GAB1: '00 Honda Accord 1.8 M/T, Titan Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie din asta am si eu pe civicul din semnatura. Tu zici ca se manifesta la relanti, la 700-800 RPM si la rece si la cald, dar intrebarea e: la rece, iti sta relantiul in 700 RPM?
    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

    Comment


    • La rece m-am referit atunci cand pornesc masina dimineata, sta o vreme la 1500rpm dupa care incepe usurel sa scada spre 750rpm unde si ramane. Ei bine, in timp ce scade de la 1500rpm si ajunge pe la 850-900rpm incepe sa vibreze... pe toata plaja 850-750rpm. "La cald" sunt restul situatiilor inafara de pornirea motorului rece-rece de dimineata .
      e un pic deranjant si cateodata ma enerveaza... mai ales cand stiu ca inainte aproape nici nu imi dadeam seama din habitaclu ca e motorul pornit
      ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

      Comment


      • Nimic nou sub soare... tot colectionez semnaturi in parcare:



        Am reusit sa montez in sfarsit galeria de evacuare + alt cat magnaflow. Amortizoarele le-am montat doar pe fata, pe spate sunt coclite suruburile de la rigidizatoarele barei de torsiune, se invart in gol. Trebuiau taiate asa ca am lasat-o moarta.





        ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

        Comment


        • Asa face si a mea, la rece porneste la 1500ture, scade, si la o anumita turatie vibreaza sesizabil in volan, dar foarte fin asa.. cred ca intra in rezonanta motorul cu restul masinii, sau ceva de genu. Nu e o problema practic.

          Comment


          • Asa tind sa cred si eu. Parca e foarte putin sesizabila, in special de cand s-a incalzit vremea, trebuie sa fii foarte atent sa observi. Cand s-a umblat la evacuare si m-am uitat si eu pe dedesuptul motorului am observat ca lipseste un surub care prinde o rigidizare intre blocul motor si burta admisiei... nr 44 din poza. S-ar putea ca asta sa fie cauza tremuriciului, de fapt se vede cu ochiul liber cum trepideaza la relanti toata admisia, fisele de bujii, etc... ceea ce eu nu stiam sa fi trepidat inainte sa mi se umble la motor anu trecut.


            Ce ma seaca in ultima vreme e tot o problema cu relatiul, careia nu reusesc sa ii dau de cap. Dupa ce merg vreo juma de ora si se incalzeste bine masina, cand sa opresc la stop si apas abreiajul sa scot din viteza... scade turatia sub 750rpm, unde ar trebui sa ramana, pana pe la 4-500rpm. De unde urca foarte greu spre 750, daca urca. Sau tot cand sa ma opresc la stop ramane turatia asa pe ganduri pe la 1000-1500rpm, cateodata parca chiar ar vrea sa danseze un pic. sau daca sta la 750rm si ciupesc un pic acceleratia si o turez nitel ramane asa nehotarata... nu se intoarce imediat la 750 cum ar fi normal cred ca e un senzor ceva bulit sau scapa aer pe undeva am luat de pe la dezmembrari alt throttle body, alt iacv, dupa ce le-am curatat bec pe cele existente... nici o schimbare. bujii, fise, rotor, bobina, icm, termostat... toate noi. filtru de benzina are aproape 2 ani. Am scos si curatat releul principal, ignition switch-u... tot degeaba. ce ma seaca cu adevarat e ca nu face mereu, doar cand e incalzita bine, in special dupa un drum lung.
            Incep sa banui IAB diaphragm (nr.16 din poza) si traseul de furtune care o actioneaza sa inchida clapetele alea de pe traseul scurt/larg de aer. Am vazut in manual ca pana in 3900rpm intra aer in motor prin traseul lung/ingust al admisiei, nr 16 tinand inchise clapetele de pe traseul scurt si gros... pt ca asa se obtine un cuplu mai bun la turatii joase. dupa 3900rpm nr 16 nu mai primeste vaccum, clapetele se deschid si aerul circula pe traseul scurt de deasupra cu diametrul mai mare.
            Probabil e dusa canistra de vaccum sau e ciupit vreun furtun care cand se incalzeste scapa vaccum si nr 16 nu poate tine clapetele alea inchise sub 3900rpm... si aerul curge aiurea prin ambele trasee ma scoate din sarite rau de tot
            ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

            Comment


            • Incep sa cred ca asta si problema cu ambreiajul sunt clasice dejala Honda, indiferent de model sau motorizare.
              Cred ca sistemul asta cu traseul dublu de admisie mai multe probleme face decat bine. Si eu ma plang de relanti ciudat la R18A si dat in nas, problema pe care unul din serviceurile din Bucuresti n-o recunoaste (zic ca e normal) iar celalalt mi-a schimbat ECU, filtru de benzina, curatat injectoare etc. Degeaba.
              Daca gasesti, in cele din urma, rezolvarea, sa ne zici si noua.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • Sper ca intr-un final sa se rezolve. Si mie ambreiajul mi-a dat semne de oboseala de curand, ceea ce e si de asteptat avand 110mii km si 10 ani. Acum vreo 2 luni mi-a patinat de cateva ori, altadata am vrut sa depasesc o masina si pauza... motoru se tura, se ambala, se strofoca dar masina nu prindea viteza. Bine ca am fost inspirat si nu am insistat cu depasirea. De vreo luna nu a mai facut figurile astea
                Frana de motor iarasi parca nu mai tine deloc... adica degeaba las masina sa curga cu piciorul luat de pe acceleratie... turatia scade foarte greu si se simte ca masina nu incetineste cum ar trebui. Kitul de ambreiaj il am cumparat deja si probabil o sa il montez vara asta. Am intrebat la honda si au cerut aproape 900ron inclusiv geometria refacuta, deci cel mai probabil o sa caut undeva mai ieftin.
                Ce e frustrant e ca nu ai unde sa te duci cu incredere si sa zici... da domne' am dus masina la doctor, ma rezolva! mi s-a acrit de atata bajbaiala
                ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                Comment


                • mie faza cu scazutul relanti'ului sub 750 RPM mi-o mai face EP3'ul din cand in cand

                  ai gasit din intamplare un CG de dezmembrat? daca da, unde?
                  si inca o treaba, as vrea sa ii fac maine revizia; i-am cumparat toate fluidele de la Motul dar mai am nevoie de filtru de aer / ulei. imi puteti recomanda un loc de unde sa cumpar?
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • La dezmembrari pe ebay.co.uk, nu la noi. Dai search dupa "accord breaking" si gasesti o gramada... dupa care ii iei la rand si ii intrebi ce piesa iti trebuie cu transport spre Bucharest/Romania. Eu asa am facut. E avantajos pt piesele de dimensiuni mici ca iese si transportul ieftin... la alea mari e mai nasol. In 3-4 zile iti si ajung acasa la posta. Eu piese iau de la unix, au mai multe sedii prin bucuresti.... intai ma uit pe catalogul lor online, notez pe o hartie codul pieselor si ma duc acolo. http://www.unixauto.ro/Unix_Startlap_Form.aspx
                    ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                    Comment


                    • yup, la Unix am ajuns si eu azi mc
                      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                      Comment


                      • Noi aventuri cu accordeonul:
                        -fost la un service de cartier sa schimb amortizoarele spate si stabilizer linkurile ptr bara torsiune spate care erau coclite... 200ron... toate bune si frumoase pana sa monteze linkurile: erau amandoua pt partea stanga. Codurile pe cutii erau ok, inauntru leoparzii. Meyle heavy duty from unix
                        Ok, comandat din service altul cam no name asa pt partea dreapta, incercat sa il monteze si surpriza... se potrivea tot pe stanga. Or fi ametite, hai sa comandam pt stanga! Comanda iar si in sfarsit se potriveste. Pe cel meyle l-am dus inapoi la unix si nu mai aveau nimic pe stoc, deci mi-au dat banii inapoi. Sa vad unde naiba gasesc altul meyle pt partea dreapta, ca sa fie amandoua la fel.

                        -concediu...deci hai sa facem ceva si la masina. deci hai vopsim etrierii, ca tot dau de colo pana colo cutia de vopsea de vreo 2 ani. dau sa desfac cele 2 suruburi mai mici ale etrierilor si nustiu cum ma ametesc io ca bou si invart invers... carrr poc le-am trosnit pe amadoua rupte in 2, cel de sus ramas jumate in partea care culiseaza in etrier. in fine, l-am convins sa iasa pana la urma de acolo. pieton scrie pe mine. pedestrian.
                        Masina pe butuci, incerc sa fac rost de 2 suruburi M8x25. imi aduce cineva de la Bucuresti si bineinteles ca nu se potrivesc. Astea sunt cu pasul filetului normal, mie imi trebuie cu pas fin. 'rati ai iacacui cu suruburile voastre
                        ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                        Comment


                        • daca nu gasesti te rezolv eu

                          PS: etrieri Lucas ...banuiesc ?

                          Comment


                          • Merci Toyboy... dap, lucas sunt etrierii
                            Imi mai aduce cineva maine o serie si daca nici alea nu se potrivesc iti dau un pm





                            Mi s-a cam acrit cat am dat cu peria de sarma si cu bormasina... etrieri, butuc, buzele discurilor. Praf/metal de placuta coclit peste tot. Iar cine mi-a montat discurile pe spate nu a dat cu nitica vaselina pe butuc ca sa nu rugineasca.... in consecinta discurile nu au iesit decat convinse cu ciocanul. Pe fata fiind unse la montaj au iesit fara probleme. O fi scumpa vaselina
                            Am vopsit cu ocazia asta si aparatoarele din spatele discurilor. ce m-a surprins e ca gaurile si striatiile de pe fata interioara a discurilor ebc aproape ca se umplusera cu metal de la placute, inca putin si nici nu se mai cunosteau pe fata din exterior mai putin. initial am crezut ca s-au tocit discurile, dar cand am dat nitel cu peria cu bormasina a inceput sa se curete umplura aia.
                            gab1
                            Senior Member
                            Last edited by gab1; 03-08-11, 15:03.
                            ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                            Comment


                            • CTC-ul:

                              Tools of the trade:






                              Puiu playing tricks

                              Printre balarii:


                              Schimbat si filtrul de benzina. Daca aveam o tubulara de 14mm mai lunga ma bagam izolarea galeriei de evacuare. Ramane pe next time...
                              ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                              Comment


                              • Frumos CG ul tau, vreau si eu unul
                                ...in inima mea sunt toate de Accord.

                                www.eRecenzii.ro

                                Comment

                                Working...
                                X