If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Acum masina este echipata cu cateva piese de test.
As da exemplu galeria de evacuare care a fost modificata folosind una stock.
Aceasta galeie are penru fiecare cilindru gaura de sonda lambda si/sau sonda EGT. Fiind o masina la care urmeaza sa se utilizeze puteri foarte mari si NOS este bine de verificat ca fiecare cilindru lucreaza corect, este important daca e cazul sa se faca corectii pe cilndri astfel ca AFR si EGT sa fie lafel pe fiecare in parte. Un dezechilibru duce la uzuri premature si accidente mecanice.
Acum masina este echipata cu suport pentru 5 sonde AFR una la fiecare cilindru si una centrala dupa care se face reglajul final tinand cont de cilindrul cel mai defavorizat.
Ulterior acestei faze in care dorim doar o crestere de putere moderata 350-450HP in care sa observam tendintele anumite piese care sunt acum pe masina sisunt restrictive se vor schimba cu unele de inalta performanta. Pot da exemplu galeiei de evacuare care are sa fie un MRT de curse si a pompei de benzina care urmeaza sa fie montata, un Bosch Motorsport cu un filtru de benzina mai mult decat generos. In plus trebuie facut tabloul de comanda si cuplata instalatia de N2O.Masina urmeaza sa functioneze cu mai multe programe cu ALS, fara ALS cu LC fara LC cu diferite trepte de putere si diferite tipuri de combustibil.
In forma actuala se ruleaza cca. 500-1000km dupa setarea post rodaj, iar daca totul este in regula se trece la pasul urmator.
Avand mult de lucru atat la sediu cat si in laborator masina mea si setarea ei nu reprezinta o prioritate, acesta fiind motivul pentru care dureaza asa de mult toate la ea.
300hp a fost pentru rodaj, in post rodaj se creste la 350-400hp ca sa se faca numite teste si sa se observe tendintele iar apoi cand totul este verificat si s-au stabilit toate datele la acest motor se poate trece la setarea pentru puteri mari, cat vor fi de mari ... ramane de vazut insa in trecut masina se misca asa cum se vede in filmarea facuta dintr-un RS6 4.2 biturbo de 450Hp cu soft. La start in paralel erau doua motociclete de 1000 modificate si cum regina tuturor ramene strada si au trecut aproape 10 ani de atunci ...
Acum imi doresc sa nu fi pierdut stacheta si timpul iar dinamica sa fie mai buna decat se poate vedea. https://www.youtube.com/watch?v=Zovj-M5C4B8
Comment