Din ciclul "asa ar trebui sa fie la toate masinile" am descoperit astazi un lucru pe cat de simplu pe atat de util: vasul pentru lichidul de parbriz este plasat acolo unde trebuie (sus, langa parbriz) si are si un filtru pentru impuritati.
Am completat extrem de usor lichid de parbriz, azi, iar prezenta filtrului m-a facut sa ma intreb de ce nu au toate masinile unu'. Nu cred sa fie costisitor si cred ca este util si protejeaza traseul de la vasul de lichid pana la duzele stropitoare care in timp s-ar putea infunda daca sunt "scapate" impuritati in lichid.
Si pozitia este "ergonomica". La Nissan, vasul era parca ascuns in partea din fata-dreapta a motorului. Pana nimeream jetul varsam destul lichid pe langa. Risipa n-ar fi fost o problema insa lichidul ala ajungea si uda parti ale motorului din jurul vasului... N-au fost probleme niciodata insa alimentarea cu lichid de parbriz era un pic incomoda la X-Trail.
Am completat extrem de usor lichid de parbriz, azi, iar prezenta filtrului m-a facut sa ma intreb de ce nu au toate masinile unu'. Nu cred sa fie costisitor si cred ca este util si protejeaza traseul de la vasul de lichid pana la duzele stropitoare care in timp s-ar putea infunda daca sunt "scapate" impuritati in lichid.
Si pozitia este "ergonomica". La Nissan, vasul era parca ascuns in partea din fata-dreapta a motorului. Pana nimeream jetul varsam destul lichid pe langa. Risipa n-ar fi fost o problema insa lichidul ala ajungea si uda parti ale motorului din jurul vasului... N-au fost probleme niciodata insa alimentarea cu lichid de parbriz era un pic incomoda la X-Trail.
Comment