Originally posted by Doc
View Post
AMIDAMARU: '10 Subaru Impreza 2.0 xD Sport Edition, Red
Collapse
X
-
Originally posted by Doc View PostSi ce ai castigat? Ti-au dat ceva extra?
Mda:
1. 4x17'' allow wheels + 4 x cauciucuri de iarna Good Year / BF Goodrich - la modelul acestea nu merg decat roti pe 17''.
2. Roata de rezerva + suport + instalarea ei.
3. oglinda retrovizoare heliomata / compas + instalarea ei
4. protectii colturi spoiler spate + o protectie pentru marginea de jos a haionului + instalarea lor.
5. Linie de credit 500 EUR pt piese in toata reteaua Subaru ROMANIA
6. Card VIP member Subaru pentru perioada garantiei(daca se strica vine si te ia/asigura cazare, etc)
7. 15k, 30k, 45k km revizii gratuite.
Cam astea sunt.
Leave a comment:
-
Bara de torsiune sau de rigidizare? Ca bara de torsiune banuiesc ca are, cam au toate suspensiile independente din ziua de azi.
Leave a comment:
-
Originally posted by Bodo View PostComparatia cu 5D 2.2 nu prea are rost..
2.2 stock e mult inferior unui 2.0 boxer, chiar si unul cu mici modificari! Am avut sansa sa conduc un legacy 2.0 diesel si am ramas impresionat.
In primul rand tractiunea integrala permanenta e ceva deosebit. Nu te lasa sa gresesti. In al doi-lea rand, desi are cuplul mai mic, faptul ca are atat tractiune cat si propulsie iti dau o senzatie... nush' cum sa explic.. ai impresia ca motorul e mult mai mare si mai zvelt.
Asadar dpdv al comportamentului de drum este net superior civicului.
Ce nu mi-a placut la el a fost faptul ca senzatia din interior nu e chiar ce trebuie. Cum a zis si Ionut, nu e o masina extrem de atragatoare la interior.
Inca una: prima senzatie cand m-am asezat la volan a fost ca nu imi plac scaunele insa dupa cateva minute am uitat complet aspectul asta.
La acceleratie as zice ca e mai bunicel Subaru insa poate e vorba si de senzatia de care vb mai devreme insa ce pot spune cu siguranta e ca in aceleasi conditii de mers, consumul de carburant e cam cu 1,5-2 litri % peste 2.2. Poate se trage si de la greutatea cu mai bine de 100 kg in plus.
Cu Alfa, din pacate nu sunt in masura sa compar.
Per total insa, mie mi se pare o super masina si astept confirmarea lui amidamaru.
Ah, Ionut, legat de rapoartele din cutie, e normal sa fie mai ciudate pt simplul fapt ca e 4WD si in al doi-lea rand, dupa ce te-ai obisnuit cu o benzinara.. dieselul e altceva!
Eu iti garantez ca urmatoarea masina va fi tot diesel
Referitor la Alfa nu stiu ce sa zic...sunt in totala imposibilitate de a face comparatie sau cel putin a ma gandii cat timp nu am vazut cum se comporta/condus Alfa.
Despre Civic 5D 2.2....hmmm...iar sunt un pic in dificultate deoarece nici cu acesta nu am mers.
Ce pot spune este ca masina pleaca ca din tun cand intra turbina... nu ai senzatia neplacuta de lag sau pierderi..accelereaza cu totul...este o senzatie total diferita in sensul in care depasirile din scurt iti par a fi ceva normal de usor.
La nivel de rapoarte...aici mai am de lucrat )
Pentru a fi aproape perfecta aceasta masina are nevoie de bara de torsiune pe fata...ceea ce o sa si capete cat de curand
Leave a comment:
-
Comparatia cu 5D 2.2 nu prea are rost..
2.2 stock e mult inferior unui 2.0 boxer, chiar si unul cu mici modificari! Am avut sansa sa conduc un legacy 2.0 diesel si am ramas impresionat.
In primul rand tractiunea integrala permanenta e ceva deosebit. Nu te lasa sa gresesti. In al doi-lea rand, desi are cuplul mai mic, faptul ca are atat tractiune cat si propulsie iti dau o senzatie... nush' cum sa explic.. ai impresia ca motorul e mult mai mare si mai zvelt.
Asadar dpdv al comportamentului de drum este net superior civicului.
Ce nu mi-a placut la el a fost faptul ca senzatia din interior nu e chiar ce trebuie. Cum a zis si Ionut, nu e o masina extrem de atragatoare la interior.
Inca una: prima senzatie cand m-am asezat la volan a fost ca nu imi plac scaunele insa dupa cateva minute am uitat complet aspectul asta.
La acceleratie as zice ca e mai bunicel Subaru insa poate e vorba si de senzatia de care vb mai devreme insa ce pot spune cu siguranta e ca in aceleasi conditii de mers, consumul de carburant e cam cu 1,5-2 litri % peste 2.2. Poate se trage si de la greutatea cu mai bine de 100 kg in plus.
Cu Alfa, din pacate nu sunt in masura sa compar.
Per total insa, mie mi se pare o super masina si astept confirmarea lui amidamaru.
Ah, Ionut, legat de rapoartele din cutie, e normal sa fie mai ciudate pt simplul fapt ca e 4WD si in al doi-lea rand, dupa ce te-ai obisnuit cu o benzinara.. dieselul e altceva!
Eu iti garantez ca urmatoarea masina va fi tot diesel
Leave a comment:
-
"Kimotodochi" ce ai man!? chiar asa dezamagit de pret?
lasa ... ai un carnat mai mare la "Pro:"
sa o stapanesti sanatos! si nu mai fi asa de necajit pentru primele "contre" cu timpul chiar ai sa uiti de ele... evident ai sa imbunatatesti partea asta!
pana una alta...
Leave a comment:
Leave a comment: