DRAGOSTAN (NO. 3): '08 Honda Accord 2,4 i-VTEC M/T Type S, Carbon Bronze Pearl
Collapse
X
-
@nicolaefrv, nu stiu exact, nu pot decat sa presupun ca a fost montat la reprezentanta din Braila, unde masina are reviziile facute pana la 120.000km.
@CDP: 950lei, aftermarket, marca AGC, ca si cel original Honda. Montat la H&D Autoglass.
Leave a comment:
-
Originally posted by dragostan View PostAstazi am patit inca una din categoria mesteri priceputi si piese de calitate:
Parbrizul vechi era OEM Honda, schimbat sigur intr-o reprezentanta, ca nu gasesti altundeva parbrize cu sigla Honda. Si nu cred ca s-a dus nimeni sa dea de 3 ori mai mult pe un parbriz Honda si sa-l monteze in spatele blocului. Problema nu a fost pabrizul in sine, ci modul in care a fost montat. Practic in zona de sus, pe unde imi intra mie apa, avea un strat de mastic de vreo 3-4 ori mai mic decat jos, la baza. Cand au taiat oamenii masticul ca sa dea jos parbrizul, in partea de sus au trecut ca prin branza, ziceai ca n-a fost prins cu nimic acolo. Parbrizul era si inclinat spre botul masinii, adica era prea presat la baza. Iar de tapiseria taiata la montaj nici nu mai are sens sa discutam, oamenii pare ca au bagat direct flexul acolo.
Destul de urat acest aspect. Stiti cumva la ce service/reprezentata era pus vechiul parbriz?
Multumesc
Leave a comment:
-
Astazi am patit inca una din categoria mesteri priceputi si piese de calitate:
In intarziere fiind, ma urc in masina, imi pun centura si plec, fara sa fiu atent la foarte multe detalii din jurul meu. Nu apuc sa parcurg mai mult de 10m pt ca ma loveste in figura o picatura de ploaie. In masina, cu toate geamurile inchise. Imediat ce procesez informatia observ si balta din fata schimbatorului si apa care se prelingea usor pe langa oglinda centrala. La mine in masina ploua de zor.
Trapa nu am, deci apa intra, evident, pe la pabriz.
Scurt pe doi, am schimbat parbrizul in regim de urgenta. L-am schimbat pt. ca solutia problemei mele era demontarea si montarea lui la loc, si cum oricum planuiam sa-l schimb undeva in perioada urmatoare(avea vreo 2 ciobituri mici si era si destul de zgariat), aia a fost, am parbriz nou.
Parbrizul vechi era OEM Honda, schimbat sigur intr-o reprezentanta, ca nu gasesti altundeva parbrize cu sigla Honda. Si nu cred ca s-a dus nimeni sa dea de 3 ori mai mult pe un parbriz Honda si sa-l monteze in spatele blocului. Problema nu a fost pabrizul in sine, ci modul in care a fost montat. Practic in zona de sus, pe unde imi intra mie apa, avea un strat de mastic de vreo 3-4 ori mai mic decat jos, la baza. Cand au taiat oamenii masticul ca sa dea jos parbrizul, in partea de sus au trecut ca prin branza, ziceai ca n-a fost prins cu nimic acolo. Parbrizul era si inclinat spre botul masinii, adica era prea presat la baza. Iar de tapiseria taiata la montaj nici nu mai are sens sa discutam, oamenii pare ca au bagat direct flexul acolo.
Mai jos am pus cateva poze. Se vede clar cat de neuniform era stratul de adeziv, cat de subtire era in unele locuri. Se vede si pe unde s-a infiltrat apa, pe unde este umed adezivul. Acum naiba stie de cat timp se infiltra apa pe acolo si cat timp mai dureaza pana o sa descopar rugina la plafon. Sper totusi sa nu fie cazul.
Leave a comment:
-
Nici mie nu mi s-a părut deloc dramatic cu 18, și am mers o vară întreagă cu ele prin tot felul de drumuri, mai bune sau mai rele.
Leave a comment:
-
Pe mine m-a daramat perioada aia. Mai ales cu portiunea de centura intre Chitila si A1.
Leave a comment:
-
Eeeh, exagerezi. Eu am mers 2 ani cu CTR-ul in combinatia asta (dintre care un an si cu suspensia coborata suplimentar) si eram foarte atent si ocoleam gropile, dar nu mergeam neaparat incet. Chiar nu tin minte sa fi atins pe undeva mai grav, iar cauciucurile nu aveam nicio galma cand am vandut masina si erau Michelin PSS, foarte moi de altfel.
@Dragostan: Arata bine, abia astept sa le pun si eu pe ATR!
Leave a comment:
-
Originally posted by dragostan View PostSa le luam pe rand:
18 cu talon de 40 deja e putin cam mult pentru santurile, gropile si sinele de tramvai autohtone. Si nu ma refer la confortul de rulare, ci la riscul de a face galme/pene.
Leave a comment:
-
Sa le luam pe rand:
-17" zic eu ca este compromisul ideal intre aspect, confort si practicabilitate. 18 cu talon de 40 deja e putin cam mult pentru santurile, gropile si sinele de tramvai autohtone. Si nu ma refer la confortul de rulare, ci la riscul de a face galme/pene.
-da, stiu, ar arata si mai bine putin mai joasa. Momentan insa va ramane asa, inca ma obisnuiesc cu ea. E oricum mai joasa cam cu 30mm fata de cl7(15mm din suspensie, 15mm din fuste) si deja nu prea mai pot parca ok in majoritatea parcarilor in spic la bordura, ca deh, borduri de juma' de metru. Mai ramane asa, cel putin pana la anul, cand mai vedem. E totusi singura masina, care trebuie sa faca de toate-mers zi de zi, concedii, etc
Ca tot veni vorba de facut de toate, astazi am dus-o pe circuit la ATA(Academia Titi Aur). M-am dat in 2 sesiuni de cate 10 minute si spre surprinderea mea, masina s-a comportat mult peste asteptari. Gumele s-au comportat excelent, iar masina per ansamblu foarte ok tinand cont de suspensia si franele stock. E adevarat, are bara stabilizatoare pe spate mai groasa si amortizoare realtiv noi, insa chiar si asa, ma asteptam la mai rau.
Leave a comment:
-
superba e, ca sa fie perfecta trebuie neaparat astea http://www.epiesa.ro/set-suspensie-a.../part-2207814/
chilipir
Leave a comment:
-
Poti mari diametru si s-o cobori in photoshop pentru like-uri, dar las-o asa pentru ca e superba cand e si functionala
Leave a comment:
-
Dau bine jantele Dacă ar fi fost +1 size, ar fi fost de si mai mare efect.
Leave a comment:
Leave a comment: