Nu are de ce sa fie rau,totusi e un Subaru nu un VW :wink:
ADYTZU: Subaru Legacy SS 2.0, Diamond Grey
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nimeni n-a zis ca ar fi tragic, Doamne fereste :lol: Masina e superba, si pe dinauntru si pe dinafara :wink:
Faza cu ambreiajul e comuna masinilor puternice cu tractiune AWD, unde stressul asupra transmisiei este mult mai mare decat la FWD/RWD, la care o parte din acea energie este disipata prin patinarea rotilor. Despre aceasta "slabiciune" a Subaru am citit prin cateva locuri, multi posesori "reclamand" si un puternic miros de ambreiaj dupa o plecare in forta. Nimeni nu a zis ca iti crapa discul la 1-2-10 plecari in forta, ci doar ca uzura lui este mai accelerata, din motive care tin de fizica, nu de producator
Comment
-
Am pricipit. ops:
In primul rand, fara falsa modestie, nu o consider masina puternica (daca era vorba de motorul de 3.0l, sau vreo "turbata" de la americani sau japonezi, era alta treaba). Cei 165CP cred ca sunt exact ce-i trebuie unei berline de 1400Kg. Si in al doilea rand, cum am spus, nu prea obisnuiesc sa plec cu cluch-drop. Cel mult, plec de pe la 2500rpm, si apoi accelerez progresiv, asa ca nu am de ce sa-mi fac griji in privinta ambreiajului. S-ar putea sa ai dreptate pentru ca, o singura data mi-a mirosit a ambreiaj ars la urcat o panta cu spatele.Mazda 6, benzina, 2.0l, 147CP
Echipare TE Plus
Comment
-
Duminica, m-am trezit dimineata bine dispus si am zis ca nu ar fi rau sa dau o fuga pana la munte. Drept urmare, pe la 12, am luat una bucata sotie, ne-am suit in masina si am plecat la munte. Bad choice! Am plecat cu masina proaspat spalata, stralucind si...nu vreti sa stiti cum arata cand ne-am intors...parca veneam de la Dakar. Sa ne traiasca cei care se ocupa de curatenia drumurilor!
Revenind la masina, consumul total, ca stiu ca asta va intereseaza, a fost de 9,6% pe 477km, in conditiile in care am mers destul de tare...zic eu.
Traseul a fost Bucuresti-Pitesti-Campulung-Cheile Gradistei-Bran-Predeal-DN1-Bucuresti.
Pe autostrada, am facut si niste consumuri la diverse viteze, astfel (pus pe cruise control):
- 180Km/h - 12%
- 150km/h - 10,6%
- 140km/h - 9,6%
In rest, pe unde s-a putut, mers la limita. Nevasta-mea nu e sperioasa din fire, dar, la un moment dat, m-a atentionat: "Nu mergi totusi cam tare pe curbe?"
Adevarul e ca, de pe locul din dreapta, probabil senzatia e alta. Eu m-am simtit, in schimb, super bine. :twisted:
Masina se comporta exemplar si-mi depaseste toate asteptarile. Am tras de ea cat am putut (in limitele bunului simt ca nu sunt sinucigas) si cu greu am reusit de 2 ori s-o fac sa rupa aderenta in sensul ca a derapat jumatate de metru in lateral, dar cu toata masina, nu doar spatele sau fata. Si sunt cu gumele de iarna si jentile de 16"...Deci, am ajuns la concluzia ca au stiut japonezii aia care au conceput-o de ce nu au mai incarcat-o si cu ESP (sau VSA cum ii zic ei). Trebuie chiar sa fii nebun de tot ca sa ajungi sa ai nevoie de asa ceva.
Intoarcerea n-a mai fost chiar asa placuta...intre Azuga si Comarnic mai mult s-a stat decat s-a mers...Chiar nu stiu de ce.
Restul de DN1 am mers relativ cuminte, nedepasind decat in rare ocazii 140km/h. Cred ca am luat si una bucata radar la Tancabesti pe care am de gand s-o contest pt. ca era in afara localitatii si aveam 110Km, dar, totusi, cand am trecut prin dreptul camerei, am vazut blitz-ul clipind. Acum, nu stiu daca era pentru mine sau cel din spate...am sa vad in 3-4 luni.
Concluzia finala, si cu asta a fost de acord si sotia: Asta nu e masina cu care sa mergi la consum...pur si simplu nu poti sa te abtii. :P
Asa ca, de acum inainte, intrebati-ma ce vreti, dar numai de consum nu, desi, uitandu-ma la mesajele voastre, vad ca nu e departe consumul de al unui Accord de 2.0l.
PS: M-am intersectat pe drum si cu 2 Accorduri, le-am facut cu farurile dar, probabil nu au inteles de ce, ca nu mi-au raspuns. ops:Mazda 6, benzina, 2.0l, 147CP
Echipare TE Plus
Comment
-
Update!
Masinuta mea tocmai e pe masa de lucru, primind un update de decibeli.
Gasiti cateva poze in albumul meu, cu ea maltratata. :lol:
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/adytzu/Legacy/audio/Mazda 6, benzina, 2.0l, 147CP
Echipare TE Plus
Comment
-
spor la lucru !
...update audio inteleg , da' nu dai si niste detalii ?!
apropo.. si eu sunt curios de sistemul audio stock al civic-ului.
am uitat sa-l testez si pe el'18 BMW X1 18xd
'15 BMW i3 range extender
ex:'12 Honda Civic 1.8i A/T / '10 Honda CR-Z GT/ '09 Infiniti EX 37/ '07 Mini Cooper S Cabrio / '07 Lexus IS220 / '04 Ford StreetKa / '07 Honda Civic 5D / '06 Citroen C4 Coupe
Comment
-
Nu chiar intreg, din pacate.
Head Unit-ul ramane acelasi, fiind legat in mod direct si strans cu AC-ul. Am vazut pe net ceva modificari in sensul asta, dar nu am de gand acum sa ma apuc de asa ceva.
Deci, in principiu, se rigidizeaza usile, se schimba boxele si se pune un "mic" amplif.Mazda 6, benzina, 2.0l, 147CP
Echipare TE Plus
Comment
-
Sigur nu ti-au stricat altceva?
Climatronic-ul baga 68 de grade pe la picioare :lol:Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software
Comment
Comment