ANDREI_R: '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai revenit pe plaiuri mioritice? Da-mi un semn pe mess/FB/telefon si te dau o tura
    '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
    Fosta:
    '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
    Javascript motherfucker in Iasi?
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

    Comment


    • #17
      Foarte frumoasa "masinuta" ! Sa o stapanesti sanatos ! O singura intrebare : Rotile cu care este echipata masina in poze , nu sunt de A4 ?

      Comment


      • #18
        Mersi, nope sigur sunt de A6 fiindca am vazut pe 70% din masinile din parcuri acest model (sincer nu ma incanta prea tare). Pentru iarna am un set tot de A6 originale, un set care l-am vazut pe restul de 30% dar care dupa ce l-am montat pe masina imi place din ce in ce mai mult. La primavara daca o sa gasesc cineva dispus de schimb ma gandesc sa trec la 17 pt vara, dar mai vedem, ce mi-a placut foarte mult era un model de pe un S-line, pe 18'.

        LE: Click image for larger version

Name:	152058452.jpg
Views:	1
Size:	23.7 KB
ID:	713996
        '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
        Fosta:
        '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
        Javascript motherfucker in Iasi?
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

        Comment


        • #19
          Strange bani si vorbeste cu http://www.jante-originale.ro/
          Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

          Comment


          • #20
            Felicitari pentru achizitie! Ne-ai ramas dator cu niste consumuri....
            Hondafan forever

            Comment


            • #21
              http://www.flickr.com/photos/j-wheelz/5689816760/
              http://www.audi-sport.net/vb/classif...em&itemid=1294


              LE: Trec pe langa unu' in drum spre servici, un A5 maroniu cu jante ca astea, tot maronii, crede-ma ca am probleme tot timpul cu "negocierea" curbei respective ca raman cu ochii agatati de masina lui
              Last edited by [g]; 02-12-12, 22:08.
              '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

              Comment


              • #22
                Sorin, n-am reusit sa "activez" CB-ul inca, sa pot aduce si dovezi sub forma de poza, dupa ochi zic 9% in oras (adica 1l mai mult decat imi lua Civic-ul pe aceleasi trasee). Maine seara probabil o sa fac plinul si o sa fac un consum "babesc" insa foarte real, sunt foarte curios cati bani inseamna un plin si cati km fac prin oras cu el, acum imi mai arata range fix 100km. Inca n-am scos-o la un exterior 100% romanesc sa-i fac un consum, dar dupa ce am vazut cand am venit din Germania tind sa cred ca acolo va fi sub Civic sau cel mult egal (la cat de tare am mers la intoarcere Civic-ul nu cred ca scapa sub 7 iar la asta a fost ~6% => aici am verificat oarecum cu fratele meu, el a avut 5.7% la Golf si eu am alimentat putin mai mult decat el).

                LE: [g] un cauciuc pt jantele alea costa mai mult decat 4 pentru 16 cred foarte frumoase insa cele din poza pusa de mine mai sus le-am vazut live si mi-au ramas in creier, mai vedem la primavara daca iese cineva din iarna "crizat" si face schimb!
                '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                Fosta:
                '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                Javascript motherfucker in Iasi?
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                Comment


                • #23
                  Se poate sa ma insel . Oricum ar fi , sa sti ca ai facut o super afacere . A6-le este o masina EXTREM DE BINE FACUTA ! Am un prieten foarte bun care are un A6 break ,3.0TDI/quoatro .
                  Cumparata noua in 2007 , acum are aproape 250 000Km . In acesti Km , in afara de reviziile normale a schimbat la ea urmatoarele : discuri de frana fata + capete de bara / 125000 km
                  discuri frana spate + bucsi fata / 160000 km
                  amortizoare fata - spate / 200 000km
                  a retapisat scaunul soferului si volanul .

                  Acum la aproape 250 000km am inteles de la el ca ar trebui sa-i schimbe si ambreiajul iar la aproape 6 ani de la achizitonare masina are inca bateria originala pe ea . Asta spune multe despre cum sunt facute si cat de bine sunt facute .

                  Inca o data , o super masina !

                  Comment


                  • #24
                    Dap ,interesanta masina ,felicitari ptr ea si cat mai multi km fara probleme ,este al doilea model dupa A8 ca i-mi place ,A4 nu i-mi place de nici un fel ,singurul mai interesant era cel din 2003 .

                    Ai spus ca ai sa spui despre peripetiile cumpararii masinii ,eu unul astept , probabil si altii.

                    Ciao

                    Comment


                    • #25
                      Corect, am si uitat, mersi de reminder spyros!

                      Am plecat joi seara cu fratele, sora (semi-vorbitoare de germana) si @maharvey cu masina fratelui meu, un Golf 4 TDI(asta trebuie precizat, vedeti mai tarziu de ce). Dupa ce ne-am miscat cu maxim talent pana la intrarea in Germania (dimineata, nu mai stiu exact pe la ce ora, oricum devreme, am intrat in Germania) am inceput cu telefoanele la masinile din lista. Lista mea cu care am plecat de acasa era ordonata asa: 4 x Audi A6, 1 x Accord, 2 x CR-V, 1 X RAV4. Buun, sunam la primul, s-a vandut (vorbisem cu 2 zile inainte, era disponibil), zic ok, ghinion, trecem la urmatorul, sunam, asta cica nu lasa decat 90 euro la pret ca masina e impecabila (era peste 18.000 asta), asa ca l-am sarit din schema si pe al doilea si ajungem la no. 3. Dam telefon, raspunde un roman, vb cu el, masina este, o rezerv, va astept. Zic hai ca e de bine, al 3-lea cu noroc, plus ca e roman, ne intelegem mai bine.

                      Ajungem la masina, surpriza: masina total neingrijita, as putea spune chiar haituita: julituri, zgarieturi, bandouri, revopsiri (astea erau destul de ok), zic bine, asta e, n-a avut grija de ea, hai sa vedem ce stie. Il intreb de istoric, apare cu foaia cu revizii si alte intrari in service, observ ca se tot repeta un cuvant, il intreb despre ce e vorba, nu stie exact, verificari!? zic ok, hai sa facem un drive-test. Plec in drive cu ea si cu lumea de la Iasi, pe drum zic sa sun la amicul de la Audi de la Iasi, i-am dat seria, suna-ma in 10 min. Oprim pe o strada infundata, ne dam jos, ridicam capota, fratemiu sare din start: asta a fost umblata la radiator, sistemele de pe aici, ca nu mai are suruburile originale... suspect, ne mai invartim pe langa masina, sun la Iasi: masina a fost in service Audi, dat jos chiulasa, sistem de racire si muuulte completari de ulei + alte cateva chestii, oricum, suficient cat sa n-o luam. Am mers inapoi, i-am dat cheile romanului, la revedere. (la asta am negociat de la 17.400 la 17.200)

                      Sunam la no. 4, tot A6, fara xenon si inca cateva chestii, masina este, mergem sa o vedem. Ajungem, un parc auto... imens, inclusiv un Aston Martin daca nu ma insel plus multe multe alte bunatati (Panamera, CLS...), cautam 5-10 minute masina prin parc, ajungem la ea, ok la prima vedere. Dau telefon la Iasi, imi zice amicul ca n-a avut decat un incident in partea dreapta, schimbat prag, janta/roata si inca alte cateva chestii, ne-am uitat atent, erau aliniate ok am zis ca e ok, o luam. Cand ajungem inapoi la birouri, stupoare, nu accepta cash, doar prin banca, sa revenim luni. (la asta am negociat de la 17.800 la 17.500)

                      Enervat de banca vietii si ca trebuia sa o mai ardem 2 zile am plecat spre Accord. Sunam, ne asteapta baiatul, foarte ok, facem o tura cu masina, merge bine, nimic de reprosat. Incepem discutiile, bani, de la 16.990, o lasa la 16.700, cu plinul facut, si imi dadea un set de jante pe 19', cele originale de 17 fiind incaltate cu gume de iarna. Nu prea eram convins de pret (mi s-a parut cam scumpa sincer, la noi am vazut destul de multe la 16.000) dar zic asta e, masina arata ok, revizii la reprezentanta, intretinuta, o iau. Surpriza: nu putem face actele, veniti luni dimineata si rezolvam atunci... liniste. Am zis ca asta e, mergem la Koblenz la amicul nostru, ne sfatuim si cu el, vedem ce zice, poate putem face actele sambata dimineata pe undeva si revenim. Desigur, actele nu s-au putut face asa ca a ramas sa asteptam pana luni.

                      Plecam spre Koblenz, deja era 7 si ceva ceasul cred, oricum noapte afara si incepuse o ploaie de la noi era cod galben. Pe drum insa beleaua, cand mai aveam ~60km pana la Koblenz, pe autostrada o teava/tabla/X naiba stie, pe mijlocul strazii, fratemiu cat a vazut-o, a tras un pic de volan sa nu o ia sub roata si a intrat sub masina unde s-a auzit o pocnitura zdravana si apoi huruituri. Baga repede avarii, trage pe banda de urgenta, cand ne uitam, era un radiator care atarna sub masina. Eu nepriceput in VW ii zic ca a luat un radiator mic inainte sa vina sa vada ce e cu el, cand colo, surpriza, radiatorul ala era al masinii, este radiatorul care raceste motorina pe retur (cel putin asa am inteles din explicatiile de pe net). Ce naiba il lovise, n-am reusit sa ne dam seama, nici sa vedem insa treaba era clara, radiatorul smuls din 2 cleme (taiate) si o gaura de 3-4cm in el, cand a pus contactul curgea motorina ca la robinet. Si de aici distractia, sunam, vine prietenul se uita, zice hai repede pana la prima parcare asa, asta e, pierdeti motorina, dar pe autobahn nu e de stat ca ne salta politia. Bagam repede ca era aproape (dar oricum au curs 5-6 litri lejer), tragem masina in parcare, ne uitam mai bine, n-aveam ce sa ii facem, gaura era prea mare ca sa poata fi astupata macar temporar. Suna amicul la ADAC (avea asigurare individuala) vine un nene imediat, se uita, zica ca n-ai ce sa ii faci, trebuie dusa cu platforma, dar ei nu se ocupa pe asigurare ca sigur nu conducea asiguratul. Am lasat-o acolo, am plecat la Koblenz cu masina amicului si ne-am intors a 2-a zi, Sambata, inarmati cu de toate. Ne-am documentat pe net, radiatorul ala poate fi sarit din schema si pusa motorina pe direct, din pacate va dati seama, intr-o parcare cu masina ridicata pe cric nu poti face prea multe asa ca am luat si o sufa si cabluri de curent si de toate sa vedem ce putem rezolva (intre timp am fost si la un depozit mare de piese care a zis ca nu aduc asa ceva, ca doar la VW pe original se poate lua noua, daca nu, la dezmembrari; am fost si la VW, desigur, veniti luni, faceti comanda, 180 euro, vine luni seara piesa). Dupa ce ne-am dat seama ca n-avem ce face am hotarat sa o tragem (erau ~5 km pana la primul exit si apoi inca ~55-60 pana acasa). Avand in vedere ca e interzisa tractarea pe autobahn ca sa nu aiba probleme amicul meu m-am urcat eu la volanul masinii lui l-am legat pe fratele si-am plecat. Dupa ~2 ore cred am ajuns acasa, linistiti si fara alte amenzi, am tras masina in garaj si ne-am uitat foarte atent la ce avea iar concluzia era simpla: ori pe direct, ori alt radiator. Cum luni dimineata amicul pleca la 5 la munca si nevasta cu masina la 7 jumate, era clar ca trebuia facut ceva ca sa ne putem misca a.i. am hotarat sa taiem radiatorul vechi si sa bagam pe direct. Dupa alte cateva ore am reusit sa o rezolvam (cel mai greu a fost cu prinsul furtunului pe tevile ramase, desi luasem coliere foarte ok, nu strangeau suficient si curgea motorina pe langa, pana la urma am rezolvat-o pe stil romanesc: sarma!). Luni dimineata cu ea pe direct am mers la dezmembrari... oamenii de o greata nemarginita (nemti fiind, nu turci sau alte natii), dupa ce numai nu ne-au dat afara ca n-au niciun Golf 4 diesel!!! am hotarat sa ne uitam noi prin parc (stiam de pe net ca e pus pe multe dieseluri VAG). Gasim intr-un final pe un POLO, ii zicem lu' nenea, ala apare cu 2 surubelnite si o cheie, ca sa ne-o dam jos Am ramas masca, pana la urma ne-a ajutat un nene rus sa dam piesa jos, cand ne uitam.. stupoare, era cu 5cm mai lunga. Am zis ca reusim sa o prindem cumva asa, am luat-o si am plecat catre un service unde lucra un roman, prieten cu amicul meu. Ajungem la Gigi, meserias omul (cred ca era un fel de sef de service sau ceva, oricum, super de treaba) ridica masina pe elevator, in 15 min era pus radiatorul nou prins cu gaura noua in podea tot ce trebuie. Pornim masina... surpriza din nou, avea un por intr-o teava si tasnea un pic de motorina, deja eram la capatul rabdarii, insa tot Gigi a venit cu ideea unui furtun plus 2 coliere si surpriza, treaba buna, nu mai picura nimic. Bucurosi ca in sfarsit am rezolvat beleaua am zis sa mergem la cea mai apropiata masina de vazut (asta care am luat-o), cand iesim de pe strada service-ului, a cata oara, surpriza: geamul de la sofer cade in gol o bucata. Ne intoarcem la Gigi, un plastic de la macara rupt, solutia: un par. Ia Gigi un par, il taie la dimensiune, il pune sub geam si gata, problema rezolvata temporar.

                      Dupa ce ne-am vazut cu masina in sfarsit ok, zic sa mergem sa vedem si masina, da de unde, sunam la astia pe 5 numere de telefon si nu raspundea nimeni! Il intreb pe Gigi, zice ca n-are cum sa fie inchis ca nu e nicio sarbatoare nimic, sa mergem daca e aproape (cam 40 min cu masina). Ajungem acolo, vedem masina, clar arata cel mai ok dintre toate, cu 170CP, xenon, navi, zic asta e, pana la urma s-a intors norocul, hai sa vedem de pret. Era 17.900 pe mobile, zice nenea reprezentantul ca 17.600 ultimul pret, nu discuta nici 1 euro sub, ca are si jante originale audi cu gume de iarna (in stare foarte buna) si ca masina e f ok si asta e ultimul pret. Zic ok, facem actele (contract) intrebam de numare... maine!?!? WTF in Duseldorg, ditamai orasul, la ora 3 nu poti sa iei numere? Nu ca e pana la ora 3 doar, daca ajungeati mai devreme se putea. Fratemiu, mai hater din fabricatie zice sa ii cerem adresa de la inmatriculari si sa mergem totusi (citisem ceva tot pe net ca daca faceai un fel de programare puteai gasi deschis pana la ora 4, neamtu ca nu si nu, pana la 3). Ajungem acolo la 4 fara 10 si ce sa vezi, era deschis, vb cu tanti de la info: ultimul numar de 30 zile pe ziua de azi Fugi repede si fa asigurare (si aia tot ultima ) stai la rand, ia numerele si repede inapoi la masina. Cand ajungem la masina, ne astepta frumos in fata, pregatita, punem numerele si incepem sa butonam la ea mai intens. Schimb meniul in engleza, dau la navi... pauza. Ii zic lu nenea, da-mi te rog CD-ul pt navigatie (asa era si prima, fara CD, mi-a zis ca mi-l da daca iau masina) ca trebui sa ajung in RO, se uita ala se duce inauntru, iese afara cu altul, se urca si ala in masina, butoneaza 2 minute, SURPRIZA: n-are navi. WTF, ii zic ca pe site scrie ca are, el zice ca poate n-am citit bine, n-avem anuntul printat?! Nu-l aveam ca masina asta o gasisem sambata, duminica cat am stat la amicul meu, deja incepeam si eu sa ma intreb daca citisem bine despre navi. Masina arata ok, zic asta e, o iau asa, cand ajung acasa desigur, in anunt era trecuta si navigatia. A ramas sora mea sa se "certe" cu ei, am inteles ca i-au raspuns la mail, o sa verifice cu mobile.de, ca ei nu stiu cum a aparut si deocamdata e in discutie. Si uite asa am ajuns cu A6-le la Koblenz luni seara cand noi trebuia sa fim deja de 1 zi acasa.

                      In aceste zile @maharvey a sunat la masinile care si le pregatise si el ca si mine si dupa cum va asteptati: noroc 0. O parte s-au vandut, o tanti privata care avea masina si care fusese prima optiune a zis sa o sunam Vineri dupa 3, ca e la munca, am sunat-o si vineri si sambata si luni si marti, n-a mai raspuns seriozitate maxima, ce sa mai. Un altul care era chiar din zona unde stateam noi a zis ca el nu vinde masina decat la nemti deja aveam emotii. S-a mai uitat el prin ce avea salvate si a vazut ca mai era una langa Stutgart (oarecum in drumul nostru spre Iasi) si inca una tot asa, mai la sud-est spre Romania, am zis ca sa le luam la rand. Am plecat marti dimineata la ora 4 direct spre aia de la Stutgart, handler turc si in sfarsit o surpriza placuta, masina era acolo, arata f ok, ingrijita, a vazut-o/a luat-o si-am plecat spre casa.

                      Si uite asa aventura noastra care trebuia sa dureze 3 zile... a durat 5 jumate, cu nervi, injuraturi, nemti sictiriti si neseriosi s.a.m.d. Ca si concluzie, pe viitor, in primul si in primul rand, lista cu X masini si cu programul de la inmatriculari din orasele respective!!! Eu nu mai fac prostia sa plec joi spre vineri (asta n-am facut-o asa de-an boulea, acum 1 an jumate cand i-am luat Opelul tatalui meu, asa am mers si a fost foarte ok insa acum nu stiu de ce nimeni nu mai face acte sambata!!), ca e fix degeaba, daca plecam vineri spre sambata, sambata puteam sa vedem chiar 2-3 masina, fara sa le luam chiar daca era bune, dadeam 100 euro, faceam rezervare si luni la prima ora eram la acte. Asa, am pierdut si timp si bani si nervi!

                      Intre timp au contactat-o cei de la autohaus pe sora mea, si-au cerut scuze si au comandat un GPS, cadou pentru eroarea din anunt, ce sa zic, nu ma incanta pe cat m-ar fi incantat daca avea navi original cum scria insa mai spala din "imaginea" care mi-au facut-o nemtii zilele alea, ma gandesc ca putea foarte simplu sa dea un mail formal cu scuze si la revedere ca doar eu eram deja in Romania si clar n-aveam ce face.
                      '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                      Fosta:
                      '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                      Javascript motherfucker in Iasi?
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                      Comment


                      • #26
                        Ai inscris masina? Cum stai cu consumul?
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #27
                          E inscrisa , dar nu stiu de consum
                          Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                          Comment


                          • #28
                            Am inscris-o, ~2300 ron a fost toata hartogaraia: taxa de mediu (870 ron), asigurare(~440 RON), RAR (~420 RON + ~2-300 ron spagi), numere preferentiale, traduceri, tot. Consumul in Iasi ~10% dupa metoda plin - plin fiindca nu i-am instalat inca maneta pentru CB (n-am reusit sa il fac niciodata 100% real fiindca am mai facut si drumuri in exterior insa ochiometric 10-11 in oras cu incalzit/dezaburit/dezapezit etc si mers 95% in D).

                            Ionut, daca ai trecere maine pe sos. Nationala ma servesti te rog cu un Golden Delight?
                            '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                            Fosta:
                            '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                            Javascript motherfucker in Iasi?
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                            Comment


                            • #29
                              Hmm. Nu stiu de ce am impresia, dar motorul de 2.0TDi 170CP consuma aproape la fel cu un 2.7TDi 190CP sau 3.0TDi 240CP. Cele din urma sunt quattro si au vreo 200kg in plus.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment


                              • #30
                                Din cele 2-3 intalniri la care am fost cu baietii de la club audi, in Iasi un 3.0 ia cam 2-3l in plus un 12-14% cica e real la ele. Nu bag mana in foc, n-am mers inca cu niciunul, oricum ar fi pe langa 1-2-3l in plus la suta mai e de luat in considerare si mega impozitul, care e de 10 ori mai scump cred la 3.0 (in loc de ~200 ron cred ca e peste 2000 ron) plus revizii mai scumpe, plus plus plus. Pt 3.0 poate merita efortul, dar pt 2.7... n-as da niciodata, iar acum ca am mers > 3 luni cu ea prin Iasi si cateva drumuri in exterior crede-ma ca pentru mine personal sunt mega suficienti cei 170CP, pe drumurile nationale in S n-am avut absolut nicio emotie la depasiri, de fapt asta e tot farmecul, cand merg relax D, cand ma grabesc sau vreau sa depasesc din scurt S, zici ca se transforma cand schimbi din D in S, asa de mare e diferenta.
                                '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                                Fosta:
                                '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                                Javascript motherfucker in Iasi?
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                                Comment

                                Working...
                                X