In primul rand va salut, Jerry sau Florian la aparate.
Masina pe care o prezint, alaturi de cerinta enorma de sfaturi si recomandari este cunoscuta vag forumului, apartinand cuiva care a facut prezenta succint pe aici.
Un chinuit exemplar de Accord coupe, “92, masina care a vazut un nivel de bataie de joc terifiant si care prin pura sansa a ajuns la mine, ca sa imi faca zilele iad.
Cand am luat-o, in aprilie 2014, nu avea lichid de racire, franele s-au blocat pe drum, cam 3 culori ale vopselei, ii lipseste suportul de radio din consola centrala, 3 jante de un fel si alta de alt fel, gauri in portbagaj de la eleron si un motor, sa zicem, minim obosit.
Roata stanga spate fusese proptita probabil intr-o bordura si avea mintea proprie, fiind nevoit sa deplasez suspensia cu totul ca sa o aduc la un normal oarecare.
De atunci a vazut o revizie, sa zicem, completa, de cam 4000 de lei, cu brate, busce, bielete antiruliu, placute de frana si piese originale care lipseau de pe la motor, furtune si alte cele gen carcasa filtru aer, furtune de epurator.
Momentan insa raman cu o imensa problema, sonda lambda stricata, un consum intergalactic de peste 20%,si un radiator spart si bineinteles cu o oarece lipsa de bani, neasteptandu-ma sa fie trasa pe dreapta timp de 7 luni de zile.
De asemeni, prezinta un zgaltait teribil cand trec din N in D4,R,eu schimband deja tamponul anti-torsiune din fata motorului. La ce ma pot astepta?
Sunt ajutor de mecanic, insa masina mai potrivnica si mai umilita greu mi-a fost sa vad.
Rugamintea este, orice sfat este binevenit, de unde as putea procura piese S.H Oem pentru ea sau noi de buna calitate si sa le pot returna in caz ca nu se potrivesc, fiind un model atat de rar.
Orice intrebari sunt asemenea binevenite.
Pozele:
http://postimg.org/image/c4ni6km29
http://postimg.org/image/5tvmhxpbx
http://postimg.org/image/w70leqz29
Masina pe care o prezint, alaturi de cerinta enorma de sfaturi si recomandari este cunoscuta vag forumului, apartinand cuiva care a facut prezenta succint pe aici.
Un chinuit exemplar de Accord coupe, “92, masina care a vazut un nivel de bataie de joc terifiant si care prin pura sansa a ajuns la mine, ca sa imi faca zilele iad.
Cand am luat-o, in aprilie 2014, nu avea lichid de racire, franele s-au blocat pe drum, cam 3 culori ale vopselei, ii lipseste suportul de radio din consola centrala, 3 jante de un fel si alta de alt fel, gauri in portbagaj de la eleron si un motor, sa zicem, minim obosit.
Roata stanga spate fusese proptita probabil intr-o bordura si avea mintea proprie, fiind nevoit sa deplasez suspensia cu totul ca sa o aduc la un normal oarecare.
De atunci a vazut o revizie, sa zicem, completa, de cam 4000 de lei, cu brate, busce, bielete antiruliu, placute de frana si piese originale care lipseau de pe la motor, furtune si alte cele gen carcasa filtru aer, furtune de epurator.
Momentan insa raman cu o imensa problema, sonda lambda stricata, un consum intergalactic de peste 20%,si un radiator spart si bineinteles cu o oarece lipsa de bani, neasteptandu-ma sa fie trasa pe dreapta timp de 7 luni de zile.
De asemeni, prezinta un zgaltait teribil cand trec din N in D4,R,eu schimband deja tamponul anti-torsiune din fata motorului. La ce ma pot astepta?
Sunt ajutor de mecanic, insa masina mai potrivnica si mai umilita greu mi-a fost sa vad.
Rugamintea este, orice sfat este binevenit, de unde as putea procura piese S.H Oem pentru ea sau noi de buna calitate si sa le pot returna in caz ca nu se potrivesc, fiind un model atat de rar.
Orice intrebari sunt asemenea binevenite.
Pozele:
http://postimg.org/image/c4ni6km29
http://postimg.org/image/5tvmhxpbx
http://postimg.org/image/w70leqz29
Comment