N-am mai scris demult pe aici.
Masina a primit evacuare catback noua - Fujitsubo Legalis R, si o buza de Type S pentru ca arata ciudat cu evacuarea noua si bara standard.
Impresii cu evacuarea noua:
- nu simt nici castig, nici pierdere de performanta
- zgomot aproape inexistent la relanti, prezent dar inca discret intre 2000 - 3500
- deloc obositoare la drumuri lungi la regim de autostrada... copiii dorm linistiti in spate
- pana nu e cald motorul nu suna mai deloc (asta mi s-a parut ciudat cand am montat-o)
Alte lucruri notabile cu masina:
- am ajuns intre timp la ~260000 km
- a crapat bendixul de la electromotor si l-am schimbat cu totul
- a inceput sa intre in limp home mode la un moment dat - defect pe senzorul de pozitie a pedalei de acceleratie. Am comandat unul nou, si pana a venit, l-am curatat pe cel vechi, care se umpluse rau de praf, lasandu-l scufundat in alcool tehnic o noapte. Doua saptamani cat am mai umblat cu cel vechi nu a mai avut probleme, dar oricum l-am pus pe cel nou de siguranta.
- Acum vreun an am avut probleme cu capetii interiori de planetara (dinspre cutie) - au dezvoltat joc la tripoda si masina tremura pronuntat pe accelerare. I-am schimbat cu unii de la Febest - singura varianta non-oem ce am gasit-o - desi scria pe toate gardurile sa nu pui aftermarket. Mare greseala - tremuratul nu a disparut, ci s-a mutat la o turatie mai joasa. In timp a devenit absolut de nesuportat, tremura continuu de la 1800 rpm in sus, inclusiv la mers constant. Am pus in final OEM si intr-adevar a disparut complet tremuratul. Poate singura parte buna... in timpul cat am circulat cu cei de la Febest, Honda a introdus un cod nou pentru capetii de planetara - trag sperante ca au imbunatatit materialul in zona supusa uzurii.
Masina a primit evacuare catback noua - Fujitsubo Legalis R, si o buza de Type S pentru ca arata ciudat cu evacuarea noua si bara standard.
Impresii cu evacuarea noua:
- nu simt nici castig, nici pierdere de performanta
- zgomot aproape inexistent la relanti, prezent dar inca discret intre 2000 - 3500
- deloc obositoare la drumuri lungi la regim de autostrada... copiii dorm linistiti in spate
- pana nu e cald motorul nu suna mai deloc (asta mi s-a parut ciudat cand am montat-o)
Alte lucruri notabile cu masina:
- am ajuns intre timp la ~260000 km
- a crapat bendixul de la electromotor si l-am schimbat cu totul
- a inceput sa intre in limp home mode la un moment dat - defect pe senzorul de pozitie a pedalei de acceleratie. Am comandat unul nou, si pana a venit, l-am curatat pe cel vechi, care se umpluse rau de praf, lasandu-l scufundat in alcool tehnic o noapte. Doua saptamani cat am mai umblat cu cel vechi nu a mai avut probleme, dar oricum l-am pus pe cel nou de siguranta.
- Acum vreun an am avut probleme cu capetii interiori de planetara (dinspre cutie) - au dezvoltat joc la tripoda si masina tremura pronuntat pe accelerare. I-am schimbat cu unii de la Febest - singura varianta non-oem ce am gasit-o - desi scria pe toate gardurile sa nu pui aftermarket. Mare greseala - tremuratul nu a disparut, ci s-a mutat la o turatie mai joasa. In timp a devenit absolut de nesuportat, tremura continuu de la 1800 rpm in sus, inclusiv la mers constant. Am pus in final OEM si intr-adevar a disparut complet tremuratul. Poate singura parte buna... in timpul cat am circulat cu cei de la Febest, Honda a introdus un cod nou pentru capetii de planetara - trag sperante ca au imbunatatit materialul in zona supusa uzurii.
Comment