JERRYCA: ´92 Accord Coupe, ?Culoare? (CC1)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JERRYCA: ´92 Accord Coupe, ?Culoare? (CC1)

    In primul rand va salut, Jerry sau Florian la aparate.
    Masina pe care o prezint, alaturi de cerinta enorma de sfaturi si recomandari este cunoscuta vag forumului, apartinand cuiva care a facut prezenta succint pe aici.
    Un chinuit exemplar de Accord coupe, ´92, masina care a vazut un nivel de bataie de joc terifiant si care prin pura sansa a ajuns la mine, ca sa imi faca zilele iad.
    Cand am luat-o, in aprilie 2014, nu avea lichid de racire, franele s-au blocat pe drum, cam 3 culori ale vopselei, ii lipseste suportul de radio din consola centrala, 3 jante de un fel si alta de alt fel, gauri in portbagaj de la eleron si un motor, sa zicem, minim obosit.
    Roata stanga spate fusese proptita probabil intr-o bordura si avea mintea proprie, fiind nevoit sa deplasez suspensia cu totul ca sa o aduc la un normal oarecare.
    De atunci a vazut o revizie, sa zicem, completa, de cam 4000 de lei, cu brate, busce, bielete antiruliu, placute de frana si piese originale care lipseau de pe la motor, furtune si alte cele gen carcasa filtru aer, furtune de epurator.
    Momentan insa raman cu o imensa problema, sonda lambda stricata, un consum intergalactic de peste 20%,si un radiator spart si bineinteles cu o oarece lipsa de bani, neasteptandu-ma sa fie trasa pe dreapta timp de 7 luni de zile.
    De asemeni, prezinta un zgaltait teribil cand trec din N in D4,R,eu schimband deja tamponul anti-torsiune din fata motorului. La ce ma pot astepta?
    Sunt ajutor de mecanic, insa masina mai potrivnica si mai umilita greu mi-a fost sa vad.
    Rugamintea este, orice sfat este binevenit, de unde as putea procura piese S.H Oem pentru ea sau noi de buna calitate si sa le pot returna in caz ca nu se potrivesc, fiind un model atat de rar.
    Orice intrebari sunt asemenea binevenite.
    Pozele:
    http://postimg.org/image/c4ni6km29
    http://postimg.org/image/5tvmhxpbx
    http://postimg.org/image/w70leqz29
    Attached Files
    Last edited by hondatu; 01-04-15, 17:58.

  • #2
    In urma unor decizii solemne,achizitionat Radiator Nissens de racire,sonda lambda bosch,O.E.M pentru ea,placutele de frana spate.
    Insa acum ma confrunt cu o crunta realitate,anume faptul ca masina scoate fum albastru,chiar daca nu mult,ceea ce inseamna ca mai mult ca sigur avem de-a face cu segmenti.Si unul,sincer,ma gandesc daca mai merita.Pentru ca deja sunt 600 de km facuti,80 de litrii de benzina consumati in doar 400 din aceia,si prognosticul nu se arata bun.

    Comment


    • #3
      Salut Jerry. Imi para rau ca nu te pot ajuta cu sfaturi, poate cineva mai priceput de pe forum sa te ajute cu anumite indicatii. Vroiam doar sa iti spun ca ai un model f frumos de Accord si sper sa ai noroc sa nu mai investesti f mult in ea ca sa o aduci la parametrii normali de functionare. Bafta.

      Comment


      • #4
        Salut geo. Iti multumesc pentru urare,eu unul asa sper la randul meu.Chiar daca momentan toate merg de-andoaselea cu masina asta.
        Voiam sa intreb,cand mai au loc intalnirile hondafan? Buzau/Bucuresti?
        Si in alta ordine de idei,a primit si jante originale de accord,ca sa fie in limitele bunului simt si ea.

        Comment


        • #5
          Urmarind forumurile Americane,am decis sa incerc un schimb de ulei cu Valvoline dexron 2 d,sperand sa mai reduc din smucitul cutiei atunci cand cuplez D sau R din park. Sambata soseste si radiatorul Nissens,din ungaria,urmand asigurare,itp,si rovigneta.Apoi urmarit din scurt,sa vad cum sta la consum si ulei,sperand s existe un progres.Masinile astea chiar uzeaza segmentii,sau sa urmaresc chiuloasa si semeringurile ei?

          Comment


          • #6
            Smuciturile ar putea fi generate si de un tampon motor fisurat, imbatrinit. De verificat. Parerea mea.

            Comment


            • #7
              Apreciez devotamentul tău pentru mașină. Să o stăpânești sănătos. Ca un sfat personal ți-aș recomanda un drum până la coasta de est (e exact la intrarea în București dinspre Buzău). Vii cu lista de întrebări și vorbești cu Vali. Am încredere că vei reuși să lămurești multe aspecte.
              Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

              Comment


              • #8
                Salut baieti,si va multumesc pentru recomandari.
                @harris-Eu unul am verificat,si schimbat tamponul anti-cuplu din fata motorului,din preajma esapamentului,acela fiind rupt.Am inteles ca ar mai fii unul in spate,care e poziti lui exacta? Trebuie sa ridic masina pe elevator pentru a-l gasi si inlocuii,sau se poate face cu cricul sub baia de ulei?
                @Punk-Ceea ce imi spui tu ma bucura enorm,sunt foarte interesat sa trec pe acolo,mai ales ca masina va aparea in bucuresti curand.Vali are un numar de telefon,cumva,de facut public,ca sa il pot suna pentru ales traseul?Momentan nu pot ajunge cu ea acolo,dar cand o duc chiar vreau sa o consulte un specialist,e o masina destul de pretentioasa pentru mine.
                Eu unul chiar lucrez intr-un service,alaturi de un mecanic foarte bun si serios,insa nu am reusit sa descifrez masina asta inca.Multe probleme le-am rezolvat,insa cele specifice,ori nu am timp sa le documentez,ori nu le gasesc o explicatie.
                Numarul meu de telefon e 0757035260,in caz ca exista sfaturi,ca sa fie mai eficient.
                Plus ca as fii curios daca mai sunt membri ai clubului in buzau,in eventualitatea unei intalniri de socializare.

                Comment


                • #9
                  Îți recomand să suni direct la service. Din ce știu eu sunt destul de aglomerați în perioada următoare dar pentru un coleg cu Honda s-a găsit timp de fiecare dată. Cel puțin în cazul meu.

                  http://www.service-auto-cde.ro/contact.php
                  Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                  Comment


                  • #10
                    S-a notat. O sa sun cand am masina cat de cat capabila de mers,si cum intru in bucuresti,cum dau pe la ei pentru necesarul de viitor Iti super-multumesc,e un real ajutor.Putini stiu cu ce se mananca bestia asta sacra,si e momentul sa fie si apreciata ca masina,nu doar folosita.Dau o bere in bucuresti cand ajung,daca iti face placere

                    Comment


                    • #11
                      Sau în Buzău. de acolo sunt de loc și mai trec prin oraș destul de rar spre rușinea mea. Ținem legătura.
                      Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

                      Comment


                      • #12
                        Cu mare interes am reusit sa aduc gagica acasa,fericit fiind ca intr-un final merge cat de cat agreabil.
                        Sonda lambda,radiator,ulei cutie schimbate,parca merge intr-o directie fericita.
                        O anomalie insa.In autodata,compresia in bari (9.3-12) este data.
                        Masina,face asta:
                        Piston 4-3-2=11.9-12.3 bari,pistonul 1 de la distributie-13.1 bari.
                        Ceva idei? Ne place putin si niste fum de ulei la fund,presupun ca e o problema de semering,ghid supapa,chiar la pistonul unu.
                        Si o poza,direct de pe facebook din pacate,altundeva nestiind sa o postez.
                        https://www.facebook.com/photo.php?f...r&notif_t=like
                        Suma respectelor,domnilor!

                        Comment


                        • #13
                          Problema noua,care ma duce la disperare.
                          Masina scuipa antigel in turatie,prin stutul pompei de apa.
                          Stie careva care ar putea fii cauza?Se aeriseste pe acolo si a ramas blocat pe deschis,sau e altceva?
                          Contemplez ideea sa ii pun dop,pentru ca acum,sincer,nu imi permit schimb de distributie si pompa apa...
                          0757035260-oricine ar stii ce sa fac,e urgent.

                          Comment


                          • #14
                            Nu cred ca ai alta solutie, trebuie sa schimbi pompa.
                            A ajuns la limita de uzura.Orice solutie de astupare vei incerca, nu va avea succes, lichidul va iesi pe alta parte.
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • #15
                              Pompa de apa nu are ștuț.
                              Singurul ștuț pe unde poți aerisi il găsești la honde in capacul termostatului, si ala nu se blochează pe deschis
                              Exista câteva cauze pentru care mașina ta face suprapresiune in sistem.
                              Termostat blocat pe închis
                              Pompa de apa gripata

                              Daca ambele furtune care ies din radiator is fierbinți atunci termostatul e ok.
                              Alte simptome mai ai ?
                              Apa in ulei ai ? Se face ca o pasta albicioasa daca da, in cazul asta poate fi garnitura de chiulasa ciupita, chiulasa fisurata, sau cilindru fisurat.

                              Comment

                              Working...
                              X