Salutare!
Nu am mai postat pe acest forum de ceva timp, am zis ca o sa o fac ori cand apuc sa-i fac ceva semnificativ Prelude-ului, ori, daca vreodata voi schimba tabara si in randul masinii daily tot pe o Honda.
Ei, acest moment a venit. Dupa un A4 B5 facelift de care am fost extrem de multumit, a urmat un A4 B7 2.0 TDI 170 cp care, pe parcursul a aproape doi ani de zile mi-a mancat toti banii, nervii si timpul liber. S-a stricat cam tot ce se putea strica la motor si nu numai, costurile reparatiilor depasind valoarea masinii. Am reusit sa o vand saptamana trecuta, dupa care m-am hotarat ca si masina daily trebuie sa fie tot o Honda, neaparat benzina. Nu mai vreau diesel cat traiesc.
Asadar, dupa o excursie de cateva zile prin Germania, am gasit in Mannheim masina mult visata.
Este vorba despre un Accord din 05/2008 (din cate stiu este ultima luna pentru CL7), cu o culoare absolut superba, in echipare Sport Special Edition.
Ce este cu adevarat special este ca masina are doar 68.000 km si desi are cateva zgarieturi pe exterior, in interior se prezinta exact ca si o masina noua.
Imi lipsesc de la fosta navigatia, farurile bixenon si senzorii de parcare, insa am castigat interior de piele si oglinzi rabatabile electric + o fiabilitate fara egal, fata de masinile germane din aceeasi perioada.
Singura problema este faptul ca scartaie pedala de ambreiaj, am vazut ca este o problema comuna, pe care o voi remedia cat de repede pot.
Am doar 4 poze cu masina, din momentul cumpararii. Urmeaza sa fac demersurile pentru inmatriculare, apoi voi tine un jurnal al masinii.
Prelude-ul a ajuns la 316.000 km, am schimbat doar o garnitura la capacul de culbutori, in rest totul merge impecabil. Urmeaza sa ii restaurez tabla si sa o revopsesc integral, iar apoi poate va urma un swap la H22.
Pana atunci trebuie sa ma bucur de noua jucarie.
Sunt extrem de fericit si sper ca Accordul sa nu ma dezamageasca.
Modificari chiar nu prea vad ce as putea sa-i fac, eventual niste arcuri Eibach, o folie si sa fac cumva sa am macar un AUX la muzica.
Pe termen lung, poate un upgrade la Xenon, facut cum trebuie, faruri, instalatie, etc.
Nu am mai postat pe acest forum de ceva timp, am zis ca o sa o fac ori cand apuc sa-i fac ceva semnificativ Prelude-ului, ori, daca vreodata voi schimba tabara si in randul masinii daily tot pe o Honda.
Ei, acest moment a venit. Dupa un A4 B5 facelift de care am fost extrem de multumit, a urmat un A4 B7 2.0 TDI 170 cp care, pe parcursul a aproape doi ani de zile mi-a mancat toti banii, nervii si timpul liber. S-a stricat cam tot ce se putea strica la motor si nu numai, costurile reparatiilor depasind valoarea masinii. Am reusit sa o vand saptamana trecuta, dupa care m-am hotarat ca si masina daily trebuie sa fie tot o Honda, neaparat benzina. Nu mai vreau diesel cat traiesc.
Asadar, dupa o excursie de cateva zile prin Germania, am gasit in Mannheim masina mult visata.
Este vorba despre un Accord din 05/2008 (din cate stiu este ultima luna pentru CL7), cu o culoare absolut superba, in echipare Sport Special Edition.
Ce este cu adevarat special este ca masina are doar 68.000 km si desi are cateva zgarieturi pe exterior, in interior se prezinta exact ca si o masina noua.
Imi lipsesc de la fosta navigatia, farurile bixenon si senzorii de parcare, insa am castigat interior de piele si oglinzi rabatabile electric + o fiabilitate fara egal, fata de masinile germane din aceeasi perioada.
Singura problema este faptul ca scartaie pedala de ambreiaj, am vazut ca este o problema comuna, pe care o voi remedia cat de repede pot.
Am doar 4 poze cu masina, din momentul cumpararii. Urmeaza sa fac demersurile pentru inmatriculare, apoi voi tine un jurnal al masinii.
Prelude-ul a ajuns la 316.000 km, am schimbat doar o garnitura la capacul de culbutori, in rest totul merge impecabil. Urmeaza sa ii restaurez tabla si sa o revopsesc integral, iar apoi poate va urma un swap la H22.
Pana atunci trebuie sa ma bucur de noua jucarie.
Sunt extrem de fericit si sper ca Accordul sa nu ma dezamageasca.
Modificari chiar nu prea vad ce as putea sa-i fac, eventual niste arcuri Eibach, o folie si sa fac cumva sa am macar un AUX la muzica.
Pe termen lung, poate un upgrade la Xenon, facut cum trebuie, faruri, instalatie, etc.
Comment