Noua mea masinuta
Audi A6, model 2009 (facelift), 2.0 TDI - 170CP, cutie automata (multitronic) cu urmatoarele dotari:
- bi-xenon
- clima pe 2 zone
- scaune incalzite
- comenzi volan
- cruise control
- follow/leaving home
- DRL
- ...
Despre peripetiile achizitiei o sa povestesc in alt post, momentan o sa pun primele impresii despre masina:
Plusuri:
+ silentioasa (muuult mai silentioasa decat Civic-ul la viteze mari si muult mai "linistita" la rulajul in oras, aici ma refer in special la zgomotele suspensiei)
+ lumini foarte bune (nu degeaba am insistat pt xenon din fabrica si CR-V-ul care l-am avut la EcoChallenge avea niste lumini de-ti cadea fata)
+ trage foarte bine pt cele ~1500kg care le are
+ sistemul de sunet
+ foarte spatioasa (portbagajul este imens... comparativ cu ce avea sedanul zici ca e din alt film
)
+ cutia automata cu mod sport si manual
Minusuri:
- directia un pic de PlayStation (in comparatie cu Civic-ul... nu prea ai ce compara, e foarte diferita, foarte asistata as spune)
- computer de bord mai slab decat la sedan
acolo macar aveam consum mediu pe 2 trip-uri, aici am doar cati km mai sunt pana la pompa (pe langa temperatura, cruise si altele care le are si le avea si sedanul)
Cele de mai sus le-am scris mai mult cu titlu de comparatie intre noua si vechea, pe langa astea momentan trebui sa spun ca inca n-am reusit sa ma familiarizez foarte bine cu dimensiunile ei (n-am datele oficiale, dar din ochi cred ca e cu 0.5m mai mare) si cu automata (desi imi place din ce in ce mai mult parca inca n-o simt cum ar trebui la pedala).
Cam astea ar fi, deocamdata nu cred ca o sa beneficieze de prea multe upgrade-uri, ce mi-as dori pe viitor:
1. o maneta cu cablaj aferent pentru a beneficia de mai multe informatii pe CB
2. folie (aici inca sunt in dubii, o sa mai vedem la primavara)
3. navi original (citeam pe net ca ar fi 300-350 euro modulul), tot asa, mai pe la primavara o sa vad daca merita sau nu investitia.
LE: Masina am luat cu 17.600 euro (inclus un set de jante originale tot pe 16 cu gume de iarna in stare foarte buna), negociat de la 17.900 si am luat-o la 141.000km (acum deja a ajuns la > 144.000).
Daca tot am amintit de bani si km, acum dupa ce m-am plimbat prin destule autohaus-uri si mai important am vb cu cativa oameni traiti pe acolo ani buni, m-am lamurit cu "ponturile" cu 500-1000 euro sub pretul pietei, 100.000km si alte prostii, mai bine il astepti pe Mos Craciun decat sa crezi asemenea prostii, 1 la 1.000.000 daca gasesti.
Cateva poze din care ar trebui sa va dati seama mai bine de culoare (un gri inchis cu tenta mov):

- bi-xenon
- clima pe 2 zone
- scaune incalzite
- comenzi volan
- cruise control
- follow/leaving home
- DRL
- ...
Despre peripetiile achizitiei o sa povestesc in alt post, momentan o sa pun primele impresii despre masina:
Plusuri:
+ silentioasa (muuult mai silentioasa decat Civic-ul la viteze mari si muult mai "linistita" la rulajul in oras, aici ma refer in special la zgomotele suspensiei)
+ lumini foarte bune (nu degeaba am insistat pt xenon din fabrica si CR-V-ul care l-am avut la EcoChallenge avea niste lumini de-ti cadea fata)
+ trage foarte bine pt cele ~1500kg care le are
+ sistemul de sunet
+ foarte spatioasa (portbagajul este imens... comparativ cu ce avea sedanul zici ca e din alt film

+ cutia automata cu mod sport si manual
Minusuri:
- directia un pic de PlayStation (in comparatie cu Civic-ul... nu prea ai ce compara, e foarte diferita, foarte asistata as spune)
- computer de bord mai slab decat la sedan

Cele de mai sus le-am scris mai mult cu titlu de comparatie intre noua si vechea, pe langa astea momentan trebui sa spun ca inca n-am reusit sa ma familiarizez foarte bine cu dimensiunile ei (n-am datele oficiale, dar din ochi cred ca e cu 0.5m mai mare) si cu automata (desi imi place din ce in ce mai mult parca inca n-o simt cum ar trebui la pedala).
Cam astea ar fi, deocamdata nu cred ca o sa beneficieze de prea multe upgrade-uri, ce mi-as dori pe viitor:
1. o maneta cu cablaj aferent pentru a beneficia de mai multe informatii pe CB
2. folie (aici inca sunt in dubii, o sa mai vedem la primavara)
3. navi original (citeam pe net ca ar fi 300-350 euro modulul), tot asa, mai pe la primavara o sa vad daca merita sau nu investitia.
LE: Masina am luat cu 17.600 euro (inclus un set de jante originale tot pe 16 cu gume de iarna in stare foarte buna), negociat de la 17.900 si am luat-o la 141.000km (acum deja a ajuns la > 144.000).
Daca tot am amintit de bani si km, acum dupa ce m-am plimbat prin destule autohaus-uri si mai important am vb cu cativa oameni traiti pe acolo ani buni, m-am lamurit cu "ponturile" cu 500-1000 euro sub pretul pietei, 100.000km si alte prostii, mai bine il astepti pe Mos Craciun decat sa crezi asemenea prostii, 1 la 1.000.000 daca gasesti.
Cateva poze din care ar trebui sa va dati seama mai bine de culoare (un gri inchis cu tenta mov):
Comment