HDI: '09 Subaru Outback 2.0D AC, Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Si cu drepturile de autor cum ramane ?
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #62
      lasa ma florine ca sigur nu sunt singurul care a spus-o!cred ca cel putin nu sunt primul!
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • #63
        Originally posted by razvan p. View Post
        unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!
        de cand mi s-a pus pata pe SUV, ma mai uit si eu ce fac altii, pe youtube, si adevarul este ca Subaru cam da clasa la toti... isi baga aia Forester-urile pe unde nici nu-ti imaginezi
        un pt Subaru!

        Comment


        • #64
          subaru are concurenta doar cu toyota si mitsu'!we asta ma duc la munte cu un hillux echipat pt offroad si sper sa fac ceva poze faine!
          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • #65
            Mai voi ati utat de Freelander 2

            Comment


            • #66
              Subaru nu produce modele de off-road. Domeniul de excelenta al unui Subaru este soseaua, macadamul si soft off-roadul. Nu exista un Subaru cu o garda la sol suficient de mare pt. a indrazni sa o iei pe coclauri. Nici diferentialele nu sunt heavy-duty. Sunt mai ales LSD si tractiunea Symmetrical AWD face sa planga orice Mitsu, LR sau Toyota atat timp cat nu scoti masina de pe drum (asfaltat sau nu). In off-road un Subaru va fi un spectator competent ce va aplauda performantele unui LR sau Land Cruiser sau Hillux, L200 sau altele.

              PS1: este adevarat ca Subaru da si lectii de off-road pe Youtube insa asta doar pentru ca deseori isi depaseste conditia si nu ca cineva l-a conceput pt. asa ceva.

              PS2: multumesc comunitatii Honda pentru fair-play-ul de a posta aprecieri pozitive la adresa unui Subaru.
              Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
              Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
              "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
              razvan p.
              http://bloghdi.anyhow5.com

              Comment


              • #67
                da.completarea este extrem de pertinenta.subi este posesorul excelentei absolute pt asfalt si macadam.toyota si mitsu stiu offroad!!

                dinu:
                inafara de DEFENDER L.R face doar strutzo camile gen Q5/TIGUAN/VOLVO XC60......SUV de oras!
                nici macar nu pot visa la performantele offroad ale unei toyota sau mitsu'!de altfel in zonele orientului mijlociu,de la cairo pana in dubai nu prea vezi L.R.....acolo toyota este insasi echivalentul supravetuirii in desert!

                pt autostrazile de mare viteza au adaptat FORESTER 2.5XT si nu RANGE ROVER HST..))
                singurul offroad havy-duty de origine germana este M.B. G-CLASSE!

                l.e.:comunitatea honda se vrea una mai altfel decat cele ale autoturismelor cu iz teutonic!)
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #68
                  Originally posted by HDI View Post
                  PS1: este adevarat ca Subaru da si lectii de off-road pe Youtube insa asta doar pentru ca deseori isi depaseste conditia si nu ca cineva l-a conceput pt. asa ceva.
                  asa e, daca ar fi avut garda mai inalta, rupea tot!
                  oricum, la noul Forester, alura de SUV e clara, nu mai e un simplu wagon AWD, si am vazut niste teste in care nu stiu cati s-ar descurca. cea mai tare faza a fost aia cu oprirea in panta de 37,5 grade!!! si pornirea apoi relaxata din pozitia aia, fara patinare, fara dat inapoi, etc, etc... respect!

                  Comment


                  • #69
                    Razvane deocamdata FL2 in clasa lui , este cel mai tare pe off-road, vezi si tu review-urile, este masina de referinta pt cam tot ce se testeaza . Si vorbesc de AWD nu de 4x4 .
                    De ex ce nu-mi place la noul Forester ... ala vechi avea LSD spate , asta nou are virtual LSD , wtf is this ?

                    Comment


                    • #70
                      LSD este un difernetial superb dar scump
                      Virtual LSD sigur e o chestie electronica, inca un motiv sa se strice mai repede, asta e pacatul masinilor moderne, prea multa electronica
                      R1200C
                      330d
                      2008 Accord 2.4 MT - sold
                      Golf V

                      Comment


                      • #71
                        Noul Forester, Noua Impreza...noul val de la Subaru, adica:
                        -rame la geamuri
                        -plastice dure in bord in loc de spuma
                        -o calitate generala mai slaba
                        -forme mai apetisante dar mai paguboase inginereste
                        -pierderea in anonimat garantata
                        Astea sunt noile Subaru; d-aia scrie la mine in semnatura ceea ce scrie...(cu negru)
                        Prefer un Forester vechi urat cu craci frumosului Forester nou
                        Prefer o Impreza veche cu forme de Hyundai Accent frumosului hatchback actual
                        Prefer actualul Legacy/Outback celui care se pregateste sa dea lovitura de grazie gamei Subaru
                        Prefer autismul ingineresc pragmatic Subaru in detrimentul marketingului occidental dar inteleg ca businessul depinde de cei multi si mai putin de cei pasionati.
                        Din fericire au reusit sa nu strice AWD-ul si au reusit si sa termine proiectul motorului boxer diesel fara sa-i dea rasol (l-au inceput in anii '90). Ce-o mai fi de-acum incolo, Dumnezeu cu mila....
                        Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
                        Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
                        "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
                        razvan p.
                        http://bloghdi.anyhow5.com

                        Comment


                        • #72
                          Stimate Domn (HDI),
                          aveti respectul meu pentru calitatea povestirilor, postarilor precum si a parerilor exprimateAcest respect , sper, sa-l si concretizam cu(asa cum am promis).Sper ca vei continua pe acest forum in aceiasi maniera.
                          Pt colegii mei:
                          -indubitabil, cel mai bun SUV, clasa compacta, este GRAND VITARA. Saracul nu are nici o vina , ca din ratiuni de marketing, i-au coborat garda si acum joaca aici.(tb si ei , ca si Subaru sa tina cu tendinta pietei)Din pacate nu este acceptat aici , dar nici in categoria de off-road-ere.Lumea nu vb aproape de loc despre el si greseste.

                          -despre Freelander2 :este f tare, rafinat(fata de Suby si GV), dar are 3 mari slabiciuni.
                          1.Are un pret exorbitant.
                          2.Sist 4x4 este gestionat electronic.Este extrm de eficient(este dus destul de departe), dar nu este de calibrul lui GV si chiar Suby(Forester mai exact).Fata de acestea castiga in off-road datorita garzii enorme fata de celelalte.
                          3. Fiabilitatea este departe de pretentiile si pretul platit.

                          -Forester: cel vechi , saracul, era excelent cel penaliza grav erau consolele fat -spate lungi, care anulau mult din celelalte avantaje. Pt motorul de 2.o, baietii dezvoltase-ra o adevarata schema, folosindu-se de reductor, la demaraje(HDI, poate sa confirme , ca doar se da pe forumul lor).Asta nou a imbunatatit aceste deficiente si in plus , a venit cu un motor de familie, diesel, poate nu o fi cel mai bun , dar e printre primele la clasa lui. ASA CA ARE TOATE PREMISELE sa ia o felie mare, si pe bune dreptate (legenda fiabilitatii e valabila aici ca si la honda sau toyota)Asa ca, daca va place "namolul", este o buna alegere.

                          Nus' ce mama naibi am batut campii pe aici da incercam sa fac un dialog!
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ryloy/
                          http://www.hotelcehov.ro/

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by ryloy View Post
                            Stimate Domn (HDI),
                            aveti respectul meu pentru calitatea povestirilor, postarilor precum si a parerilor exprimateAcest respect , sper, sa-l si concretizam cu(asa cum am promis).!
                            si pt. matale!
                            n-am avea nicio scuza sa nu concretizam cu
                            Originally posted by ryloy View Post
                            Pt motorul de 2.o, baietii dezvoltase-ra o adevarata schema, folosindu-se de reductor, la demaraje(HDI, poate sa confirme , ca doar se da pe forumul lor).Asta nou a imbunatatit aceste deficiente si in plus , a venit cu un motor de familie, diesel, poate nu o fi cel mai bun , dar e printre primele la clasa lui. ASA CA ARE TOATE PREMISELE sa ia o felie mare, si pe bune dreptate (legenda fiabilitatii e valabila aici ca si la honda sau toyota)Asa ca, daca va place "namolul", este o buna alegere.
                            asa e. E o ciudatenie insa chiar asa se face. La XT nu e nevoie..
                            Cat despre marimea feliei....mai e mult pana vor intelege masele largi ca Honda nu e Hyundai....imagineaza-ti cat va trece pana sa afle despre Subaru; si apoi o sa mai treaca inca pe atat pana sa inteleaga ca nu e chinezeasca si ca nu se da gratis cand iti iei tractor .
                            Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
                            Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
                            "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
                            razvan p.
                            http://bloghdi.anyhow5.com

                            Comment


                            • #74
                              am uitat de GRAND VITARA.........asa este!o masina f tare in offroad!

                              aseara am intrat in posesia HILLUX-ului!hmmm.suspensii offroad,kit original de putere,diferentiale autoblocabile,reductor profi,kit suspensii offroad,bodykit offroad original...masina este o aparitie pe drumurile patriei!in offroad e ca ferrari pe circuit!

                              cand revenim din weekend continuam cu impresiile!
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • #75
                                La cererea unui bun prieten, copy/paste si aici o scurta fapta de vitejie (varianta originala) pe care am infaptuit-o in timp ce-mi pilotam KATANA:

                                Ma intorceam de la Ranca si tocmai terminasem cei 1600km de rodaj.
                                Nu mai tin minte exact zona, dar parca dupa Horezu urmeaza o zona virajata, cu portiuni in care soseaua are si cate 2 benzi. Un drum foarte distractiv mai ales ca ai ocazia sa scapi de vehiculele lente. Cine il stie probabil imi da dreptate.
                                In orice caz, incep eu sa-i dau talpa incet-incet. Se prind si gagicile mele si nu numai ca nu le deranjeaza ci chiar incep sa ma incurajeze prin chiote de roller-coaster trase cu generozitate. Eu da-i mai tare. Centrifuga incepe sa ne lipeasca de usi, asa cum zice in manualul de fizica.
                                Depaseam tot ce-mi statea in cale mai ales ca portiunile cu cate 2 benzi pe sens sunt dese.
                                La un moment dat vad in retrovizoare un bolid care se apropie si ma depaseste intr-o curba, cu toate eforturile mele de a conduce sportiv. Si se duce. L-am mai prins abia in prima localitate unde se mergea cam in coloana. Erau tot o familie: el, ea si fetita.
                                Trebuia sa fortez mai tare? Probabil.
                                Nici nu cunosc masina foarte bine si ma joc cu limitele ei doar cand sunt singur in masina.
                                Asta a fost. Ciao!

                                Aaaa, nu v-am spus ce marca era bolidul? Peugeot Partner!
                                Subaru Outback 2.0D AC - Peugeot 307 1.6 HDI
                                Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice.
                                "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!"
                                razvan p.
                                http://bloghdi.anyhow5.com

                                Comment

                                Working...
                                X