ZAGINI: '07 Honda Accord Elegance 2.0 M/T, Blueish Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ZAGINI: '07 Honda Accord Elegance 2.0 M/T, Blueish Silver

    La fel ca majoritatea mesajelor de la My Honda ... incep si eu:
    A venit ! si este superba

    S-o luam cu inceputul:
    Joi 16.08, orele 16:00 - ridicat masina de la dealer > 6.8km. Parcat masina pe la 23:30, pe la 120km.
    Vineri 17.08, orele 17:20 - "invoit" de la serviciu, facut plin benzina (Rompetrol - Efix), Red Bull-ul aferent, 3 tricouri, bidonul de apa plata si gasca - catre Constanta.
    Mers in tandem cu o Toyota Avensis 2.2 D4D, viteza maxima - 140km/h.
    Consum afisat pe CB = 10.2%
    Vineri seara-Sambata-Duminica - balaceala cat cuprinde, plimbari multe si scurte ... invatat gabaritul masinii datorita aglomeratiei din Mamaia. Coafura rezista.
    Duminica 19.09 orele 17:00 - tochitura, 2 Mountain Dew + cafea si aceeasi gasca - catre Galati.
    Viteza maxima - 160km/h.
    Consum afisat pe CB = 9.6%
    Total km pana astazi: 750

    Impresii si concluzii pana acum:
    - Masina sta excelent pe sosea. Suspensii putin mai tari decat cele de pe Avensis.
    - Sunet ciudat pe la 4000RPM venind dinspre turometru – ca un mormait, auzit in drum spre Constanta.
    - Abs-ul a intrat de 2 ori pana acum, in situatii nu chiar limita – mai trebuie cercetat.
    - Sistemul audio – mai mult decat satisfacator.
    - Pare sa “traga” putin catre dreapta, dar dat fiind faptul ca eram mult in masina cu ceva bagaje, am ignorat acest lucru – de verificat presiunea si de cercetat mai amanuntit.
    - Astazi dimineata, pe racoare, tot pe la 4000 RPM, am decodificat mormaitul: “vreau mai mult”
    - Inca nu reusesc sa-mi coordonez miscarile la debraiere, cand datorita (cred eu) acelui DBW, masina imi da un mic ‘kick’. Evident, asta se intampla la turatii mai mari, la mers pana in 3000, e aproape insesizabil.

    Imi propusesem cand am luat-o sa nu depasesc in prima mie de km 5000 RPM – n-am reusit sa ma tin de cuvand, masina parca e posedata, cere din ce in ce mai mult
    Planuri de viitor:
    - covorase interior.
    - alarma.
    - senzori parcare … inca ma mai gandesc daca or sa fie utili, sau or sa ma enerveze peste vreo 2 luni.
    - Folii – si aici stau in dubii.
    - Jenti de 17” – daca nu pana la sfarsitul toamnei, in primavara.
    - Casa, garaj, nevasta, 2 copii … nepoti … si cam atat 

    Poze n-am reusit sa fac decat intr-o seara tarziu intr-o parcare la Praktiker.
    Promit sa fac altele curand :P



    http://img250.imageshack.us/my.php?image=img0008cq3.jpg
    http://img392.imageshack.us/my.php?image=img0016bg0.jpg
    http://img392.imageshack.us/my.php?image=img0017kb6.jpg
    http://img250.imageshack.us/my.php?image=img0018fz3.jpg
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zaGini/

  • #2
    Felicitari. Arata foarte bine
    ex-FN2 owner
    Loved it every second!

    Comment


    • #3
      Bravo, sa o alergi sanatos.

      Asta cu trasul dreapta am mai explicat-o eu: setarea directiei este facuta in asa fel incat sa-ti confere un feedback excelent si un raspuns foarte bun la schimbare, mai ales ca sasiul pe fata este multilink, o raritate in clasa ei, si nu McPherson, care e aproape o semi-independenta. Minusul rezultat de aici e ca iti "transfera" toate neregularitatile drumului. Dupa cum bine stim cu totii, drumurile nu sunt drepte in plan, ci inlinate spre exterior pentru a permite degajarea apei. Numai ca la noi sunt exagerat inclinate. Ai sa vezi ca pe denivelari si pe "unduiri" ale soselei iti va trage in directia inclinarii, ba chiar in unele situatii iti va smuci volanul. Poti proba putin pe contrasens, o sa vezi ca iti va trage stanga.
      Ideea e, deci, sa-l tii bine si hotarat. Nu poti avea si feedback bun, si caracter neutru la denivelari.

      Comment


      • #4
        Felicitari mister.

        Pune niste poze pe timp de zi sa-i vedem culoarea. Eu am fost tentat sa i-au bluish in defavoarea graphite, dar nu am facut miscarea, sunt f curios deci.

        Dar stiu ca ai tras sanatos de ea de ti-a consumat in halul ala in extraurban.
        2007 CL7, Graphite Pearl

        Comment


        • #5
          Deci si pe la Galati se poarta Honda noua, "din cutie"! :wink:
          Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probleme!
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #6
            Felicitari..............scuze ca-ti zic, poate nu e vina ta, cand am dat click pe poze, s-a activat NOD 32..........e un cal troian ...
            Si fa, te rog, un album pe http://www.hondafan.etp.ro :wink:
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • #7
              Superba masina !
              sa o conduci cu placere !

              -cu folia de ce esti in dubii...chiar o sa arate mai bine !
              -senzorii am si chiar sunt de folos...vei face manevrele/parcarile mai relaxat
              '18 BMW X1 18xd
              '15 BMW i3 range extender
              ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru urari

                Primele poze cat de cat la lumina zilei ...
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zaGini/

                Putin peste 800km - consum mediu 9.9%.
                Bine ca vine weekend-ul, ca trebuie s-o scot la un gratar :P
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zaGini/

                Comment


                • #9
                  Frumoasa masina ,cati mai multi km cu ea 8) fara probleme !
                  Cand trec prin Galati,in octombrie trebuie sa o vad !
                  Distractie placuta la gratar! :wink:

                  Comment


                  • #10
                    La distanta de o luna de la ultimul post, Accord-ul a ajuns la 2000 km.
                    E murdara, miroase a vin si ii este mereu sete
                    Consumul pe ultimii 800km, numai efix, 10.2% (din care 200 afara din localitate).
                    I-am promis un Mol98 cat de curand, sa vedem cum se comporta
                    Impresii pana acum:
                    - suspensii excelente (pentru ceea ce vreau eu de la o masina).
                    - directie cu un feedback foarte bun.
                    - incalzirea in scaune face toti banii :P
                    - culoare foarte toleranta la praf si alte asemenea.
                    - HFT-ul, foarte util cand esti sunat, putin dificil cand vrei tu sa apelezi pe cineva. (a fost folosit doar cu un Sony Ericsson K750I). Confirm cele spuse despre acel “two” “tchiou” “tu” s.a.m.d care este recunoscut ca 0.
                    - Spre rusinea mea, nu am reusit/gasit/descoperit cum se folosesc spalatoarele de faruri ops: . In manual, spune ca se actioneaza concomitent cu stropirea parbrizului, cand farurile sunt aprinse si motorul este pornit. Pornind de aici, am incercat tot felul de combinatii … n-a iesit nimic. Help?
                    - AC/Vent system – aici am o mica problema. In timpul deplasarii in afara localitatii, la o viteza de peste 80-90km/h, am descoperit ca prin fantele de aerisire, aerul este introdus in habitaclu, desi ventilatia/ac-ul erau oprite. Am dat ventilatia la minim, am verificat ca AC-ul este inchis, am apasat si OFF de cateva ori sa fiu sigur, rezultatul a fost acelasi – aerul este introdus in cabina. Daca fantele dinspre usile laterale pot fi inchise, cele de pe consola centrala nu pot. Am redirectionat atunci catre picioare si parbriz urmate de aceleasi manevre, ventilator off, AC off, main switch OFF actionat de 2-3 ori. Acelasi rezultat, aerul continua sa intre in habitaclu. Stiu ca sistemul de tubulatura nu este complet etans, dar parca suflul aerului este mai mult decat putin sesizabil. Mentionez ca atunci cand reciclarea este activa, suflul de aer e aproape insesizabil, insa mirosul (gaze de esapament sau praf) din exterior, se simte foarte putin. Sunt eu paranoic si asa se intampla la toti?
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zaGini/

                    Comment


                    • #11
                      Spalatorul de faruri functioneaza doar daca ai luminile aprinse si apa suficienta in rezervorul spalatorului.
                      Daca apa ii prea putina ti-o arunca doar pe parbriz (fiind mai important).

                      Comment


                      • #12
                        Hmm, am rasfoit ceva dupa topicul meu :P

                        Booon. Elegance-ul meu a trecut de putin timp de 12000 km si 8 luni ca varsta. Probabil la inceputul verii (adica peste aproximativ o luna) va face o vizita in service pentru revizia de un an (chiar daca e la 10 luni )
                        In continuare, ma urc in ea cu acelasi zambet pe buze ca in prima zi si de fiecare data cand o spal redescopar cat de frumoasa si eleganta este si cat de bine mi se potriveste.

                        Insa nu acesta este motivul pentru acest mesaj ci acesta:
                        http://www.automotivelightstore.com/...PROD&ProdID=28
                        Am achizitionat un Oracle Halo Kit, despre care cred ca o sa se integreze foarte bine cu imaginea Accord-ului meu.
                        Pachetul a fost livrat la aproximativ 3 saptamani de la plasarea comenzii si a costat aproximativ 270$ (239 kit-ul si restul fiind pentru transport).
                        Aici sunt cateva poze cu ceea ce contine pachetul:
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zaGini/AAC/

                        In acest moment, ma gandesc sa-l instalez de unul singur (ceea ce implica demontarea farurilor, deschiderea lor si lipirea acestor tuburi in interior) ... etc. Pentru conectarea lor la instalatia electrica a masinii, ma voi consulta cu dealer-ul meu, pentru a nu exista eventuale probleme in ceea ce priveste garantia. Mai ramane de stabilit daca le voi conecta pe linia de pozitii, sau pe un comutator separat (pe care sa-l amplasez undeva langa cel de VSA, unde sunt 2 sloturi libere).

                        Din ce am citit pe forum-ul tsx, deschiderea farurilor, implica incalzirea acestora in prealabil (approximativ 10 minute intr-un cuptor, 95-100 grade Celsius), temperatura la care adezivul respectiv devine foarte "maleabil". Procesul trebuie repetat la inchiderea lor. Dintre toti pasii enumerati aici: http://www.pl-us.com/ACURA/Angel_Eye...Procedures.pdf acesta este lucrul care ma face sa ma gandesc de 2 ori, inainte de a purcede la drum.
                        Presupun ca o incalzire locala cu un feon (da, aparatul de uscat parul :P), ar trebui sa functioneze pentru scopul meu, insa n-am mai auzit pe cineva facand acest lucru. Are cineva sugestii?

                        Cam astea sunt ideile deocamdata ... daca imi mai vine ceva in minte, o sa mai scriu aici, poate cineva care a mai facut acest lucru, imi poate da cateva sfaturi.
                        Probabil weekend-ul viitor, ma voi apuca de treaba

                        L.E. dupa ce am scris mesajul, m-am gandit ca poate acest mesaj, ar fi stat mai bine intr-o arie generala.
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zaGini/

                        Comment


                        • #13
                          felicitari pentru achizitie....

                          acum ca ti le-ai cumparat, presupun ca le vei pune...

                          eu am avut pe fosta masina si au niste dezavantaje....printre care posibila neetanseizare a farului cand il lipesti la loc...deci...daca o faci tu, fa-o cu atentie..

                          altfel, mergi la baietii care monteaza de-astea...am vazut ca se foloseau de un pistol Bosch, ceva in genul unui feon...si dura putin pana desfaceau farul...


                          baga poze dupa aia sa vedem si noi..

                          succes

                          P.S. NU FOLOSI POXIPOL/SUPERGLUE cand lipesti inelele...se fac negre in locul respectiv...
                          13 CRV EX 2.2 M/T

                          Comment


                          • #14
                            Poate Picatura, nu Poxipol :wink:
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • #15
                              asa-i, my bad....
                              13 CRV EX 2.2 M/T

                              Comment

                              Working...
                              X