DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl
Collapse
X
-
Mai corect cred ca este defapt "incerc sa aplic"...uneori e greu, tare greu, mai ales cand vine vorba de "fiare".
Leave a comment:
-
"eu aplic analiza Paretto".
Raule, pragmaticule, cinicule, gaussianule, iontiriacule.
Leave a comment:
-
Va multumesc tuturor! Ma bucur de ea in fiecare secund petrecuta la volan. Imi lipseste trapa, chiar mult, insa per total sunt fericit si multumit, am facut o alegere excelenta.
@Dinu, atentie, vorbim de real-life trafic, nu de liniute. Evident ca nu am cum sa nu se simta cei 35cp in plus, am spus doar ca nu e ceva dramatic. Eu raman la parerea mea, ca cea mai mare problema pe care o are CL7 este cutia cu 5 trepte luuuungi. As fi tare curios sa vad un cl7+cutia de cl9 vs cl9 stock. Stai linistit ca "senzorul" e ok, dar nu discutam de liniute, ci de daily-drive.
Pe de alta parte, CL9 cu soft e cu totul altceva decat stock, dar cu totul altceva! Plaja de vtec marita substantial se simte extraordinar, raspunsul in pedala e cu totul altul, nu exista termen de comparatie. Iar referitor la header nicio secunda nu am spus ca ar fi degeaba, doar ca raportul pret/performanta nici nu se compara cu softul, care este cel mai eficient mod pe care il poti face masinii asteia. Stii ca am mai vorbit noi, eu aplic analiza Paretto aproape de fiecare data cand ma apuc de ceva, inclusiv cand vine vorba de masini. De aia am si cl9 acum, pt ca am ajuns intr-un final la concluzia ca e mult prea costisitor pe termen lung planul meu pt cl7. Cu siguranta va primi si headerul care trebuie, impreuna cu multe altele, dar toate la timpul lor.
Leave a comment:
-
Felicitari pentru achizitie, vecine ! S-o stapanesti sanatos si sa duci la bun sfarsit tot ce ti-ai propus pentru ea.
Te astept c-o bere la Rucar )))
Leave a comment:
-
bai, eu simt si lipsa pasagerului din dreapta, mai ales la N/A r18a sau b16a2 )
Leave a comment:
-
https://youtu.be/dL9vTBgDF_c
Uite mai jos, un tip din Ungaria, reflash littleboo, intake, headers littleboo, stock catback, stock transmission, stock engine internals, 0-200 km/H , 22-23 sec. Și scoate 0-402m īn 14.5 sec īn ciuda gap-ului dintre trepta 1 și 2 și a treptelor lungi (FD 4.3 stock), pneuri de stradă.
Și toate astea fără să umble la motor
Pentru comparație, noul Civic Type-R turbo (300hp, are 20 sec 0-200km/H) .
Una este "feeling"-ul dar alta poate fi realitateaLast edited by dinoc; 14-02-16, 21:45.
Leave a comment:
-
Să zicem și invers, caz real: un CL7 cu mici modificări la admisie, roți foarte ușoare, suspensie sport și bări antiruliu, oricāt de tare a īncercat, pe drum nu s-a putut ține de un CL9 stock.
Leave a comment:
-
Eu cānd am trecut de la CL7 stock la CL9 MT stock, diferențele NU erau insesizabile.
(Asta cum ca diferentele sunt insesizabile este pacaleala maximă dacă tu crezi ca 35 de cai diferența este bulshit )
Diferențele erau sesizabile chiar la un CL9 stock
Chestia asta cu "feeling-ul" este foarte īnșelătoare din cauza puterii livrate liniar la un NA.
Nu este ca la un turbo unde brusc intră turbina (gen diesel) și te păcălești singur cu "wow"
Nu īți dai seama pānă nu faci un versus, sau niște măsurători, abia acolo realizezi ce și cum.
Și lăsa "impresiile" cum ca nu este mare diferența față de niște headere bune ca iar te īnșeli singur trebuie să mai lucrezi la "senzor" )
Eu cānd am trecut la next stage la fel nu īmi dădeam seama de castig pānă nu am făcut un versus să văd X mașini diferența
Oricum tu ai ECU reflash acum, diferența este mare īntre reflash și stock, so enjoy the new carLast edited by dinoc; 14-02-16, 18:22.
Leave a comment:
-
Doc, păi tu nu mai ai nicio o Honda. Poți să iei exemplu de la Dragoș īnsă
Leave a comment:
Leave a comment: