DOZER: '17 BMW 340i, Saphirschwarz Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu, nici astea nu sunt RTF....tot normale. Fug de run-flat ca de naiba. Bridgestonurile OEM erau RTF.... le-am dat jos imediat desi erau practic noi... le-am vandut si am luat PS4s-urile.
    Kit de pana nu am, mi-am pus cruciulite la oglinda . Acum serios...din fericire nu am avut pana acum probleme.... sper nici de acum. Nu stiu nici in ce masura se impaca kitul de pana cu senzorii de presiune.

    Am facut intre timp vreo doua plecari de pe loc mai ...in forta. Au fost primele plecari mai serioase de cand am instalat LSD-ul.
    La o prima vedere, cred ca am luat o decizie foarte buna sa-l montez.
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #47
      Mda, si eu sufar in 90% din timp din cauza suspensiilor dure. Initial, le-am pus pe seama RFT-urilor, apoi am mers cu un seria 3 touring si un seria 5 (eu avand 4 GC), ambele cu RFT, si suspensia era mult mia ok. Deci nu stiu ce sa fac: sa risc si eu sa trec la cauciucuri normale si bune (caci nici Potenzele pe care le am acum nu ma dau pe spate) sau sa stau fara sabia lui damocles deaspura capului? Mi-e ca fac trecerea si nu obtin mare lucru de confort, suspensiile fiind totusi alea mai dure din toata ecuatia mea.
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • #48
        octi_b
        Senior Member
        octi_b : tu ce roti ai...si ce suspensie? Chiar doream sa te intreb de ce ma tot intrebi de anvelope .

        Comparatia cu Seria5 nu cred ca isi are rostul. Suspensia este diferita si complet altfel setata, plus ca dimensiunile rotilor, sunt altele, deci se v-a simti diferit. Eu am avut M Sport pe Seria5, iar cu jantele BBS pe 19" era clar mai confortabila, chiar daca avea suspensia sport. Dar inca odata, dimensiunile anvelopelor sunt complet diferite.

        La Seria3, cu MSport Adaptive, personal am simtit o diferenta notabila intre Bridgestonurile RTF si PS4s (pe atunci nu aveam H&R-urile montate). Acum...nu te gandi ca este ca un puf... dar absorb mult mai placut denivelarile....mai...soft, pentru ca altfel nu stiu cum sa ii zic. Aceleasi PS4s-uri puse in schimb pe BBS-uri...pareau tari ca piatra. Jantele fiind mai late si anvelopele mai "intinse", nu mai reuseau sa preia la fel denivelarile.

        Pe Seria1 am PS4...astea sunt parca o idee mai soft decat PS4s....si imi par ca au de asemeni un comportament rutier foarte ok.

        Am avut de la dealer vreo 2 zile un Seria3 Touring, suspensia standard, jante pe 17 (daca retin eu bine) si era clar mult mai confortabil.

        In functie de ce roti ai tu acum, un set pe 18, cu anvelope non RTF cred ca ar fi un compromis bun intre aspect, duritate/confort. Daca nu.... un set pe 17" si gata (nu vrei? am de vanzare unul )

        In alta ordine de idei,daca am fost puturos si nu m-am ocupat de jante inainte sa le montez pe masina.... am zis sa ma ocup in dupa-amiaza aceasta. Am fost la spalatorie....prima oara de cand am aplicat tratamentul pe masina. Nu pot sa spun decat....wow.... Este drept ca masina nu era extrem de murdara (mai mult a stat in garaj, deci doar ceva polen, praf si cateva insecte adunate de la drumurile facute)...dar a fost un deliciu spalarea si uscarea ulterioara.

        Eu m-am dus pentru roti mai mult si nu aveam decat o fisa la mine (si imi era lene sa merg sa schimb), dar un pic de apa aruncata pe masina si s-a curatat instant. Asadar, pentru cine este interesat, recomand cu caldura ceara Soft99 12m black (ceara pe care la randul meu am cumparat-o in urma unei recomandari). Odata ajuns acasa, am terminat de finisat jantele, am dat un clay bar rapid pe ele...mi-am tras inca odata 2 palme ca nu am facut treaba asta inainte sa montez anvelopele si jantele pe masina.... si am aplicat o protectie ceramica pe ele. Maine cum nu am in plan sa plec nicaieri cu masina, probabil o sa ma strecor in garaj si am sa aplic si un strat din aceeasi ceara pe jante. Si tot efortul asta acum, doar pentru ca pe viitor sa fie cat mai usor de intretinut/curatat, mai ales ca modelul avand mai multe spite si un design mai special, cred ca le face ceva mai dificil de intretinut.
        Dozer
        Senior Member
        Last edited by Dozer; 16-05-20, 22:27.
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • #49
          Rotile sunt de 19", suspensia este adaptiva, dar pe Comfort e destul de dura. De iarna am roti pe 17" si mare diferenta nu e fata de cele pe 19", de vara.
          Comparand si cu seria 3, trag eu concluzia ca dimensiunea rotilor sau RFT nu afecteaza atat de mult ridingul, ci setarea suspensiilor. Stiam, din review-uri, ca seria 4 are suspensiile "un pic" mai dure ca seria 3. "un pic" ala s-a dovedit "un pic mai mult". Pe drumuri bune e ok, mai nasol a fost anii trecuti cand nu s-a facut nimic la infrstructura din Romania, si in special la cea din Bucuresti. Anul asta, care e electoral, s-a mai asfaltat pe ici, pe colo.
          Zici tu ca dimensiunea ar conta totusi? Poate, cand va fi sa schimb pneurile de vara, sa trec la 17" non-RFT. Dar imi trebuie un dram de curaj sa merg fara rezerva, kit de pana etc. Nu poti sa compari curatenia strazilor in Elvetia cu aia din Romania, unde gasesti de la cioburi, scanduri, pietre, suruburi, cuie, tot ce vrei pe marginea strazilor.
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • #50
            octi_b
            Senior Member
            octi_b pai daca este adaptiva, atunci este ca si a mea, cea M Sport Adaptive....motiv pentru care este si mai dura, chiar in modul confort.
            Eu personal as scapa de RTF-uri....dar iti inteleg reticienta. Dupa cum ziceam mai sus... acum sa nu te astepti ca daca pui un set normal, va pluti precum un puf, dar va avea un "soft edge" atunci cand treci peste ceva (inca odata scuze, dar nu stiu cum sa descriu mai bine diferenta). Te-as invita cu placere sa testezi, daca nu ar fi peste mana.

            Cum spuneam mai sus, am un set pe 17" de vanzare (de altfel si BBS-urile le-am urcat). Ma contacteaza un conational ...daca mai sunt valabile. Ii raspund ca da... si bineinteles vine cu deja clasicul "care-i ultimul pret" ....desi pretul era clar vizibil in anunt. Il rog sa-mi faca o oferta...se tot invarte in jurul cozii si imi cere inca odata "ultimul pret". No bun zic... deja incepe sa ma irite... dar cum vreau sa eliberez spatiul ii zic un pret mai jos, desi tare ma manca sa-l trimit la plimbare. Si....bineinteles... urmeaza "am vazut fix ca ale tale la pretul X. Daca vrei doar atat iti dau". Apoi no.... mergi si le cumpara pe alea daca zici tu ca-s identice. Si daca is identice... de ce le mai vrei totusi pe ale mele? Nu l-am mai intrebat asta, dar i-am urat mult succes in continuare. Culmea....a revenit mai tarziu sa ii dau totusi o adresa, ca sa vada distanta.

            Insa... in alta ordine de idei, am reusit sa ma ocup si de cea mica. A primit ca si cea mare, o decontaminare, corectie vopsea, urmata de o protectie ceramica Nanolex si finalizat cu ceara Soft99. Urmeaza sa ma ocup de jante. Nu mai aveam solutie de curatat roti, asa ca am preferat sa astept livrarea si sa ma ocup de ele cum trebuie. Per total, foarte multumit. In curand trebuie sa intre si ea in service pentru schimb ulei + placute + discuri.
            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

            Comment


            • #51
              De ceva timp observasem o mica lovitura pe portiera stanga spate, dar cum nu era tare vizibila, am tot lasat-o asa.
              Nu stiu de pe unde a aterizat.... insa acum daca tot m-am ocupat de masina si cum timpul inca imi permite, am facut o programare la un centry PDR.

              Intamplarea face ca este si aproape de mine iar individul este un om de nota 10+. Super pasionat de ceea ce face si foarte atent la detalii.
              Si... daca tot am ajuns acolo..am reparat si o alta lovitura, pe capota, de la ceva piatra luata pe autostrada (nu stiu de ce, dar asta nu m-a deranjat pana acum).

              Attached Files
              BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

              Comment


              • #52
                Sa mai aducem un mic update.

                Inca nu am apucat sa trec noul sistem de franare in acte. Data fiind situatia actuala, nu se poate merge decat cu programare, iar asta dureaza destul de mult (ceea ce inseamna ca a durat o luna sa prind liber). Din pacate... fix in ziua in care trebuia sa merg...am descoperit ca programarea defapt nu a fost activata (norocul meu ca am descoperit acasa...si nu acolo). Cum nu am mai fost de mult timp pe la dansii, am pierdut din vedere ca atunci cand faci o programare primesti un e-mail de activare. E-mailul l-am primit cu ceva intarziere (probabil datorita numarului mare de cereri, sistemul face cu greu fata)... iar cand l-am primit, nu l-am mai deschis (am crezut ca este doar o confirmare). Asadar....facut o noua programare....peste inca o luna de zile

                Intre timp, masina ar fi trebuit sa primeasca un nou upgrade pe partea tehnica... insa din pacate garajul la care am fost m-au cam lasat sa astept de aceasta data. Stiu ca sunt foarte ocupati si probabil cu lucrari mai serioase (cand am fost aveau un RS6 si un Lamborghini in lucru, plus inca un Lambo deja facut in curte. Probabil voi cauta alternative, deoarece imi este cam peste mana sa ma tot duc pe la ei sa intreb.

                Insa, ca sa nu ma plictisesc, intre timp m-am apucat de altele. Am reusit intr-un final sa curat jantele la cea rosie si sa le aplic un strat de protectie ceramica. Si probabil printre putinele dati cand am reusit sa le fac o poza in care sa captez nuanta lor reala. De cele mai multe ori in poze apar fie gri fie ceva gen gun metal. Ca tot vorbim de protectii.... imi place destul de mult cum se comporta protectia aplicata pe restul caroseriei... la cat de usor se curata, este o adevarata placere. Sunt curios cum o sa se comporte protectia de pe jante, deoarece este o alta firma fata de ce am folosit pana acum.

                Daca tot am ajuns la mijlocul anului, am facut si un nou update la hartile GPS. Dupa care, am inceput sa ma joc cu putin STP Aero prin portbagaj. Mai am niste noiseblocker si biplast ce se afla deja pe drum... ma manca sa desfac portierele si sa arunc ceva material si pe acolo. Vedem... am o senzatie ca odata ce incep cu asa ceva... o sa imi fie greu sa ma opresc


                BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                Comment


                • #53
                  M-am mai invartit astazi un pic pe langa masina si am mai facut cate ceva pe ici pe colo.
                  Am mai adaugat un strat de biplast10 in portbagaj, si sub bancheta spate (pe langa cel de Aero deja adaugat). Tot sub bancheta spate ar fi trebuit sa mai vina un strat de noise block3....dar din pacate sunt ceva probleme cu livrarea. Ar fi trebuit sa ajunga cel tarziu astazi... insa pauza. Ma cam deranjeaza aspectul acesta, deoarece inca nu am montat inapoi bancheta. Din cauza centurilor iese relativ greu...nu am chef sa ma joc de multe ori pe acolo.

                  Insa azi... cel mai mult timp am pierdut cu portiera dreapta fata. Mi-am facut curaj si m-am apucat de desfacut. Fata de portiera se scoate relativ usor.... insa mai greu este de indepartat manerul...maner ce ascunde 2 suruburi. Dar incet si cu atentie... iese. Am adaugat un strat de aero pe fata exterioara de usa, am inlocuit folia originala si am mai adaugat un petic si in dreptul driverului.

                  La final, am bibilit putin fata de portiera pe care am adaugat biplast20 pe toata suprafata. La feeling se vede o diferenta intre portiera dreapta, cea lucrata... si cea stanga. Pare ceva mai... plina. Astept sa vad daca observ ceva diferente in mers (zgomot), sau pe partea de audio, dupa ce fac si portiera stanga.

                  Ideal ar fi sa le fac si pe cele spate. In principiu... cam asta imi era planul... doar ca am realizat ca spre deosebire de ce alte info de am gasit pe internet....eu am perdelute spate. Momentan inca nu sunt sigur in cazul generatiei asteia cum vine treaba cu ele si daca incurca cu ceva scosul fetei de usa. Mai studiem inainte sa ne apucam...
                  Attached Files
                  BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                  Comment


                  • #54
                    Asta inseamna pasiune adevarata! Si profesionalism, de parca ai lucra in detailing & insonorizare.

                    Comment


                    • #55
                      Multam fain @Jozsi !

                      Din pacate cei care ar fi trebui sa-mi livreze noise block3 s-au dovedit neseriosi. Din ce am dedus dupa conversatiile cu dansii, nu il aveau pe stoc (desi aparea ca ar fi).
                      Nu m-ar fi deranjat atat de mult acest aspect daca ar fi comunicat de la bun inceput... insa nu m-au contactat. Abia dupa ce i-am contactat eu atunci cand am vazut ca pachetul nu a ajuns la timp, au incercat sa-mi ofere alternativ noise block2 ...sau sa mai astept mai bine de o saptamana in plus. M-am resemnat...am anulat comanda si le-am oferit un review negativ.

                      Bancheta mi-a iesit putin pe ochi sa o montez inapoi. Gaurile prin care ar trebui sa intre centurile sunt la fix... si sa bag 4 centuri prin acele orificii de unul singur mi-a luat undeva la o ora.
                      Insa cu putina grija si atentie... am reusit sa le pun pe pozitie pe toate 4 si sa fixez bancheta inapoi.

                      Intre timp am reusit sa gasesc si cum functioneaza treaba cu fetele spate de portiera, asadar am trecut la treaba si acolo. Fata de usa a fost per total ceva mai dificil de lucrat datorita arhitecturii panoului, dar super multumit de rezultatul final. Mai am o ultima portiera de atacat, cea dreapta spate. Era teoretic in plan pentru acest weekend, insa am fost plecat.

                      Desi tot ce am facut la masina pana acum a fost din pura placere, exista sansa sa ma despart de ea. Sau...defapt de ele. Cea rosie pleaca cu siguranta, trebuie doar sa apuc sa fac niste poze decente si sa urc anuntul. Dar sunt sanse relativ mari sa plece inclusiv asta neagra.... depinde de cum se leaga lucrurile.

                      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                      Comment


                      • #56
                        So... mi-am facut astazi timp si printre alte treburi pe langa casa am reusit sa termin intr-un final si masina.
                        Pe de o parte imi cam lipsea cheful sa ma apuc sa desfac din nou pe acolo... dar nici nu stiu cu ce alta ocazia as mai fi avut timp.

                        A mers ceva mai rapid decat cealalta portiera spate, deoarece stiam deja la ce sa ma astept.
                        Per total, sunt ceva mai migaloase decat cele fata, datorita tweeterelor si a perdelutelor. Plus cablurile, care per total sunt mai la fix trase, iar la demontaj/montaj iti lasa foarte putin spatiu de manevra.

                        Insa...gata am terminat cu acest capitol. Per total am facut urmatoarele:
                        - aplicat STP Aero in/pe usi
                        - aplicat STP Aero pe fetele de portiera in zona buzunarelor (fiind singura zona de plastic a fetelor de usi), apoi imbracat complet fata in Biplast20
                        - aplicat STP Aero pe capacul portbagajului
                        - aplicat STP Aero in portbagaj, imbracat apoi cu Biplast10
                        - aplicat STP Aero sub bancheta spate, imbracat apoi cu Biplast10
                        - aplicat STP Aero pe capota motor, imbracat apoi cu STP hood solution - apoi montat inapoi izolatia originala

                        Am folosit un pachet de STP Aero, un pachet de Biplast10, unul de Biplast20, si unul de hood solution.

                        Concluzii:
                        Cel mai mare efect l-au avut straturile aplicate in portbagaj. Acum...depinde de fiecare ce vrea. Evacuarea este complet silent la interior acum, chiar si in modul sport cand anterior se auzeau destul de bine "burbles".

                        Al doilea lucru de care sunt foarte multumit este de tot ce am facut la fetele de usi. Am gasit folia originala desprinsa prin unele locuri. Nimic grav, dar totusi desprinsa. Cordonul de butil in continuare foarte ok, ar fi mers refolosit fara probleme, insa planul era de la bun inceput sa inlocuiesc totul cu stratul de Aero. Greutatea adaugata este minima. Driverele suna acum mult mai bine, mai...plin. Biplast20 aplicat pe fetele de usa le-a facut si pe acestea sa suna mai a plin, iar in plus, imi creaza senzatia ca ar fi si ceva reducere a nivelului de zgomot transmis la interior.

                        Despre restul, nu as putea spune ca am vazut vreo schimbare. Insa, cum nu ajuta, cel mai probabil asa nu strica. Am facut totul mai mult de placere.
                        Daca ar fi sa reiau totul de la inceput, probabil primul lucru ar fi sa ma ocup de portiere.
                        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                        Comment


                        • #57
                          Putin surprinzator probabil, dar masina in ultima perioada mai mult a stat pe dreapta. Am facut doar o mana de km tot anul acesta.
                          Nu ma pot plange, dar in acelasi timp nu am apucat prea mult sa ma bucur de ea.

                          Sunt bucuros in schimb deoarece intre timp am descoperit o spalatorie manuala unde arunca cu ceva spuma mai consistenta si chiar ma incanta cum arata masina cu foarte putin efort.

                          Spalatoria cel mai probabil este aparuta de ceva vreme (fiind practic o anexa a unui centru deja existent), doar ca eu circuland foarte putin, nu am zarit-o. Iar in conditiile actuale, ma incanta si faptul ca nu este fix langa casa.... asta insemnand ca am si motiv sa fac o mica plimbare pana acolo.

                          Frizura rezista... aka tratamentul aplicat in primavara cu Nanolex si ceara Soft99. Bine, probabil si greu sa apara probleme tinand cont de straturile aplicate, de cat de putin a circulat, plus faptul ca mai folosesc un supliment de ceara lichida din cand in cand la spalare. Asadar, practic imposibil sa ramana fara ceva protectie pe ea. Insa ce am observat este ca pot ramane destul de usor dare de ceara (lichida) pe masina. Ca si ceara lichida eu foloseam/folosesc ceva Meguiars (am un bidon de vreo 4L) si initial am crezut ca poate o fi aia mai speciala. Insa acum la ultima spalare, am observat ca si cu ceara de la spalatorie, desi m-am miscat rapid, ramaneau ceva pete. Se sterg relativ usor, cel putin daca actionezi imediat. Insa masina fiind neagra, trebuie atentie, altfel exista riscul sa ramana pe masina si sa aiba un aspect murdar/patat.

                          Click image for larger version  Name:	image_52340.jpg Views:	3 Size:	159.7 KB ID:	873369
                          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                          Comment


                          • #58
                            Am tot cautat pe forum, dar nu am gasit exact ceea ce ma interesa (desi parca imi aduc aminte ca am mai vazut ceva discutii pe teme de genul pe undeva).
                            Sa fac un topic nou doar pentru atat.... parca nu se cade. Asadar... arunc intrebarea pe acilea, cu speranta ca poate gasesc un raspuns/clarificare

                            Se dau un set de jante OEM cu urmatoarele specificatii:
                            Fata:
                            8J ET30 sau 8J ET29

                            Spate
                            9J ET44

                            Jante posibil inlocuitoare cu urmatoarele specificatii
                            Fata
                            8J ET26

                            Spate
                            9J ET41

                            Practic, identice cu exceptia ET-lui cu 4mm mai mic -> prin urmare o crestere a latimii cu 8mm per punte.
                            Teoretic cel putin, nu pare a fi foarte mult. Intrebarea ar fi, cat de notabila ar fi aceasta modificare asupra directiei? - ma refer aici la efectele negative sa le zicem, asociate cu "impinsului" prea mult al rotilor spre exterior. Sau altfel spus... acei 4mm diferenta ar fi suficient de putin cat sa nu fie notabili... sau suficient de mult, cat sa ofere/introduca senzatii nedorite?
                            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                            Comment


                            • #59

                              Anul trecut ... cam tot pe vremea asta, schimbam rotile de vara. Din lipsa de timp si chef, nu m-am ocupat de ele inainte de montaj. Le-am tras o spalare mai apoi si am aplicat ceara Soft99 pe ele. Fiind deja montate pe masina si avand si o oarecare lipsa de chef, mai mult le-am dat sa fie date.

                              Anul acesta, am zis totusi sa fac o treaba mai omeneste. Drept urmare, am stat astazi putin si le-am tras o spalare ca la carte, urmate de o decontaminare cu argila.
                              Maine urmeaza sa le aplic o protectie ceramica Nanolex si ...daca mai am chef...si un nou strat de ceara pe ele.

                              Ce am facut anul trecut, as zice eu ca le-a prins destul de bine, tinand cont ca inca se mai pot observa efectele tratamentului. Si chiar de-a lungul utilizarii, au fost definitiv mai usor de curatat decat fara tratamentul aplicat.

                              In functie de cum este vremea, doresc sa ii fac si in rest o spalare ca la carte, urmand sa vad cum se prezinta tratamentul aplicat in urma cu un an de zile.
                              Attached Files
                              BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                              Comment


                              • #60
                                Update... s-a mai dus o vara. Uitandu-ma la pozele de mai sus, mi-am reamintit ca trebuie musai sa trag o fuga sa-mi fac programare la schimb de roti. Trebuie sa mai arunc un ochi peste anvelope.... sper sa nu imi trebuiasca un set nou pe spate.

                                Maine am programare la service -> schimb de lichid de frana si verificarea tehnica obligatorie.

                                Fortat de verificare, am rezolvat in weekend si o mica problema. In urma cu mai mult timp, am reusit sa lovesc o dracie de bara metalica si m-am ales cu un stop spate crapat. Crapatura de felul ei, foarte mica si insesizabila de la distanta... dar motiv suficient pentru a pica. Am tot amanat... dar amu i-a venit timpul.

                                Si… daca tot a trebuit sa schimb un bloc… am zis sa le schimb pe toate. Asa ca am facut probabil cea mai subtila dintre subtile modificari -> am trecut la stopurile din gama “shadow line”… adica cumva fumurii se vor ele a fi.
                                Probabil pe alta culoare, mai deschisa, efectul (schimbarea mai bine spus) ar fi fost ceva mai pronuntat. Insa per total, sunt ok… imi plac. Ar mai fi fost un set ceva “sport blabla”, ce ar fi scapat complet de rosu, fiind negre complet (sticla transparenta, plasticul interior negru)... dar parca nu era ce trebuie pentru masina.

                                Nevasta’mea a venit, s-a uitat… m-a intrebat daca am facut ceva la masina, ca arata diferit (inca nu stabilisem daca le schimb pe toate, sau doar cel crapat). Fiica’mea a venit, mi-a zis ca le-am schimbat… si mi-a si aratat ce-i diferit la ele… asadar efectul variaza probabil de la persoana la persoana. Acum urmeaza sa le pun pe cele 3 bucati intregi la vanzare, sa recuperez din “paguba”.

                                Daca tot am umblat la capitonajul portbagajului, am zis sa mai adaug un strat de burete peste capitonaj, burete ramas in urma lucrarilor de la portiere. “Lucratura” la capac era deja facuta, dar am zis ca daca tot am desfacut din nou, sa arunc si o urma de burete peste capitonaj. Am sa vad maine la drumul pana in service daca observ ceva… dar cel mai probabil singura diferenta este ca acum se monteaza ceva mai greu capitonajul… bine ca nu l-am montat pe cel gros.

                                Si vreo 2 poze de final
                                Dozer
                                Senior Member
                                Last edited by Dozer; 04-10-21, 20:35.
                                BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                                Comment

                                Working...
                                X