Turkish: '17 Lexus NX 200t, Luxury, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se potrivesc mult mai bine jantele cu culoarea ta! Ti-au spus cum faci switchul? Eu am gasit pe clubul lexus rusesc ca trebuie sa apesi OK/Enter de 3 ori consecutiv si repede cand esti pe optiunea TPMS din meniu, dar am verificat in Carista si tot "main set" arata.

    Comment


    • #17
      da, asa e cum spun rusii
      odata ce la service au programat setul doi el poate fi schimbat pe setul unu apasand pe butonul de tpms recalibrate de trei ori consecutiv la interval de o secunda
      carista afiseaza acum "second set" si presiunile la decimala
      iti dai seama daca merge comanda cu trei clickuri ptr ca imediat dupa al treilea se aprinde becul de pressure warning; daca nu se aprinde inseamna ca ai apasat la intervale prea mari sau prea mici
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #18
        Am asteptat sa se faca mai frig ca sa vad cum se comporta motorul - ca tot e un topic cu turbatele cu injectie directa, dilutii si alte lucruri,

        Azi dimineata in un minut de la start trecuse de linia de minim apoi in 3 era undeva la sfertul marcajului de temperatura.
        Dupa care a urcat un pic mai lent dar la minutul 8 era la jumatate.
        Interesant - calculatorul a tinut motorul un pic mai turat fix pana a ajuns la optim - jumatate - temperatura. Ceva ce nu am observat la alte marci benzinare.

        Oricum fata de D5-ul de la Volvo e mult, mult mai rapid procesul. Ca sa nu mai vorbesc ca motorul acela la ralanti cand erau sub -7 afara pierdea un pic din temperatura motorului.
        Ceea ce la acest motor nu am observat.

        Am aflat o alta chestie interesanta - parbrizul are o rezistenta de iarna care il incinge foarte rapid pentru dezghetare dar numai la baza in locul in care stau stergatoarele. Mi se pare un compromis bun intre un parbriz full incalzit (la care totusi in unele situatii se vad firele din el) versus doar suflanta din interior. Partea mai putin buna e ca nu exista buton fizic pentru aceasta functie si poate fi accesata numai din meniul AC.
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #19
          Am apucat să mai fac câteva drumuri mai lungi iarna asta. Masina se comporta foarte bine inclusiv scoasa un pic pe niste câmpuri desfundate cu zăpadă deasupra
          Consumul extra-urban pur - condus relaxat cu exceptia unor mici puseuri de turat maxim și viteze de peste 140 - a fost de 9%; 3 oameni si bagaje mai multe + incalzirea in scaune pornita aproape tot timpul la minim
          Sincer sa fiu am sentimentul ca poate as reusi un 8% foarte scremut dar nu vreau

          Am dat pe net peste un owner de NX care a desfacut motorul la 60k mile si a pos poze inclusiv cu supapele. Mi s-a parut interesant vis a vis de cat de multe depuneri sunt pe supape la un motor care are ambele tipuri de injectie special pentru a adresa aceasta problema

          pun o poza aici, ptr cine e interesat de mai mult acesta e link-ul
          https://www.clublexus.com/forums/nx-...nals-look.html
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #20
            Eu zic ca e foarte bun consumul avand in vedere masina si vitezele. Is cam multe depuneri pe supape avand in vedere setup-ul cu 2 sisteme de injectie. Dar daca sistemul de ventilare a carterului nu e adaptat pentru motorul turbo, nu te ajuta nici o injectie indirecta sa ii "spele pacatele". Ca si comparatie, circula o poza pe net cu supapele unui Ford F150 Ecoboost la 80.000km, nu o mai gasesc, dar e similara cu asta de mai jos. In ideea asta, arata muult mai bine lucrurile la Lexus, poate ducea un 200.000km pana arata o eroare.

            Comment


            • #21
              acela e ecoboost-ul de 2,7 biturbo oare?
              am un prieten care tocmai si-a luat unul, sa i arat si lui poza

              dap, si mie mi se pare OK consumul, nu aveam alte asteptari
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • #22
                Da, e ecoboost-ul de 2,7. Sa isi ia si o dalta si un ciocan

                Comment


                • #23
                  eh, deocamdata are 50k km, mai are timp sa ignore treaba
                  deocamdata masina aia fuge incredibil, e o experienta interesata sa i dai kickdown
                  "Ethics. That's always so inconvenient."
                  Cal Lightman

                  Comment


                  • #24
                    Un update pe aici cu un platouash de calde + racituri.

                    A scazut consumul de la venirea caldurii - acum serveste urban undeva la un 12,6 - nu îmi dau seama dacă de la setul de roți de vară sau de la faptul că nu mai merge motoul rece.

                    Pe de alta parte de cand bate soarele in bord pana se raceste un pic in masina scartaie la unele gropi ecranul central. Dupa ce raceste un pic AC-ul in masina se opreste.
                    Asta iarna cand era prea frig scartaia din cand in cand ceva la bancheta spate. Cu aceasta ocazie declar oficial ca nu stiu nici o marca auto care dupa 2 sezoane / anotimpuri sa nu aiba macar un greierash ceva. Am mers cu aproape toate - si in toate mai era un zgomot ceva. Dar macar am intelepciunea de a nu insista sa le remediez. Pe net e plin de povesti in care demonteaza cate unii jumatate de bord ca sa elimine un zgomot. Reusesc pe moment apoi la prima schimbare de anotimp apar inca trei in plus.

                    Pe de alta parte ventilatia in scaune e super inventie - nu e rece ca sa te apuce durerea de spate cand te sui transpirat in masina dar este suficient cat sa nu te mai lipesti vara de scaune. O dotare la care mi-ar fi greu sa renunt acum.

                    In rest, in acest moment daca ar trebui sa schimb masina tot Lexus as lua.
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #25
                      Nu prea am cu ce sa ma laud aici. Masina merge brici. Benzina sa ai pentru ea.

                      O mica poveste cu o invatatura utila poate si pentru altii: eu schimb filtrul de polen din habitaclu mai frecvent decat la intervalul de revizie ptr ca am in familie multe persoane cu alergii si montez de regula filtrele cele mai performante; in toamna am vrut sa fac acest schimb si am zis sa mai alternez marca asa ca am luat un Bosch; la prima vedere totul OK dar filtrul, desi avea dimensiunile corecte pe lungime si latime era cu 1-2 milimetri un pic mai inalt decat cel OEM; am incercat sa il pun, nici o problema, a intrat doar o idee impins un pic mai tare ca sa pot pune capacul care inchide locul in care sta el; acum o saptamana la primul frig mai mare cand am avut nevoie sa dau ventilatorul pe maxim pentru degivrare ma trezesc ca facea un zgomot infernal - efectiv in primele 3 trepte nu se auzea nimic iar la urmatoarele se auzea ca si cum as fi avut un mic motor cu reactie in habitaclu. Initial nici nu m-am gandit ca e de la filtru. Caut pe forumurile in state, mda se mai strica aeroterma de interior asa dupa 200k mile .
                      Dupa care cumpar la plezneala un filtru de polen OEM si il schimb. A redevenit ultrasilentioasa aeroterma.

                      Aia 2 milimetri de la Bosch schimbau dinamica curentilor de aer chiar deasupra aerotermei si fluera ca o disperata.

                      In rest am facut un drivetest in vara cu NX-ul hibrid. Pur si simplu nu imi place feeling-ul masinii la viteze mari de peste 140km/h (comparat cu a mea) - are mai putin oomph la reprizele de la vitezele acelea si in plus imi e super greu sa ma obisnuiesc cu felul in care accelereaza CVT-ul.Corect, hibrida consuma semnificativ mai putin. Dar nu, nu e de mine.
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #26
                        Legat de hibrid, asa e. Abia astept noul model cu noua generatie de propulsie hibrida, pe ES se misca super. Si, verisorul meu si-a luat UX250h (2.0L hibrid) si e mult, mult mai agil - da, e si mai mica masina, dar cred ca contribuie mult noul motor.

                        Eu am imediat 25.000km, singura problema ce am remarcat e cu Range-ul ramas. Veneam de la Budapesta, pe autostrada, ACCul setat pe 140km/h, lejer in spatele altuia. Si dintr-odata a range-ul a scazut de la 80km la 0 (de fapt --, ca sub 10 iti arata --) in 10 minute. In nici 5 minute de la aparatiai martorului de "fuel low" (undeva la ~55km range) a ajuns la --...

                        PS: avand in vedere ca fac putini kilometri pe an, as fi mers si eu pe varianta turbo, dar nici macar la test drive nu aveau (spunand ca vand 1-2/an)...

                        Comment

                        Working...
                        X