ADILUNGU: '08 Honda Accord 2.0 i-VTEC SSE M/T, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Caută dacă are crăpături mici, mini fisuri. Dacă da, trebuie schimbată, altfel semnul de pe întinzător arată că e ok și nu s-a lungit.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #17
      Astazi s-a aprins semnul exclamarii in bord, fara avertisment fara nimic. Aveti idee ce poate fi?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #18
        VSA off?

        Comment


        • #19
          nu, n-am atins butonul...s-a stins dupa prima repornire. Am citit si am inteles ca este senzorul vsa, ulterior gasind si explicatia. Am intrat cu roata din dreapta intr-o groapa cu noroi si s-a depus un strat gros de ziceai ca e ciment. Am mers cu ea asa vreo 2-3 km pana s-a curatat si atunci a aparut si eroarea. Cred si sper ca asta a fost, a simtit senzorul ceva in neregula.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Astazi am implinit fix un an de cand am masina.
            Am parcurs 12.000 de km (84.000-96.000) si in afara de revizia initiala (ulei, filtre, bujii, discuri frana+lichid frana) am mai schimbat senzorul de acceleratie care mi-a facut probleme in vara. In rest, toate bune si frumoase.
            Motorul se comporta excelent, nu a consumat niciun pic de ulei in cei 12.000 de km. Culoarea uleiului mi se pare ok, doar putin mai inchisa fata de cum era initial.
            http://imgur.com/qGHX7Y2
            Am inteles ca pe la km astia ar cam trebui sa imi fac griji pentru ambreiaj insa pana acum nu mi-a facut probleme. Nu patineaza, pedala este moale, tine undeva pe la jumate poate mai sus un pic (nu stiu daca e bine sau rau) si schimba bine treptele. Singura problema aici ar fi scartaitul pedalei.
            Urmeaza cat de curand a doua revizie unde, pe langa ulei si filtre, planuiesc sa ii fac reglajul tachetilor, sa schimb uleiul din cutie, sa gresez pedala de ambreiaj + o verificare generala, toate la Asko.
            In decembrie o voi scoate din tara la un drum de vreo 4000 de km. Deja ma gandesc intens la asta si parca a inceput sa ma obsedeze orice zgomot suspect apare. Aseara dupa un drum de vreo 100 de km am ridicat capota sa ascult putin motorul si mi s-a parut ca din pompa servo se aude ceva ca un “bazait” electric. E un sunet fin dar e normal sa se auda asa ceva din pompa?
            In final o poza cu sarbatorita.
            http://imgur.com/tFbygYK

            Comment


            • #21
              La mulți și frumoși ani!

              Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

              Comment


              • #22
                La cit mai multi km. impreuna, fara probleme.

                Comment


                • #23
                  Ce ulei ai folosit? Arată bine, într-adevăr.
                  Cât despre creion corector de vopsea, găsești la Asko unul pe stoc, dacă ai nevoie.

                  Ambreiajul dacă e moale și cuplează sus, e în stare excelentă, nu ai de ce să-ți faci probleme în privința lui.

                  Referitor la pompa servo, uită-te dacă cumva n-ai probleme cu furtunul de servo. N-ar trebui să existe altfel nici un bâzâit în funcționarea pompei. Ascultă mai bine, poate e zgomotul rulmentului de la rola de accesorii.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #24
                    Sustina 5w30 am folosit, sunt multumit de el si voi merge in continuare tot pe Sustina. Nu am semne ca ar crapa furtunul, nu e ulei scurs pe nicaieri si nivelul este la limita maxima. Am ascultat din nou si nu imi dau seama daca e din pompa sau rulment. Voi intreba la Asko.

                    Comment


                    • #25
                      In weekend am facut revizia(ulei+filtre) dar din anumite motive as dori sa schimb din nou filtrul de ulei. Exista riscuri privind aceasta operatiune, in afara de faptul ca probabil se va pierde cantitatea de ulei din filtru?

                      Comment


                      • #26
                        Nu vad nici un risc. Completezi cu diferenta si aia e .
                        Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                        Comment

                        Working...
                        X