M.DAN: '06 Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC M/T, Graphite Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M.DAN: '06 Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC M/T, Graphite Grey Pearl

    Buna tuturor , sunt nou pe forum si proaspat detinator de Honda Acord , inca nici nu am apucat sa ii scot numere , nu prea stiu multe despre masina atita stiu ca , mi-am dorit de mult o honda acord 2.0 benzina , masina arata si merge impecabil , un minus zic eu ar fi ca , are 200000 km , as dori parerea voastra despre masina si daca ma puteti sfatui cu privire la ea .

  • #2
    E o masina buna, corecta, un pic ciudatica la partea din spate.
    In rest ar trebui sa iti aduca doar bucurii.

    Fa-i o verificare amanuntita si o revizie la un dealer Honda si in rest apa paie si batai.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Trebuie sa imi vina numerele si direct la o revizie , cu toate ca , cei de la reprezentanta din germania mi-au spus ca are toate reviziile la zi , am cartea de servis la zi ,acum sper sa fie reala , am o nelamurire motorul asta are distributia pe lant ?

      Comment


      • #4
        Da este pe lant dar trebuie verificat la rulajul acesta.
        Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

        Comment


        • #5
          Puteti sa imi spuneti cam cit mai duce motorul asta (200000km), in conditiile in care o sa primeasca tot ce traba.

          Comment


          • #6
            mult si bine. nu cred ca faci tu atat cu el.
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              multa bafta cu masina!

              Comment


              • #8
                Multam , abia astept sa imi vina numerele sa pot sa o testez putin si am sa revin cu poze reale , astea care le-am postat sint din reprezentanta din germania .

                Comment


                • #9
                  Sa o stapanesti sanatos!
                  2008 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T SSE Carbon Bronze Pearl

                  Comment


                  • #10
                    Salut, bine ai venit!

                    Tourer-ul tau arata impecabil.

                    Comment


                    • #11
                      Sal , din nou , nu am mai scris nimic pt ca am avut o problema cu honda la inscriere si cu noroc le-am rezolvat , acordu care l-am luat era din 2005 luna 10 si era euro 3 cu timbru verde e4 in germania eu nu am stiut cei care mi-au aduso au zis ca ii e4 si m-am trezit ca trebuie sa platesc o taxa aproape cit am dat pe masina , dupa ceva scandal am dat masina inapoi si mi-au adus o honda acord din 2004 luna 10 E4 in acte .
                      Dupa toata patania am o alta honda acord 2.0 benzina 170 mii km stare f buna merge perfect are o inditura pe aripa din spate dreapta dar nimic serios , cd-ul nu functioneaza nu citeste cd-urile si nu merge inchiderea pe usa din dreapta , am sa revin cu poze .
                      Ce ulei imi recomandati sa bag in motor ?

                      Comment


                      • #12
                        Eneos sustina 5W-30.
                        La ușa s-a ars actuatorul, trebuie schimbat, se găsește pe eBay.
                        2008 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T SSE Carbon Bronze Pearl

                        Comment


                        • #13
                          Atunci ce ti-ai luat? Tot Tourer? Ce culoare?
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Tot Tourer gri sobolan metalizat geamuri fumurii (nu ii folie ) am sa pun citeva poze deseara .

                            Intrebare , daca sta mai mult la relanti (mai mult de 1 min) scade turatia la 600 de ture , motorul este f silentios ,merge perfect , asa trebuie sa mearga ?

                            Asa trebuie sa fie relantiu?
                            Last edited by ticker; 11-03-15, 12:55.

                            Comment


                            • #15
                              Da, e normal.
                              Dupa ce porneste masina turatia e ceva mai mare pana ajung anumite componente la temperatura optima.
                              Turatia scade incet pana la ~750 - 800 cat cred ca e optim la relanti. Deci nu e 600 rpm, uita-te cu atentie.
                              Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                              Comment

                              Working...
                              X