DOZER: '17 BMW 340i, Saphirschwarz Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si a mai trecut 1an. Intre timp am trecut de 60k km facuti.

    CB-ul estimeaza ca in vreo 5k km ar trebui sa ma pregatesc sa schimb placutele de frana. Probabil ceva mama Omida.... ca nu imi dau seama pe ce isi bazeaza estimarea.

    Deoarece sistemul standard nu m-a dat niciodata pe spate (sau ar trebui sa spun "nu m-a dat in fata", fiind vorba de frane ?! )... si cum oricum ar fi urmat sa umblu pe acolo... am zis sa aducem si ceva imbunatatiri. Asadar, am profitat si de ceva oferta...am bagat comanda... si am decis sa-i fac cadou un kit BBK complet de franare. Din pacate doar in vreo 3 saptamani aveau liber... asadar trebuie sa mai astept cu montajul (+codarea pe masina....iar mai apoi inregistrarea in acte).

    Acum... dupa ce bifez si treaba asta cu franele... am pus ochii pe ceva filtru aer si ma interesez in ce conditii (sau daca) poate fi inregistrat alaturi de un downpipe.
    Daca iese treaba...cel mai probabil astea vor fi urmatoarele upgrade-uri la masina.
    Attached Files
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #32
      Despre ce masina vorbesti? E racheta!

      Comment


      • #33
        Pana una alta, am primit o oferta greu de refuzat... asa ca s-ar putea sa primeasca si un LSD.
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • #34
          Asadar....a venit intr-un final momentul sa duc masina in service.... din pacate intr-un moment extrem de nepotrivit tinand cont de circumstantele actuale.
          Insa... pentru moment se pare ca este inca relativ ok, asadar programarea ramane valabila.

          In aceasta dupa-amiaza am pus totul in portbagaj sa fie pregatit pentru maine dimineata.

          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

          Comment


          • #35
            So... cu ceva peripetii... operatia a reusit, iar pacientul a fost adus acasa pentru odihna si recuperare.

            Din 2 zile... s-au facut 4. Defapt, ca sa fim corecti, doar 3, doarece era gata de aseara, dar nu am reusit sa ajung decat astazi dimineata.
            Planurile au fost putin date peste cap, din cauza unor mici neprevazute.

            Aparatorile de praf spate nu pot fi demontate direct. A trebuit desfacut tot pe acolo...scos rulmentii, schimbat... si pus totul inapoi.
            Partea buna... acum am si rulmenti noi pe spate. Partea proasta... a trebuit sa cumpar rulmenti pe spate.

            Din fericire am aflat inca de luni, asadar a fost data imediat comanda sa ajunga a doua zi.

            A doua zi... aflam ca protectiile de praf livrate pentru spate ... nu sunt cele care trebuie, fiind mai mici.
            Asadar....alta intarziere... dat comanda noua direct la ei... sa ajunga ziua urmatoare (a 3a). Acum trebuie sa vad cum fac sa trimit astea de le am inapoi... ca nu vreau sa fac colectie (plus sa recuperez banii)

            Partea asta a fost cea mai grea si consumatoare de timp.

            In rest... totul a decurs cum trebuie. Montat discurile, placutele, aerisit, resoftat masina pentru codarea noului sistem de franare, montat LSD-ul... si ca sa stim o treaba, schimbat ulei si bujii noi si facut o inspectie generala a masinii.

            De acum trebuie cumva sa-mi gasesc timp sa ajung la inmatriculari sa inscriu noul sistem de franare in acte.

            Si in final... doua poze facute la repezeala dupa ce am ajuns acasa.
            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

            Comment


            • #36
              Nu trebuie sa treci pe la RAR?

              Comment


              • #37
                Masina nu este inscrisa pe Romania, procedura este discret diferita.

                Dar da, masina a fost verificata deja de un expert inainte de a parasi service-ul - fiind vorba de modificare tehnica, este obligatoriu.
                BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                Comment


                • #38
                  Sint curios cum se simte masina cu LSD-ul si Xdrive. Ca de-o vreme a inceput sa ma tenteze un 440 xdrive M Performance manual (mai greu de gasit dar mai sint inca) fie Grand Coupe fie Coupe. Sau un 340 cu aceleasi chestii pe el.
                  "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                  Comment


                  • #39
                    Michelin alea sunt RFT-uri?
                    "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                    '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                    Comment


                    • #40
                      @Io si Ea: din ce stiu (dar nu lua ca litera de lege) LSD-ul nu este compatibil cu xDrive-ul.
                      Nu am timp sa ma uit pe programul de piese, dar aruncand un ochi rapid pe shop-ul online la compatibilitate LSD (pe Seria3 LCI) scrie asa:
                      • 340i (8B31 / 8B35)
                      Spre comparatie, la kitul de franare scrie (lista este mai lunga aici, dar iau spre comparatie doar 340):
                      • 340i (8B31 / 8B35)
                      • 340iX (8B71)

                      Cat despre M Performance (desi probabil stii asta), inseamna mai multe componte. Ai kitul de MPPSK (M Performance Power & Sound Kit) ce se refera la evacuare completa + soft motor, ai evacuarea finala, ai kitul de franare, ai LSD-ul, suspensie si altele de ordin tehnic... plus restul pe partea de optica. Dar toate astea sunt achizitionate separat si nu sunt incluse intr-un singur pachet. Deci daca vezi o masina marcata ca "M Performance"... trebuie sa vezi ce are instalat. Sau daca are ceva... si nu e doar label pus asa de forma, pentru ca are pachetul M Sport.

                      @octi_b: nu, sunt normale (si cele de vara de altfel, tot standard sunt).
                      BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                      Comment


                      • #41
                        Daca tot am avut ceva mai mult timp liber in ultima perioada, printre alte activitati am decis sa ma ocup putin de masina.
                        Fiind in esenta un daily-drive... si faptul ca pana acum nu prea a stat mult timp locului... vopseaua cerea putin TLC.

                        Drept urmare, am trecut la munca. O decontaminare a suprafetei, corectie vopsea in 3 pasi, o protectie ceramica de la Nanolex si finalizat cu un strat de ceara Soft99.
                        Au fost cateva zile bune de munca (e drept ca am muncit doar seara), dar ma declar mai mult decat multumit.

                        De acum urmeaza sa ma ocup de roti. Sunt sanse destul de mari sa revin la setup-ul de vara cu jantele originale. BBS-urile actuale imi par discret prea agresive. Scopul a fost sa montez un set mai lat de anvelope (235 / 265 fata de 225 / 255 cat este OEM), dar din cauza ET-ul spate ma tem ca nu exista sanse sa o pot face fara modificari aditionale la aripa. Din pacate, ca sa fie cu certitudine ar trebui sa montez un set pe masina.... dar n-am de unde face rost de anvelope. Iar sa cumpar....nu pot....ca nu mi le mai primesc inapoi daca le montez.

                        O alta solutie.... care mi-ar conveni de minune ar fi un set de jante Alpina, acestea permitand 235/265. Dar pentru asta trebuie sa scap de BBS-urile actuale (altfel presimt ca ma mut si eu in garaj).

                        Dar cum masina sta... nici eu nu sunt in foarte mare graba.



                        PS: aparent sunt ceva probleme cu upload-ul de poze
                        Dozer
                        Senior Member
                        Last edited by Dozer; 25-04-20, 00:14.
                        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                        Comment


                        • #42
                          Apoi vad ca s-a redeschis teava la poze ... dar ceva pare ca tot nu merge bine.
                          Click image for larger version  Name:	image_51756.jpg Views:	4 Size:	94.4 KB ID:	869961Click image for larger version  Name:	image_51757.jpg Views:	3 Size:	114.3 KB ID:	869962Click image for larger version  Name:	image_51758.jpg Views:	3 Size:	71.7 KB ID:	869963Click image for larger version  Name:	image_51759.jpg Views:	3 Size:	64.3 KB ID:	869964Click image for larger version  Name:	image_51760.jpg Views:	3 Size:	48.8 KB ID:	869965
                          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                          Comment


                          • #43
                            Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos.

                            Comment


                            • #44
                              Gata...am facut-o si pe asta. Am stat si m-am tot sucit, am ales intr-un final sa montez inapoi jantele originale. Pe spate am montat un set nou de anvelope, cele anterioare fiind destul de uzate.
                              Raman cu gandul la un set de anvelope mai late, dar va trebui sa gasesc alte jante, pentru a obtine ceeea ce doresc eu. Probabil ideale sunt cele de Alpina. Daca nu, tot un set BBS.

                              Jantele actuale BBS le-am spalat si le-am urcat la vanzare. Apropo de care, am aplicat cu ceva timp in urma o protectie ceramica pe ele....s-a tinut foarte bine. S-au curatat foarte usor...desi trebuie sa recunosc ca jantele astea au un finisaj exemplar si inca de la bun inceput s-au curatat relativ usor.

                              Jantele de iarna le-am spalat, am aplicata un strat de ceara pe ele si le-am pus la pastrare. Zilele ce urmeaza, voi face acelasi lucru si cu cele de pe masina ....diferenta este ca voi aplica mai intai o protectie ceramica. Ideal era sa fac asta inainte sa le montez, doar ca a fost o combinatie de lipsa de chef si lipsa de timp.

                              Insa tot intre timp, am mai facut o treaba.... am schimbat ornamentele de evacuare cu un set oem "black chrome" ce le aveam cumparate de ceva timp. Si daca tot am facut asta, m-am jucat si cu ceva folie pentru a masca elementele cromate de pe spoilerul fata si spate...si parca zic ca nu arata rau. Pe fata a destul de dificl datorita formei (si cel mai probabil si lipsei de experienta). Ideal ar fi sa le dau jos sa le execut, dar nu am reusit in ruptul capului sa le demontez.
                              Attached Files
                              Dozer
                              Senior Member
                              Last edited by Dozer; 14-05-20, 08:53.
                              BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                              Comment


                              • #45
                                Pilot Sport astea sunt RFT? (mi-e lene sa caut )
                                Daca nu, cum te descurci, ai kit de pana?
                                "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                                '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                                Comment

                                Working...
                                X