DOZER: '17 BMW 340i, Saphirschwarz Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu, nici astea nu sunt RTF....tot normale. Fug de run-flat ca de naiba. Bridgestonurile OEM erau RTF.... le-am dat jos imediat desi erau practic noi... le-am vandut si am luat PS4s-urile.
    Kit de pana nu am, mi-am pus cruciulite la oglinda . Acum serios...din fericire nu am avut pana acum probleme.... sper nici de acum. Nu stiu nici in ce masura se impaca kitul de pana cu senzorii de presiune.

    Am facut intre timp vreo doua plecari de pe loc mai ...in forta. Au fost primele plecari mai serioase de cand am instalat LSD-ul.
    La o prima vedere, cred ca am luat o decizie foarte buna sa-l montez.
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #47
      Mda, si eu sufar in 90% din timp din cauza suspensiilor dure. Initial, le-am pus pe seama RFT-urilor, apoi am mers cu un seria 3 touring si un seria 5 (eu avand 4 GC), ambele cu RFT, si suspensia era mult mia ok. Deci nu stiu ce sa fac: sa risc si eu sa trec la cauciucuri normale si bune (caci nici Potenzele pe care le am acum nu ma dau pe spate) sau sa stau fara sabia lui damocles deaspura capului? Mi-e ca fac trecerea si nu obtin mare lucru de confort, suspensiile fiind totusi alea mai dure din toata ecuatia mea.
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • #48
        octi_b : tu ce roti ai...si ce suspensie? Chiar doream sa te intreb de ce ma tot intrebi de anvelope .

        Comparatia cu Seria5 nu cred ca isi are rostul. Suspensia este diferita si complet altfel setata, plus ca dimensiunile rotilor, sunt altele, deci se v-a simti diferit. Eu am avut M Sport pe Seria5, iar cu jantele BBS pe 19" era clar mai confortabila, chiar daca avea suspensia sport. Dar inca odata, dimensiunile anvelopelor sunt complet diferite.

        La Seria3, cu MSport Adaptive, personal am simtit o diferenta notabila intre Bridgestonurile RTF si PS4s (pe atunci nu aveam H&R-urile montate). Acum...nu te gandi ca este ca un puf... dar absorb mult mai placut denivelarile....mai...soft, pentru ca altfel nu stiu cum sa ii zic. Aceleasi PS4s-uri puse in schimb pe BBS-uri...pareau tari ca piatra. Jantele fiind mai late si anvelopele mai "intinse", nu mai reuseau sa preia la fel denivelarile.

        Pe Seria1 am PS4...astea sunt parca o idee mai soft decat PS4s....si imi par ca au de asemeni un comportament rutier foarte ok.

        Am avut de la dealer vreo 2 zile un Seria3 Touring, suspensia standard, jante pe 17 (daca retin eu bine) si era clar mult mai confortabil.

        In functie de ce roti ai tu acum, un set pe 18, cu anvelope non RTF cred ca ar fi un compromis bun intre aspect, duritate/confort. Daca nu.... un set pe 17" si gata (nu vrei? am de vanzare unul )

        In alta ordine de idei,daca am fost puturos si nu m-am ocupat de jante inainte sa le montez pe masina.... am zis sa ma ocup in dupa-amiaza aceasta. Am fost la spalatorie....prima oara de cand am aplicat tratamentul pe masina. Nu pot sa spun decat....wow.... Este drept ca masina nu era extrem de murdara (mai mult a stat in garaj, deci doar ceva polen, praf si cateva insecte adunate de la drumurile facute)...dar a fost un deliciu spalarea si uscarea ulterioara.

        Eu m-am dus pentru roti mai mult si nu aveam decat o fisa la mine (si imi era lene sa merg sa schimb), dar un pic de apa aruncata pe masina si s-a curatat instant. Asadar, pentru cine este interesat, recomand cu caldura ceara Soft99 12m black (ceara pe care la randul meu am cumparat-o in urma unei recomandari). Odata ajuns acasa, am terminat de finisat jantele, am dat un clay bar rapid pe ele...mi-am tras inca odata 2 palme ca nu am facut treaba asta inainte sa montez anvelopele si jantele pe masina.... si am aplicat o protectie ceramica pe ele. Maine cum nu am in plan sa plec nicaieri cu masina, probabil o sa ma strecor in garaj si am sa aplic si un strat din aceeasi ceara pe jante. Si tot efortul asta acum, doar pentru ca pe viitor sa fie cat mai usor de intretinut/curatat, mai ales ca modelul avand mai multe spite si un design mai special, cred ca le face ceva mai dificil de intretinut.
        Last edited by Dozer; 16-05-20, 22:27.
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • #49
          Rotile sunt de 19", suspensia este adaptiva, dar pe Comfort e destul de dura. De iarna am roti pe 17" si mare diferenta nu e fata de cele pe 19", de vara.
          Comparand si cu seria 3, trag eu concluzia ca dimensiunea rotilor sau RFT nu afecteaza atat de mult ridingul, ci setarea suspensiilor. Stiam, din review-uri, ca seria 4 are suspensiile "un pic" mai dure ca seria 3. "un pic" ala s-a dovedit "un pic mai mult". Pe drumuri bune e ok, mai nasol a fost anii trecuti cand nu s-a facut nimic la infrstructura din Romania, si in special la cea din Bucuresti. Anul asta, care e electoral, s-a mai asfaltat pe ici, pe colo.
          Zici tu ca dimensiunea ar conta totusi? Poate, cand va fi sa schimb pneurile de vara, sa trec la 17" non-RFT. Dar imi trebuie un dram de curaj sa merg fara rezerva, kit de pana etc. Nu poti sa compari curatenia strazilor in Elvetia cu aia din Romania, unde gasesti de la cioburi, scanduri, pietre, suruburi, cuie, tot ce vrei pe marginea strazilor.
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • #50
            octi_b pai daca este adaptiva, atunci este ca si a mea, cea M Sport Adaptive....motiv pentru care este si mai dura, chiar in modul confort.
            Eu personal as scapa de RTF-uri....dar iti inteleg reticienta. Dupa cum ziceam mai sus... acum sa nu te astepti ca daca pui un set normal, va pluti precum un puf, dar va avea un "soft edge" atunci cand treci peste ceva (inca odata scuze, dar nu stiu cum sa descriu mai bine diferenta). Te-as invita cu placere sa testezi, daca nu ar fi peste mana.

            Cum spuneam mai sus, am un set pe 17" de vanzare (de altfel si BBS-urile le-am urcat). Ma contacteaza un conational ...daca mai sunt valabile. Ii raspund ca da... si bineinteles vine cu deja clasicul "care-i ultimul pret" ....desi pretul era clar vizibil in anunt. Il rog sa-mi faca o oferta...se tot invarte in jurul cozii si imi cere inca odata "ultimul pret". No bun zic... deja incepe sa ma irite... dar cum vreau sa eliberez spatiul ii zic un pret mai jos, desi tare ma manca sa-l trimit la plimbare. Si....bineinteles... urmeaza "am vazut fix ca ale tale la pretul X. Daca vrei doar atat iti dau". Apoi no.... mergi si le cumpara pe alea daca zici tu ca-s identice. Si daca is identice... de ce le mai vrei totusi pe ale mele? Nu l-am mai intrebat asta, dar i-am urat mult succes in continuare. Culmea....a revenit mai tarziu sa ii dau totusi o adresa, ca sa vada distanta.

            Insa... in alta ordine de idei, am reusit sa ma ocup si de cea mica. A primit ca si cea mare, o decontaminare, corectie vopsea, urmata de o protectie ceramica Nanolex si finalizat cu ceara Soft99. Urmeaza sa ma ocup de jante. Nu mai aveam solutie de curatat roti, asa ca am preferat sa astept livrarea si sa ma ocup de ele cum trebuie. Per total, foarte multumit. In curand trebuie sa intre si ea in service pentru schimb ulei + placute + discuri.
            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

            Comment

            Working...
            X