salut,
ma alaturi si eu voua, asa ca o sa imi prezint si eu masina.
Prin octombrie/noiembrie am hotarat ca e timpul sa trecem la o masina mai mare, asa ca micul japo (un mitsu Colt din 2005, foarte bun si extrafiabil) si-a gasit un nou stapan iar eu am purces la cautarea unei alte masini.
Lista a fost lungutza, insa incet, incet au plecat din ea diferite modele si a ramas doar accordul.
In ideea ca poate reusesc sa imi conving sotia sa conduca, am ales, in final, o masina cu cutie automata: honda accord model executive...cam rare, gasisem doar doua, una in Bucuresti si una in Brasov.
Initial am abordat-o pe cea din Bucuresti, frumoasa, piele grena, masina de culoare inspre visinie putred, insa lipsa de comunicare din partea vanzatorului a facut sa ma indrept catre cea din Brasov.
Masina ce am luat-o e destul de OK, intretinuta destul de bine, 145000Km.
Are destule dotari, ceea ce doream neaparat era cruise controlul si farurile cu xenon, cutie automata.
Ceea ce nu doream e trapa si pielea, insa pana la urma e o chestie de gusturi si obisnuinta. Iarna a trecut cu bine, datorita incalzirii in scaune, vom vedea la vara cum o sa fie.
Fostul proprietar m-a fericit si cu o toba sport, dar si cea originala pe care intentionam sa o pun la loc, insa sotia a zis ..nu.
Cateva poze: (facute de fostul proprietar), ca eu astept primavara si soarele sa ii fac cateva:
In general sunt multumit de achizitie, incomparabil mai confortabila ca si vechiul mitsu Colt.
De ex, in iarna am facut un drum Iasi -Viena si retur (total 2200Km) cu 2 soferi, si de fiecare data cat am condus-o m-am putut da jos din ea fara sa fiu tzeapan de spate sau sa imi zumzaie in timpane zgomotul motorului.
Ce ma nemultumeste is mici probleme care sacaie si is consumatoare de timp.:
- blustutzul care mergea cand vroia el (adica numai la rece, cum se incalzea in masina pauza). L-am rezolvat cu o incalzire globala la placa cu procesor. Merge brici.
- stropitorul farului de la pasager se ridica cam pe jumatate=> rezolvat prin demontare bara, dezasamblare si curatare...a iesit 100mii de pietricele din el.
- senzorii de autoleveling la xenoane (nu stiam de ce la drumul de viena imi dadea lumea flashuri de numa) cel din spate are axul central plin de puncte de rugina de zici ca l-a mancat varsatul. a intrat sarea pe langa simerig si a ruginit, plus ca s-a rupt prinderea de lamele rezistentei...acu senzorul asteapta un nou ax facut de un nene strungar. Sper sa iasa ceva. Plus ca bratul are garniturile la bile facute praf. Si e numai 300E tot ansamblul senzor + brat + table...ca na japo vinde fer la pret de haur. Tre sa ma uit si la ala pe fata.
- Consumul...16l in oras si 8.3 in afara mers normal, nu fugarela...cam mult dupa gusturile mele.
Pe drumul de Viena, la dus am pus cruise-ul pe 135, si am avut pe la 9.2 in Ungaria...bine, la orice panta cutia retrograda o treapta sa tina constanta viteza. La intors am folosit talpa, la dealuri o lasam sa curga cumva singura...prindea viteza la vale din nou.
Am tot citit posturile de pe aici si cred ca am sa incerc si eu o inlocuire a primei sonde, cea dinatea catalizatorului.
Insa sper sa nu fie bani aruncati.
- am schimbat toata instalatia aftermarchet cu senzori de parcare...de la vreme s-au pietrificat firele, un senzor s-a rupt si facea ca naiba.
- am schimbat biletete barii stabilizatoare pe fata (ceva Lemforder), discurile si placutele pe spate cu ATE
Ce as vrea eu sa ii mai fac:
- sa ii schimb ceva bucse mari de la bratul inferior fata (is ok, insa mi se par imbatranite) plus cele de la bara stabilizatoare, tot fata.
Am un zgomot atunci cand masina balanseaza stg dreapta, de care am crezut ca am scapat cand am inlocuit biletele de pe fata.
-o insonorizare...nu se aude motorul (nu discutam de turatii peste 3500rpm ) cat se aud rotile (mai ales cand trec peste vopseaua dintre benzi) si vantul. In Colt era exact invers.
Aici poate ii fac si o curatare pe sub masina si ii bag un strat de teroson..nu stiu, oare ajuta?
- o curatare interioara a plafonului ca s-a depus praf si o intretinere a pielii... deja mi-am comandat la ceva oferta (inca valida) un kit de leatherique si astept caldura.
- mai spre primavara/vara sa ii schimb amortizoarele fata. Is inca cele originale. Am cautat in disperare insa pentru masini cu senzor autoleveling pentru xenoane se pare ca nu prea face nimeni...deja cred ca ma indrept spre Koni sau vorbesc cu cineva sa imi faca un sistem adaptor sa agat capatul sezorului de amorizor.
Cam asta e...incet ne obisnuim.
Sporuri si sa ne auzim sanatosi,
Laurentiu
ma alaturi si eu voua, asa ca o sa imi prezint si eu masina.
Prin octombrie/noiembrie am hotarat ca e timpul sa trecem la o masina mai mare, asa ca micul japo (un mitsu Colt din 2005, foarte bun si extrafiabil) si-a gasit un nou stapan iar eu am purces la cautarea unei alte masini.
Lista a fost lungutza, insa incet, incet au plecat din ea diferite modele si a ramas doar accordul.
In ideea ca poate reusesc sa imi conving sotia sa conduca, am ales, in final, o masina cu cutie automata: honda accord model executive...cam rare, gasisem doar doua, una in Bucuresti si una in Brasov.
Initial am abordat-o pe cea din Bucuresti, frumoasa, piele grena, masina de culoare inspre visinie putred, insa lipsa de comunicare din partea vanzatorului a facut sa ma indrept catre cea din Brasov.
Masina ce am luat-o e destul de OK, intretinuta destul de bine, 145000Km.
Are destule dotari, ceea ce doream neaparat era cruise controlul si farurile cu xenon, cutie automata.
Ceea ce nu doream e trapa si pielea, insa pana la urma e o chestie de gusturi si obisnuinta. Iarna a trecut cu bine, datorita incalzirii in scaune, vom vedea la vara cum o sa fie.
Fostul proprietar m-a fericit si cu o toba sport, dar si cea originala pe care intentionam sa o pun la loc, insa sotia a zis ..nu.
Cateva poze: (facute de fostul proprietar), ca eu astept primavara si soarele sa ii fac cateva:
In general sunt multumit de achizitie, incomparabil mai confortabila ca si vechiul mitsu Colt.
De ex, in iarna am facut un drum Iasi -Viena si retur (total 2200Km) cu 2 soferi, si de fiecare data cat am condus-o m-am putut da jos din ea fara sa fiu tzeapan de spate sau sa imi zumzaie in timpane zgomotul motorului.
Ce ma nemultumeste is mici probleme care sacaie si is consumatoare de timp.:
- blustutzul care mergea cand vroia el (adica numai la rece, cum se incalzea in masina pauza). L-am rezolvat cu o incalzire globala la placa cu procesor. Merge brici.
- stropitorul farului de la pasager se ridica cam pe jumatate=> rezolvat prin demontare bara, dezasamblare si curatare...a iesit 100mii de pietricele din el.
- senzorii de autoleveling la xenoane (nu stiam de ce la drumul de viena imi dadea lumea flashuri de numa) cel din spate are axul central plin de puncte de rugina de zici ca l-a mancat varsatul. a intrat sarea pe langa simerig si a ruginit, plus ca s-a rupt prinderea de lamele rezistentei...acu senzorul asteapta un nou ax facut de un nene strungar. Sper sa iasa ceva. Plus ca bratul are garniturile la bile facute praf. Si e numai 300E tot ansamblul senzor + brat + table...ca na japo vinde fer la pret de haur. Tre sa ma uit si la ala pe fata.
- Consumul...16l in oras si 8.3 in afara mers normal, nu fugarela...cam mult dupa gusturile mele.
Pe drumul de Viena, la dus am pus cruise-ul pe 135, si am avut pe la 9.2 in Ungaria...bine, la orice panta cutia retrograda o treapta sa tina constanta viteza. La intors am folosit talpa, la dealuri o lasam sa curga cumva singura...prindea viteza la vale din nou.
Am tot citit posturile de pe aici si cred ca am sa incerc si eu o inlocuire a primei sonde, cea dinatea catalizatorului.
Insa sper sa nu fie bani aruncati.
- am schimbat toata instalatia aftermarchet cu senzori de parcare...de la vreme s-au pietrificat firele, un senzor s-a rupt si facea ca naiba.
- am schimbat biletete barii stabilizatoare pe fata (ceva Lemforder), discurile si placutele pe spate cu ATE
Ce as vrea eu sa ii mai fac:
- sa ii schimb ceva bucse mari de la bratul inferior fata (is ok, insa mi se par imbatranite) plus cele de la bara stabilizatoare, tot fata.
Am un zgomot atunci cand masina balanseaza stg dreapta, de care am crezut ca am scapat cand am inlocuit biletele de pe fata.
-o insonorizare...nu se aude motorul (nu discutam de turatii peste 3500rpm ) cat se aud rotile (mai ales cand trec peste vopseaua dintre benzi) si vantul. In Colt era exact invers.
Aici poate ii fac si o curatare pe sub masina si ii bag un strat de teroson..nu stiu, oare ajuta?
- o curatare interioara a plafonului ca s-a depus praf si o intretinere a pielii... deja mi-am comandat la ceva oferta (inca valida) un kit de leatherique si astept caldura.
- mai spre primavara/vara sa ii schimb amortizoarele fata. Is inca cele originale. Am cautat in disperare insa pentru masini cu senzor autoleveling pentru xenoane se pare ca nu prea face nimeni...deja cred ca ma indrept spre Koni sau vorbesc cu cineva sa imi faca un sistem adaptor sa agat capatul sezorului de amorizor.
Cam asta e...incet ne obisnuim.
Sporuri si sa ne auzim sanatosi,
Laurentiu
Comment