DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl

    De cateva zile, albastrul a primit un frate mai mare, cu 2 ani mai nou si aproximativ acelasi nr de km. Masina este intr-o stare tehnica impecabila, avem de lucrat putin pe partea estetica si evident, ca d-aia am luat K24, upgrade-uri. Ii multumesc lui BM pentru modul in care a avut grija de ea pana acum. Momentan masina este aproape stock, avem softul de la littlebo(via Dinoc) si cateva intake mods. Urmeaza altele cu timpul, multe altele.

    De multe ori au fost discutii pe forum vizavi de CL7 vs CL9. Mi-am exprimat atunci parerea, si acum, avandu-le pe ambele, pot s-o intaresc. Diferentele intre 2.0 si 2.4 stock nu sunt suficient de mari ca sa justifice impozitul mai mare, daca planuiesti sa le tii pe ambele stock. Ba mai mult, daca muti cutia in 6tr de pe CL9 pe CL7, diferentele devin aprope insesizabile pentru utilizatorul normal, in traficul obisnuit. Insa, pe de alta parte, daca vrei sa te apuci de modificari(cum insepusem si pe CL7), accord-ul CL9 poate deveni o masina foarte rapida si in acelasi timp practica.

    Click image for larger version

Name:	AlXF4-f_aCBdASbIJkpV-cBEoy_rHaAtCZ3G7pbyVAQM.jpg
Views:	1
Size:	65.3 KB
ID:	729679

    Cineva priveste de peste drum, putin geloasa.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

  • #2
    S-o folosesti sanatos, Dragos!
    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

    Comment


    • #3
      Să o stăpānești cu plăcere

      Comment


      • #4
        Felicitari Dragos! Spor la modificari! 😊
        Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

        Comment


        • #5
          S-o stapanesti cu placere, dupa o intarziere de 2 ani, a ajuns intr-un final la tine
          Spor la modificari, le stii deja foarte bine. Sa-ti iasa asa cum ti-ai propus, si la final sa ne vedem sa le admiram reciproc !
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • #6
            Felicitari pentru achizitie!!! Eram sigur ca o vei cumpara, in urma discutiei avute la intalnire.
            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

            Comment


            • #7
              Se poarta cate 2 bucati in ultima vreme. M-ai copiat?
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos!

                PS: te-ai mutat sau doar ii aratai cartierul?
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #9
                  Sa conduci cu aceeasi placere si la multi km fara probleme (cu amandoua ).

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc!
                    @doc, m-ai prins.
                    @delphi, stau in Titan de cativa ani, insa pe Baba Novac m-am mutat in octombrie.
                    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                    Comment


                    • #11
                      Stiu unde stateai. N-am stiut ca te-ai mutat pe Baba Novac.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #12
                        Doc, păi tu nu mai ai nicio o Honda. Poți să iei exemplu de la Dragoș īnsă
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • #13
                          S-o stāpānești sănătos!
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #14
                            Eu cānd am trecut de la CL7 stock la CL9 MT stock, diferențele NU erau insesizabile.
                            (Asta cum ca diferentele sunt insesizabile este pacaleala maximă dacă tu crezi ca 35 de cai diferența este bulshit )
                            Diferențele erau sesizabile chiar la un CL9 stock
                            Chestia asta cu "feeling-ul" este foarte īnșelătoare din cauza puterii livrate liniar la un NA.
                            Nu este ca la un turbo unde brusc intră turbina (gen diesel) și te păcălești singur cu "wow"
                            Nu īți dai seama pānă nu faci un versus, sau niște măsurători, abia acolo realizezi ce și cum.

                            Și lăsa "impresiile" cum ca nu este mare diferența față de niște headere bune ca iar te īnșeli singur trebuie să mai lucrezi la "senzor" )

                            Eu cānd am trecut la next stage la fel nu īmi dădeam seama de castig pānă nu am făcut un versus să văd X mașini diferența

                            Oricum tu ai ECU reflash acum, diferența este mare īntre reflash și stock, so enjoy the new car
                            dinoc
                            Senior Member
                            Last edited by dinoc; 14-02-16, 17:22.

                            Comment


                            • #15
                              Să zicem și invers, caz real: un CL7 cu mici modificări la admisie, roți foarte ușoare, suspensie sport și bări antiruliu, oricāt de tare a īncercat, pe drum nu s-a putut ține de un CL9 stock.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment

                              Working...
                              X