DONNYR: '07 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T Executive, Indigo Blue Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DONNYR: '07 Honda Accord 2.0 i-VTEC M/T Executive, Indigo Blue Pearl

    Salutare tuturor si bun gasit.

    Dupa cum am promis, revin cu niste poze si mai multe detalii despre noua mea "bestie".
    Modelul este CL7, i-VTEC cu cutie manuala, echipare executive (bluetooth functional - yeey), rulaj: 107k km.

    Va ziceam si in celalalt post, a fost testata la ASKO si ei mi-au spus ca e in regula. Va trebui sa schimb ambreiajul cam in 5000 km si discuri frana spate cam in 10k.

    http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=557 - va rog faceti abstractie de la fundal. Am fost in vizita la tara.

    Am putin peste 1000 de km de cand aceasta minunatie este in posesia mea si nu cred ca as fi putut fi mai fericit cu orice alta alegere. Interiorul confortabil, motorul superb si feeling-ul general impecabil.
    Consumul pana acum e de 12.8 l/100 km in Bucuresti (circulat cam in orele de varf) si 7.5 l/100 km la un drum de Cluj - mai mult decat multumitor. Raportez si la intoarcere.

    Am inceput sa ma documentez cat de cat despre motor insa mai e mult de studiat. Sunt curios sa vad daca intr-adevar se aude altfel la peste 5500 - 6000 de ture, asa cum se vehicula pe aici (se aude altfel de pe la 4000 si nu am mai ascultat atent peste ).

    Un alt lucru pe care l-am observat e un trepidat in momentul in care porneste compresorul de aer conditionat - am vazut diferite discutii pe aici (se si tureaza putin mai mult motorul). Ma gandesc ca poate ajuta si o baterie mai buna / mare. Momentan ea e destul de descarcata (undeva pe la 50%). Tot aici pe forum vazusem o recomandare pentru Varta Silver Dynamics - ar putea fi pe lista de achizitii.

    As vrea sa-i schimb toate lichidele saptamana viitoare. Am comandat de pe coxmotorparts kit-ul de service si o sa merg probabil la ASKO. Citeam pe aici de un discount pentru membrii Hondafan. E adevarat? Adica doar merg si le dau username-ul?

    As mai vrea sa schimb si lichidul de la cutia de viteze, lichidul de frana, cel de servo si poate antigelul (cel de ambreiaj a fost schimbat acum).
    Am vazut in cartea service insa ca antigelul trebuie schimbat doar la 200k km... Ma mai gandesc daca il schimb acum.

    Ambreiajul il voi comanda probabil tot de pe coxmotorparts.

    O sa primeasca si un tratament pentru piele dupa concediu

    Toate cele bune si ne vedem in trafic.
    Poate o sa particip si eu la intalnirea de vineri de la biblioteca daca se mai tine (saptamana viitoare pentru ca momentan sunt inca in Cluj).

    Donny

    LE: aveti idee daca se poate schimba logo-ul Honda de pe volan? E putin uzat, la fel si butonul de volum. In rest totul e in tip-top shape
    '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

  • #2
    Sa ai noroc de ea!

    Sa o luam pe rand:
    - la trepidatii contreaza si benzina. incearca mai multe feluri
    - daca iei ambreiaj ideal e sa iei kit + volanta
    - buton volum + logo volan - intreaba la cox, daca tot iei de acolo. daca nu e si varianta ebay.

    Bafta!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Trepidatii la pornire AC - rulement ambreaiaj, refreonare + schimb ulei compresor. Dupa ce schimbis si ambreaijul si faci pasii astia, nu se mai va simti aproape deloc trepidatia.

      Aici il contrazic pe Ticker, volanta e bine sa fie schimbata la diesel, unde e cu masa dubla si se strica msi usor. La benzina e mult mai gre de stricat, atata timp cat nu da trepidatii la plecare, nu te stresa

      Altfel, o masina extraoridinara, bafta multa!
      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

      Comment


      • #4
        Trepidatiile posibil sa le rezolvi din completare cu ulei la instalatia AC. Daca e rulmentul, e nasol, ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj pentru compresor si nu-i ieftin deloc. Si eu am buba asta si inca n-am rezolvat-o.

        Comment


        • #5
          Sa te bucuri de ea!
          H-ul de pe volan se schimba doar cu un nou airbag. Emblema are niste pini infipti direct in airbag, iar daca-i tai sa lipesti alta, la o eventuala detonare a airbagului plasticele alea nu fac deloc bine la fata.
          _________________________
          2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

          Comment


          • #6
            Felicitari, s-o birjaresti mult si bine fara probleme !
            Legat de trepidatii, fa-i o servisare AC-ului (reumplere cu freon si ulei) si vezi pe urma. Un pic e normal sa simti ca trepideaza cand cupleaza, totusi. Cu benzina, mai rar sa fie de la ea, doar sa fi avut ghinionul sa pui de la vreo statie no-name, sa fie atat de proasta. In general nu prea ai probleme cu benzina, 95-ul ii e pe plac. Eu am avut odata o problema insa cu un 99+ de la Petrom...trepida urat...s-a linistit cand i-am pus 95 la loc

            Legat de ambreiaj, n-ai nevoie de volanta in 99% din cazuri. Asa cum zicea si Dragos, volanta pica la diesel-uri unde are alta constructie, la benzina e suficient schimbul kitului de ambreiaj (rulment, placa, disc) si ai rezolvat cu el.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #7
              pai nici nu ma gandeam la volanta. Stiu ca uzura ei e ceva specific diesel.

              Eu unul ma gandeam ca poate, fiid bateria destul de slaba, foloseste alternatorul mai mult si atunci si trepideaza. Putin trepidat e normal.
              Nu va ganditi ca se scutura tare (cativa pasageri nici nu au observat) dar dupa ce stii ca e acolo, piticul de pe creier nu te lasa in pace.
              Benzina am pus deocamdata doar de la OMV (cu 95 pentru ca asa scrie in manual. Nu cred ca are sens sa pun 100)

              O sa incerc sa ii fac o servisare AC-ului si raportez pe urma.

              Multumesc merluciu pentru pont. Atunci ramane doar sa "uzez" si marginile pentru a avea tot H-ul aceasi culoare Poate incerc cu un burete sau ceva mai abraziv (acopar restul sa nu o dau in mai rau).

              LE: am uitat sa mentionez ca simt si o usoara "relaxare" in frana cand se opresc trepidatiile. Nu stiu daca are relevanta.
              Last edited by Donnyr; 27-06-13, 22:06.
              '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

              Comment


              • #8
                Are rost să îi pui şi benzină de 100, dar nu pentru trepidaţii.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #9
                  Primul service complet (108,685 km).

                  Joia trecuta mi-am facut timp si am trecut pe la ASKO pentru un service.
                  Schimbat asa:
                  - ulei (Mobil 1 ESP 0W30 Fully Synthetic)
                  - filtru ulei - OEM - 15400-RBA-F01
                  - filtru aer - OEM - 17220-RAA-A01
                  - filtru polen - OEM - 80292-SDC-505HE - va vedea un upgrade la iarna, probabil.
                  - Bujii - OEM - 9807B-5617P
                  - placute frana spate - OEM

                  Alte activitati:
                  - completat AC (doar 30 grame lipsa)
                  - igienizare AC
                  - gresat macara geam sofer si curata cheder (incepuse sa faca un zgomot ciudat la ridicarea geamului)

                  Constatari:
                  - curea accesorii uzata
                  - scut termic catalizator care incepe sa se uzeze (mai merge ceva dar ar trebui sa il am in vizor pentru la primavara)
                  - ceva bucse fata. Cosmin trebuei sa imi trimita exact care si eventual si un cod.


                  Total distractie: 1,959 RON din care:
                  - 1,237 RON factura ASKO, din care:

                  * 507 RON placutele (cu manopera)
                  * 105 RON pentru AC
                  * 77 RON curatare geam
                  * 58 RON consumabile
                  * 27 RON capac spalator parbriz (lipsea)
                  * 400 RON revizie principala
                  * 62 RON schimb bujii

                  - 722 RON piesele de pe cox

                  Placutele de frana au fost total neplanificate pentru acum insa erau foarte uzate si am decis sa le schimb. Probabil reuseam sa pun altele mai bune la banii astia dar nah.
                  Torpedoul are mecanismul de deschidere defect (tot il pot deschide cu o surubelnita). Nu l-au putut repara baietii si trebuie schimbat. La 100 EUR cat costa, am zis ca o sa incerc sa-l gasesc la dezmembrari.

                  S-a redus destul de mult acea vibratie de la AC la relanti (acum se simte mai puternic pentru 1-2 sec dupa ce porneste iar apoi scade in intensitate - dupa cum e firesc)
                  Cureaua de accesorii o sa o iau de la contitech (cam 100 RON - multumesc BlackMagic pentru topicul tau detaliat) insa nu sunt sigur de cod. Pe site-ul lor sau cel de la Gates am 7PK1760. La ASKO e 300 RON, pentru comparatie.

                  Lichidul de frana si ambreiaj au fost schimbate in Mai 2012 deci nu avea sens sa le schimb.
                  Lichidul din cutia de viteze nu l-am schimbat. Din moment ce am de gand sa schimb ambreiajul in curand m-am gandit ca mai bine il schimb atunci.

                  Si mie mi s-a ars becul din butonul de la incalzire scaun sofer si probabil cel de la scrumiera (nici nu stiam ca e unul acolo) deci voi porni in cautare de becuri.
                  '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

                  Comment


                  • #10
                    Aseara, dupa ce a stat 6 zile intr-un garaj, nu a mai pornit.
                    Nici nu se mai deschidea din telecomanda, becul din bagaj palpaia, etc.

                    A venit cineva cu cabluri si am pornit-o. Am lasat-o la relanti cat am condus omul (vreo 5 min) si cand am dat sa pornesc mi-a murit din mers (cam 5 km/h).
                    Pe urma, la a doua pornire a inceput distractia: SRS, ABS, VSA, Check engine, toate erau pornite. Am turat-o si am iesit la o tura.
                    Din mers, se mai stingeau farurile pentru juma' de secunda, din cand in cand toate acelea cadeau la 0 si apoi urcau iar...

                    Dupa vreo 25 km mersi cu 4000+ turatii, am oprit-o. Nu am reusit sa o pornesc, abia se lumina bordul.

                    Astazi am pus un Varta Blue Dynamics de 60 Ah.
                    Incape perfect - poate incapea si una mai mare. Trebuie doar data jos carcasa din plastic (nu e prinsa cu nimic deci se da jos in 2 secunde, fara scule).
                    Am mers pe aceasta datorita unui prieten care are la fel si stiam sigur ca incape (si mai scria si aici pe forum).
                    Vroiam Silver dar nah, asta e.

                    Sa fie intr-un ceas bun
                    '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

                    Comment


                    • #11
                      sa ai noroc de bateria noua. a patit si tatal meu la fel la crv, doar ca el uitase luminile aprinse. Sa verifici sa nu ai vre-un consumator aprins (inca).
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        mersi.
                        Un aparat de masura e pe lista de cumparaturi. Impreuna cu cabluri pentru a da / primi curent )
                        '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Donnyr View Post
                          mersi.
                          Un aparat de masura e pe lista de cumparaturi. Impreuna cu cabluri pentru a da / primi curent )
                          Vezi ca sunt niste borne de baterie care au voltmetru si afisaj incorporat.
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • #14
                            mersi de pont.

                            O sa masor zilele astea si consumul "la rece" sa vedem.
                            '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

                            Comment


                            • #15
                              Azi am masurat curentul.
                              Am 0.24 A (asta doar daca nu stiu eu citi multimetrul).

                              Mi se pare foarte mult. Consumul asta apare dupa ce se stabilizeaza masuratoarea (~5 sec).
                              Citeam undeva insa ca ar trebui lasat cam 60 de sec sa intre in standby, ceea ce eu nu am facut, cred ca am lasat maxim 20-30 sec.

                              Am scos firul de pe borna "-" si am legat multimetrul setat pe 20A continuu. Imi arata pe ecran 0.23-0.24. Daca pun aparatul pe 200 mA imi arata 2.3 - 2.4.
                              Logica am si cunostinte foarte basic asupra electricii insa cu multimetrele mai deloc

                              Incerc maine sa las mai mult si apoi revin cu detalii.
                              '07 Honda Accord DOHC 2.0 i-VTEC, M/T, Executive, Indigo Blue Pearl

                              Comment

                              Working...
                              X