Va salut stiu ca nu e locul potrivit insa este masina mea. Poate e cineva interesat sau are pe cineva interesat.
https://www.olx.ro/d/oferta/propriet...i-IDfuH99.html
ARKAD23: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Dark Mocha Pearl
Collapse
X
-
Va salut, as dori sa schimb pompa servo si codul dat de la service este urmatorul 56110RBAE02
Am gasit pe autodoc24 https://www.autodoc24.ro/era-benelux/14367050
Acum am o nelamurire sunt mult mai mutl modele la codul cu "1" la urma si nu "2" adica 56110RBAE01
Mai exact https://www.autodoc24.ro/search?keyword=56110RBAE01
Aveti idee este vreo diferenta. Va intreb deoarece la compatibilitate imi da OK insa nu vreau sa cumpar vreo prostie ...
Va multumesc!
Leave a comment:
-
Va salut, de ceva timp la plecarea de pe loc se aude un zgomot ciudat pe care nu stiu cum sa il reproduc.
Zgomotul e ca si cum ceva s-ar freca. Apare la plecarea de pe loc si daca sunt cu volanul virat (stanga dreapta) la maxim si daca este si un pic de inclinatie.
Ati mai experimentat asta?
Va multumesc!
Leave a comment:
-
Originally posted by IB View PostEu cred ca ar fi mai indicat sa mergi pe 5W40. Dar depinde si de conditiile de exploatare, daca mergi mai mult in oras vs extern, daca mergi mai sustinut afara sau mai linistit, etc. In principiu motorul asta s-a impacat bine si cu 5W30 si cu 5W40.
Multumesc!
Leave a comment:
-
Eu cred ca ar fi mai indicat sa mergi pe 5W40. Dar depinde si de conditiile de exploatare, daca mergi mai mult in oras vs extern, daca mergi mai sustinut afara sau mai linistit, etc. In principiu motorul asta s-a impacat bine si cu 5W30 si cu 5W40.
Leave a comment:
-
Va salut,
As avea nevoie de o parere si cu siguranta s-a mai discutat despre asta pe forum, dar as avea nevoie de o parere avand in vedere scenariul urmator:
- Cand am cumparat masina, fostul si singurul proprietar a folosit (de catre reprezentanta) ulei Mobil 1 5W40. Apoi eu cand am luat-o am inceput sa pun Motul 5W40.
- Nu am avut nici o probleme cu uleiul pana acum, nici sa completez sau altceva. Masina pana la 100k km a folosit mobil si apoi eu 50k motul. Ambele 5W40.
- de curand am facut ITP-ul iar inginerul de acolo mi-a recomandat Mobil 1 ESP Formula 5W30.
Voi ce parere aveti?
Masina are 13 ani si 150k km reali. Sa merg pe cel sugerat adica 5W30?
Va multumesc!
Leave a comment:
-
Va salut,
Am schimbat acum ceva timp stergatoarele si nu sunt multumit deloc. Am cumparat Bosh Aero Twin daca nu ma insel si sunt execrabile.
Voi ce stergatoare aveti? Am incercat sa caut OEM pe internet insa fara succes.
As aprecia daca mi-ati putea da un link.
Din pacate nu mai am stergatoarele vechi ...
De cateva zile se aude un scartait, sub scaunul sofer. Ati mai patit? Care ar fi solutia? La o masina de 12 ani ma astept la asa probleme insa as dori sa stiu daca sunt ceva solutii, pe langa faptul sa mai slabesc eu (am 100kg).
Va multumesc.
Leave a comment:
-
Originally posted by Crispo View Post
Daca as fi in locul tau, as arunca o privire si la Mazda CX-5 facelift 2015. Motorul de 2.0 benzina cu 160cp AWD sau 165 cp FWD si 210 NM cu injectie directa pare destul de fiabil si potent, daca preferi benzinarele. Interiorul este reusit, iar exteriorul foarte fain...parerea mea...
La CX-5 imi place noul motor 2.5 turbo insa la fel nu ma incadrez in buget pt sh. As plati undeva la 17k euro maxim pentru o masina, asadar in bugetul asta iese din calcul.
Odata cu varsta incepi sa apreciezi si alte lucruri nu numai o masina asta ar fi si unul din motivele pentru care nu as vrea leasing. Stiu e o intreaga discutie despre new vs sh insa nu e cazul aici ...
Va multumesc pentru mesaje. Este pe aici si un avocat al nemtoaicelor ? Nu sunt sarcastic.
Leave a comment:
-
Originally posted by Arkad23 View Post
sunt constient de asta si ma repet pe cat de mult imi place sa fac asta, sa turez motorul actual cand ai o familie ai nevoie de altceva. Imi este teama de o fiabilitate scazuta datorita turbinei de aici si reticienta unui turbo. Am scris in speranta ca cineva a facut trecerea la altceva si ar avea ceva de impartasit. Sa consume 1L de ulei la 1000 km cum e in cazul benzinarelor de la VAG nu prea ma incanta. Accept un compromis insa nu vreau sa imi para rau de masina actuala...
Nu generalizez insa cand citesc de volante (la diesel) lanturi rupte etc. pe alte forumuri parca nu as vrea sa patesc asta. La masina actuala nu am schimbat nimic pana acum in afara de discuri/placute si uzualele revizii.
Va astept cu pareri.
O zi faina sa aveti.
Leave a comment:
-
Originally posted by scarr View Post
Si eu am evitat tot ce insemna turbo sau diesel, din motive legate de fiabilitate si costuri de intretinere, raportate la 20k km pe an, cat fac eu. Si asa am ajuns la cr-v hybrid.
Legat de rav4 hybrid sau cr-v hybrid, sa stii ca si acestea se tureaza destul de mult, in functie de situatie. Poti sa citesti cateva review-uri pe thread-ul masinii.
Partea frumoasa este ca se conduc usor, ai cuplu bunicel, sunt silentioase, confortabile, constructie mai simpla=mai fiabila si consum decent. Ce sa iti doresti mai mult pentru familie
Totusi, sa testezi bine rav4 hybrid, sa vezi daca te poti acomoda cu noul sunet si cu transmisia. De chestiile optice nu ma leg, aici tine de preferintele fiecaruia.
CR-V 2016 benzina (ma gandesc AT) va avea nevoie sa fie turata pentru a beneficia de cuplu, dar in rest cred ca ofera foarte mult spatiu si confort. Sunt cativa colegi pe forum care detin acest model si te poti inspira din review-urile lor.
Tocmai ce am trecut peste jurnalul de bord al masinei tale actuale. Imi place Honda si clar as avea o inclinare catre brand insa pentru mine o masina noua iese din discutie din mai multe motive. Modelul hybrid este doar pe modelul nou pe cand la Rav4 este mai vechi si mai accesibil pe piata sh.
Legat de transmisie cred ca te referi la CVT-ul de la Toyota. Da m-am uitat la multe review-uri, insa cu siguranta voi testa o masina inainte de a face alegerea finala. Pana la urma trebuie sa fie si un trade off dar vom vedea.Last edited by Arkad23; 26-07-19, 17:30.
Leave a comment:
-
Si eu am evitat tot ce insemna turbo sau diesel, din motive legate de fiabilitate si costuri de intretinere, raportate la 20k km pe an, cat fac eu. Si asa am ajuns la cr-v hybrid.
Legat de rav4 hybrid sau cr-v hybrid, sa stii ca si acestea se tureaza destul de mult, in functie de situatie. Poti sa citesti cateva review-uri pe thread-ul masinii.
Partea frumoasa este ca se conduc usor, ai cuplu bunicel, sunt silentioase, confortabile, constructie mai simpla=mai fiabila si consum decent. Ce sa iti doresti mai mult pentru familie
Totusi, sa testezi bine rav4 hybrid, sa vezi daca te poti acomoda cu noul sunet si cu transmisia. De chestiile optice nu ma leg, aici tine de preferintele fiecaruia.
CR-V 2016 benzina (ma gandesc AT) va avea nevoie sa fie turata pentru a beneficia de cuplu, dar in rest cred ca ofera foarte mult spatiu si confort. Sunt cativa colegi pe forum care detin acest model si te poti inspira din review-urile lor.
Leave a comment:
-
Originally posted by kinky_boy View Postla motorul aspirat ca sa livreze putere si cuplu trebuie sa-l turezi, e normal sa faci asta.
Vrei cuplu atunci treci pe ceva cu turbo si ai rezolvat. CRV 2.0 benzina semnificativ mai putin performant, in schimb te ajuta la celelalte capitole mentionate.
Nu generalizez insa cand citesc de volante (la diesel) lanturi rupte etc. pe alte forumuri parca nu as vrea sa patesc asta. La masina actuala nu am schimbat nimic pana acum in afara de discuri/placute si uzualele revizii.
Va astept cu pareri.
O zi faina sa aveti.Last edited by Arkad23; 26-07-19, 14:07.
Leave a comment:
-
la motorul aspirat ca sa livreze putere si cuplu trebuie sa-l turezi, e normal sa faci asta.
Vrei cuplu atunci treci pe ceva cu turbo si ai rezolvat. CRV 2.0 benzina semnificativ mai putin performant, in schimb te ajuta la celelalte capitole mentionate.
Leave a comment:
-
pe asa caldura am zis ca e mai bine sa stam la umbra
o intrebare dupa cl7/cl9 eventual cu1/cu2 ce masina ati achizitionat?
ce parere aveti de un cr-v 2016 benzina 2.0? intreb deoarece pe cat iubesc masina actuala nevoile familiei sunt altele din pacate, cu doi copii mici si garda scazuta se pare ca vom avea nevoie de ceva mai spatios si o garda mai inalta la sol. dupa un concediu recent am inceput sa simt lipsa unui cuplu mai puternic. am fost impreuna cu un diesel (mai vechi) insa a trebuit sa turez foarte mult motorul ca sa "pot tine pasul".
pe cat de placut e sunetul unei turatii ridicate, atunci cand ai o familie vrei mai mult confort, o antifonare mai buna si de ce nu sa faci o depasire in conditii mai optime.
imi place sa studiez piata din timp, chiar daca sper ca schimbarea sa o fac peste un an.
momentan oscilez intre doua modele ambele sh: honda cr-v 2016 2.0 benzina si toyota rav4 2.5 hybrid benzina, mai citesc ma mai informez etc.
de multe ori ma uit si in gradina nemteasca, mintindu-ma ca la cate masini sunt pe la noi, n-or fi chiar asa de pacatoase. asta vine tot din cauza unei masini cu turbo, eventual o idee mai vechi ca cele de mai sus. un x3 sau un q5. da stiu sunt din alta clasa, insa ce imi doresc de la urmatoarea masina sunt:
- sa poti intra pe un drup neasfaltat fara prea mari emotii; chiar acum in ultima iesire, waze-ul ne-a scos pe langa Gheorgheni, pe un drum "plantat cu meterioti" si fara asfalt.
- un cuplu mai bun; din pacate din lipsa autostrazilor esti nevoit sa depasesti cate un tir si cand ai portbagajul plin + sotie + 2 copii nu esti in cea mai fericita ecuatie.
- o antifonare mai buna la viteza de 90-110 km/ora.
- spatiu interior cat si portbagaj. de aici si nevoia unui suv sau sav.
sunt convins ca ati fost in situatia data si sunt curios ce ati facut.
va salut.
Leave a comment:
-
După multe căutari am găsit pa acest site o serie de echivalente de la diferiți producători pentru sonda 2 (cea din catalizator) pentru codul OEM 36532RADL12. Apare și Denso pe acolo deși oficial īn catalogul lor, căutată după marca și model, nu mi s-a dat decāt sonda 1 de către Denso.
http://www.niparts.com/s_E7FAFE/36532RADL12.html
Leave a comment:
Leave a comment: