ARKAD23: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Dark Mocha Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by kinky_boy View Post
    la motorul aspirat ca sa livreze putere si cuplu trebuie sa-l turezi, e normal sa faci asta.
    Vrei cuplu atunci treci pe ceva cu turbo si ai rezolvat. CRV 2.0 benzina semnificativ mai putin performant, in schimb te ajuta la celelalte capitole mentionate.
    sunt constient de asta si ma repet pe cat de mult imi place sa fac asta, sa turez motorul actual cand ai o familie ai nevoie de altceva. Imi este teama de o fiabilitate scazuta datorita turbinei de aici si reticienta unui turbo. Am scris in speranta ca cineva a facut trecerea la altceva si ar avea ceva de impartasit. Sa consume 1L de ulei la 1000 km cum e in cazul benzinarelor de la VAG nu prea ma incanta. Accept un compromis insa nu vreau sa imi para rau de masina actuala...

    Nu generalizez insa cand citesc de volante (la diesel) lanturi rupte etc. pe alte forumuri parca nu as vrea sa patesc asta. La masina actuala nu am schimbat nimic pana acum in afara de discuri/placute si uzualele revizii.

    Va astept cu pareri.
    O zi faina sa aveti.
    Last edited by Arkad23; 26-07-19, 13:07.

    Comment


    • #77
      Arkad23 si eu m-am aflat intr-o situatie similara cu a ta. Nevoile familiei au inceput sa primeze, iar Civic-ul devenea tot mai inadecvat noilor nevoi/pretentii.

      Si eu am evitat tot ce insemna turbo sau diesel, din motive legate de fiabilitate si costuri de intretinere, raportate la 20k km pe an, cat fac eu. Si asa am ajuns la cr-v hybrid.


      Legat de rav4 hybrid sau cr-v hybrid, sa stii ca si acestea se tureaza destul de mult, in functie de situatie. Poti sa citesti cateva review-uri pe thread-ul masinii.
      Partea frumoasa este ca se conduc usor, ai cuplu bunicel, sunt silentioase, confortabile, constructie mai simpla=mai fiabila si consum decent. Ce sa iti doresti mai mult pentru familie

      Totusi, sa testezi bine rav4 hybrid, sa vezi daca te poti acomoda cu noul sunet si cu transmisia. De chestiile optice nu ma leg, aici tine de preferintele fiecaruia.

      CR-V 2016 benzina (ma gandesc AT) va avea nevoie sa fie turata pentru a beneficia de cuplu, dar in rest cred ca ofera foarte mult spatiu si confort. Sunt cativa colegi pe forum care detin acest model si te poti inspira din review-urile lor.

      Comment


      • #78
        Originally posted by scarr View Post
        Arkad23 si eu m-am aflat intr-o situatie similara cu a ta. Nevoile familiei au inceput sa primeze, iar Civic-ul devenea tot mai inadecvat noilor nevoi/pretentii.

        Si eu am evitat tot ce insemna turbo sau diesel, din motive legate de fiabilitate si costuri de intretinere, raportate la 20k km pe an, cat fac eu. Si asa am ajuns la cr-v hybrid.


        Legat de rav4 hybrid sau cr-v hybrid, sa stii ca si acestea se tureaza destul de mult, in functie de situatie. Poti sa citesti cateva review-uri pe thread-ul masinii.
        Partea frumoasa este ca se conduc usor, ai cuplu bunicel, sunt silentioase, confortabile, constructie mai simpla=mai fiabila si consum decent. Ce sa iti doresti mai mult pentru familie

        Totusi, sa testezi bine rav4 hybrid, sa vezi daca te poti acomoda cu noul sunet si cu transmisia. De chestiile optice nu ma leg, aici tine de preferintele fiecaruia.

        CR-V 2016 benzina (ma gandesc AT) va avea nevoie sa fie turata pentru a beneficia de cuplu, dar in rest cred ca ofera foarte mult spatiu si confort. Sunt cativa colegi pe forum care detin acest model si te poti inspira din review-urile lor.
        Felicitari pentru achizitie, alba cred va fi si urmatoarea masina pe care o voi achizitiona.

        Tocmai ce am trecut peste jurnalul de bord al masinei tale actuale. Imi place Honda si clar as avea o inclinare catre brand insa pentru mine o masina noua iese din discutie din mai multe motive. Modelul hybrid este doar pe modelul nou pe cand la Rav4 este mai vechi si mai accesibil pe piata sh.

        Legat de transmisie cred ca te referi la CVT-ul de la Toyota. Da m-am uitat la multe review-uri, insa cu siguranta voi testa o masina inainte de a face alegerea finala. Pana la urma trebuie sa fie si un trade off dar vom vedea.
        Last edited by Arkad23; 26-07-19, 16:30.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Arkad23 View Post

          sunt constient de asta si ma repet pe cat de mult imi place sa fac asta, sa turez motorul actual cand ai o familie ai nevoie de altceva. Imi este teama de o fiabilitate scazuta datorita turbinei de aici si reticienta unui turbo. Am scris in speranta ca cineva a facut trecerea la altceva si ar avea ceva de impartasit. Sa consume 1L de ulei la 1000 km cum e in cazul benzinarelor de la VAG nu prea ma incanta. Accept un compromis insa nu vreau sa imi para rau de masina actuala...

          Nu generalizez insa cand citesc de volante (la diesel) lanturi rupte etc. pe alte forumuri parca nu as vrea sa patesc asta. La masina actuala nu am schimbat nimic pana acum in afara de discuri/placute si uzualele revizii.

          Va astept cu pareri.
          O zi faina sa aveti.
          Daca as fi in locul tau, as arunca o privire si la Mazda CX-5 facelift 2015. Motorul de 2.0 benzina cu 160cp AWD sau 165 cp FWD si 210 NM cu injectie directa pare destul de fiabil si potent, daca preferi benzinarele. Interiorul este reusit, iar exteriorul foarte fain...parerea mea...
          13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

          Comment


          • #80
            Originally posted by Crispo View Post

            Daca as fi in locul tau, as arunca o privire si la Mazda CX-5 facelift 2015. Motorul de 2.0 benzina cu 160cp AWD sau 165 cp FWD si 210 NM cu injectie directa pare destul de fiabil si potent, daca preferi benzinarele. Interiorul este reusit, iar exteriorul foarte fain...parerea mea...
            Imi place Mazda CX-5 foarte mult insa noul model. Vechiul model imi place exteriorul insa interiorul nu. Stii cum e cu gusturile ... Din ce am inteles (youtube reviews) este foarte reusit noul model.

            La CX-5 imi place noul motor 2.5 turbo insa la fel nu ma incadrez in buget pt sh. As plati undeva la 17k euro maxim pentru o masina, asadar in bugetul asta iese din calcul.

            Odata cu varsta incepi sa apreciezi si alte lucruri nu numai o masina asta ar fi si unul din motivele pentru care nu as vrea leasing. Stiu e o intreaga discutie despre new vs sh insa nu e cazul aici ...

            Va multumesc pentru mesaje. Este pe aici si un avocat al nemtoaicelor ? Nu sunt sarcastic.

            Comment


            • #81
              Va salut,
              Am schimbat acum ceva timp stergatoarele si nu sunt multumit deloc. Am cumparat Bosh Aero Twin daca nu ma insel si sunt execrabile.
              Voi ce stergatoare aveti? Am incercat sa caut OEM pe internet insa fara succes.
              As aprecia daca mi-ati putea da un link.
              Din pacate nu mai am stergatoarele vechi ...

              De cateva zile se aude un scartait, sub scaunul sofer. Ati mai patit? Care ar fi solutia? La o masina de 12 ani ma astept la asa probleme insa as dori sa stiu daca sunt ceva solutii, pe langa faptul sa mai slabesc eu (am 100kg).

              Va multumesc.

              Comment


              • #82
                Va salut,

                As avea nevoie de o parere si cu siguranta s-a mai discutat despre asta pe forum, dar as avea nevoie de o parere avand in vedere scenariul urmator:

                - Cand am cumparat masina, fostul si singurul proprietar a folosit (de catre reprezentanta) ulei Mobil 1 5W40. Apoi eu cand am luat-o am inceput sa pun Motul 5W40.
                - Nu am avut nici o probleme cu uleiul pana acum, nici sa completez sau altceva. Masina pana la 100k km a folosit mobil si apoi eu 50k motul. Ambele 5W40.
                - de curand am facut ITP-ul iar inginerul de acolo mi-a recomandat Mobil 1 ESP Formula 5W30.

                Voi ce parere aveti?
                Masina are 13 ani si 150k km reali. Sa merg pe cel sugerat adica 5W30?

                Va multumesc!

                Comment


                • #83
                  Eu cred ca ar fi mai indicat sa mergi pe 5W40. Dar depinde si de conditiile de exploatare, daca mergi mai mult in oras vs extern, daca mergi mai sustinut afara sau mai linistit, etc. In principiu motorul asta s-a impacat bine si cu 5W30 si cu 5W40.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by IB View Post
                    Eu cred ca ar fi mai indicat sa mergi pe 5W40. Dar depinde si de conditiile de exploatare, daca mergi mai mult in oras vs extern, daca mergi mai sustinut afara sau mai linistit, etc. In principiu motorul asta s-a impacat bine si cu 5W30 si cu 5W40.
                    In general drumurile sunt foarte scurte si majoritatea in oras. Am mers pe 5W40 deoarece pe asta a mers si reprezentanta, insa nu stiu care este cea mai buna varianta.
                    Multumesc!

                    Comment

                    Working...
                    X