Salut,
Vad ca zilele astea au fost pe forum ceva discutii despre masinile hybrid asa ca m-am gandit sa va prezint si eu masina mea.
Este o Toyota Prius din anul 2011 o am de aprox 3 luni si la cumparare avea 39.200 km. Foarte putin kilometrii pt un Prius din 2011.
Masina se prezinta impecabil,fostul proprietar a avut grija de ea , revizii doar la reprezentanta.
Motorul pe benzina functioneaza dupa ciclul Atkinson asa ca nu este foarte dinamic, produce 99 cp, dar pot sa zic ca este destul de economic astfel ca masina la mers pe autostrada(130km/h), unde motorul electric nu cred ca ajuta foarte tare, consuma aprox 5,5 l la suta. Aici si aerodinamica masinii are un rol important ajutand la consumuri mici in afara orasului.
Pe drumuri nationale consumul mediu este sub 5.
Cosumul in Bucuresti as zice ca variaza intre 4,5 si 6,5, acum pe perioada iernii motorul termic functionaza mai mult pt a asigura caldura in masina asa am avut consum mediu de 6,5 in cele mai grele conditii.
Impreuna cu motorul electric masina este data ca avand 136 cp, asa ca se descurca binisor in orice situatie.
Dintre dotarile pe care le apreciez cel mai mult sunt faza scurta cu LED, smart key, stergatoare automate care functioneaza destul de bine, camera marsarier, cred ca si navigatia ar putea deveni utila daca ii fac un update.
O chestie buna este ca vara chiar daca motorul termic este oprit aerul conditionat va fi functional deoarece compresorul este 100% electric.
In oras este foarte comoda si usor de condus si am un sentiment destul de placut cand mergi doar pe electric si nu "arzi gazul".
Bateria de tractiune se incarca destul de repede foarte rar am ajuns cu bateria pe minim.
Ca si comportament, la plecarea de pe loc daca se accelereaza mai usurel masina pleaca doar cu motorul electric si ,cel putin la masina mea, se poate ajunge pana la 73 km/h folosind doar motorul electric.
Ce mi se pare o tehnologie destul de avansata este ca nu se simte atunci cand motorul termic "intra in actiune" sau se opreste. Totul este foarte lin.
Putin diferit fata de ce am mai condus pana acum este ca daca se urca o rampa mai inclinata motorul termic este destul de turat.
Suspensia este destul de dura asa ca pe drumuri proaste nu-ti ramane decat sa injuri si sa mergi mai incet.
Una peste alta masina imi place foarte mult, la banii pe care i-am dat pe masina aveam mai multe optiuni, dar am ales-o pe aceasta, sper sa fie fiabila asa cum am tot citit si sa ma plimbe cat mai mult.
https://ibb.co/7YRXy8s
Va salut,
Vad ca zilele astea au fost pe forum ceva discutii despre masinile hybrid asa ca m-am gandit sa va prezint si eu masina mea.
Este o Toyota Prius din anul 2011 o am de aprox 3 luni si la cumparare avea 39.200 km. Foarte putin kilometrii pt un Prius din 2011.
Masina se prezinta impecabil,fostul proprietar a avut grija de ea , revizii doar la reprezentanta.
Motorul pe benzina functioneaza dupa ciclul Atkinson asa ca nu este foarte dinamic, produce 99 cp, dar pot sa zic ca este destul de economic astfel ca masina la mers pe autostrada(130km/h), unde motorul electric nu cred ca ajuta foarte tare, consuma aprox 5,5 l la suta. Aici si aerodinamica masinii are un rol important ajutand la consumuri mici in afara orasului.
Pe drumuri nationale consumul mediu este sub 5.
Cosumul in Bucuresti as zice ca variaza intre 4,5 si 6,5, acum pe perioada iernii motorul termic functionaza mai mult pt a asigura caldura in masina asa am avut consum mediu de 6,5 in cele mai grele conditii.
Impreuna cu motorul electric masina este data ca avand 136 cp, asa ca se descurca binisor in orice situatie.
Dintre dotarile pe care le apreciez cel mai mult sunt faza scurta cu LED, smart key, stergatoare automate care functioneaza destul de bine, camera marsarier, cred ca si navigatia ar putea deveni utila daca ii fac un update.
O chestie buna este ca vara chiar daca motorul termic este oprit aerul conditionat va fi functional deoarece compresorul este 100% electric.
In oras este foarte comoda si usor de condus si am un sentiment destul de placut cand mergi doar pe electric si nu "arzi gazul".
Bateria de tractiune se incarca destul de repede foarte rar am ajuns cu bateria pe minim.
Ca si comportament, la plecarea de pe loc daca se accelereaza mai usurel masina pleaca doar cu motorul electric si ,cel putin la masina mea, se poate ajunge pana la 73 km/h folosind doar motorul electric.
Ce mi se pare o tehnologie destul de avansata este ca nu se simte atunci cand motorul termic "intra in actiune" sau se opreste. Totul este foarte lin.
Putin diferit fata de ce am mai condus pana acum este ca daca se urca o rampa mai inclinata motorul termic este destul de turat.
Suspensia este destul de dura asa ca pe drumuri proaste nu-ti ramane decat sa injuri si sa mergi mai incet.
Una peste alta masina imi place foarte mult, la banii pe care i-am dat pe masina aveam mai multe optiuni, dar am ales-o pe aceasta, sper sa fie fiabila asa cum am tot citit si sa ma plimbe cat mai mult.
https://ibb.co/7YRXy8s
Va salut,
Comment