De cateva zile, albastrul a primit un frate mai mare, cu 2 ani mai nou si aproximativ acelasi nr de km. Masina este intr-o stare tehnica impecabila, avem de lucrat putin pe partea estetica si evident, ca d-aia am luat K24, upgrade-uri. Ii multumesc lui BM pentru modul in care a avut grija de ea pana acum. Momentan masina este aproape stock, avem softul de la littlebo(via Dinoc) si cateva intake mods. Urmeaza altele cu timpul, multe altele.
De multe ori au fost discutii pe forum vizavi de CL7 vs CL9. Mi-am exprimat atunci parerea, si acum, avandu-le pe ambele, pot s-o intaresc. Diferentele intre 2.0 si 2.4 stock nu sunt suficient de mari ca sa justifice impozitul mai mare, daca planuiesti sa le tii pe ambele stock. Ba mai mult, daca muti cutia in 6tr de pe CL9 pe CL7, diferentele devin aprope insesizabile pentru utilizatorul normal, in traficul obisnuit. Insa, pe de alta parte, daca vrei sa te apuci de modificari(cum insepusem si pe CL7), accord-ul CL9 poate deveni o masina foarte rapida si in acelasi timp practica.
Cineva priveste de peste drum, putin geloasa.
De multe ori au fost discutii pe forum vizavi de CL7 vs CL9. Mi-am exprimat atunci parerea, si acum, avandu-le pe ambele, pot s-o intaresc. Diferentele intre 2.0 si 2.4 stock nu sunt suficient de mari ca sa justifice impozitul mai mare, daca planuiesti sa le tii pe ambele stock. Ba mai mult, daca muti cutia in 6tr de pe CL9 pe CL7, diferentele devin aprope insesizabile pentru utilizatorul normal, in traficul obisnuit. Insa, pe de alta parte, daca vrei sa te apuci de modificari(cum insepusem si pe CL7), accord-ul CL9 poate deveni o masina foarte rapida si in acelasi timp practica.
Cineva priveste de peste drum, putin geloasa.
Comment