitor in caz ca revine problema. Eu etrier reconditionat "nou" cu 400 lei nu pun pe masina.
Acum ca am parcurs vreo 2000 si ceva de km, pot sa-mi dau cu parerea la rece despre masina.
++++ Imi da o senzatie de "o sa ajungem la destinatie fara sa te las in drum" incredibila, fata de orice masina pe care am avut-o pana acum, si nu au fost putine.
+Motorul si cutia imi plac foarte mult, din toate punctele de vedere, poate cu un mic minus pentru lipsa cuplului in ture joase, dar m-am obisnuit.
+Scaunele sunt printre cele mai bune din clasa ei din perioada ei de fabricatie, daca nu chiar cele mai bune.
+Pozitia la volan foarte buna.
+Foarte bine antifonata si foarte inghegata.
+Sistemul audio imi place foarte mult cum suna.
+Imi place faptul ca desi are computer de bord si avertizari, nu are chestii retardate de genul eroare de bec ars si poti sa pui leduri pe pozitie daca vrei. Pot sa vad si singur cand e ars un bec.
+Spre deosebire de Audi, senzorul de ploaie si stergatoarele automate functioneaza corect.
-Ma enerveaza la culme calitatea vopselei de pe masina. Nici tabla nu pare foarte stralucita. Dupa fiecare drum parca apare cate o zgarietura noua...
-Ma scoate din sarite faptul ca bazaie cand e cheia in contact. Normal ca e in contact, cum altfel sa ajungem unde avem de mers?!
-Maneta de semnalizare e de tipul BMW si are prostul obicei sa nu stea pe pozitie cand semnalizezi si virezi in acelasi timp.
-Franele, chiar daca sunt de 300 mm pe fata, sunt cam la limita pentru gabaritul ei. Nu spun ca nu franeaza daca ai nevoie, insa la un mers ceva mai sportiv se simte. Aici nemtii le nimeresc mai bine.
Per total, sunt extrem de fericit si sper sa o tina tot asa!
Comment
-
N-aș zice că Accord-ul e chiar atāt de bine antifonat, dar aici sunt atāt de multe variabile, īncāt e foarte greu să compari de la om la om, percepția fiecăruia fiind diferită.
Cāt despre frāne, cu cele OEM da, e puțin subdimensionată, motiv pentru care eu am folosit EBC Blades cu plăcuţe Yellowstuff și mi-au plăcut mult. Cred că sunt maximum ce se poate obține din sistemul stock, fără a apela la upgrade de etrieri.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Pedala de ambreiaj nu mai scārțāie ca a venit frigul, aceeași problema o am și eu dar la primăvară n-o mai iert și o schimb la pachet cu cilindrul receptor iar scurgerea de lichid de frānă pe la pārghia acționata de cablul de frānă de mana o ai din cauza unui o-ring plasat īn spatele parghiei īn interiorul etrierului pe același ax. Ca sa ajungi acolo ai nevoie de un cleste special care costa ceva bănuți, vreo 100-150 lei sau recondiționezi etrierul īntr-un atelier specializat, costa de Est facea/face operația asta, un kit de reparație costa vreo 30 lei, nu știu manopera cat e. Daca ai găsit un etrier funcțional la un preț bun, poate ca ai ieșit mai ieftin și fără bătăi de cap schimbāndu-l cu totul.
Comment
-
Am luat alt etrier functional, dar nu il schimb pana nu revine problema. Cat timp nu mai curge lichid si e perfect uscat, nu are rost sa pun carul inaintea boilor si sa-mi fac de lucru aiurea. Idem cu pedala de ambreiaj. Iar cu lucrurile recondtionate nu sunt si nu voi fi de acord niciodata.
Comment
-
Etrierul este una din piesele care se reconditioneaza, nu are rost sa cumperi o intreaga piesa cand ai defect un simering, un pistonas, o garnitura anti-praf, se gasesc kituri de reparatie originale Honda deci e gandita treaba. Cazuri cand se inlocuieste etrierul sunt cand s-a rupt aerisitorul in filet, filet stricat prin strangere excesiva la surubul de la conducta, pistonas gripat, cazuri in care nu vrei sa improvizezi. Etrierul care l-ai luat tu sh poate foarte frumos sa aiba aceeasi problema ca al tau sau alta, nu poti sa stii pana nu-l montezi. Daca nu esti de acord cu reconditionare si vrei lucru bun, ia unul nou si atunci intr-adevar vorbim de alta treaba.
Comment
-
71257 km.
Operatiunea arcuri sport incheiata.
Am montat un set nou de arcuri H&R.
+Stabilitate in viraje si tinuta de drum imbunatatite;
+Aspect;
+Se simte super pe drumuri bune.
-Pe unele suprafete de rulare, scuturatul este inacceptabil.
Este primul "upgrade" pe care il fac la absolut toate masinile pe care le am. La Accord pur si simplu nu mai puteam sa vad cum imi pot baga capul intre aripa si roata pe puntea fata.
Scuzati calitatea pozelor.
Comment
-
Camber-ul negativ pe spate contribuie la stabilitate, atāt pe linii drepte, cāt mai ales īn curbe.
Dacă valorile nu-s exagerat de ieșite din specificații ci similare celor date de suspensia sport OEM, atunci nu-i nici o problemă, mai degrabă e un plus.
Da, anvelopele pe spate s-ar toci o idee mai repede pe interior dar...ar fi un bun trade-off.
2 cents.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
-2 grade e oarecum mult daca nu tragi excesiv de tare de masina. Mai ales pe spate, unde transferul de mase e mai scazut si implicit, suspensia nu se "deregleaza" asa tare la solicitari. My 2 cents. Pe fata un camber negativ excesiv va afecta performanta in linie dreapta (acceleratia), din cauza contactului ceva mai scazut cu solul.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
Comment