A venit momentul ca broscuta sa aiba topicul ei.
Scurta descriere:
- Anul fabricatiei 1971, restaurata acum vreo 5 ani cred
- Originala in proportie de peste 85% (cred ca si mai bine chiar)
- Motor boxer in 4 cilindri, 1285 cmc, 40 de cai, carburator, racire pe aer, incarcarea bateriei se face cu un generator (dinam), nu cu alternator
- Cutie de viteze 4 + 1
- Franele sunt pe tamburi (toate cele 4 roti)
- Are trapa, nu are oglinda retrovizoare pe dreapta
Plusuri (pentru o masina de 40 de ani):
- Toate luminile mai putin cele de marche arrière functioneaza corect
- Directia este buna
- Franele sunt eficiente, inclusiv frana de mana
- Suspensiile sunt in regula, dar usor prea moi
- Motorul are viata in el, trage si la deal foarte bine
- Schimbatorul de viteze este (foarte) precis
- Nu este ruginita (aproape deloc)
Minusuri:
- A fost retapisata si s-au "marit" sezuturile, astfel incat spatiu interior s-a redus simtitor; de asemenea sunt prea moi, in curbe nu ai stabilitate (eu ma tin bine de volan, restul de ce apuca)
- La mersul in spate mai face figuri cutia, insa cred ca se rezolva din ambreiaj, daca nu, am experienta (am mai demontat o cutie dintr-asta)
- Tot la capitolul transmisie: distanta intre treptele 2 si 3 este imensa, daca in 2 motorul este turat aproape de maxim, in 3 pica foarte mult turatia (in rampa se simte cel mai tare problema)
- Partea de aprindere trebuie putin "bibilita" - schimbat fise, bujii, eventual o aprindere electronica (credeti-ma, cea din urma face o diferenta enorma, am mai pus pe o broscuta si zici ca e pe injectie, nu alta)
- Pragurile sunt sarite din prinderi si cred ca le voi schimba complet
- Trapa are un canal de scurgere defect
Pentru moment cam atat am avut de zis, pe masura ce voi lucra la ea va voi tine la curent. Ar fi trebuit sa vin cu mai multe poze, insa din cauza vremii nu am putut sa le fac.
Scurta descriere:
- Anul fabricatiei 1971, restaurata acum vreo 5 ani cred
- Originala in proportie de peste 85% (cred ca si mai bine chiar)
- Motor boxer in 4 cilindri, 1285 cmc, 40 de cai, carburator, racire pe aer, incarcarea bateriei se face cu un generator (dinam), nu cu alternator
- Cutie de viteze 4 + 1
- Franele sunt pe tamburi (toate cele 4 roti)
- Are trapa, nu are oglinda retrovizoare pe dreapta
Plusuri (pentru o masina de 40 de ani):
- Toate luminile mai putin cele de marche arrière functioneaza corect
- Directia este buna
- Franele sunt eficiente, inclusiv frana de mana
- Suspensiile sunt in regula, dar usor prea moi
- Motorul are viata in el, trage si la deal foarte bine
- Schimbatorul de viteze este (foarte) precis
- Nu este ruginita (aproape deloc)
Minusuri:
- A fost retapisata si s-au "marit" sezuturile, astfel incat spatiu interior s-a redus simtitor; de asemenea sunt prea moi, in curbe nu ai stabilitate (eu ma tin bine de volan, restul de ce apuca)
- La mersul in spate mai face figuri cutia, insa cred ca se rezolva din ambreiaj, daca nu, am experienta (am mai demontat o cutie dintr-asta)
- Tot la capitolul transmisie: distanta intre treptele 2 si 3 este imensa, daca in 2 motorul este turat aproape de maxim, in 3 pica foarte mult turatia (in rampa se simte cel mai tare problema)
- Partea de aprindere trebuie putin "bibilita" - schimbat fise, bujii, eventual o aprindere electronica (credeti-ma, cea din urma face o diferenta enorma, am mai pus pe o broscuta si zici ca e pe injectie, nu alta)
- Pragurile sunt sarite din prinderi si cred ca le voi schimba complet
- Trapa are un canal de scurgere defect
Pentru moment cam atat am avut de zis, pe masura ce voi lucra la ea va voi tine la curent. Ar fi trebuit sa vin cu mai multe poze, insa din cauza vremii nu am putut sa le fac.
Comment