Reflash Honda motorizari benzina/diesel, reducere consum si dpf fix

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by balaurul View Post
    Totusi ,motorul este acelasi ca pe 2.0 MT deci ar trebui sa fie acelasi rezultat la final, ca si raspuns al motorului. Ma intereseaza in special imbunatatirea reprizelor pt depasiri mai usoare.
    Si? Ai mai avansat cu ideea asta? Nu de alta dar si eu am un A/T de 2.0 si trebuie sa o trec pe manual la fiecare depasire....ca e puturoasa rau. Pana se tureaza motorul, pana cupleaza treapta inferioara, pana mai urla putin motorul si isi da seama ca de fapt ar fi fost bune doua retrogadari.... si in sfarsit ii dai talpa...apare o masina pe contrasens si nu mai depasesti nimic...

    Deci? Ce ar implica o astfel de modificare si mai ales...care ar fi impactul asupra cutiei de viteze?
    B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

    Comment


    • Modificarile in ecu la modelul 2.0i A/T se fac la fel ca si la cel M/T. Nu este nicio diferenta intre cele doua versiuni, decat de cutie. Cresterile de putere si cuplu obtinute in urma remaparii, aduc un plus de elasticitate motorului in zona de turatii mici si medii, raspuns mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie si reprize mai bune in depasiri. Reactiei cutiei A/T este mai rapida si se simte o imbunatarire la schimbarile de trepte.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • Cat de complicata ar fi anularea EGR-ului si revenirea la setarea initiala in caz de necesitate? Presupun ca impreuna cu remaparea ar trebui sa se simta o diferenta... Si care ar fi costul pentru ambele operatiuni? remaparea am inteles ca e 350 eu...
        B 63 UWG , Accord 2.0, A/T, Ex, Royal Blue

        Comment


        • Despre ce EGR este vorba? La ce motorizare? 2.0i 155CP nu are EGR sau cel putin eu nu am vazut asa ceva.

          Modificarea de putere la motorizarea 2.0i AT 155CP te costa 250 euro, iar pentru varianta dupa 2009, 2.0i 156CP te costa 300 euro.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • Pe benzinare nu avem EGR....este o valva PCV care se mai schimba la aprox 150K km...daca ai consum exagerat de ulei...functioneaza pe principiul egr, cu recircularea gazelor etc...
            Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
            '04 Accord 2.4 A/T CL9

            Comment


            • Doc tu poti sa anulezi definitiv sonda lambda (prima, cea care pleaca de la serpi) prin resoftare?

              Comment


              • Nu. Motorul nu functioneaza corect cu sonda lambda off.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • Dar a doua sonda ? din CAT ? cea de O2 ? eu vreau sa fac asta, sa scap de griji...plus ca am HFC!
                  Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
                  '04 Accord 2.4 A/T CL9

                  Comment


                  • Buna,vreau sa las un review bun pentru Doc.
                    A resoftat 2 Honda si 1 Land Rover pentru un prieten.Toate merg perfect si ne-a ajutat mult cu probleme care le-am avut chiar daca nu era problema de la resoftare.
                    Il recomand cu incredere tuturor si o sa il sun curand pentru inca o resoftare la alta masina :P

                    Comment


                    • Iti multumesc pentru review-ul pozitiv si cand vrei sa mai aduci o masina la modificare de putere, ma suni si gasim noi o solutie pentru ea.

                      Si una personala:



                      Remapare Honda Accord 2.2 i-CTDI STAGE 1 si urmeaza alte cateva variante de tuning in functie de stilul de mers.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • Am facut pina la urma resoftarea de Dimsport dar la dealerul din Oradea la un BMW e39 2.2 170cai (acuma are 186cai)
                        Tot ce am vrut sa zic este ca cei cu masini natural aspirate sa faca cu incredere resoftare pt ca ajuta ENORM.Diferenta este uriasa,asa repede urca acul de la turometru ca de multe ori ajunge la 7000rpm.
                        In orice caz,treaba buna Dimsport

                        Comment


                        • Inca doua lucrari de saptamana trecuta:

                          Reflash Honda Accord Type-S 2.2 i-DTEC 180CP













                          Reflash Honda Civic Sedan 1.8i 140CP



                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • Salut Doc. Am un civic 5d 2008 2.2 la care as dori sa anulez filtrul de particule - fizic + soft (in acest moment nu am probleme majore cu el, se mai aprinde din cand in cand dar se stinge singur la loc, nu am facut decat o data sau de doua ori regenerare fortata la service Honda prin 2010 si cam atat - atunci s-a facut si un update de soft la filtru). Am cateva intrebari:
                            1. Costuri?
                            2. Vreo problema la rar/itp? (stiu ca primele modele honda diesel 2.2 cu acelasi motor nu aveau filtru de particule si din cauza asta intreb)
                            3. Va aparea acel fum negru cand se calca mai tare pedala de acceleratie dupa anulare?
                            4. Calculatorul masinii va crede ca inca mai are filtrul de particule montat sau nu? Intreb ptr ca din cate stiu in momentul in care se face regenerarea in filtru intra o cantitate mai mare de motorina ptr a face arderea.... daca se anuleaza filtrul de particule el va face in continuarea aceea operatiune sau nu?
                            5. Alte posibile probleme/sfaturi etc? Ai civicuri 5d 2.2 cu pdf anulat, au fost probleme pe segmentul acesta de-a lungul timpului?
                            Cam atat deocamdata, banuiesc ca daca ma hotaresc vin in Bucuresti si se poate face si la Asko operatiunea?
                            Mersi mult!
                            Andrei.
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                            Comment


                            • Am sa-ti punctez cateva date aici, dar cel mai bine ne auzim la telefon sa-ti explic cam ce se intampla dupa anulare DPF.

                              1. 1100 ron
                              2. Nu vor fi probleme la ITP. Modelul acesta are un nivel scazut de noxe chiar si fara DPF.
                              3. Va apare un pic de fum specific motorului diesel fara DPF, dar nimic deranjant la un model HONDA.
                              4. Din calculator se vor anula functiile filtrului de particule (nu mai face regenerare si nici postinjectie).
                              5. N-am intalnit probleme de functionare dupa anularea filtrului de particule la modele Honda.

                              Suna-ma la 0751194100 si iti dau mai multe detalii legate de operatiunea de eliminare DPF.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment


                              • Mersi Doc pentru raspunsuri am sa te sun pentru detalii astept acum niste finante si revin sigur luna asta .
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                                Comment

                                Working...
                                X