HDI: '09 Subaru Outback 2.0D AC, Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HDI: '09 Subaru Outback 2.0D AC, Black Pearl

    Copy-paste din:

    http://masini.ro/forum/content-page/...0/#entry296773

    Jurnal de bord Subby Sama Black Pearl
    Data stelara ******: 1000km thumbsup.gif
    Car status: dirty but happy
    Driver status: seven heaven (in romana, dat pe spate!)
    Traseu : Ploiesti - Bran (Zanoaga)-Ploiesti

    Capitolul "D-alea rele":

    -Daca e umezeala afara si nu te-ai prins sa pornesti climatizarea imediat, in 3 min te-ai umplut de condens pe geamuri; n-ar fi o problema dar se scapa al dreaq de greu (mai ales pe geamurile laterale spate-ultimele)
    -Nu are nici un fel de climatizare pt. locurile din spate (nici macar pe sub scaune)
    -Stergatoarele sunt de Dacie; cand sunt si inghetate sterg cam 35% din suprafata pe care se plimba. Am oprit masina, le-am flexat cu mana ca sa sparg gheta de pe articulatii si au inceput sa stearga mai bine. Daca ma duc cu stergatoarele de pe 307 pe muntele Fuji ma umplu de bani. Poate ma ajutati cu un sfat de upgrade la ceva mai decent.
    -Nu prea am priceput cum e cu climatizarea in modul auto; mi se pare ca nu se mentine aceeasi temperatura in habitaclu desi nu umblu la temperaturi. De 2 ori mi s-a parut ca intai s-a incalzit destul de zdravan dupa care s-a facut cam frig. Senzorul de temp. int. a fost liber ca pasarea cerului. (poate mi s-a parut...)
    -Stergatorul din stg este prevazut cu un deflector de aer; cel din dreapta nu! La voi cum e?
    -Suspensia autonivelanta are si un efect advers: la trecerea peste hopuri scurte cu oarecare viteza (gen cocoasele de incetinire din apropierea trecerilor de pietoni), in momentul in care rotile spate "cad" inapoi pe sol, o fac cu zgomot si intr-un mod foarte rigid. Nu este un pericol insa te poate lua prin surprindere.


    Capitolul "D-alea bune":
    -Motorul e prastie! (in sensul bun!). Ma explic: de cate ori accelerez, zici ca am plecat dintr-o prastie. Si nu d-aia cu jartea, ci d-aia cu zgarci de lapte (ai mai batrani stiu termenii). Abia astept sa mai creasca pentru a-l impinge la limita. Oricum, parca in carte scrie sa nu mergi cu a 3-a mai mult de 127km/h si cu a 4-a sa stai sub 170km/h (nu sunt foarte sigur de precizia valorilor insa eroarea nu poate fi mare. Si daca asta nu este suficient de spectaculos, atunci adaug ca se ajunge la valorile astea numaidecat!
    -Ce motor au facut astia domne'...noi in Europa le dezvoltam de zeci de ani si astia, in autismul lor insular, se hotarasc brusc sa ne seduca si vin cu CEL MAI TARE MOTOR DE 2 LITRI DIESEL (nici la 2.2 litri nu gasesti ceva mai bun). Asa a fost si cu Honda la vremea ei insa recordurile sunt facute pt. a fi batute. Honda se pare chiar a facut un pas inapoi cu noul i-DTEC.
    -Cutia de viteze e sport si foarte precisa. E o placere sa te joci cu facaletul. A 3-a zzzzzzzz a-4-a zzzzzzzz a 5-a zzzzzzz a 4-a grghhhgrhhh....he-he rodaj-rodaj da' e voie sa gusti un pic! Peste 3500rpm sunetul motorului e de FIA (Wagner e o virgula in propozitie-Vanghelie dixit)
    -Pozitia la volan e super. Eu intru mai greu insa odata intrat stau ca la curse. Bordul este asimetric, orientat catre pilot (nu sofer beeeyyyy!), ca la Alfa; chestia asta imi place intr-un mare fel. Nu trebuie sa cauti nimic, toate sunt la locul lor: schimbator, frana de mana, cruise control, cadrane. Ba da, trebuie sa cauti comenzile audio.
    -Nu mai flirtam in curbe; am devenit intimi whistling.gif ; ne cunoastem destul de bine ca sa nu ne cerem unul altuia ceea ce nu putem oferi.
    -Suspensia este destul de moale insa paradoxal masina sta bine in viraje; singurele drifturi si palme din partea VDC-ului le-am simtit pe zapada, pe drumul din Bran dintre partie si DN, unde am avut cateva portiuni unde am putut sa exagerez o tara; am si un filmulet insa nu e edificator
    -Am senzatia ca lipsa de fermitate a suspensiei se manifesta doar in plan vertical, lucru tradus prin confort insa ruliul lateral lipseste cu desavarsire.
    -Nokian WR G2 rulez! Anvelope de mare respiratie hibernala! N-ai treaba. Nu stiu cum or fi pe zapada mare, off-road etc insa pe drum si zapada batatorita merg de nu se poate.

    Este o placere sa conduci o astfel de masina; se poate alimenta din mers? Revin si cu alte impresii.

    Concluzie: de cate ori ma dau jos din Subby imi aprind o tigara; nu orice tigara: tigara de dupa...
    Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
    Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
    "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
    razvan p.
    http://bloghdi.anyhow5.com

  • #2
    Originally posted by HDI View Post
    Bordul este asimetric, orientat catre pilot (nu sofer beeeyyyy!), ca la Alfa; chestia asta imi place intr-un mare fel.
    Asa e bordul si la Yaris, nevasta mea este la al doilea, la modelul anterior, de pe scaunul din dreapta nu vedeai nimic la bord, la modelul actual vezi viteza

    Ma bucur ca iti place si ma "bucur" sa aflu ca nici altii nu sunt perfecti. Inca o data : S-o stapanesti sanatos !
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      Ti-am citit posturile de pana acum. Felicitari pentru masina si pentru povestiri!
      2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
      2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
      2000 Honda S2000 Berlina Black
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

      Comment


      • #4
        Felicitari pt masinuta.

        Sa ai parte de ea!
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          da.o super masinutza!4WD te va face f happy cand te vei invata cu ea!nu uita insa!daca intri prea tare in curba nu atinge frana tare...subaru rullz!!cred ti-au explicat cei din reprezentanta ce si cum....gaz si control din directie!

          la stergatoare!modelul de accord CL7/CL9 avea asemenea stergatoare dar la facelift au rezolvat-o!lame monobloc!poti sa te uiti la sistemul de prindere si sa consulti catoalegele BOSCH -AEROTWIN sau VALEO-SILENCED!

          bafta in continuare!!!!
          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • #6
            Felicitari pentru achizitie. Am auzit numai lucruri bune despre aceasta masina, chiar intr-o emisiune TopGear...
            Pacat ca pretul de achizitie este ridicat, iar designul cam invechit. Este clar ca se adreseaza doar unei anumite categorii de cumparatori...
            CR-V RE6
            JAZZ GD1 CVT

            Ex: Civic FD1
            Ex: RDX TB1

            Ex - JAZZ GD1
            Ex - ACCORD Type-R
            Ex - DEL SOL EH6

            Comment


            • #7
              Mai nou cei de la Subaru au reduceri cel putin mari ....
              ex-FN2 owner
              Loved it every second!

              Comment


              • #8
                Super, o masina foarte practica cred.

                Spune-mi te rog cum se sta in spatele tau cand esti tu la volan. Ce inaltime ai?

                Eu am 186 cm si la Accord in spatele meu nu sta bine deloc un adult. Trebuie sa trag eu scaunul mai in fata un pic. Un aspect important pentru familisti.
                R1200C
                330d
                2008 Accord 2.4 MT - sold
                Golf V

                Comment


                • #9
                  Multumesc tuturor. Sunteti foarte amabili.

                  Originally posted by maruta View Post
                  Este clar ca se adreseaza doar unei anumite categorii de cumparatori...
                  Toti producatorii fac masini diferite pentru categorii diferite. Honda a impartit de-a dreptul un model in 2 versiuni: 5D si Sedan tocmai pt. a avea acces la buzunarele tuturor.
                  Clarkson zice ca Outback ar fi masina perfecta ( http://www.topgear.com/content/featu...ries/01/1.html ) insa daca ar avea banii astia de dat pe o masina si-ar lua o Brera. Si in niciun caz nu poate fi vorba de a cumpara o masina care arde "the Devil's fuel".

                  Originally posted by CDS View Post
                  Spune-mi te rog cum se sta in spatele tau cand esti tu la volan. Ce inaltime ai?
                  Eu am 186 cm si la Accord in spatele meu nu sta bine deloc un adult. Trebuie sa trag eu scaunul mai in fata un pic. Un aspect important pentru familisti.
                  Am 183 cm si in spatele meu sta destul de comod un adult cam de aceeasi inaltime cu mine. Asa cred insa iti voi confirma la prima proba. La 307 raman cam 15cm intre scaunul meu si bancheta pe cand la Subby cred ca sunt vreo 25-30cm. Si pozitia la volan este diferita (btw: verifica-ti si tu pozitia in Accord tinand cont ca atunci cand stai cu spatele lipit de spatar, volnul va fi atins la partea superioara de incheietura mainii-probabil ca stiai insa nu strica ...). Pentru mine, masina in care se sta cel mai bine la volan este Civic 5D. M-am simtit tinut in brate.
                  Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
                  Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
                  "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
                  razvan p.
                  http://bloghdi.anyhow5.com

                  Comment


                  • #10
                    Off topic: Clarkson are destui bani... de ce nu-si ia Brera?
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Foarte tare! Felicitari!

                      Ti-am tris PM cu pensiunile....

                      Subaru a fost in carti...dar la vremea cand mi-am luat masina aveau un pret exorbitant la Outback si nu vroiau sa lase ceva, dieselul era poveste..iar Forester (vechi), asta nou nu era...mi s-a parut submotorizat totusi cu 2.0 benzina...mai revin...sunt atacat de "pitik"....
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                      http://www.hotelcehov.ro/

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ryloy View Post
                        Foarte tare! Felicitari!

                        Ti-am tris PM cu pensiunile....

                        Subaru a fost in carti...dar la vremea cand mi-am luat masina aveau un pret exorbitant la Outback si nu vroiau sa lase ceva, dieselul era poveste..iar Forester (vechi), asta nou nu era...mi s-a parut submotorizat totusi cu 2.0 benzina...mai revin...sunt atacat de "pitik"....
                        Merci, ti-am scris si eu.
                        Tu probabil stii framantarile care au dus in final la achizitia unui Outback. Nu era visul meu insa pretul a inclinat balanta. Acum sunt convins ca am facut cea mai buna alegere pt. mine, desi initial, repet, pretul a dictat.

                        Mai rezistati la o mica intamplare?

                        Am ajuns la partie la Bran pe la 10.00 (am plecat pe la 08.15 din Ploiesti ca sa iau fata bucurestenilor care au obiceiul sa blocheze Valea Prahovei -lasa beeyy ca asa e ), am urcat drumeagul de la parcare pana la partie cu awd-ul din dotare. Sus, zapada aproape neatinsa, bariera nepusa. Hmmm-urc ultima parte pana la baza partiei unde ma conversez cu un monitor de schi despre starea partiei, ora la care pornesc cablul etc. Intorc masina cu siguranta unui capre negre si cobor usor pana la "parcarea" de langa bariera. Parcasem primul.
                        Ma dau jos, mandru de performanta mea si a lui Black Pearl cand aud un bazait de drujba dinspre drumeag. Peste cateva secunde apare un Matiz! !!!!!! care parcheaza fix langa mine, in zapada proaspata. Gagica din dreapta deschide maiestuos portiera si imi zboara o bucatica de vopsea de pe portiera mea.
                        -Ce dreacu faci mami?
                        El din stanga:
                        -Ti-am zis draga sa fii mai atenta! Ce v-a facut?
                        -Mi-a luat o bucata de vopsea!
                        -E rau?
                        -Atat cat e!
                        -Si la mine?
                        -Chiar nu ma intereseaza!
                        Ma calmez si observ ca drujba avea lanturi pe rotile din fata. Pe partie m-am mai conversat cu omul cu drujba, altfel simpatic.
                        Continui sa folosesc termenul de drujba la adresa Matizului doar pt. ca sunt increzut si ofticos! Altfel...stiu pe cineva care a fost in concediu in Spania cu druj...Matizul.
                        Pana am plecat parcarea se populase cu multe 4x4 dar si Logan, Supernova, Astra G, Peugeot 205 .....Marea mea escalada!!!!Pfui!
                        Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
                        Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
                        "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
                        razvan p.
                        http://bloghdi.anyhow5.com

                        Comment


                        • #13
                          ))))!patania ta am avut-o in ultima zi a anului trecut.....un libanez cu un parci de fiat albeea mi-a luat vopseau vreo 20cm de pe portiera stanga spate....

                          scuze mai,scuze mai...
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • #14
                            Primit....
                            Fimea are 1 an si 2 luni...tocmai am invatat sa mergem de cateva saptamani...si suntem plini de vanatai...e unul din motivele pt care nu prea am timp liber...
                            Despre antrenamente...i-l stii pe Sora?..eu l-am antrenat...acu' il antrenez pe Morosanu( de aia a castigat)...iar de o luna ma antrenez aruncand cu cutitul de pe canapea in tocul usii...
                            E fain la pensiune sorei mele( da vezi aia cu fumatu, cu manelele nu-mi fac griji pt ca ti-ai luat Subaru....)daca nu era evenimentul...acum era plin(sora mea e si monitor de schi, iar copii sunt morti dupa ea, sunt niste fosti sefi de ai mei de care nu mai scap pe tema asta....)
                            Trasee sunt o gramada pe acolo, dar la "off-road " risti sa o mai si zgarii sau sa-i paradesti ceva insa daca esti "rezonabil" poti sa te distrezi fara "neplacute"...cica e un drum care duce la Omu sau la Padina , l-as incerca...sau Transalpina( dea nu prea vrea nimeni)...oricum, mai vb!
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                            http://www.hotelcehov.ro/

                            Comment


                            • #15
                              nu e de voi transalpina, cu siguranta o sa va de-a lectii acolo si un Logan. Cat despre urcari cu masina pe munte, aveti grija ca de multe ori traseele sunt interzize vehiculelor motorizate.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment

                              Working...
                              X