ARKAD23: '07 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Dark Mocha Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    2.1L am schimbat eu la CL7-le meu.
    '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
    '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
    '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

    Comment


    • #47
      Manualul specifica 1.9L pentru "change" și 2.1L pentru "total", adică îți ia 1.9L când îl schimbi și 2.1L ar fi capacitatea totala a cutiei, ca să scoți tot uleiul din ea ar trebui sa o demontezi. Procedura e simpla, bagi ulei în ea pana da pe afara, lași sa curgă surplusul și aia e. Legat de filtrul de benzina, se demontează prin portbagaj, puțin mai în fata de unde sta roata de rezerva. Se deconectează conducta de alimentare, o mufa electrica, se desfac câteva șuruburi și se scoate pe acolo tot ansamblul pompa de combustibil cu filtrele aferente. Eu am făcut operațiunea singur ca la reprezentanta când am fost și le-am zis ce vreau au zis ca nu au făcut niciodată chestia asta dar se descurca ei cumva. Nu prea mi-a inspirat încredere răspunsul lor și am decis sa nu las mașina la ei. Uite un tutorial aici:

      http://typeaccord.co.uk/forum/topic/...l-fuel-filter/

      Comment


      • #48
        Originally posted by rhemyis View Post
        Manualul specifica 1.9L pentru "change" și 2.1L pentru "total", adică îți ia 1.9L când îl schimbi și 2.1L ar fi capacitatea totala a cutiei, ca să scoți tot uleiul din ea ar trebui sa o demontezi. Procedura e simpla, bagi ulei în ea pana da pe afara, lași sa curgă surplusul și aia e. Legat de filtrul de benzina, se demontează prin portbagaj, puțin mai în fata de unde sta roata de rezerva. Se deconectează conducta de alimentare, o mufa electrica, se desfac câteva șuruburi și se scoate pe acolo tot ansamblul pompa de combustibil cu filtrele aferente. Eu am făcut operațiunea singur ca la reprezentanta când am fost și le-am zis ce vreau au zis ca nu au făcut niciodată chestia asta dar se descurca ei cumva. Nu prea mi-a inspirat încredere răspunsul lor și am decis sa nu las mașina la ei. Uite un tutorial aici:

        http://typeaccord.co.uk/forum/topic/...l-fuel-filter/
        - iti multumesc inca o data. chiar apreciez timpul acordat. sincer imi este un pic teama sa fac eu operatiunea, cel mai probabil voi comanda piesa si voi merge la service cu indicatiile din toturialul pe care ai avut binevointa sa il sharuiesti.

        - sincer sa fiu m-am tot gandit astazi daca sa mai comand 1L de ulei si sa completez. nu stiu cum de am avut mai mult. ipoteza mecaniclui e cea mai viabila momentan.
        Voi ce parere aveti?

        Comment


        • #49
          Nu lua mot-a-mot tot ce scrie in manual despre anumite cantitati de lichide. Daca discutam strict despre CL7, atat la uleiul de motor, cat si la antigel si uleiul pentru cutia de viteze, la fata locului a intrat mai mult lichid decat scria in manual.
          Fiecare face cum considera. Mie fix atat mi-au intrat, 2.1L, hai sa zicem ca au curs pe langa 10-20 ml, dar oricum intra putin peste 2L, nu 1.9.

          Filtrul de benzina eu l-as lasa in pace. Masinile astea sunt si asa rare si cum teoretic nu se schimba acel filtru, n-o sa gasesti service competent sa stie exact ce au de facut si risti sa dai in altele. Ori il schimbi tu, ori lasa-l asa.
          '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
          '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
          '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

          Comment


          • #50
            Nu e mare șmecherie sa schimbi filtrul, eu îmi fac unele operațiuni la mașină dacă consider ca sunt în stare, dacă e ceva ce mi se pare complicat nu ma bag. Aici nu a fost cazul, a necesitat ceva atenție intr-adevar, am mai avut un prieten lângă mine care a lucrat mecanic la o reprezentanta Ford și am rezolvat-o. Dacă chiar vrei sa îl schimbi ai nevoie doar de un mecanic priceput pentru care treaba asta ar fi una banala, nu e nevoie sa ajungi la reprezentanta și sa dai pe manopera cât nu face. Sunt mulți care nu au schimbat filtrul asta, probabil asta a fost motivul pentru care reprezentanta (Autoklass Cta) la care am fost eu nu schimbase la momentul respectiv nici unul. De probleme din cauza neschimbarii lui n-am auzit nici la Honde cu 200k. Unii producători de filtre pe site-ul lor îl menționează ca fiind lifetime deși manualul Honda zice să-l schimbi la 80k. E alegerea ta.

            Comment


            • #51
              Daca vei avea ceva rabdare pana pe 19-20 septembrie si daca mi se va remite (de catre service) filtrul de benzina si strainer-ul de pe pompa de benzina care se afla acum pe masina, voi atasa poze cu felul in care arata cele doua filtre dupa 209.000 de km, cu rezerva ca sunt de pe un Civic FD1.

              Comment


              • #52
                Cu filtrul de combustibil m-am lamurit. Daca e sa il schimb sigur nu o voi face eu. Problema mea ramane uleiul de transmisie...

                Cum de am avut 2.4? Ce imi sugerati? Sa mai completez cu 0.4 L sau sa las cei 2L? Va multumesc!

                Comment


                • #53
                  Arkad, eram sarcastic cu "merge și așa". Search-ul pe acest forum e aproape inutil, trebuie să ai multă răbdare să utilizezi funcția asta.

                  Ref uleiul de cutie, la cea manuală umplerea se face până începe și curge pe la bușon. Si nu știu să existe 2 bușoane de umplere.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #54
                    Va salut, intr-un final am reusit sa vopsesc toata masina. Sunt multumit de rezultatul final.
                    Am atasat cateva poze facut acum cateva minute.
                    Pentru tratamentul scaunelor/tapiseriei din piele ati folosit Lexol adica https://www.amazon.co.uk/Lexol-0908-...XBM/ref=sr_1_2 ?
                    Am folosit pana acum Meguiars https://www.amazon.co.uk/Meguiars-G1...S3Q/ref=sr_1_5 care a fost ok insa ma gandeam sa folosesc si altceva.
                    Inca un lucru am observat uneori ca porneste mai greu, in special dimineata. Am verificat bateria si este OK. Ati mai patit?
                    Imi este greu sa fac o personificare a simptomei ... e ca si cum as trezi-o din somn
                    Va salut!
                    PS: Scaunul este doar provizoriu in fata l-am mutat din spate deoarece nu-l folosesc inca ... cel mai mic membru al familiei inca nu s-a adaptat ...

                    Comment


                    • #55
                      Daca esti multumit de rezultat nimic nu mai conteaza.
                      Cat a costat revopsirea totala?

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Legionaru' View Post
                        Daca esti multumit de rezultat nimic nu mai conteaza.
                        Cat a costat revopsirea totala?
                        3700 lei.

                        Comment


                        • #57
                          recomandare : incearca un sealant .... lasa cera dura pt cine stie sa o aplice ...o sa umpli masina de "haze" .. timp de 60 de zile nu aplica nicio protectie, masina nu este uscata ....chiar daca a fost vopsita in septembrie. succes

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Polish Sibiu View Post
                            recomandare : incearca un sealant .... lasa cera dura pt cine stie sa o aplice ...o sa umpli masina de "haze" .. timp de 60 de zile nu aplica nicio protectie, masina nu este uscata ....chiar daca a fost vopsita in septembrie. succes
                            Multumesc de raspuns. Ai putea sa imi recomanzi ceva?

                            Comment

                            Working...
                            X