If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bravo domnule , acum esti inconfundabil in trafic te alerg eu cat de curand .
Sa te acomodezi cu ea cat mai repede sa vedem niste date concrete poate si un test .
Touge is what we live for
Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!
Felicitari!Bine ca a ajuns intr un final... Am facut si eu un test drive cu dieselul si mi a placut cum se misca masinuta...
'08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear
1. Dotari - foarte slabe in comparatie cu Civic-ul. Masina este overpriced pt ce ofera la acest capitol. La valoarea ai poti sa configurezi un avion de vanatoare la Honda.
2. Calitatea interior - pe o scara de la 1 -10....6 MAXIM.
Pro:
1. Sistem audio - foarte echilibrat si cu un sunet deosebit...vorbim totusi de 10 boxe.
2. Farurile cu Xenon sunt foarte clare.
3. Tinuta de drum este CRIMINALA - pe modelul Diesel sasiul este acelasi ca la STI + 80 % din componentele de stabilitate(suspensii, etc) de la acelasi STI.
4. Masina nu are nici o legatura cu un Diesel obisnuit...trage de rupe in ture sus si ti se spune clar....DA-I TALPA si SCHIMBA SUS dupa 1000-1500 km.
5. In ture joase nu prea-i place de abia de la 2000 RPM incepe sa aiba viata si trage pana in 4600.
6. Rapoartele pe cutie sunt cam necunoscute pt mine..mai trebuie sa ma obisnuiesc cu ea.
7. Cutia este foarte precisa.
Despre consum nu ma pot pronunta deocamdata...oricum..este mult sub benzina aspirata.
Concluzie:
Masina este conceputa pentru CONDUS si fara FITZE la nivel de gadgeturi . Este masina de mers pe CHEIA si.....atat.
Comment