GEOGEO: '11 Toyota Prius 1.8 Hybrid White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GEOGEO: '11 Toyota Prius 1.8 Hybrid White Pearl

    Salut,
    Vad ca zilele astea au fost pe forum ceva discutii despre masinile hybrid asa ca m-am gandit sa va prezint si eu masina mea.
    Este o Toyota Prius din anul 2011 o am de aprox 3 luni si la cumparare avea 39.200 km. Foarte putin kilometrii pt un Prius din 2011.
    Masina se prezinta impecabil,fostul proprietar a avut grija de ea , revizii doar la reprezentanta.
    Motorul pe benzina functioneaza dupa ciclul Atkinson asa ca nu este foarte dinamic, produce 99 cp, dar pot sa zic ca este destul de economic astfel ca masina la mers pe autostrada(130km/h), unde motorul electric nu cred ca ajuta foarte tare, consuma aprox 5,5 l la suta. Aici si aerodinamica masinii are un rol important ajutand la consumuri mici in afara orasului.
    Pe drumuri nationale consumul mediu este sub 5.
    Cosumul in Bucuresti as zice ca variaza intre 4,5 si 6,5, acum pe perioada iernii motorul termic functionaza mai mult pt a asigura caldura in masina asa am avut consum mediu de 6,5 in cele mai grele conditii.
    Impreuna cu motorul electric masina este data ca avand 136 cp, asa ca se descurca binisor in orice situatie.
    Dintre dotarile pe care le apreciez cel mai mult sunt faza scurta cu LED, smart key, stergatoare automate care functioneaza destul de bine, camera marsarier, cred ca si navigatia ar putea deveni utila daca ii fac un update.
    O chestie buna este ca vara chiar daca motorul termic este oprit aerul conditionat va fi functional deoarece compresorul este 100% electric.
    In oras este foarte comoda si usor de condus si am un sentiment destul de placut cand mergi doar pe electric si nu "arzi gazul".
    Bateria de tractiune se incarca destul de repede foarte rar am ajuns cu bateria pe minim.
    Ca si comportament, la plecarea de pe loc daca se accelereaza mai usurel masina pleaca doar cu motorul electric si ,cel putin la masina mea, se poate ajunge pana la 73 km/h folosind doar motorul electric.
    Ce mi se pare o tehnologie destul de avansata este ca nu se simte atunci cand motorul termic "intra in actiune" sau se opreste. Totul este foarte lin.
    Putin diferit fata de ce am mai condus pana acum este ca daca se urca o rampa mai inclinata motorul termic este destul de turat.
    Suspensia este destul de dura asa ca pe drumuri proaste nu-ti ramane decat sa injuri si sa mergi mai incet.
    Una peste alta masina imi place foarte mult, la banii pe care i-am dat pe masina aveam mai multe optiuni, dar am ales-o pe aceasta, sper sa fie fiabila asa cum am tot citit si sa ma plimbe cat mai mult.

    https://ibb.co/7YRXy8s

    Va salut,


  • #2
    super tare masina. Si la kilometrii astia, e practic noua. Nici designul nu este urat, pentru o masina di n2011 si hulita din toate partile de multi, arata chiar f bine. Sa o stapnesti sanatos.

    Comment


    • #3
      Bravo! Drumuri minunate si sa va simtiti bine la volan!
      O masina exceptionala. Si foarte foarte fiabila.
      Am avut cativa prieteni care au trecut Priusul pe gaz, facand astfel economii si mai mari.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • #4
        Sunt curios cum merge in conditii de iarna, polei, etc.
        cerevelu
        Senior Member
        Last edited by cerevelu; 29-01-19, 08:24.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          Originally posted by cerevelu View Post
          Sunt curios cum merge in conditii de iarna, polei, etc.
          Chiar am fost surprins de comportamentul pe zapada acum vreo 2 saptamani cand am parcat in locul unui Duster (4x2) care s-a chinuit putin sa iasa dintr-o zapada care era cam pana la jumatate rotii asa.
          Are un sistem antipatinaj foarte tare in sensus ca eram pe loc in zapada restectiva am apasat pe acceleratie sa zic asa vreo 20% si nu s-a intamplat nimic,nici un zgomot masina nu s-a miscat, apoi am tot apasat pe pedala de acceleratie cred ca eram pe la 50 % si masina a inceput sa se miste fara sa patineze absolut de loc si am parcat foarte usor. Dar mi-a placut foarte tare cum s-a comportat ,cand am vazut unde trebuie sa parchez ma tot gandeam cum pot sa fac balans la masina pt ca la manuala e mai usor, ma tot gandeam cum o sa mearga, dar a fost foarte usor. Apoi am mai urcat o rampa inclinata si foarte alunecoasa cu multa gheta unde iarasi s-a descurat foarte bine fix in varf s-a aprins de cateva ori indicatorul de antipatinaj. Cred ca si cauciucurile sunt ok, Continental TS 850. In schimb la coborare, mai ales daca este si ceva gheta cred ca trebuie mers mai cu atentie pt ca se simte ca masina are ceva inertie. Din cutia de viteze are un mod B care presupune o mai puternica frana de motor, am folosit-o doar o data, dar nu pot sa zic ca am simtit o mare diferenta.

          Comment


          • #6
            Ma bucur pt ca Honda a scos in sfarsit CR-V Hybrid, eu cred ca vor avea vanzari bune. Dupa cate vad comportamentul pe partea de hybrid este destul de asemanator cu tehnologia de la Toyota. Doar ca Toyota vinde Prius din `97. Sper ca acum partea de baterii de la Honda sa fie mai fiabila pt ca si Honda a vandut hybride din 2001 parca, dar nu au avut foarte mare succes. Pana sa cumpar Priusul am condus si vreo 3-4 Honde Civic Hybrid de erau la vanzare si mi-au placut foarte mult cum mergeau doar ca sotiei i se pareau prea "lenese".
            In fine, cineva pe forum spunea ca nu crede ca tehnologie hybrid are vreun avantaj . Eu cred ca are multe avantaje. Adica un consum cu 30%-40% mai mic in oras fata de alta masina pe benzina de dimensiuni asemanatore eu zic ca este ceva. Probabil in afara orasului diferenta e pe undeva pe la 20% in favoare hybridului. Apoi in Bucuresti impozit de 8 lei , parcare gratuita in parcarile de suprafata ,destul de silentioasa in marea majoritate a timpului .nu stai cu grija ca daca este 100% electrica ramai in drum. Sistemul hybrid la Toyota este garantat 10 ani daca te duci anual la reprezentanta si faci un test care costa aprox 190 lei.

            Comment


            • #7
              Pe de alta parte un Prius de nou parerea mea este ca este foarte scump, adica plasticele din interior fac destul de multe zgomote pe drumuri proaste pt o masina de aprox 30.000 de euro. Si presupun si la noul Prius Generatia 4 lucrurile nu stau cu mult mai bine. Masina de serviciu o Skoda Rapid este cu mult mai inchegata la interior, dar la Prius o sa ii fac ceva lucrari de insonarizare si sper sa fie mai bine pe viitor.

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme!

                Nu vreau sa fiu carcotas, dar 39k km pentru o masina de 8 ani sunt cam putini. Nu spun imposibil (masina sotiei a facut 12k km in ultimii 3 ani de cand am cumparat-o, dar nu cred ca ma crede cineva cand o fi sa o vand), dar ai verificat cumva kilometrii astia? Si daca da si sunt adevarati, ne spui si noua unde ai gasit o asemenea masina Eu ma tot uit pe piata insa fara 165k km nu gasesc nimic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SKR View Post
                  Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme!

                  Nu vreau sa fiu carcotas, dar 39k km pentru o masina de 8 ani sunt cam putini. Nu spun imposibil (masina sotiei a facut 12k km in ultimii 3 ani de cand am cumparat-o, dar nu cred ca ma crede cineva cand o fi sa o vand), dar ai verificat cumva kilometrii astia? Si daca da si sunt adevarati, ne spui si noua unde ai gasit o asemenea masina Eu ma tot uit pe piata insa fara 165k km nu gasesc nimic
                  Multumesc!
                  Idee este ca atunci cand am vazut masina de vanzare l-am sunat pe vanzator mai mult sa vad cum arata masina si cum se conduce pt ca pretul depasea bugetul meu. Iar masina arata mult mai bine decat in poze.
                  Interiorul foarte curat, pe sub presuri mocheta era perfecta ca noua, in portabaj totul aproape ca nou, parbrizul perfect fara nicio zgarietura, etrierii pe fata aratau ca la o masina noua, farurile foarte clare si curate in interior , istoricul verificat la reprezentanta Toyota cat si discutiile avute cu fostul proprietar m-au facut sa cred aceia sunt kilometrii reali. Masina am cumparat-o din Bucuresti si cred ca a stat luni bune de vanzare pe OLX pt ca am inteles ca nu a sunat mai nimeni cu intentii serioase deoarece masina era ceva mai scumpa decat alte Prisuri din an apropiat. Atunci cand cautam masina am mai condus vreo 2 Priusuri cu peste 150k si mergeau bine,deci sper sa se mentina si a mea

                  Comment


                  • #10
                    Da' ce, la Bucuresti nu exista bunicute care folosesc masina doar ca sa mearga pana la piata?

                    Hai ca glumesc : ))
                    geogeo sa o conduci cu placere si cat mai multi km fara incidente!

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Legat de consumul unui Prius hybrid in afara orasului. Pe traseul Bucuresti-Brasov pe DN1 am avut un consum mediu de 4,4 la suta ,3 persoane in masina. La intors am mers pe DN1a, prin Cheia consumul a fost de 3,7 l la suta cu 2 persoane in masina. Mi s-a reprosat ca merg ca melcul, in apararea mea am zis ca merg asa ca asa merge toata coloana ). Imi place foarte mult masina. Click image for larger version

Name:	17.02.19.jpg
Views:	167
Size:	24.7 KB
ID:	855203

                        Comment


                        • #13
                          Sa mai dezmortim putin. Exista mai multe aplicatii pe telefon care printr-un adaptor OBD citesc foarte multe date din calculatorul masinii. Tabelul atasat este pe distanta Craiova -Bucuresti. Din 230 km parcuri, 33 au fost facut in modul electric. Consumul mediu 4,9. Click image for larger version

Name:	prius.jpg
Views:	161
Size:	32.6 KB
ID:	858469

                          Comment


                          • #14
                            Si eu folosesc un adaptor OBD de la Nonda cu aplicatia ZUS pe telefon, care imi poate notifica orice neconformitate sesizeaza computerul de bord. Utile, ambele...
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • #15
                              Daca tot a fost resuscitat forumul ,revin cu un feedback dupa aproximativ 40 mii de cand am masina. Anul trecut in vara am facut o completare cu freon, in rest zero probleme. Costurile de intretinere sunt destul de mici. Datorita franarii regenerative placutele si discurile de frana se schimba mult mai rar, curele nu prea are, lichidul de racire se schimba la 10 ani, bujiile la 90 k (sau 120k? nu mai tin minte) . Pe drumuri bune este foarte confortabila, si pe curbe se tine binisor, la urcat muntii se tureaza cam tare. Oricum, foarte multumit de masina. Drumuri bune la toti !
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X