DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    https://youtu.be/dL9vTBgDF_c

    Uite mai jos, un tip din Ungaria, reflash littleboo, intake, headers littleboo, stock catback, stock transmission, stock engine internals, 0-200 km/H , 22-23 sec. Și scoate 0-402m īn 14.5 sec īn ciuda gap-ului dintre trepta 1 și 2 și a treptelor lungi (FD 4.3 stock), pneuri de stradă.

    Și toate astea fără să umble la motor

    Pentru comparație, noul Civic Type-R turbo (300hp, are 20 sec 0-200km/H) .

    Una este "feeling"-ul dar alta poate fi realitatea
    dinoc
    Senior Member
    Last edited by dinoc; 14-02-16, 20:45.

    Comment


    • #17
      bai, eu simt si lipsa pasagerului din dreapta, mai ales la N/A r18a sau b16a2 )
      sigpic

      Comment


      • #18
        S-o porti sanatos, Dragos! Sa fie intr-un ceas bun!

        Comment


        • #19
          Originally posted by liviu_cts View Post
          bai, eu simt si lipsa pasagerului din dreapta, mai ales la N/A r18a sau b16a2 )
          Da mă, nu ai cu cine vorbi, d-aia īi simți lipsa
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #20
            Felicitari pentru achizitie, vecine ! S-o stapanesti sanatos si sa duci la bun sfarsit tot ce ti-ai propus pentru ea.
            Te astept c-o bere la Rucar )))
            '10 Honda Accord Tourer 2.0 M/T CW1 Elegance
            ex '08 Honda Accord 2.4 A/T CU2 EXEC

            Comment


            • #21
              Va multumesc tuturor! Ma bucur de ea in fiecare secund petrecuta la volan. Imi lipseste trapa, chiar mult, insa per total sunt fericit si multumit, am facut o alegere excelenta.

              @Dinu, atentie, vorbim de real-life trafic, nu de liniute. Evident ca nu am cum sa nu se simta cei 35cp in plus, am spus doar ca nu e ceva dramatic. Eu raman la parerea mea, ca cea mai mare problema pe care o are CL7 este cutia cu 5 trepte luuuungi. As fi tare curios sa vad un cl7+cutia de cl9 vs cl9 stock. Stai linistit ca "senzorul" e ok, dar nu discutam de liniute, ci de daily-drive.

              Pe de alta parte, CL9 cu soft e cu totul altceva decat stock, dar cu totul altceva! Plaja de vtec marita substantial se simte extraordinar, raspunsul in pedala e cu totul altul, nu exista termen de comparatie. Iar referitor la header nicio secunda nu am spus ca ar fi degeaba, doar ca raportul pret/performanta nici nu se compara cu softul, care este cel mai eficient mod pe care il poti face masinii asteia. Stii ca am mai vorbit noi, eu aplic analiza Paretto aproape de fiecare data cand ma apuc de ceva, inclusiv cand vine vorba de masini. De aia am si cl9 acum, pt ca am ajuns intr-un final la concluzia ca e mult prea costisitor pe termen lung planul meu pt cl7. Cu siguranta va primi si headerul care trebuie, impreuna cu multe altele, dar toate la timpul lor.
              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

              Comment


              • #22
                "eu aplic analiza Paretto".
                Raule, pragmaticule, cinicule, gaussianule, iontiriacule.
                "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                Comment


                • #23
                  Mai corect cred ca este defapt "incerc sa aplic"...uneori e greu, tare greu, mai ales cand vine vorba de "fiare".
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • #24
                    S-o stapanesti sanatos. Faina culoarea.
                    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                    Comment


                    • #25
                      S-o stapanesti sanatos Dragos
                      Honda Accord CU2 2.4 AT
                      "Never drive faster than your angels can fly"

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by BlackMagic View Post
                        Doc, păi tu nu mai ai nicio o Honda. Poți să iei exemplu de la Dragoș īnsă
                        Esti sigur de ceea ce spui? Vrei sa ne vedem ca sa intelegi care este diferenta intre o masina de sport si o berlina?
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #27
                          Vin si eu, vin si eu! Si un prieten cu audi R8 v10
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • #28
                            Sa o stapanesti sanatos! Modificata sau nu e o masina faina.

                            OT: Deja nu mai rezist sa aud din nou de CL9 si ce poate face, ce diferenta e intre el si orice alta Honda etc. )
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • #29
                              @Doc - sport sau nu, alea nu-s Honda Și tot berline sunt și cele 2 Mitsubishi de le ai īn curte
                              @xander - asta pentru că n-ai avut unul. Ia-te cu unul la "trāntă" ca să īnțelegi mai multe.
                              Ca o paranteză, un CL9 AT cu header Toda + TP și soft littlebo, i-a dat-o unui FN2 stock din toate pozițiile, oricum și oricāt de tare a īncercat FN-ul.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • #30
                                I-ai dat-o īn ce condiții ?
                                Pe drept, ca īn rest .....

                                Comment

                                Working...
                                X