DOZER: '17 BMW 340i, Saphirschwarz Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Gata... sunt 50% pregatit de iarna .
    Cu rotile curate... asteptam programarea de maine.

    Anul trecut "aruncasem" o mana de ceara pe rotile de iarna. Se pare ca nu a fost tocmai rau. Le-am facut ieri un dus complet si s-au curatat foarte usor si rapid (deh, n-am fost harnic sa le curat dupa ce le-am dat jos de pe masina). Practic fata (partea exterioara ma refer) s-a curatat dupa prima spalare. Partea interioara a necesitat o a doua interventie pentru a iesi mai mult decat decent.

    Sunt curios cum se vor curata cele de vara, tinand cont de faptul ca in primavara au primit un “tratament” complet.
    Attached Files
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #62
      Si uite ca a mai trecut un anotimp. De ieri am trecut din nou la gumele de vara.
      Probabil putin cam tarziu, dar abia cu o seara inainte mi-am adus aminte sa verific profiul anvelopelor de vara. Au iesit undeva pe la 4-5mm, atat fata cat si spatele. Desi pare "egala" uzura, pe spate sunt deja la al doilea set de anvelope - sau in urce caz, +1 comparativ cu fata.

      Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	74
Size:	76.3 KB
ID:	877330 Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	74
Size:	107.0 KB
ID:	877331
      In poze era incarcata cu rotile de iarna, de aceea era si atat de lasata. In mod normal sta discret mai sus.

      Daca apuc in seara aceasta, daca nu maine, dupa ce am sa spal rotile de iarna, voi masura profilul din curiozitate. Tinand cont ca nici nu am mers foarte mult si nici nu am obiceiul sa abuzez anvelopele de iarna, ma astept sa fie o uzura uniforma totusi.

      Saptamana trecuta, am schimbat si rotile la sora mai mare. Dupa luungi cautari, am gasit intr-un final un set de jante care sa imi si placa, sa fie si usoare, sa aibe si un ET in limitele pe care eu le doream. Multe jante aftermarket (cel putin din cele care m-ar fi atras vizual cat de cat) vin cu ET-uri foarte mici, fie sunt prea late.... fie de amandoua. Ca sa nu mai spun ca multe sunt si foarte grele, 16-18kg (la 20 inch). Per total montajul a fost o experienta inedita, deoarece neexistand un certificat pentru modelul meu, nici pentru jante, nici pentru combinatia de anvelope pe care doream sa le utilizez, a trebuit sa trec o inspectie tehnica, cu test dinamic si vizual.
      Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	82
Size:	89.3 KB
ID:	877329
      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

      Comment


      • #63
        Ieri dupa ce am terminat treaba pe langa casa, am zis sa ma apuc sa "mesteresc" ceva si la masina.
        De ceva vreme ma tot batea gandul sa umblu putin la admisie. In cazul meu, aerul il trage de undeva din spatele farului, insa exista un kit special pentru "hot weather climate" (si din cate stiu, instalat inclusiv pe modele gen Mx40i) ce conecteaza printr-un cot admisia la grila fata.

        Mi-a tot fost lene sa umblu, deoarece trebuia sa dau grila jos, iar pentru asta in mod normal trebuia sa desfac putin bara in partea de sus - pentru a putea baga mana prin spate.
        Insa ieri, mi-am luat inima in dinti si am zis sa incerc fara sa desfac bara... si cu putina munca si ajutat putin de setul din plastic pentru desfacut interioare, am dat grila jos.

        Priza frontala, unde ar trebui conectata admisia (cu respectivul kit) vine blocata cu un capac din plastic, pe care momentan l-am dat jos.

        Acum sincer, dupa ce am vazut cu ochii mei situatia de la fata locului, nici nu stiu daca are rost sa ma obosesc sa mai cumpar respectivul kit. Din ce observ, tubul de admisie (care vine practic direct in filtru), vine cumva deja orientat catre acea deschizatura.

        Click image for larger version  Name:	intake1.jpg Views:	0 Size:	36.4 KB ID:	877396 Click image for larger version  Name:	intake2.jpg Views:	0 Size:	74.7 KB ID:	877397 Click image for larger version  Name:	intake3.jpg Views:	0 Size:	83.5 KB ID:	877398
        Kitul ar fi compus din 2 componente – un cot care ar face legatura directa dintre tub si deschizatura, si o sita. Posibil sa montez doar sita, fara sa mai conectez si cotul… ramane de vazut.

        Singura mea grija de pana in prezent a fost legata de apa, ca nu cumva pe ploaie, sau eventual la spalatorie, sa ajunga apa in cutia filtrului. Tubul ce duce catre cutia filtrului, are probabil undeva la 30cm lungime, si vine drept, pornind din spatele farului, direct in cutia filtrului.

        In alta ordine de idei, m-am hotarat intr-un final sa o las si pe cea mare ceva mai jos. Insa nu va fi la fel de agresiva precum Seria3, deoarece nu doresc sa risc sa o agat pe undeva.
        Voi merge de aceasta data pe un set Eibach de 30mm, pentru ca majoritatea zic ca ar fi mai confortabila decat cel H&R. Singura grija reala ar fi la puntea spate, unde merg pe 295/30, care in momentul de fata sunt cumva deja la limita.
        Azi am bagat comanda de dimineata… dar trebuie sa astept vreo 3 saptamani pentru montaj din pacate.
        Dozer
        Senior Member
        Last edited by Dozer; 17-05-22, 15:27.
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • #64
          No... foarte rapizi baietii... ieri am facut comanda de arcuri, astazi pe la pranz a ajuns pachetul.
          De acum urmeaza asteptarea... am sa imi fac totusi un drum pana la service, sa vad poate... poate am noroc si schimbam programarea sa facem treaba mai rapid.

          Click image for larger version

Name:	IMG-2251.jpg
Views:	38
Size:	115.4 KB
ID:	877402 Click image for larger version

Name:	IMG-2252.jpg
Views:	33
Size:	130.5 KB
ID:	877403

          Trebuie sa imi fac o programare si la serviciul de inmatriculari... ca mai mult ca sigur din cauza jantelor (certificate individual) trebuie sa trec si modificarea suspensiei in certificat.
          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

          Comment


          • #65
            Nu am apucat sa mai fac nimic cu intake-ul de la masina, ramanand pana in ziua de astazi doar cu acel capac scos.
            Am de gand sa cumpar acel kit de "hot weather climate", doar ca m-am ocupat de altele. In functie de timp, probabil ma voi ocupa candva dupa concediu.

            Insa, m-am ocupat de surioara mai mare. Am montat intr-un final arcurile Eibach, iar vineri am lasat-o din nou la service pentru a verifica/regla unghiurile fata/spate. Cat am lasat masina la dansii, am tras si o fuga la serviciul de inmatriculari, inregistrand in acte noua combinatie tehnica.


            Nu stiu in ce masura “se mai lasa“ cum spun multi, insa am ales in mod special un setup nu foarte agresiv. Noile arcuri sunt cu aproximativ 2-2.5cm mai joase decat standard, ceea ce inseamna aproximativ 1-1.5cm mai joasa fata vechiul setup cu arcurile M Sport. Vizual pare ca este pe acolo… de aceea nu cred ca mai coboara.

            Confortul s-a pastrat, poate chiar discret imbunatatit as indrazni a spune. Paradoxal probabil, dar par ca preiau micile imperfectiuni/guri de canal discret mai gentil fata de vechile arcuri. Poate fi doar o impresie, insa aparent si altii relateaza cam aceeasi senzatie. Imbunatatit sau nu insa, sunt de departe mult mai confortabile decat cele H&R, fiind zic eu ceea ce trebuie pentru masina.
            Click image for larger version

Name:	20220625_175921235.jpg
Views:	0
Size:	100.5 KB
ID:	877462
            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

            Comment

            Working...
            X