DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • raresvintea
    replied
    Cat a costat grila de Type R, ca arata foarte bine cu ea.

    Leave a comment:


  • dacliber
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    Da, inteleg ce spui. Vopseaua e baiul insa. Ce se face la noi e fix pix, nu rezista pe circuit, oricat s-ar da de priceputi "vopsitorii". Si ma refer la orice la Foliatec, la vopsit la pistol si pana la vopsit electrostatic. Am cazuri concrete cu diferite metode de vopsire care nu au rezistat nici macar la o sesiune de track... Se arde vopseaua, curge etc. Inclusiv ai mei asa au patit.

    Citind acum pe site-ul Brembo, am inteles ca e o intreaga arta de a vopsi etrierii, de principiu electrostatic, dar cu mai multe maini de vopsea, de diferite feluri, lac termorezistent etc. In mailul cu oferta celor din UK se precizau pasii astia, si garantau vopseaua 5 ani. La noi stiu ca nu va rezista...

    Acum eu nu tin neaparat sa vopsesc etrierii. Dar daca ii curat (sablare cat mai blanda, sper sa gasesc cu vapori de apa ca aia e buna si la motor cand va fi cazul) si ii las asa, nu oxideaza in timp?? Nu tot trebuie sa le dau un lac macar? Cine il da sa reziste pe circuit?
    Sa stii ca exista si in Romania destui oameni care au facut sau nu politehnica si sunt profesionisti la fel ca oriunde in lume. Dar nu stau aia sa vopseasca etrieri sau sa faca ciubucuri cu jante.
    Cat despre vopsire sa fim seriosi, nu e vreo filosofie cum se prezinta acum pe siteuri, insa de unii stiu sa vanda, pana si detailingul are acum academie si pusul de unghii si coafura, etc, dar deviem...secretul sta in curatare maniacala, in vopsea de calitate, in mana meseriasului, timpi intre straturi, temperatura, mediu, si degeaba pui straturi de grund si vopsea peste aluminiu in mod grosier ca tot va cadea daca nu are bound si ele au temperatura si viteza de racire diferita, deci o sablare super fina e buna doar daca ii eloxezi sau polishezi dupa.
    Eu asa alege o eloxare colorata decat vopsea. Arata mult mai bine si tine in mod sigur mai mult.

    Originally posted by BlackMagic View Post
    Eu i-am vopsit cu vopsea termorezistentă (300 de grade) din comerț, pentru stradă e perfect. Nu știu īnsă cum ar rezista pe circuit.
    si eu la fel, am cam 2 ani, si desi nu abuzez frana am 2 mici ciupituri. Asta deoarece nu m-am stresat cu o super curatare inainte de vopsire.

    Originally posted by Sindrom View Post
    Pentru o masina daily...sincer nu vad dc tre revopsiti etrierii care dupa o saptamana sunt negrii la loc.
    se inegrasc dupa 2 zile daca franezi mult, dar nu raman asa, aluneca praful mai repede de pe ei vopsiti. Plus imediat dupa spalare arata bestial masina, ca e sportiva sau nu

    Originally posted by Xander View Post
    Pe mine m-au cotat 450 lire pentru reconditionare integrala 4 etrieri ATR, in UK. Cei de pe fata au 2 pistonase. Se sableaza, se verifica integral, se schimba tot, se vopseste cu vopsea speciala + lac rezistent (garantie 5 ani la vopsea). Vopseaua e din asta moderna, lucioasa, nu poroasa cum arata OEM etrierul. Pretul include si scris daca vrei, eu la ATR nu am nimic scris OEM, dar as scrie TYPE R sau chiar Accord Type R.

    In fine, am zis sa faceti o comparatie de pret. Inca stau in dubii ca e mult al dreq si dureaza si o gramada cu transport etc. Dar parca nici nu m-as risca cu pistonase nu stiu de care, cu vopsea care se scurge la primul track (asta am patit personal la primul track).
    450 de lire este exagerat chiar si pt UK in conditiile in care poti gasi noi de typeR originali AISIN in acest pret. E adevarat ca trebuie sa fii norocos si pe faza, ca dispar imediat dupa ce sunt postati.

    Originally posted by octi_b View Post
    In ce a constat reconditionatul etrierului de pe spate?
    Si eu am problema similara cu roata stanga spate - clasic, as zice. Devizul in service pentru pistonas nou plus set de garnituri si de placute (cica s-au stricat de la supraincalzire, desi aveau cam un an), aprox 1000RON

    Si eu am facut singur operatiunea de reconditionare cu schimbare piston, garnituri si e chiar relaxant dupa ce treci de faza cu demontatul si scoaterea pistonului. Dureaza 2-3 ore cu calm si e chiar ieftin. Cum sa dai 10 milioane la reprezentanta pentru 1 stampila pusa ca ai fost pe acolo?
    Last edited by dacliber; 20-08-17, 12:29.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Dacă ajunge temperatura la 300 grade la etrieri vei ști sigur pentru că nu mai ai frāne. Ar trebui să nu ai probleme nici pe circuit.
    Last edited by KMR; 19-08-17, 23:09.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Eu i-am vopsit cu vopsea termorezistentă (300 de grade) din comerț, pentru stradă e perfect. Nu știu īnsă cum ar rezista pe circuit.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Da, inteleg ce spui. Vopseaua e baiul insa. Ce se face la noi e fix pix, nu rezista pe circuit, oricat s-ar da de priceputi "vopsitorii". Si ma refer la orice la Foliatec, la vopsit la pistol si pana la vopsit electrostatic. Am cazuri concrete cu diferite metode de vopsire care nu au rezistat nici macar la o sesiune de track... Se arde vopseaua, curge etc. Inclusiv ai mei asa au patit.

    Citind acum pe site-ul Brembo, am inteles ca e o intreaga arta de a vopsi etrierii, de principiu electrostatic, dar cu mai multe maini de vopsea, de diferite feluri, lac termorezistent etc. In mailul cu oferta celor din UK se precizau pasii astia, si garantau vopseaua 5 ani. La noi stiu ca nu va rezista...

    Acum eu nu tin neaparat sa vopsesc etrierii. Dar daca ii curat (sablare cat mai blanda, sper sa gasesc cu vapori de apa ca aia e buna si la motor cand va fi cazul) si ii las asa, nu oxideaza in timp?? Nu tot trebuie sa le dau un lac macar? Cine il da sa reziste pe circuit?

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Ba nu-s negri deloc. Și chiar puținul praf care se adună dispare la spălare.
    Xander, eu am folosit pistonașe autofren pentru recondiționarea etrierilor de CU2, cu tot cu garniturile aferente, și totul e īn perfectă stare. Nu prea văd un motiv serios să dai banii ăia pe recondiționat etrierii.
    BTW, am măsurat cotele pistonașelor vs cele OEM, identice.
    Last edited by BlackMagic; 19-08-17, 19:02.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Pentru o masina daily...sincer nu vad dc tre revopsiti etrierii care dupa o saptamana sunt negrii la loc.

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Nu as da atatia bani pe reconditionarea unor etrieri, eu personal am facut de curand operatiunea asta celor patru etrieri ai CL7-lui meu si n-am cheltuit mai mult de 300 lei cu totul, adica sablat, vopsit, schimbat absolut toate garniturile si simeringurile. La ATR ai in plus inca un pistonas doar pe etrierii fata nu, in rest cam totul este la fel. Mentionez ca am pastrat pistonasele originale care erau impecabile. Am folosit kit-uri de la Autofren (confirmate a fi de calitate de mai multe persoane care reconditioneaza etrieri), vaselina siliconica ATE speciala pentru montaj si niste clesti speciali pentru etrierii spate pe care am dat 100 lei doar ca sa scot din cilindru niste pacatoase sigurante seeger. Pretul ar fi crescut daca i-as fi vopsit electrostatic, cam cea mai ok metoda daca vrei o vopsea rezistenta din toate punctele de vedere, eu i-am vopsit cu spray pentru etrieri care nu cred ca este cea mai potrivita alegere dar pentru cum folosesc eu masina este suficient, imi pare rau ca nu i-am vopsit la pensula cu kit-ul de la Foliatec, ar fi fost mult mai bine plus ca ai culori frumoase de unde alege. Scuze pentru poluarea topicului, am vazut ca intereseaza pe tot mai multa lume aspectul asta cu reconditionarea franelor si am zis sa impartasesc experienta mea.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pe mine m-au cotat 450 lire pentru reconditionare integrala 4 etrieri ATR, in UK. Cei de pe fata au 2 pistonase. Se sableaza, se verifica integral, se schimba tot, se vopseste cu vopsea speciala + lac rezistent (garantie 5 ani la vopsea). Vopseaua e din asta moderna, lucioasa, nu poroasa cum arata OEM etrierul. Pretul include si scris daca vrei, eu la ATR nu am nimic scris OEM, dar as scrie TYPE R sau chiar Accord Type R.

    In fine, am zis sa faceti o comparatie de pret. Inca stau in dubii ca e mult al dreq si dureaza si o gramada cu transport etc. Dar parca nici nu m-as risca cu pistonase nu stiu de care, cu vopsea care se scurge la primul track (asta am patit personal la primul track).

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Sa-mi dai un mesaj cand o vinzi )))) ma asez la coada de acum. Nu de alta dar am un loc lipsa in garaj dupa plecarea accord-ului

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Coasta de Est. Kit-urile cred ca au fost Autofren.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Unde ai facut treaba? Si de unde kitul?
    Vad ca pe epiesa, intr-adevar, diferenta de pret e mare intre diversi producatori de piston pentru etrier (cel mai scump fiind, of course, OEM).

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    whaaat?

    kit-ul de reparatie pentru etrier este vreo...70? 80lei? Nu mai stiu, oricum, pe acolo. Iar de lucru sunt vreo 4 ore de manopera, dar asta pentru ambii etrieri.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    In ce a constat reconditionatul etrierului de pe spate?
    Si eu am problema similara cu roata stanga spate - clasic, as zice. Devizul in service pentru pistonas nou plus set de garnituri si de placute (cica s-au stricat de la supraincalzire, desi aveau cam un an), aprox 1000RON

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Sa mai stergem praful pe aici. Aproape 220k km, nimic senzational de raportat, dar totusi:
    -rulmentul ala de la alternator defapt era un semn pt. tacanitul de la volan ca ceva e in neregula. Ca atare a fost nevoie de un rebuild de alternator, totul ok acum.
    -la ultima revizie am reconditionat si etrierii pe spate(cel de pe stanga tinea putin roata infranata-problema cunoscuta a acestei generatii de Accord). Odata cu asta am schimbat si rulmentul de pe aceeasi roata-stanga spate, care se strica de la supraincazire, deci problema conexa.

    Eu consider ca pentru rulajul asta, problemele sunt minore. N-am mai avut vreodata o masina cu peste 200k km, dar din ce aud in jur, de obicei majoritatea au de rezolvat chestii mult mai grave si costisitoare.

    Cred ca am si singurul K24 de pe CL9 care mananca atat de putin ulei incat nu prea se vede pe joja intre schimburi. Poate merg eu altfel, poate am noroc, nu stiu. E clar ca de mancat ceva tot mananca, dar prea putin ca sa conteze.

    Am dus-o si la estetician pentru niste lifting facial, adica vopsit bara fata, capota, polish faruri + lac ceramic Nanolex si grila fagure de Type-S.

    Problema pe care mi-o aduce masina asta este ca daca ar trebui s-o inlocuiesc, nu as stii cu ce. Si-s consteent ca vine si momentul ala, pentru ca are totusi o varsta si chiar daca e o masina fiabila, e totusi un fier, iar mie nu-mi place sa merg des la service, chiar si pentru probleme minore. Bine, experienta civic imi spune ca e posibil sa mergi foarte des la service si cu o masina noua.
    Intr-un buget normal, adica vreo 25k-max30k euro, masina de maxim 1.5 ani vechime(masina noua n-o sa mai cumpar prea curand), tot ce imi place are cate-o problema: nu e suficient de rapida, ori nu are dotarile pe care mi le doresc musai, ori nu arata chiar pe placul meu, ori e frantuzeasca sau nemteasca

    Bine, nici nu stiu exact ce vreau.
    Stiu ca accord-ul va ramane la mine, clar, si va ajunge masina de week-end, circuit si alte lucruri de genul.
    Dar masina de zi cu zi...parca vreau tot un sedan pentru ca imi plac ca si aspect. Dar parca as vrea si ceva mai inalt ca sa intru pe orice drum am chef in plimbarile prin tara si sa nu mai dau la lopata in alea 2 saptamani de zapada din Bucuresti. Naiba stie...

    Cateva poze:

    Click image for larger version

Name:	20170728_185638.jpg
Views:	1
Size:	37.1 KB
ID:	725735 Click image for larger version

Name:	20170801_110253.jpg
Views:	1
Size:	76.4 KB
ID:	725736 Click image for larger version

Name:	20170801_110306.jpg
Views:	1
Size:	60.6 KB
ID:	725737

    Leave a comment:

Working...
X