No... sa mai incercam odata... poate tura asta'i cu noroc . Mai jos e copy/paste la textul pe care l-am recuperat din topicul anterior.
Multam' inca odata si lui @ticker ce m-a ajutat sa scap de topicul problematic.
======
Si daca tot vine vara, si relativ de curand am revenit la rotile pentru sezonul cald, am zis sa fac intr-un final si eu un mic topic de prezentare al achizitiei... nu tocmai noi.
Dupa cum zice si in titlu, este vorba despre un BMW 340i, Luxury line, cu echipare Individual, cutie sport AT.
Din lista de dotari as aminti:
- Adaptive LED
- Adaptive M Suspension
- Surround View
- Harman/Kardon Surround Sound System (poate citi direct FLAC-uri... desi si sistemul imediat sub H/K stie asta)
Una din dotarile pe care nu credeam ca o voi aprecia atat de mult... ar fi perdelutele spate. Credeam ca un set geamuri fumurii este suficient, insa perdelutele aditionale protejeaza pasagerii spate nesperat (de mine cel putin) de mult.
Iar faptul ca (de altfel ca la orice alta masina/marca de vine cu asa ceva in standard), pot fi retractate rapid in usi atunci cand nu sunt necesare, e un mare plus (in comparatie cu ceva aftermarket).
Din noiembrie si pana acum deja am strans aproximativ 18k km cu masina, deci nu mai suntem tocmai in perioada de acomodare.
Prima modificare a venit prin Januarie, cand i-am montat folie pe geamurile spate. A doua modificare a venit acum, cand am trecut inapoi la rotile de vara, deoarece odata cu trecerea am schimbat si anvelopele cu un set de 4S-uri.
Bridgeston-urile runflat cu care a venit masina nu ma prea incantau, asa ca desi noi am preferat sa le schimb (urmeaza sa le scot pe "interneturi" la vanzare). La schimbul anvelopelor mi-au oferit si o garantie de 2 ani de zile ce acopera orice fel de probleme (borduri, gropi, pana, etc.).... dar bineinteles sper sa nu am nevoie de asa ceva.
Mai sunt o serie de modificari pe care mi-ar face placere sa le fac, dar mai vedem pe parcurs.
Bineinteles, cu 326CP masina se misca intr-un mare fel. Ce mi-a placut foarte mult (si pe care l-am reprosat la fosta) este raspunsul instant la acceleratie (deh, benzina vs diesel).
Ce mi-ar place insa, ar fi ceva mai mult cuplu, mai mult pentru croaziera pe autostrada, unde, din nou in comparatie cu 535d si cuplul lui imens, are mai des tendinta de a retrograda 8-7.
In cazul cutiei se vede si aici un upgrade, noua cutie schimband mai rapid treptele. In schimb am observat in anumite situatii, cand de exemplu te misti ca melcul prin trafic in prima treapta, si accelerezi, iei piciorul, iar mai accelerezi putin, are parca uneori tendinta de a smunci putin (cand face trecerea intre modul coasting si cuplarea treptei). Lucrul asta l-am observat doar in anumite situatii foarte particulare insa, deci nu suficient cat sa fie enervant (sau cel putin nu am stat eu suficient de mult prins in trafic cu ea ).
Si intr-un final, cateva poze...
Multam' inca odata si lui @ticker ce m-a ajutat sa scap de topicul problematic.
======
Si daca tot vine vara, si relativ de curand am revenit la rotile pentru sezonul cald, am zis sa fac intr-un final si eu un mic topic de prezentare al achizitiei... nu tocmai noi.
Dupa cum zice si in titlu, este vorba despre un BMW 340i, Luxury line, cu echipare Individual, cutie sport AT.
Din lista de dotari as aminti:
- Adaptive LED
- Adaptive M Suspension
- Surround View
- Harman/Kardon Surround Sound System (poate citi direct FLAC-uri... desi si sistemul imediat sub H/K stie asta)
Una din dotarile pe care nu credeam ca o voi aprecia atat de mult... ar fi perdelutele spate. Credeam ca un set geamuri fumurii este suficient, insa perdelutele aditionale protejeaza pasagerii spate nesperat (de mine cel putin) de mult.
Iar faptul ca (de altfel ca la orice alta masina/marca de vine cu asa ceva in standard), pot fi retractate rapid in usi atunci cand nu sunt necesare, e un mare plus (in comparatie cu ceva aftermarket).
Din noiembrie si pana acum deja am strans aproximativ 18k km cu masina, deci nu mai suntem tocmai in perioada de acomodare.
Prima modificare a venit prin Januarie, cand i-am montat folie pe geamurile spate. A doua modificare a venit acum, cand am trecut inapoi la rotile de vara, deoarece odata cu trecerea am schimbat si anvelopele cu un set de 4S-uri.
Bridgeston-urile runflat cu care a venit masina nu ma prea incantau, asa ca desi noi am preferat sa le schimb (urmeaza sa le scot pe "interneturi" la vanzare). La schimbul anvelopelor mi-au oferit si o garantie de 2 ani de zile ce acopera orice fel de probleme (borduri, gropi, pana, etc.).... dar bineinteles sper sa nu am nevoie de asa ceva.
Mai sunt o serie de modificari pe care mi-ar face placere sa le fac, dar mai vedem pe parcurs.
Bineinteles, cu 326CP masina se misca intr-un mare fel. Ce mi-a placut foarte mult (si pe care l-am reprosat la fosta) este raspunsul instant la acceleratie (deh, benzina vs diesel).
Ce mi-ar place insa, ar fi ceva mai mult cuplu, mai mult pentru croaziera pe autostrada, unde, din nou in comparatie cu 535d si cuplul lui imens, are mai des tendinta de a retrograda 8-7.
In cazul cutiei se vede si aici un upgrade, noua cutie schimband mai rapid treptele. In schimb am observat in anumite situatii, cand de exemplu te misti ca melcul prin trafic in prima treapta, si accelerezi, iei piciorul, iar mai accelerezi putin, are parca uneori tendinta de a smunci putin (cand face trecerea intre modul coasting si cuplarea treptei). Lucrul asta l-am observat doar in anumite situatii foarte particulare insa, deci nu suficient cat sa fie enervant (sau cel putin nu am stat eu suficient de mult prins in trafic cu ea ).
Si intr-un final, cateva poze...
Comment