daca n-ar fi acide, si n-ar afecta vopsea, nu m-ar deranja sincer (ca nu sunt genul care sa tina masina doar s-o vada altii curata), dar asa, merita protejata in cel mai bun mod cu putinta.
SINDROM: '07 Honda Accord 2.2 i-CTDi Executive, Black Pearl
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Și mie īmi place cānd e curata. Dar acum īn Romānia nu poti sa o ții cat de cat curata la cāt praf e. A mea mai e și neagra și se vede imediat praful.
Sent from my Nokia 3310 using TapatalkEx: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
@sindrom: ai grija cu husa pentru ca vei zgaria vopseaua, este aproape imposibil sa nu ai praf pe vopsea cand pui sau iei husa si cum lacul de Honda este foarte moale...
Sent from my iPhone using Tapatalk
www.pro-detailing.ro
Comment
-
Sunt constient de asta. Masina 90% are vopseaua originala si se pare fara urma de polish sau detailing. Inca se tine binisor. Din pacate, praful si jegul din RO + drumurile lungi pe care le fac cu masina si implicit, tonele de insecte ca nu m-au convins si de un detailing exterior. Ma limitez la protectie de 2 ori pe an si cam atat.
Dar intre a zgaria vopseaua odata, de doua ori la 3luni si a sta 10-12 ore cu gainati pe ea...prefer s-o zgarii. La 500 am o pata de toata frumusetea in lac dupa numai 5 ore.
Anyway, ms de sfat.Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
Eu am aplicat o protectie ceramica masinii. Pe langa altele, am constatat cu placere ca mizeria pasarilor se curata foarte usor doar cu apa, si cel mai important, nu mai lasa nici un fel de pata in urma.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Aplic si eu de 2 ori pe an, dar sa cureti zi de zi e de-a dreptul incomod si deranjant.
Pana una alta, i-am cam pus gand rau de vanzare. Inca sunt la nivelul de gand si sper sa ramana asa ca la cat am cautat-o...
Parca as vrea ceva cu cutie A/T, mai puternica.Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
Eu ziceam de protectie ceramica permanenta, in cazul meu CQuartz, dar mai sunt si altele. E diferita de ceara/sealant, a nu se confunda.
Cat despre vanzare...cand ti se pune pata cu adevarat, ratiunea nu (prea) te mai da inapoi, stiu sentimentul
Mai puternic...la Honda doar CU2 cu AT, desi AT in 5...
Poate altii sa fie mai aproape de ce ai nevoie.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Acum am inteles la faza cu protectia. O sa ma interesez. La mine e data cu sealant si isi face treaba 3-4 luni, depinde cat o folosesc.
Din pacate la Honda, numai am variante. Mai ales ca eu caut tot diesel. Cel mai cu ochiul imi face skoda superb break 2.0tdi 170cp cu dsg, unde din pacate....am o mica problema cu fiabilitatea anumitor subansamble de pe masina.
Dar cel mai important e ca tre sa-mi conving jumatatea de nevoia unui vapor , in conditiile in care se simte foarte bine in honda, chiar si la drumuri de peste 1000km fara opriri mai lungi de 15-20 de min.Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD
Comment
-
Originally posted by BlackMagic View PostEu am aplicat o protectie ceramica masinii. Pe langa altele, am constatat cu placere ca mizeria pasarilor se curata foarte usor doar cu apa, si cel mai important, nu mai lasa nici un fel de pata in urma.
Comment
-
Originally posted by CatalinP View PostDe ce superb break, cand sedan-ul are ditamai hayonul?
Originally posted by sandreiutz View PostBM, unde ai aplicat si cat te-a costat?
sau ai cumparat tu produsul si ai facut singur "nebunia"...
Originally posted by Sindrom View PostAcum am inteles la faza cu protectia. O sa ma interesez. La mine e data cu sealant si isi face treaba 3-4 luni, depinde cat o folosesc.
Din pacate la Honda, numai am variante. Mai ales ca eu caut tot diesel. Cel mai cu ochiul imi face skoda superb break 2.0tdi 170cp cu dsg, unde din pacate....am o mica problema cu fiabilitatea anumitor subansamble de pe masina.
Dar cel mai important e ca tre sa-mi conving jumatatea de nevoia unui vapor , in conditiile in care se simte foarte bine in honda, chiar si la drumuri de peste 1000km fara opriri mai lungi de 15-20 de min.O idee pe care poti merge e cea a spatiului extraordinar de mare, practic imbatabil.
Legat de Superb, am un prieten ce detine una de aprox. 3 ani, totul ok, 0 probleme. Deci macar 3 ani tine, e ok-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
Comment