LEDURY:'08 Honda Accord 2.0 i-VTEC SSE M/T, Premium White

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LEDURY:'08 Honda Accord 2.0 i-VTEC SSE M/T, Premium White

    Salutare,

    Dupa un pic mai mult de un an de la achizitie m-am gandit sa va prezint jucaria mea. In Iunie 2014 am cumparat o Honda Accord 2008 SSE 2.0 M/T, cu 94.000 de km la bord, de la un prieten. Mentionez ca e prima masina pe care o am (am permis de conducere din August anul trecut ) iar pana acum am petrecut un pic mai mult de 20.000 de Km impreuna.
    Dupa aceasta perioada pot lasa si cateva impresii: Masina e dementiala, pozitia la volan e perfecta pentru mine, VTEC-ul e de vis , la fel si directia si comportamentul pe drum. Consumul e mai mult decat decent, stiu ca o sa va uitati urat dar am reusit sa scot pe un drum Neamt-Bucuresti un consum mediu de 5.9l/100 de km, ce-i drept noaptea.
    Ca si minusuri mentionez vopseaua, desi frumoasa ca si culoare cred ca a fost vopsita cu tempera...se ciobeste si zgarie la cea mai mica atingere. Jantele OEM sunt foarte grele si ofera intradevar acea senzatie de "tramline" despre care am mai citit pe forum (inca nu m-am decis daca e intradevar un minus sau nu)
    Masina nu a vazut decat service-ul Asko in scurta ei viata (she's still young at heart) si intentionez sa continui aceasta traditie. Pana acum am facut doua revizii si am mai schimbat cate ceva pe ici pe colo (pivot superior dr. fata, discuri de frana si placute ATE - fostul proprietar pusese Brembo -nah brandu' bata-l vina, si in rest apa paie si bataie). In cartea de service singurul ulei pe care l-am vazut a fost Texaco si am hotarat sa nu-l schimb, nu stiu daca e bine sau rau - astept pareri poate il schimb data viitoare.
    Urmeaza o revizie mai consistenta (kit ambreiaj, bucsi stabilizatoare fata/spate, scut catalizator, bujii etc.)
    Am reusit sa fac si o comparatie cu un CU1 (fostul proprietar a ramas in familia Honda) si sincer nu am gasit prea multe motive pentru a trece la noul model (intradevar beneficiaza de multe gadget-uri noi si interesante - navigatie, xenon, camera marsarier etc - dar ca si comportament eu zic ca e complet diferita, e mai soft, mai docila, mai iertatoare mai putin "bestie" decat CL7-le).
    Acestea fiind spuse, bine v-am gasit si sper sa stam mult timp impreuna.
    '18 Honda Civic Type R FK8 GT
    '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
    ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

  • #2
    S-o porti sanatos si fara incidente!
    Uita de Texaco!

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu placere multi km. fara probleme.

      Comment


      • #4
        Să o stăpānești sănătos!
        +1 la treaba cu uita de Texaco.

        Sent from my SM-G850F using Tapatalk
        Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ledury View Post


          In cartea de service singurul ulei pe care l-am vazut a fost Texaco si am hotarat sa nu-l schimb, nu stiu daca e bine sau rau - astept pareri poate il schimb data viitoare.
          Pai ai hotarat sau nu ai hotarat?!

          Nu schimba un lucru daca esti multumit.
          O adevarata bestie CL7 asta.

          Comment


          • #6
            sa o stapanesti sanatos! si mie mi-a placut CL7, dar pozitia la drum, cum stai in masina overall, micile detalii pentru mine au facut diferenta la CU2 (chiar de era CU1 dar cu aceleasi imbunatatiri tot merita). Si fostul meu CL7 a ramas la un prieten (care studiaza forumul dar nu posteaza ) si nu are de gand sa schimbe nimic la ea; e super multumit.
            '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
            Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

            Comment


            • #7
              Dar motorul de pe CL7 k20z DOHC este mai vioi decat R20-ul SOHC de pe CU1, plus ca ultima este și mai grea

              Comment


              • #8
                da, probabil de-asta e oarecum asemanator un CL7 cu un CU2.
                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                Comment


                • #9
                  Mersi de urarile de bun venit. CatalinP, am mentionat ca primele 2 revizii nu l-am schimbat dar vad ca lumea pe forum e incantata de Eneos Sustina asa ca poate o sa-l incerc.
                  Intradevar CU1 e mult mai confortabila la drum si overall pare un pachet mai complet decat CL7, sunt sigur ca vitezele le atinge la fel de repede ca si CL7 dar nu are acelasi feeling...poate e din cauza lipsei de antifonare a ultimei N-am avut ocazia sa probez un 2.4, sunt sigur ca diferenta e notabila dar fata de ce altceva am mai condus in scurta experienta (Skoda Superb si un BMW seria 3) chiar cred ca Accord e superior ca si comportament "sportiv".
                  Saptamana asta dau comanda de Kit de ambreiaj si un cilindru receptor (face ca toti dracii, pocneste, scartaie, etc.), daca la ambreiaj m-am hotarat sa pun OEM la cilindru sunt in ceata. Daca sunt colegi care au schimbat cu third party as vrea opinii legate de brand, poate si un link n-ar strica.
                  In rest planuiesc o vopsire totala, folii pe geamurile spate si poate o insonorizare.
                  '18 Honda Civic Type R FK8 GT
                  '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
                  ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

                  Comment


                  • #10
                    Ca si ambreiaj iti recomand Aisin. Calitate 100% OEM si pret f bun. Cilindru eu am pus jackoparts(care e si cel mai ieftin), la recomandarea altor colegi care nu au avut probleme cu el. La mine a inceput sa clampane la 2 sapt dupa ce l-am montat. L-am linistit cu niste vaselina siliconica si merge perfect de aprox 3 luni.
                    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                    Comment


                    • #11
                      acum doua saptamani jucaria a primit (la Asko) kit de ambreiaj nou (OEM) si cilindru receptor (SACHS) si pot spune ca masina se comporta total diferit (in semnsul bun al cuvantului). In alta ordine de idei, am cumparat si ulei nou (sustina 5w-30) sper sa fie un fiasco la cat de laudat e pe aici pe forum.
                      Am o problema in schimb, am schimbat bateria cu una noua identica (varta blue B32) si masina porneste mult mai greu ca inainte. Dimineata invarte chiar de 3-4 ori si se aude si un carait metalic (electromotorul cred) cand insist, ceva idei sau rezolvari?
                      '18 Honda Civic Type R FK8 GT
                      '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
                      ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

                      Comment


                      • #12
                        Sper sa nu fie un fiasco *). Stai linistit ca am avut si eu in motor :P
                        "FIĮSCO s. n. Eșec total īntr-o acțiune īntreprinsă; insucces, nereușită. – Din it. [far] fiasco. "


                        Care e diferenta de la ambreiajul vechi la cel nou?
                        Honda Germania cere 660 EURO sa il schimbe (doar manopera) dar oricum nu prea am motive sa-l schimb (85mii km doar, asta iarna mai facea cate un zgomot la pornirea de pe loc, dar era f frig - mai agata cateodata la schimbarea vitezelor 1-2-3 dar totusi intra).
                        Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                        Comment


                        • #13
                          Da, scuze, am uitat (a se citi sarit) un "nu". Oricum, multumesc pentru lectia de vocabular Acum sa revenim, cu ambreiajul nou in primul rand pleaca mult mai usor de pe loc, nu mai trebuie turata excesiv ca sa nu trepideze, pedala e mult mai moale, iar la schimbul de viteze "nu mai da in nas". O alta schimbare e faptul ca trage din ture ceva mai joase, nu e neaparat sa fiu in 2000-2500 de rpm ca sa pot accelera mai brusc - overall motorul a devenit ceva mai flexibil.
                          Raman insa cu problema pornirii motorului, ceva opinii sau sfaturi?
                          '18 Honda Civic Type R FK8 GT
                          '14 Honda Accord 2.0 CU1 EXEC M/T
                          ex '08 Honda Accord 2.0 SSE M/T

                          Comment


                          • #14
                            OK, am inteles. Aparent la tine chiar patina ambreiajul (daca trebuia turata mai tare sa plece si existau trepidatii).
                            Cred ca mai poate astepta la mine schimbul de ambreiaj (kitul original OEM e 240 EURO pe internet, dar manopera in reprezentanta e f scumpa). Apropo - cat au cerut cei din RO?

                            Bateria cred ca e cam mica, dar e chiar ciudat cum nu facea problemele astea cu cea veche identica.
                            Poti verifica daca sunt prinse f bine bornele.
                            Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                            Comment


                            • #15
                              Manopera in Ro e cam jumatate din pretul kitului (din cate tin minte cand l-am schimbat la Civic la Asko, poate chiar mai ieftin)
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X