ARKAD23: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Dark Mocha Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    salut!

    capete de bara ati schimbat ? ce marca?

    Comment


    • #62
      Originally posted by astaimaro View Post
      salut!

      capete de bara ati schimbat ? ce marca?
      nu am schimbat.

      Comment


      • #63
        Va salut, prieteni as avea nevoie un pic de ajutorul vostru.

        Acum ceva timp cateva luni mi s-a aprins indicatorul de check engine. Atunci am fost la service la scurt timp chiar daca se dezactivase singur.
        De cateva zile iarasi mi-a aparut. Ieri s-a stins singur apoi iarasi a aparut. Pe diagnoza mi-a aparut un mesaj de genul. HO2S Oxygen Error
        De la service mi s-a spus ca este Sonda Lambda. Cei de la service mi-au spus ca e posibil sa fie si de la benzina 100 de la MOL. Si mi-a spus sa termin ce am in rezervor si sa alimentez de la Petrom sau Rompetrol, tot cu benzina 99 sau 100.

        Intrebarea mea ar fi: Din diagrama de aici: https://www.parts-honda.uk/honda-car...B__0200/3/3460 care ar fi sonda lambda?
        17 sau 18? Intreb deoarece vazand mesajul cu oxygen ma gandesc sa nu fie.

        Din ce am mai citit pe forum nu merge decat cea originala care este aproape 1200 lei. Gandindu-ma ca thread-ul respectiv era din 2012 si din alt research pe care l-am facut se pare ca si https://www.autopieseonline24.ro/denso/7026179 piesa asta de la DENSO s-ar potrivi. Codul de DENSO ar fi pentru 17 si nu 18 din diagrama. Voi ce m-ati sfatui?

        Va multumesc!

        Comment


        • #64
          Am rezolvat, era 18 adica sonda 2.

          Comment


          • #65
            Era un update de soft disponibil pentru o eroare pe sonda lambda. Mi l-au facut mie in primăvara. Sa nu fie de la condens/ altele și să schimbi sonda degeaba.

            Comment


            • #66
              Am avut problema asta. Ti se va aprinde tot mai des. Am schimbat sonda si totul a fost OK. Am citit ca durata media de viata la sonda e undeva la 160k km.

              Comment


              • #67
                Eroarea mea a fost: P0135: O2 Sensor Heater Circuit Malfunction Bank 1 Sensor 1.
                Deci sonda 1, pre-catalizator. La tine vad ca e sonda 2.
                Apropo, am pus Denso!

                Comment


                • #68
                  Va multumesc de mesaje.
                  Am schimbat-o. Am cumparat o sonda lambda aftermarket. Momentan nu mai am nici un fel de probleme. Pentru cei care vor sa o schimbe, un detaliu: mufa este sub scaunul pasager fata. Este destul de simplu. Eu am schimbat-o in service.

                  Comment


                  • #69
                    Salut,
                    Ai schimbat sonda lambda bank 1 sensor 2 cu cea din link-ul de mai sus?
                    Multumesc!
                    LE: Nu am gasit senzorul 2 pe Denso, imi poti da un link sau un cod, te rog?
                    Last edited by Elisey; 17-12-18, 09:34.

                    Comment


                    • #70
                      Nu cred. Cea de sus este inainte de catalizator.

                      Comment


                      • #71
                        sa fi mindru de ea...la ulei foloseste eneos 0w40 sau 5w40....cel care-i trebuie este din grupa 0w40 dar merge si 5w40 e ceva mai viscos .bafta

                        Comment


                        • #72
                          36536RADL12 este codul sondei OEM dupa care iti cauta echivalenta. Denso nu face sonda a doua.
                          Eu am luat Delphi 255 lei.
                          Posibil sa gasesti si Bosch.

                          Comment


                          • #73
                            După multe căutari am găsit pa acest site o serie de echivalente de la diferiți producători pentru sonda 2 (cea din catalizator) pentru codul OEM 36532RADL12. Apare și Denso pe acolo deși oficial īn catalogul lor, căutată după marca și model, nu mi s-a dat decāt sonda 1 de către Denso.

                            http://www.niparts.com/s_E7FAFE/36532RADL12.html

                            Comment


                            • #74
                              pe asa caldura am zis ca e mai bine sa stam la umbra










                              o intrebare dupa cl7/cl9 eventual cu1/cu2 ce masina ati achizitionat?
                              ce parere aveti de un cr-v 2016 benzina 2.0? intreb deoarece pe cat iubesc masina actuala nevoile familiei sunt altele din pacate, cu doi copii mici si garda scazuta se pare ca vom avea nevoie de ceva mai spatios si o garda mai inalta la sol. dupa un concediu recent am inceput sa simt lipsa unui cuplu mai puternic. am fost impreuna cu un diesel (mai vechi) insa a trebuit sa turez foarte mult motorul ca sa "pot tine pasul".
                              pe cat de placut e sunetul unei turatii ridicate, atunci cand ai o familie vrei mai mult confort, o antifonare mai buna si de ce nu sa faci o depasire in conditii mai optime.
                              imi place sa studiez piata din timp, chiar daca sper ca schimbarea sa o fac peste un an.
                              momentan oscilez intre doua modele ambele sh: honda cr-v 2016 2.0 benzina si toyota rav4 2.5 hybrid benzina, mai citesc ma mai informez etc.

                              de multe ori ma uit si in gradina nemteasca, mintindu-ma ca la cate masini sunt pe la noi, n-or fi chiar asa de pacatoase. asta vine tot din cauza unei masini cu turbo, eventual o idee mai vechi ca cele de mai sus. un x3 sau un q5. da stiu sunt din alta clasa, insa ce imi doresc de la urmatoarea masina sunt:
                              - sa poti intra pe un drup neasfaltat fara prea mari emotii; chiar acum in ultima iesire, waze-ul ne-a scos pe langa Gheorgheni, pe un drum "plantat cu meterioti" si fara asfalt.
                              - un cuplu mai bun; din pacate din lipsa autostrazilor esti nevoit sa depasesti cate un tir si cand ai portbagajul plin + sotie + 2 copii nu esti in cea mai fericita ecuatie.
                              - o antifonare mai buna la viteza de 90-110 km/ora.
                              - spatiu interior cat si portbagaj. de aici si nevoia unui suv sau sav.

                              sunt convins ca ati fost in situatia data si sunt curios ce ati facut.
                              va salut.

                              Comment


                              • #75
                                la motorul aspirat ca sa livreze putere si cuplu trebuie sa-l turezi, e normal sa faci asta.
                                Vrei cuplu atunci treci pe ceva cu turbo si ai rezolvat. CRV 2.0 benzina semnificativ mai putin performant, in schimb te ajuta la celelalte capitole mentionate.
                                R 42659 - Milano Red Ep3

                                Comment

                                Working...
                                X