HARRYTCD: '91 Honda Accord 2.0, Blue

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HARRYTCD: '91 Honda Accord 2.0, Blue

    Salut!
    In urma cu vreo 3 luni am devenit fericitul posesor al unui Accord din 91 (cred ) nici acum nu stiu ce an este , 91-92)!
    In urma cu aproape un an am mai avut o tentativa de a intra in posesia unui coupe, de la un coleg de pe forum, dar am renuntat din cauza cutiei automate si a numarului de usi.
    Revenim, masina e un vis mai vechi de pe vremea cand nici nu aveam buletin), taicamiu avea una rosie....
    in urma unui schimb am intrat in posesia ei si a multor piese de rezerva.

    Iar de 3 luni e a mea, albastra met in talon, noaptea e neagra, iar ziua e bleumarin... deocamdata incerc s-o mentin pe linia de plutire:
    - am reparat evacuarea, din 2 de Honda si una de VW am reusit sa o fac sa nu mai sune ca un jaf, asta a fost prima impresia a "tovarasilor" , fanatici auto, posesori (sau nu) de logan/solenta )
    - am inlocuit basculele superioare deoarece pivotii erau dusi... nici bucsele nu erau prea bune, ocazie cu care am inlocuit si amortizoarele si arcurile care erau rupte si am verificat restul sus pensiei...
    - am fost nevoit sa inlocuiesc si burdufele de la capetele de bara, capetele erau perfecte si am preferat sa nu le schimb, nu prea ma dau banii afara din casa...
    - desi capetele de planetare erau noi am preferat sa desfac burdufele, la capete aveau vasilina, la celelalte tripode lipsea cu desavarsire...
    - dupa ce am verificat si pivotii inferiori si am vazut ca e totu ok am reasamblat bestia...
    - am trecut la interior unde am fost nevoit s inlocuiesc foarte multe plastice pentru ca erau crapate, rupte chiar si lipsa..
    - am fost nevoit sa imi reconditionez provizoriu jantele deoareve aveau depuneri mari de oxid si dupa ce am schimbat cauciucurile si am echilibrat rotile la 140 simteam in volan...
    - am chituit o arcada spate...
    - schimbul de ulei, am bagat un aral 10w40 fara s mai schimb filtru ca nu am gasit si asta a fost...
    - am volantat si grila in carbon 3D
    Lista poate continua pana maine cu nimicuri )

    Am ceva probleme de rezolvat:

    - caut ca disperatu parbriz...
    - trebuie sa schimb bieletele pe fata
    - am de inlocuit fisele capacul de la delcou si rotoru (da rateuri)
    - si o revizie la GPL si la carburator, porneste greu, benzina mananca multa... iar pe gaz n-am relantiu....

    In 3 luni masina are 9.000km... am trecut cu putin de pragul celor 300.000...
    Revin cu poze imediat ce ma prind cum fuctioneaza forumul )
    Cine stie ceva de un parbriz bun astept PM, poate facem un troc ).
    Last edited by hondatu; 04-01-15, 08:01.

  • #2
    Bine ai venit, accord din 91 pe la noi cred ca e raritate, am vrut sa iau si eu unul acum 2 ani arata excelent la banii aia .

    Comment


    • #3
      salut, m bucur ca am dat de voi)
      sunt din ce in ce mai rare...
      off-topic: in ultimii 2 ani am vazut vreo 5 in buc... 2 prin pantelimon... una prin titan... si alte 2 in trecere dintre care una a ajuns la mine)

      sunt foarte multumit de ea, astept primavara sa inceapa modificarile

      pe mine m dus destul de mult masina, dar merita

      Comment


      • #4
        Ai avut cam mult de lucru sa o duci la normal dar bine ca merge ok. Daca vrei i-ti las pe privat un id. de fb. de la cineva care are una ca a ta . Nu stiu daca are parbriz dar mai poti primi un sfat sau eventual piese noi ca are magazin
        No signature

        Comment


        • #5
          si mai am mult, dar masina inghite km...
          imi sta pe creeri problema cu parbrizul si pornirea si mai are multe.) nu duc lipsa) ... dar in timp... nu mai pun la socoteala faptul ca e cheala, dfpt are volanul reglabil) am macaralele cu fetele de usi, oglinzile dar trebuiesc montate... bine cel putin ca am instalatia electrica...
          am vrut sa le fac dar imi trebuiesc vreo 2-3 zile pt ca tre s demontez tot interioru si cu ocazia asta il si curat cum trebuie, mai ales mochetele, au mai multa cafea pe ele decat pamant)
          am in plan si trapa, pilot automat si alte nebunii...
          am gasit donatoarea dar sa vad daca m incadrez in banii sa o cumpar... iar dupa o sa fie piese de accord 4 pt tot forumu)
          ar fii super, ms anticipat!

          Comment


          • #6
            Uite 1 si in dr. Taberei

            KOL Sybronendo

            Comment


            • #7
              Stiu ca o sa se schimbe numarul in urmatoarea perioada, o sa fac si eu poze cu cele 3 cand ajung in Bucuresti si am putin timp...
              Cred ca sunt minim 2 colegi de pe forum cu Accord 4 in buc...
              Ma ajuta si pe mine cineva cu pozele?
              Nu reusesc sa le uploadez....
              As dori sa schimb si numele thread-ului si nu stiu cum .
              Last edited by hondatu; 04-01-15, 08:03.

              Comment


              • #8
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/har...05731.jpg.html


                jantele dupa o mica reconditionare...
                rial, nu cunosc modelul, pe 15
                Last edited by harrytcd; 14-12-14, 13:27.

                Comment


                • #9
                  Vreau sa incep prin a ura tuturor membrilor la multi ani si mult noroc!

                  Si cum in fiecare nou an avem si noi probleme...

                  Honda mea de cand a dat geru mi-a facut numai belele.
                  In preajma sarbatorilor am tot avut probleme de la frig cu pornirea... rezolvata pt o scurta perioada, niste reglaje fine la intalatie si gata... chiar daca acel "plaman" era mai mereu inghetat mergea)

                  A urmat pe data de 3 ian inlocuirea termostatului, satul de a sta 10 min pana se dezaburesc geamurile si a face frigu inauntru m-am apucat... dupa 3 ore de stat cu cheia in mana am terminat! eram inghetat dar fericit) Am incercat sa o pornesc, pe gaz nu vroia... intr-un final reusesc pe benzina. Nici nu se ridica apa bine ca moare... OPA! asta nu e bine... mai incerc, porneste, merge un minut, moare... ma gandesc eu ce are, inghetat fiind si fara chef de viata tot cautam buba! Salvarea a venit de la un prieten care in spirit de gluma arunca bomba: "Ba nu mai ai benzina)" dupa introducerea s-a in origini, am dat fuga sa pun contactu si vad mare un bec rosu) iau 5 litri, o pornesc mergee! dupa 7-8 minute a ajuns apa la 90 de grade! fericire mare, hai sa o dau pe gaz sa vad cum merge, moare. Ma supar, transtesc capota si ma duc in casa ca deja eram vanat)

                  A doua zi incerc din nou pe gaz, dar fara rezultat... dupa ce am luat toate firelele la mana bobinele si contactele cu spay, descopar cu aparatu de masura ca nu am masa la bobina din spate(cea de pe butelie), lipsea cu desavarsire) ii trag un fir si gata, nu ma mai interesat nimic dupa, am mers cu ea toate bune si frumoase...

                  A venit 5 ianuarie,o zii destul de calduroasa asa ca, am schimbat bieletele antirului, care erau terminate o sa revin cu poze, cele noi sunt TRW...

                  TOTUL BINE pana cand sa intamplat dezastru: dupa un inghet serios acum vreo saptamana m-am trezit fara antigel in radiator... bag 2 litrii, o verific urmatoarea zii e la nivel, a3a zii se repeta, balta sub masina... am mai bagat inca 3 litrii, m uit peste tot, dar uscat... pornesc motoru nu pica... zic ok, e bine... dar de ce?!?!?!? las busonul desfacut si caut, dupa vreo o ora in care am fumat tigare dupa tigare m bag sub masina si cautam pe spatele motorului se prelingea, cand s trag din tigare uda ma uit mai atent si observ cum pica din capacul distributiei... deja imi zmulgeam paru din cap... caut pe net pompa de apa, nicaieri nu gasesc una repede. Intr-un final sun la un magazin in calarasi si ce noroc ca mi-au gasit un dolz la 150lei! a2a zii la 12 o aveam.... dupa ce am sperat la o zii calduroasa sa ma apuc, azi a venit! Am desfacut aferentele, am slabit suportu motor, dar m-am blocat la fulie... am incercat 100 de metode... bagata in a1a si cu frana calcata, tot invarteam discu... am blocat discu pe partea soferului, surpriza pe partea cealalta se invartea pe ciment cu frana calcata... m-am enervat si m-am retras...
                  maine sper sa reusesc sa fac o cheie speciala pt fulie si sa o dau afara, mi-a mancat zilele... o sa revin cu poze maine seara cu putin noroc!

                  Comment


                  • #10
                    am tot promis ca revin cu poze dar fara succes.
                    masina am reparat-o a primit si intinzatoare noi la curea cu ocazia asta...
                    acum merge bine si nu mai am probleme....
                    problema e ca, ma bate capu sa o vand) sa imi iau un civic(eg sau ej) nu m-am hotarat inca...
                    e putin cam mare masina si se simte in buc, am petrecut cateva zile pe acolo si mi-a fost imposibil in unele zone s gasesc loc d parcare... plus ca m gandesc si la consum si alte prostii de genul...
                    cel mai tare ma apasa lipsa pieselor mai ales cele de tuning... foarte putine masini si nimeni nu importa, gasesti numai p ebay din state si costa cat nu face, iar la piese stock ori stau dupa piese cu zilele pana o gasesc/aduce ori o platesc dublu....
                    la civic as avea mai putina bataie de cap cu piese stock si mai ales cele de tuning fiind foarte multe in tara comparativ cu cb-ul...
                    cv sfaturi de achizitie?

                    Comment


                    • #11
                      Salutare, cat timp am avut CB ul nu pot spune ca am avut probleme in privinta achizionarii pieselor de schimb mai ales cele de mecanica. Ceva ani au trecut de atunci este posibil ca multe magazine sa nu mai fie interesate sa aduca piese pentru asemenea masini.
                      Eu as alege un EJ este mai nou si in privinta pieselor de schimb ar fi mai convenabil si mai usor de gasit.
                      ...in inima mea sunt toate de Accord.

                      www.eRecenzii.ro

                      Comment

                      Working...
                      X