IVLADBOGDAN: '08 Accord CL7 2.0 i-VTEC SSE M/T Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IVLADBOGDAN: '08 Accord CL7 2.0 i-VTEC SSE M/T Carbon Bronze Pearl

    Salutare!
    Nu am mai postat pe acest forum de ceva timp, am zis ca o sa o fac ori cand apuc sa-i fac ceva semnificativ Prelude-ului, ori, daca vreodata voi schimba tabara si in randul masinii daily tot pe o Honda.
    Ei, acest moment a venit. Dupa un A4 B5 facelift de care am fost extrem de multumit, a urmat un A4 B7 2.0 TDI 170 cp care, pe parcursul a aproape doi ani de zile mi-a mancat toti banii, nervii si timpul liber. S-a stricat cam tot ce se putea strica la motor si nu numai, costurile reparatiilor depasind valoarea masinii. Am reusit sa o vand saptamana trecuta, dupa care m-am hotarat ca si masina daily trebuie sa fie tot o Honda, neaparat benzina. Nu mai vreau diesel cat traiesc.

    Asadar, dupa o excursie de cateva zile prin Germania, am gasit in Mannheim masina mult visata.
    Este vorba despre un Accord din 05/2008 (din cate stiu este ultima luna pentru CL7), cu o culoare absolut superba, in echipare Sport Special Edition.
    Ce este cu adevarat special este ca masina are doar 68.000 km si desi are cateva zgarieturi pe exterior, in interior se prezinta exact ca si o masina noua.

    Imi lipsesc de la fosta navigatia, farurile bixenon si senzorii de parcare, insa am castigat interior de piele si oglinzi rabatabile electric + o fiabilitate fara egal, fata de masinile germane din aceeasi perioada.

    Singura problema este faptul ca scartaie pedala de ambreiaj, am vazut ca este o problema comuna, pe care o voi remedia cat de repede pot.

    Am doar 4 poze cu masina, din momentul cumpararii. Urmeaza sa fac demersurile pentru inmatriculare, apoi voi tine un jurnal al masinii.
    Prelude-ul a ajuns la 316.000 km, am schimbat doar o garnitura la capacul de culbutori, in rest totul merge impecabil. Urmeaza sa ii restaurez tabla si sa o revopsesc integral, iar apoi poate va urma un swap la H22.
    Pana atunci trebuie sa ma bucur de noua jucarie.
    Sunt extrem de fericit si sper ca Accordul sa nu ma dezamageasca.

    Modificari chiar nu prea vad ce as putea sa-i fac, eventual niste arcuri Eibach, o folie si sa fac cumva sa am macar un AUX la muzica.
    Pe termen lung, poate un upgrade la Xenon, facut cum trebuie, faruri, instalatie, etc.








  • #2
    Felicitări! Vreau să o văd live.

    Comment


    • #3
      Felicitari pentru achizitie!
      Sa o conduci cu placere!!!

      Comment


      • #4
        Felicitari pentru achizitie. Imposibil sa te dezamageasca daca o intretii cum trebuie .
        '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
        Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

        Comment


        • #5
          Sa o conduci cu placere!

          Comment


          • #6
            Sa o stăpānești sănătos si ea pe tine. Eu sunt curios cat a costat

            Comment


            • #7
              S-o stapanesti sanatos. Arata foarte bine, dar...halatu, cat a fost?
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment


              • #8
                Arata foarte bine, felicitari si sa te bucuri de ea!
                2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                2000 Honda S2000 Berlina Black
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                Comment


                • #9
                  Sa ai noroc de ea!
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Este foarte eleganta masina!
                    Va doresc o relatie de lunga durata si drumuri cat mai line si relaxante.
                    Din Mannheim mi-am luat si eu Jazz-ul.
                    Cu stima.
                    ...
                    I know nothing about Honda engines, but simply I love it!

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc pentru mesaje, intr-adevar, masina este super, nu o luam altfel.
                      Cum am luat-o dintr-o tara unde Hondele au pret, am platit 9000 euro pentru ea. Mult, putin, nu mai conteaza, a fost dragoste la prima vedere.
                      Am facut deja comanda pe CoxMotorParts pentru pachet de revizie + placute frana + baterie. Deocamdata nu umblu cu ea, nu am numere si vreau sa scot direct numere definitive.

                      Comment


                      • #12
                        nu mai conteaza pretul acum, ca oricum ai luat-o, insa din punctul meu de vedere, e f mult. De aceeasi bani cred ca luai CU1 linistit, sau cu putin noroc (eventual 1-2k in plus) un CU2.
                        '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                        Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                        Comment


                        • #13
                          Sa o stapanesti sanatos! Pana la urma, nu conteaza cat ai dat pe ea. Poate km aia chiar sunt reali si de aici pretul ei atat de ridicat.

                          Comment


                          • #14
                            cand iti place ceva, chiar daca poate e mai scumpa decat pretul pietei, tot o iei. Iti place si punct.
                            '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                            Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                            Comment


                            • #15
                              Masina are km reali. Iar din punctul meu de vedere un CL7 SSE este peste un CU1 chel. Plus ca nu concep sa dau atatia bani pe masina si sa am motor SOHC, chiar daca si R20 e un motor reusit.
                              Plus faptul ca am vrut o masina care sa aiba musai interior impecabil si sub 80.000 km. Masini cu km multi am tot avut, deci exclus total sa iau ceva la 150-200.000 km, indiferent de cat ar fi fost de intretinuta.
                              Mi-as fi dorit un K24, dar tot ce am gasit sa imi placa ca si rulaj/dotari/culoare erau cu cutie automata si 2006/inceput de 2007. Am vandut masina din 11/2006, deci trebuia sa fie un mic upgrade si la acest capitol.
                              Nu in ultimul rand, culoarea. Pentru mine conteaza foarte mult culoarea unei masini.

                              Comment

                              Working...
                              X