Reflash Honda motorizari benzina/diesel, reducere consum si dpf fix

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @quiksand: daca nu stii e bine sa nu vorbesti. Ce ti se pare asa de scump?? O remapare? Stii macar ce presupune aceasta remapare? Daca nu stii iti spun eu cateva detalii:
    1. aparatura de citire/scriere a unui ecu costa de la 2500 pana la 5000 euro si pentru a putea face majoritatea modelelor de masini trebuie sa cumperi mai multe tipuri. In final poti ajunge cu investia sa depaseasca 10.000-15.000 euro. Ti se pare ieftin???
    2. softul cu care se pot optimiza parametrii unui motor, in cazul firmei noastre Race Plus - www.dimsport.com, depaseste 15.000 euro, deoarece ai de platit o gramada de maruntisuri pe langa softul in sine. O varianta cheala de Race Basic costa incapand cu 2500 euro. Dar pentru a folosii aceasta varianta ai nevoie de protocoale care deasemenea costa cate 250-400 euro buc.
    3. o statie de lipit/dezlipit cu aer cald poate ajunge la 400-600 euro
    4. o statie de lipit - clasica costa 300 euro
    5. diverse cabluri, truse de chei si eeproam etc. mai costa 500-1000 euro
    6. ai nevoie de un laptop bun - 1000 euro
    7. un internet mobil - 60$/luna
    8. un spatiu care poate costa de la minim 500 euro/luna
    9. asumarea unui risc de esec in scrierea unui ecu si defectarea acestuia te poate costa 1000-2500 euro
    10. cursurile de pregatire - 400-500 euro pe zi (ai nevoie de minim o saptamana)
    11. taxele de transport ale diverselor componente, in cazul Hondata - SUA - destul de mari.
    12. etc

    Dupa toate acestea crezi ca unui tuner ii mai arde sa faca modificari la o masina pe 2 lei?? Eu nu cred, tu iti cumperi masina de 10.000-40.000 euro si vii la noi sa te plangi ca 600 euro sunt multi bani. Asta inseamna pur si simplu nesimtire. Daca nu ai bani de resoftare si nu te pasioneaza masinile, nu trebuie sa comentezi aiurea.
    Cred si eu, in Romania toata lumea vrea ca prestarile de servicii sa fie de calitate si daca se poate gratis.

    Ca sa inteleaga toata lumea, preturile aproximative afisate mai sus pentru produsele de tuning, sunt impuse de Hondata nu de noi. Cineva de pe acest forum ma intreba de ce nu ne bagam sa modificam Honda si eu i-am raspuns ca momentan nu se merita, chiar daca numarul de posesori este mare, preturile acestor modificari nu vor fi sigur bine primite de utilizatori.
    Un caz real este ca cu ceva timp in urma, am investit in aparatura de modificat seria de Mitshubishi EVO pentru ca exista un numar mare de doritori. Le-am explicat clientilor care sunt costurile acestor modificari (1000 euro/per masina) si cu acordul lor am comandat aparatura de la EcuTek. Din aprox 8-9 clienti de EVO 8-9 (masini destul de scumpe) doar unul a venit sa ii facem modificarea. Nici macar nu am recuperat banii de transport, dar de aparate. Cu aceasta ocazie, am zis ca urmatorul pas, daca este sa fie Honda, vom merge pe numar de clienti mai mare si avans de la fiecare, astfel nu mai facem aceeasi prostie. In romania nu te poti baza doar pe cuvantul unor oameni.

    Cam astea am avut de spus, cine doreste mai multe detalii ma poate contacta in PM sau telefonic.

    Cu respect,
    Doc
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #62
      @PWR: pentru masina ta am postat mai sus un link de la Hondata. Acolo vei gasi informatii legate de motorul tau cu AT.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • #63
        @ doc:
        Te inteleg acum... sunt investitii extrem de mari , riscuri , etc..., dar ma refeream in general ca sunt mari preturile... cand te gandesti ca fizic la reflash nu inlocuiesti nici o piesa... cel putin asta e gandirea in romania... , bine ca m-ai lamurit cum sta treaba... inca o data nu spuneam in ofensa chestiile alea..dar cu toate investiitile astea , cred ca se renteaza din moment ce inca mai esti pe "treaba asta" , respect

        Comment


        • #64
          Toate mizeriile vi le-am mutat aici:
          http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewto...=1178&start=20

          Daca mai vad asemenea ton al discutiilor, nici nu ma mai obosesc sa fac split...sterg tot si trec la impartit avertismente, sa-mi fie cu iertare. Nu se poate asa ceva.

          Multumesc pentru intelegere.

          Comment


          • #65
            Pentru cine a pierdut firul acestui topic, va readuc aminte ca este vorba de chiptuning pentru modele Honda echipate cu propulsorul turbo diesel 2.2 i-CTDi 140CP.

            Pretul unei modificari este de 350 euro (un discount de 50 euro) iar optimizarea se face direct prin portul de diagnoza OBD. Durata interventiei este de aprox 20-30 minute.
            Pentru mai multe detalii legate de valorile dupa tuning puteti accesa site-ul nostru: www.obdtuning.ro sau direct lista cu modele Honda.
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #66
              Cu ocazia evenimentului TUNING DAYS Editia 2007 - Bucuresti - Romania, ce are intre 29 Martie - 01 Aprilie firma noastra ofera un discount de 100 euro la preturile afisate pe unul din site-urile www.obdtuning.ro / www.dimsport.ro (numai pentru masinile ce se pot modifica prin mufa OBD/BDM).

              Va asteptam la standul Dimsport!

              Cu respect,
              Doc (Alex Stancu)
              0751.194.100 / 0788.194.100
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #67
                Salutare,

                In weekend-ul acesta (11-13 Mai) ma voi afla in zona Moldovei.

                Daca cineva se afla pe traseul:
                Bucuresti - Buzau - Focsani - Adjud - Bacau - Roman - Suceava - Iasi sau zonele apropiate si este interesat sa faca vreo modificare (chiptuning) la motor, eu sunt disponibil.

                Numerele de contact la care pot fi gasit : 0751.194.100 / 0788.194.100.

                Cu respect,
                Doc (Alex Stancu)
                0751.194.100 / 0788.194.100
                alex.stancu(at)dimsport.ro
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • #68
                  Doc poate poti tu interveni aici ?

                  http://www.hondata.net/forum/viewtopic.php?t=5406

                  Comment


                  • #69
                    In ce sens ai dori sa intervin???
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #70
                      Nu stiu , in care sens vrei tu :P

                      Pai era vorba ca doreai sa afli cu ceva vreme in urma, tipul de ECU si serial nr. ... ma gandeam ca ai facut rost de ele intre timp ?
                      Le-ai aflat ?

                      Comment


                      • #71
                        Momentan am abandonat ideea din cauza interesesului scazut al celor de pe acest forum. AM luat scule de Subaru, iar cand imi va veni masina ma mai gandesc si la Hondata. Pana atunci raman la stadiul de chiptuning la 2.2 i-CTDi.
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #72
                          hm, oare ce inseamna pt tine interes crescut?

                          vrei sa te sunam noaptea la 2 sa te intrebam de tuning? 5-6 oameni simultan, in fiecare zi?

                          Cmon!
                          Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
                          LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
                          Accord 2006 2.0 ES M/T
                          Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
                          Raising money for...the third H

                          Comment


                          • #73
                            Jester nu era vorba de tine ci de cativa membrii ai forumului care atunci cand le-am spus de costul opereratiunii au inceput sa comenteze.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #74
                              e dreptul celui care da banul sa comenteze pretul. Daca ii convine, da. Daca nu, pleaca.

                              In alta ordine de idei, ai vazut ce a spus tipul de la Hondata: "we'll try, dar nu cred ca putem face ceva". Cu alte cuvinte, am avut dreptate cand am spus ca ceea ce exista pe piata nu e potrivit pentru ce avem noi.
                              2006 Accord CL7 2.0 MT

                              Comment


                              • #75
                                Pai hai sa nu ne dam batuti chiar din start.
                                Apropos cum aflu tipul de ECU ?

                                Comment

                                Working...
                                X