MAKEF22B: '93 Honda Accord 2,2 SiR A/T, Dark Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MAKEF22B: '93 Honda Accord 2,2 SiR A/T, Dark Blue

    Mi-am cumparat Honda Accord,

    Nu sunt nou pe aici.a sta e a 4-a Honda pe care o am.
    Am mai avut 1 Civic si 2 Prelude.

    O sa pun poze in curand cu noua achizitie. Acum e la service sai schimb garnitura de chiuloasa; peste 2 zile cred ca e gata. Masina e cu volan pe dreapta). Arata cam rau dar usurel sper sa o aduc intro stare mai buna.

    Nici nu stiu ce sa scriu aici poate ma intrebati voi mai multe si o sa raspund cu placere la fiecare intrebare. Masina se poate vedea aici http://honda.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-tunate/honda-accord-22-9361932.html#poze..Am dat pe ea 15 milioane) si mai bag inca 15 asa repede in 2 zile).

    Am plecat de la craiova spre bucuresti sa o vad si dupa ce am vazut-o mam intors inapoi la craiova si am venit cu platforma si am luato.cand am plecat prima oara din craiova am plecat un pic indoit ma gandeam ca-mi pierd timpul degeaba,cand am ajuns acolo am vb cu baietii aia ei ziceau ca are 140 de cp si ca pierde apa pe la un furtun.

    Am vb un pic cu ei am mai negociat un pic cu ei ca masina nu arata ca in poze si i-am zis sa-mi salte si mie capota, cand au saltat capota m-au lasat un pic picioarele) nu-mi venea sa cred ce screi pe motor. Scria vtec ma uit repede la codul motor vad h22a) i-am cerut sa-mi dea certificatul sa ma uit la serii; ma uit la serii totul bine cand ma uit la putere scria 140 de kw) si repejor am fugit inapoi la craiova si m-am intors cu platforma) si am dus-o direct la service. Nu pornea... I-am dat bujiile jos si erau ude, apoi i-am pus alte bujii si a pornit.

    Trebuie garnitura de chiulasa schimbata. Are un radiator mic de tot nu stiu de la ce masina e dar nu e ce trebuie acolo)
    Asa ca am vb cu baiatul de la iasi(sakerut) si a zis ca are el un radiator de h22a. Azi am dat chiuloasa jos si am comandat: garnitura de chiulasa, termostat, bujii, ulei, antigel, filtru (ulei,aer,benzina) si poimaine ajunge si radiatorul de la iasi si sper sa fie gata poimaine.

    Pana atunci ma invart ca titirezu prin casa) (nu mai am rabdare)uitasem sa precizez ca masina e adusa din Japonia.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 07-03-11, 05:56.

  • #2
    Sa ai bafta de ea!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Felicitări pentru achiziţie, makef22b!
      Este o raritate acest motor prin Romānia. Să o faci aşa cum īţi doreşti tu şi să te bucuri din plin de ea!
      CR-V e:HEV
      JAZZ GD1 CVT
      Ex: CR-V RE6

      Ex: RDX TB1
      Ex: Civic FD1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • #4
        Felicitari pentru achizitie, te vad tare incantant. Spor la pus la punct detaliile necesare si sa te bucuri de masinuta.
        SB-14-CVC

        You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo

        Comment


        • #5
          Faina masina, daca o pui la punct o sa ai multe bucurii cu ea. Bafta multa in continuare.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • #6
            Sa o stapanesti sanatos!
            Croaziere fara incidente nefericite!
            Nu sunt complet inutil... Cel putin servesc drept exemplu negativ pentru altii!


            Accord '92 PGM-FI
            Accord Coupe '99 V-TEC

            Comment


            • #7
              sa o stapanesti sanatos
              si sint sigur ca ai sa o aduci intro stare buna.bafta
              Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
              Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

              Comment


              • #8
                Arata foarte bine masina... s-o stapanesti sanatos!
                ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                Comment


                • #9
                  frumos accord, sa faci multi multi km cu ea.
                  ...in inima mea sunt toate de Accord.

                  www.eRecenzii.ro

                  Comment


                  • #10
                    ms pt tot ce ati scris.maine(vineri) o sa-mi vina si restul pieselor si sper sa fie gata pana seara.duminica sper sa am timp sa montez muzica pe ea si daca am timp o sa fac si niste poze.mai departe nu stiu ce o sa fac) saptamana viitoare o sa-i fac itp-ul si asigurarea.

                    Comment


                    • #11
                      masina inca nu e gata.azi am fost eu si am luat garnitura de chiuloasa si maine sper sa o monteze.cine poate sa imi raspunda la cateva intrebari?
                      de ce masina mea are vit max doar 180 km/h?
                      este limitata?
                      unde este bagat filtrul de ulei la cv auto?
                      nivelul la uleiul din cv se verifica cu motorul pornit in pozitia p sau n?
                      daca ajung cu ea la viteza la care este limitata ce se intampla nu se mai tureaza?de ex la 180 km/h am 6 mii de turatii nu se tureaza mai mult cand ajunge la viteza la care este limitata?asta intreb doar din curiozitate pt ca am mai avut o honda prelude motor f22b tot cu 180 km/h (jdm nu?) care in viteza a 3-a am ajuns aproape de 160 si stateam si ma gandeam dupaia daca o mai dau si pe a 4-a in blana si a 5-a oare cat prinde?180 nu?

                      Comment


                      • #12
                        Toate masinile JDM sunt limitate electronic la 180 km/h.
                        Cat despre filtrul cutiei de viteze, s-ar putea sa fie nitel mai problematic, in sensul ca s-ar putea sa fi nevoit sa dai toata cutia jos si chiar s-o desfaci, cel putin asa am inteles ca e la cutia automata in 5 de pe CL7 (si, sincer, nu cred ca la cutiile mai vechi e mai usor, ar fi chiar aberant).

                        Comment


                        • #13
                          azi am terminat masina,dar ceva nu este bine.motorul are o bataie cand se incalzeste.cine se pricepe si a mai desfacut motorul asta?am nevoie de niste sfaturiun numar de tel mi-ar fi de folos

                          Comment


                          • #14
                            e o bataie sau un tacait?
                            ...in inima mea sunt toate de Accord.

                            www.eRecenzii.ro

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by idmobb View Post
                              e o bataie sau un tacait?
                              cred ca e un tacait.o sa incerc sa fac un filmulet.azi am fost la servici,dar maine o sa ma uit sa vad poate descopar ceva.mecanicul a zis ca e un bolt de la un piston dar nu prea imi vine sa cred si mi-a zis sa bag 2+2 cu teflon si se rezolva.nu prea ma incanta ideea asta cu aditivul.deci: ieri cand am pornit masina am pus radiatorul care l-am luat si am pornito.am turato am stat sa vedem daca deschide termostatul cand a deschis termostatul a cedat partea de sus a radiatorului unde vine furtunul(sa rupt gura aia de plastic in care vine prins furtunul gros).cat timp am turato noi nu sa auzit nici o bataie,dupa ce a cedat radiatorul am pus un radiator mic pe jumatea celui normal,am legat ventilatorul pe direct si am pornito iar,i-am bagat niste mustar in radiator ca pierdea apa si m-am dus sa dau cu ea o tura,cand m-am intors am auzit bataia si mi-a zis mecanicul ca e de bolt.acum stau si ma intreb de ce nu a facut de primna data.cand se incalzeste motorul mai mult se accentueaza bataia.mi-a zis mecanicul ca bate doar cand se incalzeste.azi m-am uitat iar la ea si am observat ca acum bate si cand e motorul rece dar la relantii nu bate,nu bate cand o turez,bate cand o tin turata cum a trecut de 2 mi de ture incepe sa bata daca o tin turata.maine o sa fac radiatorul ei si o sa-l pun si o sa dau jos capacul la chiuloasa sa ma uit poate vad ceva pe acolo poate nu au strans bine axele poate e cazut ceva pe acolo,o sa verific si daca e bataie de bolt sa vad daca mai bate dupa ce ii scot fiecare fise in parte.bataie de bolt nu prea cred ca e pt ca bataia se aude de sus de la chiuloasa se aude de la axe.axele nu au pic de uzura pe ele.ulei i-am bagat 4,5 l motul 10w40 cu tot cu filtru schimbat.sa fie de la compensatori?sunt hidraulici nu?trebuiau scosi afar cand am dat chiuloasa jos si goliti de ulei?
                              maine toata ziua o sa stau pe ea poate poate gasesc ceva.in primul rand o sa pun radiatorul ei.eu ma gandeam ca se incalzeste prea rau motorul cu radiatorul ala mic si deaia incepea sa bata dar azi am vazut ca bate si la rece,deci asta e exclusa.m-am uitat pe youtube si parca sa zic ca am gasit ceva asemanator cu bataia de o am eu YouTube - 1997 Honda Prelude H22A4 Rod Knock doar ca a mea nu bate la relanti dar bataia daca nu ma insel e aceeasi.o sa pun si un filmutel cu problema de o am eu la motor.

                              Comment

                              Working...
                              X