S-LINE: '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T SSE, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    N-am mai scris demult pe aici.

    Masina a primit evacuare catback noua - Fujitsubo Legalis R, si o buza de Type S pentru ca arata ciudat cu evacuarea noua si bara standard.

    Click image for larger version

Name:	IMG_2840.JPG
Views:	205
Size:	65.0 KB
ID:	864431Click image for larger version

Name:	IMG_4447_small.JPG
Views:	123
Size:	119.1 KB
ID:	864432

    Impresii cu evacuarea noua:
    - nu simt nici castig, nici pierdere de performanta
    - zgomot aproape inexistent la relanti, prezent dar inca discret intre 2000 - 3500
    - deloc obositoare la drumuri lungi la regim de autostrada... copiii dorm linistiti in spate
    - pana nu e cald motorul nu suna mai deloc (asta mi s-a parut ciudat cand am montat-o)

    Alte lucruri notabile cu masina:
    - am ajuns intre timp la ~260000 km
    - a crapat bendixul de la electromotor si l-am schimbat cu totul
    - a inceput sa intre in limp home mode la un moment dat - defect pe senzorul de pozitie a pedalei de acceleratie. Am comandat unul nou, si pana a venit, l-am curatat pe cel vechi, care se umpluse rau de praf, lasandu-l scufundat in alcool tehnic o noapte. Doua saptamani cat am mai umblat cu cel vechi nu a mai avut probleme, dar oricum l-am pus pe cel nou de siguranta.
    - Acum vreun an am avut probleme cu capetii interiori de planetara (dinspre cutie) - au dezvoltat joc la tripoda si masina tremura pronuntat pe accelerare. I-am schimbat cu unii de la Febest - singura varianta non-oem ce am gasit-o - desi scria pe toate gardurile sa nu pui aftermarket. Mare greseala - tremuratul nu a disparut, ci s-a mutat la o turatie mai joasa. In timp a devenit absolut de nesuportat, tremura continuu de la 1800 rpm in sus, inclusiv la mers constant. Am pus in final OEM si intr-adevar a disparut complet tremuratul. Poate singura parte buna... in timpul cat am circulat cu cei de la Febest, Honda a introdus un cod nou pentru capetii de planetara - trag sperante ca au imbunatatit materialul in zona supusa uzurii.
    '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T
    EX '89 Honda Prelude 2.0i-16
    '99 Subaru Forester S-Turbo M/T
    '07 Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

    Comment


    • #32
      Weekendul acesta am profitat de vremea buna sa schimb cilindrii de ambreiaj. Cel de pe cutie mi-a dat emotii de vreo doua ori... inclusiv in concediu undeva intre Italia si Elvetia, asa ca i-a venit vremea. Iar cel de la pedala cu clasicul scartait devenise enervant. Sau eu mai sensibil

      I-am comandat pe ambii de la Aisin si, incurajat de o multime de postari cu operatii de succes in 2 ore pe TSX-uri, m-am apucat de treaba.

      8 ore mai tarziu, concluzii:
      - cu cel de pe cutie e usor de lucrat, am scos doar ventilatoarele ca sa am mai mult loc
      - pentru celalalt insa...
      - iti trebuie nervi de otel
      - iti trebuie degete de yoghin
      - obligatoriu desurubate pana spre capat suruburile la pedala de frana ca sa poti misca pompa, altfel nu trece conducta de ambreiaj de ea (manualul de service ce il am omite acest pas)
      - repozitionarea celui nou e criminal de reusit... sta destul de torsionat fata de axa pe care trebuie sa intre
      - atentie la suruburile/siguranta de la pedala de ambreiaj, se scapa foarte usor sub mocheta
      - siguranta la pedala nu se baga pana nu se regleaza din furca cilindrului master unde sa prinda
      - aerisirea la final se face foarte usor (5 min) cu un furtun legat la aerisitorul de pe slave, introdus in lichid la celalalt capat, exact ca in manual
      - si da, iti trebuie nervi de otel

      Parca nici nu ma pot bucura de lipsa scartaitului, atatia nervi am mancat


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T
      EX '89 Honda Prelude 2.0i-16
      '99 Subaru Forester S-Turbo M/T
      '07 Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

      Comment

      Working...
      X