DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eeeh, exagerezi. Eu am mers 2 ani cu CTR-ul in combinatia asta (dintre care un an si cu suspensia coborata suplimentar) si eram foarte atent si ocoleam gropile, dar nu mergeam neaparat incet. Chiar nu tin minte sa fi atins pe undeva mai grav, iar cauciucurile nu aveam nicio galma cand am vandut masina si erau Michelin PSS, foarte moi de altfel.

    @Dragostan: Arata bine, abia astept sa le pun si eu pe ATR!
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #77
      Pe mine m-a daramat perioada aia. Mai ales cu portiunea de centura intre Chitila si A1.
      Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
      Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

      Comment


      • #78
        Nici mie nu mi s-a părut deloc dramatic cu 18, și am mers o vară īntreagă cu ele prin tot felul de drumuri, mai bune sau mai rele.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • #79
          S-o stapanesti sanatos Dragos!
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #80
            Super arata masina!
            ....

            Comment


            • #81
              Astazi am patit inca una din categoria mesteri priceputi si piese de calitate:

              In intarziere fiind, ma urc in masina, imi pun centura si plec, fara sa fiu atent la foarte multe detalii din jurul meu. Nu apuc sa parcurg mai mult de 10m pt ca ma loveste in figura o picatura de ploaie. In masina, cu toate geamurile inchise. Imediat ce procesez informatia observ si balta din fata schimbatorului si apa care se prelingea usor pe langa oglinda centrala. La mine in masina ploua de zor.

              Trapa nu am, deci apa intra, evident, pe la pabriz.

              Scurt pe doi, am schimbat parbrizul in regim de urgenta. L-am schimbat pt. ca solutia problemei mele era demontarea si montarea lui la loc, si cum oricum planuiam sa-l schimb undeva in perioada urmatoare(avea vreo 2 ciobituri mici si era si destul de zgariat), aia a fost, am parbriz nou.

              Parbrizul vechi era OEM Honda, schimbat sigur intr-o reprezentanta, ca nu gasesti altundeva parbrize cu sigla Honda. Si nu cred ca s-a dus nimeni sa dea de 3 ori mai mult pe un parbriz Honda si sa-l monteze in spatele blocului. Problema nu a fost pabrizul in sine, ci modul in care a fost montat. Practic in zona de sus, pe unde imi intra mie apa, avea un strat de mastic de vreo 3-4 ori mai mic decat jos, la baza. Cand au taiat oamenii masticul ca sa dea jos parbrizul, in partea de sus au trecut ca prin branza, ziceai ca n-a fost prins cu nimic acolo. Parbrizul era si inclinat spre botul masinii, adica era prea presat la baza. Iar de tapiseria taiata la montaj nici nu mai are sens sa discutam, oamenii pare ca au bagat direct flexul acolo.

              Mai jos am pus cateva poze. Se vede clar cat de neuniform era stratul de adeziv, cat de subtire era in unele locuri. Se vede si pe unde s-a infiltrat apa, pe unde este umed adezivul. Acum naiba stie de cat timp se infiltra apa pe acolo si cat timp mai dureaza pana o sa descopar rugina la plafon. Sper totusi sa nu fie cazul.

              Click image for larger version

Name:	57daaa6e-095c-438e-9cd1-e54253490cbb.jpg
Views:	1
Size:	36.4 KB
ID:	722640Click image for larger version

Name:	732e3864-5651-45ab-b3eb-955bdf2d90cc.jpg
Views:	1
Size:	34.7 KB
ID:	722639Click image for larger version

Name:	05d3b64e-bb68-436e-9bd0-b56beb992246.jpg
Views:	1
Size:	32.9 KB
ID:	722630Click image for larger version

Name:	8bdb91ba-8aa6-4cbc-b769-fc737102be22.jpg
Views:	1
Size:	42.3 KB
ID:	722631Click image for larger version

Name:	41a801d0-7fb8-4dbe-a699-9c2a9ebf5e13.jpg
Views:	1
Size:	29.6 KB
ID:	722632Click image for larger version

Name:	1b8d4e5f-9b65-4adf-b63c-ce21fed74e45.jpg
Views:	1
Size:	32.2 KB
ID:	722633Click image for larger version

Name:	748f0b99-1534-4cd5-9e41-a2f9199718c1.jpg
Views:	1
Size:	69.2 KB
ID:	722634Click image for larger version

Name:	c97d09d1-14a2-4260-bbaa-8b0e60774fd8.jpg
Views:	1
Size:	28.5 KB
ID:	722635Click image for larger version

Name:	d4169511-cf70-41de-9124-2ca91ac6eaa1.jpg
Views:	1
Size:	25.1 KB
ID:	722636Click image for larger version

Name:	fe8a8bb8-7b27-4222-bd93-2d1f5db47579.jpg
Views:	1
Size:	30.9 KB
ID:	722637Click image for larger version

Name:	cf6a0ec7-1dd7-4436-9e59-720a9c060c16.jpg
Views:	1
Size:	33.0 KB
ID:	722638Click image for larger version

Name:	4a918151-a540-44eb-a651-fde25eae11d1.jpg
Views:	1
Size:	34.3 KB
ID:	722629
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • #82
                Originally posted by dragostan View Post
                Astazi am patit inca una din categoria mesteri priceputi si piese de calitate:


                Parbrizul vechi era OEM Honda, schimbat sigur intr-o reprezentanta, ca nu gasesti altundeva parbrize cu sigla Honda. Si nu cred ca s-a dus nimeni sa dea de 3 ori mai mult pe un parbriz Honda si sa-l monteze in spatele blocului. Problema nu a fost pabrizul in sine, ci modul in care a fost montat. Practic in zona de sus, pe unde imi intra mie apa, avea un strat de mastic de vreo 3-4 ori mai mic decat jos, la baza. Cand au taiat oamenii masticul ca sa dea jos parbrizul, in partea de sus au trecut ca prin branza, ziceai ca n-a fost prins cu nimic acolo. Parbrizul era si inclinat spre botul masinii, adica era prea presat la baza. Iar de tapiseria taiata la montaj nici nu mai are sens sa discutam, oamenii pare ca au bagat direct flexul acolo.
                Buna ziua!
                Destul de urat acest aspect. Stiti cumva la ce service/reprezentata era pus vechiul parbriz?


                Multumesc

                Comment


                • #83
                  Cat a fost parbrizul ? Ai pus original sau aftermarket ?

                  Comment


                  • #84
                    @nicolaefrv, nu stiu exact, nu pot decat sa presupun ca a fost montat la reprezentanta din Braila, unde masina are reviziile facute pana la 120.000km.

                    @CDP: 950lei, aftermarket, marca AGC, ca si cel original Honda. Montat la H&D Autoglass.
                    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                    Comment


                    • #85
                      950 lei cu tot cu montajul ?

                      Comment


                      • #86
                        Da, cu totul.
                        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                        Comment


                        • #87
                          Ne apropiem cu pasi repezi de 200.000km. Inafara de cilindrul de ambreiaj nou care scartaie din cand in cand(din fericire se intampla rar si se aude incet), cu care deja m-am resemnat nu prea e nimic de raportat. Cadou de 200.000km a primit piele noua pe volan si schimbator, piele Nappa mata+perforata si cusaturi albe. Sper cat mai curand sa am timp s-o bag la vopsit, pt ca e musai. Capota si bara fata se exfoliaza la fiecare spalare si mai sunt alte cateva mici defecte care imi stau pe creier. Odata cu vopseaua cred ca va primi si grila de Type-S, ca sa fie kit-ul complet.

                          Poze cu volanul si schimbatorul:
                          Click image for larger version

Name:	20160728_182354.jpg
Views:	1
Size:	49.3 KB
ID:	722910Click image for larger version

Name:	20160728_182351.jpg
Views:	1
Size:	40.8 KB
ID:	722911Click image for larger version

Name:	20160728_182411.jpg
Views:	1
Size:	47.7 KB
ID:	722908Click image for larger version

Name:	20160728_182400.jpg
Views:	1
Size:	46.7 KB
ID:	722909
                          dragostan
                          Senior Member
                          Last edited by dragostan; 29-08-16, 12:04.
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #88
                            La mai mare (nr de km)! Unde ai inlocuit pielea de pe volan? A fost necesara demontarea? Volanul meu isi cam doreste o haina noua, de aceea intreb...
                            Wagner
                            Senior Member
                            Last edited by Wagner; 29-08-16, 15:44.
                            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                            Comment


                            • #89
                              S-o stăpānești sănătos īn continuare!
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • #90
                                Da, demontarea e musai. Pielea a fost inlocuita la un atelier de pe langa Auchan Titan: http://www.tapiterauto.ro

                                Sent from my SM-G925F using Tapatalk
                                Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                                Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                                ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                                Comment

                                Working...
                                X